Απορω γιατι δεν την εχει αναφερει κανεις σε τοσες σελιδες(εκτος αν δεν το ειδα). Θαρρω οτι με αυτα που κανει
και την αξιοπιστια που εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο, συν το γεγονος οτι μεταχειρισμενο εχει αρκετα καλη τιμη
ειναι πια η χρυση τομη αναμεσα σε αυτα που εχει θεσει ο Terens. Προσεξτε οτι ανεφερα την εκφραση "χρυση τομη"
γιατι ιδανικη δεν υπαρχει.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Χμμ, καλό το βαραντερο, αλλά όλα όσα κανει τα κάνει και το vstrom το ίδιο σχεδον και δεν κουβαλάς και τα περιττα κιλα και τον όγκο των 1000 κυβικών.
Θα χανει λίγο σε τελική ταχυτητα και διατηρηση μεγαλύτερης ταχυτητας ταξιδίου λόγο των κυβικών, αλλά δεν βρισκω τον λογο να μην προτιμησει καποιος ένα vstrom απο το varadero.
Γιατί ρε Παραμέντικ ψάχνουμε κάτι γύρω στα 800cc.To bara είναι καλό μόνο για χιλιόμετρα .
Άλλο , άλλο
Δεν εχει μπει περιορισμος στα κυβικα απ'οτι ειδα στο αρχικο ποστ ρε συ. Για ταξιδι ειπε ο Terens οποτε μια χαρα ειναι το Vara.
Οσο για το παραλληλισμο με το Vstrom δεν ξερω μιας και δεν εχω οδηγησει το Vara αλλαη θεωρια λεει οτι το Vara θα κανει καλυτερα ταξιδι γιατι θα παει πιο γρηγορα με μεγαλυτερη ανεση, θα εχει την απαιτουμενη ροπη οταν χρειαστει και λογικα θα ειναι και πιο ξεκουραστο. Ξαναλεω ογι ιδανικη για ολους μας δεν προκειται να βρεθει που να κωλοχτυπιομαστε μια ζωη. Διαφορετικοι ανθρωποι, ηλικιες, αναγκες, πιστευω κλπ κλπ.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Μικροδιαφορές paramedic στο ταξίδι σε μεσαίες ταχύτητες (γυρω στα 150-160χλμ). Εξισου σταθερό με το βάρα και με παρόμοια ανεμοκάλυψη.
Τώρα αν μιλάμε για ταξίδι με 200αρες καρφωμένες στο κοντερ, ναι ειναι καλύτερο το Vara απο το vstrom, αλλα γενικά δεν αγοράζεις ον οφ για να πηγαινεις με κολλημένες 200αρες. Υπάρχουν σπορτ τουρινγκ για τετοιες φάσεις.
Σε εθνικη οδό που συνταξίδεψα με στρομ και με βαρα (εγω με καπονορντ) πηγαιναμε όλοι με τον ίδιο ρυθμό. Οταν αλλάξαμε και μεταξύ μας για δοκιμη, δεν φάνηκε κάποια αισθητή διαφορά στο ταξιδι στην Εθνική οδο. Με 160 σταθερά πήγαιναν τρένο και τα τρια. Σημερα αν με ρώταγε κάποιος, ουτε και θα σκεφτόμουν για 1000αρα μηχανη.
ποιος ψαχνει μωρε να βρει??
σας εχει βαλει στο τρυπακι ο terens να βρειτε κατι που δεν υπαρχει...ή που υπαρχει και απλα δεν θελετε να το δειτε...
αντε παρτε το v-strom 1000 με 7 χιλιαρικα μεταχειρο και εχετε τα παντα...
αν σας πεφτουν παλι πολλα τα τελη και οι βενζινες, παρτε το v-strom 650 με 4 χιλιαρικα μεταχειρο και απλα δεν θα πηγαινετε πανω απο 200...
ακομα και να θελετε να πατε πανω απο 200, του ριχνεις ενα 2χιλιαρο και εισαι τζετ....
εναλλακτικα αν σας αρεσουν τα γυμνα bandit 650 και 1250...
τι αλλο θελετε δλδ??
το θεμα θα επρεπε ηδη να ειναι![]()
ΚΑΛΑ Ο DEVIL............ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ ΠΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ
Είπαμε ρε κούκλε άλλά όχι καί έτσι,άν βαρέθηκες άσε τούς ύπόλοιπους.
Δύο φορές μάς έγραψες τέλος,τό καταλάβαμε σέ σεβόμαστε μπορείς νά
πάς παρακάτω..??
Τυχαίνει μερικοί νά έχουν έρωττηματικά καί άναζητήσεις,έσύ τό είδες άλλιώς τό θέμα.
Διότι ξεφεύγεις καί προτείνεις άνόητα πράμματα.
Έδώ έχουμε πεί τά μπάντιτ καί gsx-f 650 καί 1250 καί σύ μάς λές πάρε ένα γυμνό καί
βάλε 2000 εύρώ.
ΑΛΛΟΥ ΕΙΣΑΙ.............μιά καί μιλάμε γιά τό ίδιο μηχανάκι χωρίς νά βάλεις έσύ τά 2000 εύρώ....!!!
Τέλος πάντων,άσε μας στήν κουβέντα μας μιά καί θεωρείς ότι τελείωσε καί δέν έχουμε
νά κερδίσουμε τίποτε άπό αύτήν......!!
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ VARADERO....??
Mόλις μού ρίξατε άλάτι στήν πληγή...!!!
Όλα αύτά τά 40 χρόνια πού καβαλάω μηχανάκια,μέ ένα ένοιωσα πιό άσχημα.
Μέ τό varadero,ένα όνειρο πού έγινε έφιάλτης....!!!
Τό ήθελα χρόνια,τό έβλεπα νά περνάει καμαρωτό καί τό λιγουρευόμουνα.
Άλλά καί τό έβλεπα νά έμπλέκεται σέ πολλά άτυχήματα,άλλά έλεγα έ...πολλά είναι
γιαυτό τό βλέπω συνέχεια...!!!
267 κιλά, ΚΑΚΙΣΤΟ ζύγισμα μέ πολύ ύψηλά τό κέντρο βάρους,μπροσινό τσιγαρόχαρτο
καί 2 κύλινδροι άπό 500 κυβικά πού μέσα στήν πόλη έσβηναν πολλές φορές άπό τό ρελαντί
όταν άνοιγες γκάζι.....!!
Άλλαξα 2 παρακαλώ τού 2007 τά τελευταία ,άπλά ήταν χωρίς ABS στό μόνο πού δέν ύπέφερε.
Έπεσα δύο φορές χωρίς νά καταλάβω,καί τράκαρα άλλη μία χωρίς νά φταίω άντε αύτό άτυχία.
Είναι ένα μηχανάκι ,ήταν κανονικά γιατί μόνο κάποια στόκ έμειναν πού ταξιδεύει μέν
αύτοκρατορικά,καλύτερα σχεδόν άπό τά πάντα χωρίς νά είναι κόλντγουϊνγκ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ...!!
Άπιαστη στό ταξίδι καί τό άνοιχτό στροφιλίκι,καπνίζεις τσιγάρο στά 200 καί πίνεις καφέ...!!
Καμμία σχέση μέ τά παραδείγματα πού άναφέρατε, γιαυτό τήν πήρα καί δέ μέ διέψευσε.
Έχει τό παραπάνω πού θές άπό τό vstrom,όταν τό χρειάζεσαι καί είναι πολύ πιό άνετη.
Έννοείται άθραυστο μοτέρ,φανταστικά φρένα,τέλεια προστασία.....
ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ.............σκελετός σίδερα,μπροστινό βάρκας στήν πίεση,καί στά λίγα
όταν έστριβα .......ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!!
Μετά άπό δύο προσπάθειες καί άλλαγή άπό μαύρο σέ άσημί μπλέ είπα τέλος πρέπει νά ζήσω...!!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΟΤΟ πού είχα....!!!!
Τότε κατάλαβα τί σημαίνει ΒΑΡ-Κ-ΑΝΤΕΡΟ.....!!!
Άς πάει στό καλό..!!!!
Πάνω στή σέλλα της κόντεψα νά κόψω τά μηχανάκια.
Πάμε παρακάτω....