http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3075503/
Φυσικά και δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο...
Με ενδιαφέρει!
Ενδιαφέρει ίσως και όσους έχουν πολλά χλμ να καλύψουν και τίποτα να αποδείξουν...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3075503/
Φυσικά και δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο...
Με ενδιαφέρει!
Ενδιαφέρει ίσως και όσους έχουν πολλά χλμ να καλύψουν και τίποτα να αποδείξουν...
Το μηχανάκι έχει μια αξία από μόνο του και μια αξία που του δίνεις εσύ.
Άρα αν εγώ έχω ένα ΤΔΜ και το κάνω καρνάβαλο με ότι μλκια πουλάνε στο γιουσουρούμ κι εσύ έχεις ένα άλλο που στις βαλίτσες έχει ότι σηματάκι μπορείς να φαντστείς, δε μιλάμε για ίδιες μηχανές.
Οι κάγγουρες πάντα θα υπάρχουν και θα χαλάνε κάθε καλό μηχανάκι που πέφτει στα κουλοχερα τους, η ουσία όμως είναι εκεί που σου πα.
Εσύ τι αξία δίνεις !
![]()
παππου μην περιμενεις ενα μηχανακι που το μεταχειριζεσαι σαν παππους ξαφνικα να την δεις εφηβος και να θες να τελικιασεις....οσο το κυνηγας τοσο αγριευει και αυτο!
Θα συζητάτε πολύ ακόμα για τις μπουρούχες σας?![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Καμια αντιρρηση,
Αλλα νομιζω καταλαβες τι εννοω, οτι οι καγκουρες εχουν μια ιδιαιτερη σχεση με το συγκεκριμενο μηχανακι...
Οπως εχουν και με το Ζ750... Απλα ΤΔΜ εχουν οι και καλα πιο κυριλε καγκουρες... Ενω τον τιγρη οι κυριλε φραγκατοι καγκουρες
Παντως και τα τρια μηχανακια ανεξαρτητα απο τους ιδιοκτητες τους ειναι απο μονα τους πολυ καλα εργαλεια![]()
Απλα εχουν μια ταση σε δαυτα οι προαναφερθεντες...
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
ΑΣ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ TDM..............
Όσο γιά τό tiger-1050 ή έπαφή μου μαζί του ήταν μισή ώρα όταν πρωτοβγήκε τό 2007.
Μετά όμως έμαθα γιά κακές βενζίνες μπότες σπιρούνια καί καυτές σέλλες.
ΟΧΙ δέν θά πάρω,άσε πού ΔΕΥΤΕΡΟΣ δέν κάθεται στό μηχανάκι.
Άπό τά τρία πάντως tdm, vstrom , tiger-1050, παρά τά μειονεκτήματα του στό θέμα μοτέρ
σέ σχέση πάντα μέ τά άλλα δύο τό vstrom άν συμβιβάζεται κάποιος μέ τά 140,άντε 150 του
χωρίς νά τό σκίζει τό μηχανάκι,καί άν όδηγάει μέ γνώμονα ότι μετά άπό αύτά τά χλμ. καί πάνω
θά πρέπει νά προσεύχεται γιά νά άνεβάσει,τότε ναί ίσως νά είναι ή καλύτερη έπιλογή άπό τά τρία
δεδομένου ότι κάνει καί 7000 εύρώ,τό παλιό λέμε 8500 τό γιαμάχα καί άντε γειά τό τράϊομφ..!!
Αύτή πιστεύω πώς είναι μιά κατηγορία στήν όποία ίσως νά μπαίνει καί τό τρανσάλπ,ή κάτι παρόμοιο,
μονοκύλινδρα πάμε άλλού μέ πολλούς συμβιβασμούς.
Μετά περνάμε στά γαιδούρια on-off καί τέλος στά στύλ fjr , gtr.
Τό μπάντιτ πού έγραψε ό φίλος είναι μιά πολλή καλή έπιλογή,όχι βέβαια παρόμοιο μέ tdm κ.λ.π...
Τέσσερεις κύλινδροι,μπόλικο γκάζι καί πολύ πιό ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς .
Μή μπερδεύεστε...!!!
Σταματήστε τίς κοκκορομαχίες καί καταθέστε άπόψεις...........
ΣΤΟ TIGER-1050...???
Κάθεται καλά δεύτερος..??
Έντάξει μετά άπό 2 παρεμβάσεις χιουμοριστικές πέταξες τήν τρίτη σοβαρή
καί φαρμακερή.....!!!
Μέ αύτή τή λογική καί σέ χιλιάρι SS μιά χαρά κάθεται ό δεύτερος...!!
Κλάνει τό φεγγάρι..........
Καλά είπε κάποιος λοιπόν,όλα έξαρτώνται άπό τή διάθεση.
Ή σέλλα όμως τού τίγρη είναι γιά κλάμματα,έκτός τού ότι ΔΕΝ χωράει δεύτερος,
όχι χοντρός άλλά κανονικός,έχει μιά κατηφόρα πού ό συνεπιβάτης φρενάρει μονίμως
στά κωλομέρια τού όδηγού,δέ μιλάμε γιά δύσκολη διαδρομή φρένα καί τέτοια.
Είναι καί ένα πάτωμα πάνω ό δεύτερος,χειρότερα άπό versys.
Τώρα βέβαια έσύ είδες ότι τό θέμα μας είναι ή σέλλα......
Κάτι πιστόνια πού έβγαλαν άχρηστη τήν Έλληνική βενζίνη
δέν σέ ένόχλησαν...??
Στό φόρουμ τής Τραϊομφ πού κράζουν όλοι οί ίδιοκτήτες ΔΕ........τίποτε..??
ΤΟΤΕ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ...........
ΤΙ ΤΑΧΟΥΜΕ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ..??
Μόνο γιά γελάκια,μαλακιούλες,χαζομαρίτσες καί νά κλείνουμε ταβερνάκια
στίς βόλτες..??
Έντάξει προσπαθώ νά ξεκολλήσω.........
![]()
Οχι, εξαρτώνται και απο τα 4 χρονια κτήσης/χρησης και 75,000 χλμ, αρκετα δικαβαλος σε διαφορες διαδρομές.
Για τα πιστόνια δεν ξερω να σΕ πώ, εμενα ευτυχως καλα κρατανε ακομα, να μην τα ματιάσω. Αλλα, μια και το θεμα των πιστονιών ειναι υπαρκτό, όπως είδες σχολιασα μονο το θεμα της σελας στο οποίο εχω μεγαλυτερη εμπειρία απο σενα στο συγκεκριμενο μηχανακι.
Αυτά.
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ορεστη μου δεν ηθελα να παρεξηγησεις το στα καλαμπαλικια μου
Φιλικα στο λεω δε τρεχει τιποτα για μοτο μιλαμε δηλαδη μη νομιζεις οτι εγινε κ κατι.πες με μαλακα πες οτι θα λεγες μιλωντας σε ενα φιλο σου ειμαστε οκ.πες μου ομως π σου λεω παπαριες ρε αδερφε..πας δηλαδη ταξιδι με διακοσα με το μωρο πισω... 3βαλιτσες.... ενα tankbag και 5 τουλαχιστον μποφορακια να σε μαστιγωνουν ;;;;
πιανει tdm 250 χιλ;245?
τερενς...πλακα κανεις ετσι;;;;δεν ηθελα να ανοιξω κουβεντα με συγχω
ΡΑΣ...δικιο εχεις.
ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ BMW 800....!!
Tέλος πάντων,δέν τίθεται θέμα έμπειρίας,ίσως μεγάλωσα πολύ καί τά βλέπω δύσκολα.
Ή είπαμε όπως τή βρίσκει ό καθένας.
Γιαυτό είναι καί δύσκολο νά πάρεις άντικειμενική άποψη.
Ό καθένας μας τό δικό του βρίσκει καλύτερο.
Νά στό ρωτήσω άλλιώς γιά νά έχω καί μέτρο σύγκρισης.
Πιστεύεις ότι ό δεύτερος κάθεται τόσο άνετα όσο σέ ένα vstrom..??
Σέ ένα transalp..??
Σέ ένα ,έστω tdm..??
Σέ ένα gsx-fa 1250..?? ή 650 bandit..??
Έχει σχέση μέ fjr, gtr, ή τούς βασιλιάδες
crosstourer,varadero,paneuropean,versys-1000 tenere 1200,gs, rt 1200..??
Πιστεύω ότι άκόμα καί τό diversion 600 πού είχα είχε καλύτερη σέλλα,τό faser,
καί πολλά άλλα.Έγώ μέ τό 1,85 μου καί τά 100 κιλά δοκίμασα καί δέν άντεχα
πίσω μου δεύτερον,πολύ κολλητά,κατήφορος,τυραννία σκέτη.
Τί νά πώ ,άν έσύ έκανες 75000χλμ. μέ δεύτερον πίσω,άπλά περί όρέξεως........
Όμως άντικειμενικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΕΛΛΑ τό 1050, λέω έγώ....!!
Παρά μόνο γιά έναν όπου καί έχει θαυμάσια θέση όδήγησης γιατί κάθεσαι μέσα.
Άλλά μέχρι έκεί,μόλις άνεβεί δεύτερος............ΔΡΑΜΑ...!!
Τώρα άν έννοείς ότι ύπάρχουν καί χειρότερα...........ναί τό δέχομαι