Το έχω αναφέρει πολύ νωρίς το τενερέ όχι γιατί το θεωρώ το καλύτερο, αλλά το καλύτερο για Σένα... σχετικά με τα φράγκα θα πω μόνο πως η φτήνια τρώει τον παρά... (δεν το έχω τσεκάρει αλλά για 15χιλιάρικα μεταχείρω το αποκλείω...κανά 8-10κ ίσως
Αλλά αφού θέλουμε κάτι σε κοντά χίλια κυβικά με χαμηλό κόστος κτήσης τι λές για τα Triumph Tiger 900/955 (από 1998 μοντέλο και μετά μιλάμε γιατί υπάρχει και ο παλιός εννιακοσάρης τίγρης αλλά σπανίζει και πάμε και πολύ πίσω...)
Γενικότερα όπως προανέφεραν κάποιοι ιδανικό γενικά δεν υπάρχει, ιδανικό για τον καθένα το συζητάμε...αλλά γούστα, αλλά χέρια, αλλες τσέπες, άλλα μυαλά....γαμησέτα δηλαδή...
υ.γ.1 Τον Δούκα (που είναι και Αεκάρακι...) μην τον παρεξηγείς με το υφάκι....έτσι είναι μάλλον πάντα και παντού από όσο διαβάζω, αλλά γενικά σωστά στα λέει...ειδικά για το TDM...καλό και τίμιο...αλλά δικαβαλο, φορτωμένο, άνετο, πάνω από 140-150 δεν θα το πας εσύ που θεωρείς (και σωστά) ότι δεν ταξιδεούμε τελικιασμένοι.
υ.γ.2 Συμφωνώ ότι διαβάζοντας μόνο νούμερα και επιδόσεις στο διαδίκτιο άκρη δεν βγάζεις αλλά πολύ περισσότερο δεν βγάζεις άκρη ρωτώντας τυχαία τον κάθε ιδιοκτήτη να σου πει την "αντικειμενική" του γνώμη για το μηχανάκι ΤΟΥ.... φίλο που σε ξέρει και τον ξέρεις, σε νοιώθει και τον νοιώθεις, σε καταλαβαίνεις και τον καταλαβαίνεις ΡΩΤΑ τον...(Για το TDM έτσι έμαθα και οδήγησα από κολλητο...που του κλάταρε και η μαμά ανάρτηση στα 35κ...)
Καλή χρονιά με υγεία και χαρά