Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Honda CBR600F ή Kawasaki ER6/Cagiva Raptor

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/01/2013
    Μηνύματα
    10

    Honda CBR600F ή Kawasaki ER6/Cagiva Raptor

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους! Λέγομαι Νίκος, γράφω από Κέρκυρα και χρειάζομαι τις συμβουλές σας και τις προτάσεις σας, ώστε να αποφασίσω για το πια μηχανή θα ήταν η καλύτερη για εμένα, ώστε να δω εάν καταφέρω να την πάρω με μέγιστο ποσό 3.000 + έξοδα.

    Είμαι 35 και πλέον έχω αρκετό μυαλό, ώστε να μην ρισκάρω και να μην τρέχω εκεί που δεν χρειάζεται! Είμαι 1.80 ύψος και 80 κιλά, είχα μεγάλο enduro και το έδωσα για να περάσω σε κάτι πιο βολτάδικο και σχετικά ήρεμο! Το μεγαλύτερο μηχανάκι που έχω οδηγήσει, είναι το Ζ750, αλλά διαπίστωσα ότι έχει πολύ και απότομο γκάζι για μένα, όπως και δεν με βόλεψε το φαρδύ προφίλ που με ανάγκαζε να ανοίγω γόνατα!

    Χρειάζομαι ένα μηχανάκι εύκολο στην οδήγηση για να με πηγαίνει βόλτα, να μην έχει κραδασμούς, να μην θέλει πολυέξοδα service, σίγουρο στον δρόμο και να μπορώ να το πάω ας πούμε μέχρι την Αθήνα, χωρίς να φοβάμαι μην σπάσει το μοτέρ ή μήπως γίνει κάτι και με αφήσει στη μέση του δρόμου!

    Αυτή την στιγμή κοιτάω αυτά εδώ πέρα:
    1. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2511626/
    2. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2564983/
    3. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2900929/
    4. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3074147/

    Παρακαλώ να μου εξηγήσετε τις διαφορές από αυτά τα μηχανάκια και να μου πείτε πιο θα ήταν το καλύτερο από αυτά, για τις ανάγκες μου, έχοντας συνυπολογίσει και το κόστος συντήρησης, όπως και ότι εγώ δεν τρέχω ποτέ πάνω από 150 πουθενά!

    Ευχαριστώ πολύ!

  2. #2
    καμμια σχεση το cbr600f με τα υπολοιπα 2 μηχανακια.επισης τα χλμ που λεει το f ειναι υποπτα για μηχανακι του 04.ονομαστικα το f ειναι ποιο γρηγορο και ποιο κουραστικο απο τα αλλα 2.στα υπερ αξιοπιστια honda.
    πετρος

  3. #3
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Για καθημερινο στο νησι, ξεχνα το cbr και κοιτα το er/raptor/sv

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/01/2013
    Μηνύματα
    10
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Τα χιλιόμετρα του F είναι γνήσια, δεν παίρνω όρκο, αλλά 99% είναι γνήσια και δεν έχει γυρίσει κοτέρ διότι μίλησα με το παιδί και μου εξήγησε κάποια πράγματα!

    Εάν λοιπόν είναι να πάω στα 2κύλινδρα, πιο θα μου προτείνατε και γιατί;

    Cagiva 650 με μοτέρ SV/K4 2.700€ - http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2564983/
    Suzuki SV650 με ψηλό τιμόνι 3.000€ - http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2911801/
    Kawasaki ER6 πορτοκαλί χρώμα 3.200€ - http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2900929/

    Πιο είναι το καλύτερο και γιατί;
    Πιο βγάζει λιγότερους κραδασμούς;
    Πιο βγάζει τα λιγότερα μηχανικά προβλήματα;
    Πιο θέλει λιγότερα service και λιγότερα έξοδα στα service;
    Πιο είναι το πιο ξεκούραστο και το πιο εύκολο στην οδήγηση, δεδομένου ότι δεν είμαι χεράς!

    Τα αξίζουν τα λεφτά τους ή είναι υπερτιμιμένα; Ευχαριστώ!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NikosCorfu Προβολή μηνύματος
    Πιο είναι το καλύτερο και γιατί;
    Πιο βγάζει λιγότερους κραδασμούς;
    Πιο βγάζει τα λιγότερα μηχανικά προβλήματα;
    Πιο θέλει λιγότερα service και λιγότερα έξοδα στα service;
    Πιο είναι το πιο ξεκούραστο και το πιο εύκολο στην οδήγηση, δεδομένου ότι δεν είμαι χεράς!

    Λιγοτερους κραδασμους βγαζει το μοτερ της suzuki αρα το sv η το raptor.
    απο μηχανικα προβληματα και τα 2 μοτερ ειναι σκυλια.αν τους κανεις τυπικη συντηρηση οτι και να τους κανεις δεν θα χαλασουν εκτος αν εισαι γκαντεμης.
    service πανω κατω τα ιδια ,αλλα το suzuki θελει βαλβιδες καθε 24000 ενω το καβασακι καθε 42000.
    πιο ξεκουραστη θεση εχει το ερ γιατι ειναι λιγο πιο ορθιο.βεβαια μενα με βολεψε πιο καλα το raptor αλλα ειναι αναλογα και το σωματοτυπο του καθενος.

  6. #6
    Τι του γράφετε βρε του ανθρώπου;

    Με ποια λογική ακριβώς είναι ''πιο δύσκολο'' το CBR από τα άλλα;

    Με ποια λογική έχει πιο λίγους κραδασμούς το V2 του Suzuki; Μετράτε και το εν σειρά 4Κ του CBR σε αυτά;

    Γιατί είναι χειρότερο για νησί το CBR και του λέτε να το ξεχάσει; Και άιντε πες το Suzuki είναι πιο απλό, το raptor δεν έχει αντιπροσωπεία και ανταλλακτικά στην Αθήνα, θα έχει υποστήριξη σε νησί; Περισσότερο από το CBR;;;;;; Θα πάει σε μάστορα του νησιού το ράπτορ και θα το αναλάβει ο μάστορας, ενώ το CBR θα το θεωρούσε δύσκολο-άγνωστο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ------------------

    Ξέρετε και τα γράφετε αυτά ή απλά αναπαράγετε ότι κοινοτυπία έχετε ακούσει στην μοτοφιλολογία;

    __________________

    Φίλος, αν το CBR είναι πράγματι σε καλή κατάσταση, είναι ΚΑΙ επιμέρους ΚΑΙ συνολικά, καλύτερη και περισσότερη μοτοσυκλέτα από τα άλλα. Το είχα χρόνια, ανάμεσα σε πολλά άλλα, μετάνοιωσα που το έδωσα, και κάποια στιγμή θα ξαναπάρω ένα.

    Βρες ένα, καβάλα το, και αν νοιώθεις καλά πάνω του, και εφόσον ο μηχανικός το βγάζει σωστό, πάρτο.

    Στις ίδιες ταχύτητες με τα άλλα, καίει το ίδιο. Και σε μεγαλύτερες ταχύτητες αν χρειαστεί, θα κάψει ίσως λίγο, αλλά τα άλλα...δεν... Και σέρβις, αν κόβουν λίγο τα χέρια σου, του κάνεις εύκολα ο ίδιος ΚΑΙ φτηνά, είναι ΕΥΚΟΛΟ μοτό στο σέρβις του. ΔΕΝ έχει κάτι ακριβό γενικά στο σέρβις του. Δεν σπάει, δεν χαλάει (αν είναι στοιχειωδώς προσεγμένο) και οι βλάβες 5-10ετίας είναι κανάς αισθητήρας κοντέρ, και καμιά ανόρθωση. Όχι κάτι διαστημικό δλδ.

    Τα άλλα θα τα προτιμήσεις ΜΟΝΟ αν εσένα υποκειμενικά σου αρέσουν καλύτερα.

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Εχεις κυκλοφορισει στη Κερκυρα με 4ι και σε βολεψε για καθημερινη μετακινηση?
    Και οπως και να το δουμε η προγραμματισμένη συντηρηση των 4ι ειναι ακριβοτερη απο των δικυλινδρων
    Αν βαλουμε και τα λάστιχα μεσα, χεσε μέσα

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Οσο αφορα τους κραδασμους συγκρινα το ερ με τον v2 της suzuki μιας και τα οδηγω και τα 2!
    το ραπτορ εχει και αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα.αντιπροσωπεια απο την mvagusta και ανταλλακτικα απο suzuki η αν χρειαστει κατι εξεζητημενο απο mvagusta.
    Οποιος μαστορας αναλαμβανει το sv θα αναλαβει και το ραπτορ.

    Του τα ειπα και σε πμ.
    παρολα αυτα για το νησι του ειπα να παρει sv η er γιατι το ραπτορ δεν κανει με τους δρομους εκει.
    το γυαλι ασφαλτο θα εχει προβλημα με τα μπρεμπο και οι λακουβες κτλ θα εχουν προβλημα με τις σφιχτες αναρτησεις.και δεν εχει και στροφες(ολες με χαλια ασφαλτο και γεματες εμποδια,δεν ξερεις τι θα σου πεταχτει) αξιολογες να το χαρεις.

    για το cbr δεν εχω αποψη μιας και δεν το ξερω.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Συν τοις αλλοις στο νησι πανω απο 100 χωρις να εχεις τη ταυτοτητα στο στομα ειναι μετρημενα τα σημεια που θα πας...
    και ταξιδακι με 120 με μια ζελατινα στο sv θα ταξιδεψεις μια χαρα.βεβαια εκει το cbr θα ειναι το καλυτερο λογω φερινγκ

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/01/2013
    Μηνύματα
    10
    Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά πρέπει να καταλάβω κάποια απλά και βασικά πράγματα, ώστε να επιλέξω το καλύτερο μηχανάκι για εμένα και όχι το καλύτερο στις ψηλές ταχύτητες ή στα πολλά γκάζια! Όταν είχα το μονοκύλινδρο, το πήγαινα συνέχεια 80-90-100 χαλαρά και με τα πολλά ζόρια 100-120, εκτός από μερικές μετρημένες φορές που το άνοιξα και όπου έκλεισα αμέσως το γκάζι!

    Τα service τα έκανα όλα μόνος μου και ρύθμισα και τις βαλβίδες πάλι μόνος μου, οπότε τα λάδια θα τα αλλάζω εγώ και τίθεται θέμα στο εάν θα ρισκάρω να ανοίξω το καπάκι, για να μετρήσω με το φίλερ ή να μην το επιχειρήσω καθόλου! Εάν χρειαστεί να μπει κομπιούτερ στην φύσα, που ελπίζω να μην χρειαστεί, τότε εκεί πέρα θα πρέπει να το πάω σε μηχανικό!

    Για να καταλάβω λοιπόν το θέμα των κραδασμών και την ευχρηστία της μηχανής, επειδή πρόσφατα οδήγησα FMX φίλου και μου φάνηκε πολύ εύκολη μηχανή εάν και ένοιωθα κάποιους μικροκραδασμούς, ενώ πχ το Ζ750 τσουλούσε χωρίς καν να νοιώθω κάτι, θα ήθελα να μου εξηγήσετε λίγο τι γίνεται με αυτούς τους κραδασμούς στα δικύλινδρα, σε σχέση με το FMX όπου λένε ότι δεν έχει κραδασμούς!

    Πόσο περισσότερους κραδασμούς έχει το ER6 το πορτοκαλί χωρίς τα σινεμπλόκ, σε σχέση με το ER6 του 2009+ με τα σινεμπλόκ στα σημεία που δένει ο κινητήρας;
    Πόσο περισσότερους κραδασμούς έχει το ER6 σε σχέση με τα Suzuki SV/Cagiva Raptor;
    Πια είναι η αισθητή διαφορά ανάμεσα στους κραδασμούς από το FMX και το ER6 το πορτοκαλί χωρίς τα σινεμπλόκ;

    Το παιδί με το CBR600F μου είπε ότι έχει τα λάστιχα επάνω 3 χρόνια χωρίς να κάνει χιλιόμετρα, αλλά λέει πρέπει να τα αλλάξω διότι ξεραθήκανε... Μπορώ να τα κρατήσω για να βγάλω την σεζόν φέτος ή θέλουνε υποχρεωτικά άλλαγμα;

    Ευχαριστώ πολύ!

  11. #11
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Πατριώτη κάλως ήρθες . Για τους καρόδρομους της Κέρκύρας ερ δαγκωτό . Ίσως το χονδα να είναι πιο "ποιοτικό" με ότι και αν αυτό σημαίνει , αλλά για καθημερινή χρήση δεν νομίζω ότι συνίσταται ειδικά αν δεν έχεις συνηθίσει κλιπ ονς . Όχι ότι δεν συνηθίζονται βέβαια . Το ερ είναι σίγουρα ελαφρύτερο , ευκολότερο στην οδήγηση και οικονομικότερο πιστεύω σε όλα του απο κατανάλωση μέχρι αναλώσιμα και κάποια αναταλλακτικα αν σαβουριαστεις . Είναι και σαφώς πιο άσχημο βέβαια από τα άλλα ...
    Καλή χρονιά

    εδιτ : SV αν και τα χιλιόμετρα παραείναι λίγα ....
    Τελευταία τροποποίηση από Anritsu; 06/01/2013 στις 21:43.
    Modenas Kriss 125

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Οτιδηποτε εχει 2κ και πανω μην αγχωνεσαι για κραδασμους.δεν εχουν η ειναι ελαχιστοι.σαφως το πιο καλο ειναι το 4κ σε αυτο αλλα δεν θα εχεις προβλημα με 2κ.
    Σαφως το FMX θα εχει παραπανω κραδασμους απο οτι ενα ερ η sv κτλ.
    Εαν τα λαστιχα τα εχει 3 χρονια πανω καλυτερα αλλαξε τα.θεμα ασφαλειας ειναι.αν πεσεις με αυτο που εχει φερινγκ θα θες κανα 500αρικο μονο για τα πλαστικα.

  13. #13
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.960
    το δευτερο cagiva μονο και μονο για το νεον που εχει στο πλαισιο ακυρωνεται λόγο καγκουρίας, +1 και το kawasaki
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Καλα το νεον βγαινει,5 λεπτα δουλεια ειναι.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Συν τοις αλλοις στο νησι πανω απο 100 χωρις να εχεις τη ταυτοτητα στο στομα ειναι μετρημενα τα σημεια που θα πας...
    και ταξιδακι με 120 με μια ζελατινα στο sv θα ταξιδεψεις μια χαρα.βεβαια εκει το cbr θα ειναι το καλυτερο λογω φερινγκ
    σκυφτος ναι θα ειναι
    πετρος

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πληροφοριες για Cagiva Raptor
    από amatsaka στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2007, 08:34
  2. Aprilia RS 125 VS Cagiva Raptor 125
    από angel_pele στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2006, 15:31
  3. Cagiva Raptor 650
    από bamboozler στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 09:08
  4. Πωλειται Honda CBR600F Sport
    από tsoukas77 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 18:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF