1000 φορές το 600 παρά το καινούριο 660 στα ΧΤ.
Για τα ζητούμενα του φίλου ,νομίζω απο μονοκύλινδρα το bmw και το ΧΤ 600 .Απο 2κλυλινδρα χαλαρά το φρηγουιντ .
...Το τρανσάλπ ρε πατριώτες δεν καίει πολύ ;
1000 φορές το 600 παρά το καινούριο 660 στα ΧΤ.
Για τα ζητούμενα του φίλου ,νομίζω απο μονοκύλινδρα το bmw και το ΧΤ 600 .Απο 2κλυλινδρα χαλαρά το φρηγουιντ .
...Το τρανσάλπ ρε πατριώτες δεν καίει πολύ ;
xtx ή fmx
παιδια ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και το ενδιαφερον σας.το cbfακι κανενας ρε παιδια? να σας ενημερωσω οτι εχει μπει στο παιχνιδι και το
kawasaki to er-5(500cc-δικυλινδρο).τι λετε γι'αυτο?
Αμα ειναι να πας για cbf 250 τοτε κοιτα σοβαρα το cb500 της ΗΟΝDA.
58 αλογατα δικυλινδρο,με απαραμιλλη ποιοτητα και αξιοπιστια HONDA ,δεν σπαει,δεν χαλαει,δεν κλεβεται,και το κυριωτερο,με κοινο που το αγοραζει,πιο ωριμο και λιγοτερο καγκουροειδες απο τους κατοχους XT επειδη θα το αγορασεις μεταχειρισμενο απο τους προαναφερθεντες.
Το κυριο μειονεκτημα του Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ και αυτο μονο σε περιπτωση τρακας η πτωσης γιατι αλλοιως σπανια θα χρειαστης κατι λογω βλαβης
Αν μου ελεγες να παρω ενα απο τα μηχανακια που προταθηκαν και να πηγαινα διακοπες δικαβαλος θα διαλεγα το ΧΤ600
Το ειχα το εδωσα και ξαναπηρα το ιδιο γιατι ειναι το καλυτερο παπι
Τι συζητάμε?? Να πάρεις αυτό που γουστάρεις φίλε...και ξαφνικά θα ξεχάσεις καταναλώσεις, τέλη, σέλα, όλα.
Υπάρχουν χιλιάδες μηχανάκια του '99 που κυκλοφορούν και επειδή τα γουστάρουν οι ιδιοκτήτες τους τα βλέπουν και τα νιώθουν ολοκαίνουργια.
Και όπως παρατήρησες, είπα δύο φορές το "γουστάρουν" σε μια πρόταση...τυχαίο?
Το ER-5 το είχα για 5 χρόνια, σκυλί μαύρο, δεν καταλαβαίνει Χριστό θέλει μόνο τα βασικά (και ένα φίλτρο βενζίνης....) από τα καλύτερα μηχανάκια που είχα ποτέ
αν και ξεπερασμένο πια σήμερα λόγω κυρίως του ταμπούρου πίσω (αν και δεν δημιουργεί πρόβλημα στο φρενάρισμα)
Αν βρεις κάποιο καλοσυντηρημένο 5ετιας με τιμή κοντα και λίγο κάτω απο 2 χιλιάρικα πάρτο...
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
τρανσαλπ
χτχ 660
χτ600
κλε 500
φριγουιντ
fmx
οτι και αν παρεις θα εισαι μεσα![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Ναι μωρέ, αυτο που ειπε ο trooper. Οι διαφορές στα παραπάνω μοντέλα υπάρχουν, αλλά για έναν άπειρο ακόμη μοτοσυκλετιστή, δεν θα κάνουν κάποια διαφορά.
Σαν καλύτερες προτάσεις εγω ξεχωρίζω τρανσαλπ και f650gs. Οχι τιποτα αλλο, αλλά επειδή σκέφτομαι τα κιλά σου. Θα δεινοπαθήσεις στις άλλες σέλες. Εισαι χοντρός (μην το πάρεις προσβλητικά) και σε αυτά τα κιλά ούτε η σέλα του KLE θα σε βολέψει, ούτε του Freewind, ούτε του FMX, ούτε πολύ περισσότερο τα στρητάκια που σκέφτεσαι και θα βρίσκει η κοιλιά στο ντεπόζιτο και θα ζορίζεσαι.
Για οδήγηση περισσότερο εντός πόλης και αν ενδιαφέρεσαι και για την κατανάλωση τότε f650gs.
Για οδήγηση σε ταξίδι και δικάβαλο και με λιγότερους κραδασμους, τότε τρανσαλπ.
Ιδανικό για την περίπτωση σου ειναι και το vstrom, αλλά με τα λεφτά που διαθέτεις δεν παίζει.
Αν είσαι αρκετά ψηλότερος η σπονδυλική σου στήλη έχει κατασκευή για περισσότερα κιλά. Στο 1,73 με 110 κιλά θεωρείται κάποιος υπέρβαρος, η σπονδυλική του στήλη και εν γένη ο σωματότυπος του δεν ειναι για να στηρίζει τέτοιο βάρος. Κι ο Φασούλας ειναι 125 κιλά, αλλά ειναι και 2.13 σε υψος.
Απο εκει και πέρα δεν ειπα οτι δεν μπορεί να κάνει ταξίδι. Ταξίδι κάνεις και με παπακι αν θες. Ειπα οτι σε σχεση με τις παραπάνω θα δεινοπαθήσει σε μακρυνα ταξίδια. Είναι κάτι που έχω διαπιστώσει αφου έχω αλλάξει 5 γυμνά στρητ και 3 ον οφ, μεταξύ και αλλών κατηγοριών, στην πάροδο των ετών. Ειπε οτι θέλει να πηγαίνει ταξιδια δικαβαλος στο πρωτο του ποστ. Οπως και να το κάνουμε ένα γυμνο στρητ μοντέλο δεν ειναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για δικάβαλα ταξίδια. Ασχετα αν κάποιοι φτάνουν με τέτοια στην Σιβηρία.
Υ.Γ Κι εγώ υπέρβαρος είμαι, οπότε γνωρίζω για τι πράγμα μιλάω.
Γενικά δεν διαφωνούμε, μόνο που ο τρόπος που το έθεσες είναι σαν να του λες ότι μόνο με Goldwing μπορεί να κάνει ταξίδι.
Λίγο πολύ όλα τα μηχανάκια που έχουν αναφερθεί είναι κατάλληλα για τη χρήση που τα θέλει ο Κώστας imo, κι αν στην τελική κάποια σέλα δεν είναι αρκετά άνετη, κι αυτό διορθώνετα με αλλαγή αφρώδους...