λαστιχο εγινε.
λαστιχο εγινε.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Αυτη ητανη ερωτηση που με απασχολουσε και εμενα.Πουλησα το TDM περυσι,αγορασα στα καπακια ενα Tenere 660 με τα ολα του και αφου περασα 4 μηνες μαζι του αποφασισα πως ιδανικοτερη για μενα ειναι η GS 1200 Adventure. Γραφτηκα στο φορουμ,διαβασα αρκετα,διαβασα ακομη περισσοτερα σε ξενα site οπως το advrider και αρχισα να αμφιβαλλω για την αξιοπιστια τους...
Ο επιμενων στην BMW δεν ελεγε να ξεκολλησει ωσπου εκανε μια βολτα ενα Super Tenere 1200 και ξεκολλησε για τα καλα!!!!!
Το εκλεισα και απλα μετραω τις μερες πλεον...!
once yamaha always yamaha!!![]()
![]()
Αυτο που εκλεισα ειναι μεταχειρισμενο με 13000 χλμ. Ειναι μοντελο του '10,τα First Edition που ελεγαν,και οπως θα φανταζεσαι λογω των χιλιομετρων ειναι σε αψογη κατασταση. Το εκλεισα επειδη δεν εχω ακριβως τα χρηματα τωρα να το παρω. Σε λιγο καιρο θα το εχω...
Απο τη μικρη βολτα που το εκανα,μου αρεσαν τα εξης:
-Πληρης απουσια κραδασμων και διαφορων γκαπ-γκουπ ειτε απο το κιβωτιο (το οποιο ηταν βουτυρο) ειτε απο το διαφορικο (οποιος εχει παει βολτα με GS1200 θα καταλαβει τι λεω) σε ανοιγματα του γκαζιου.
-Απιστευτη ροπη,καμια σχεση με το TDM 900 που ειχα περυσι,απο 2000 σαλ μεχρι τερμα τα δινει ολα.
-Παναλαφρη αισθηση στο δρομο (δε φαινονται πουθενα τα 261 κιλα που ανακοινωνει η Yamaha)
-Φρεναρες που σε συνδυασμο του παρα πολυ καλου ABS και του ενοποιημενου συστηματος μπρος πισω,σταματουν πολυ γρηγορα τη μοτο
Αυτα τα ολιγα...Τα υπολοιπα μολις το παρω!!!
Η μοτο έχει απίστευτη ροπή απο πεθαμενη...Έχω να το λέω αυτό!
Απο ταχύτητα που λες,αν εννοείς τελική,δεν το άνοιξα τόσο για να δω,αλλά απο εμπειρίες άλλων και βίντεο στο YouTube έχω δει ότι παει μέχρι 230...Και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω αφού 230 είχα πιάσει και με το TDM κάποτε στην Αττική Οδό!
Για προστασία απο τον αέρα,πάλι δεν πρόλαβα να καταλάβω πολλα...Σίγουρα θα είναι καλύτερη απο το 900 αφού και πιο ψηλή είναι και ο χαρακτήρας της είναι πιο touring...!
Στα είχα πει από το πρώτο λεπτό...αυτό το μηχανάκι θες...αυτό "φωτογραφίζεις"...αυτό να πάρεις...
...και μην πεις για τα φράγκα...και φτηνά και οικονομικά και καλά και γρήγορα και άνετα και όμορφα και μπάνικα και αξιόπιστα και γιαπωνέζικά και ΟΛΑ δεν γίνονται...
Επίσης μην πεις το κλασσικό....δεν πούλησε....το 1200 έχει μοσχοπουλήσει...το ίδιο και ο..."γαύρος"...δεν πάμε μόνο όπου πάνε οι πολλοί...έχουμε και άποψη...χιχιχιχιι...
υ.γ.1 Παντως και ο παλιός "Τίγρης" 955i είναι μια περίπτωση που μπορείς να εξετάσεις... ψάξτο λίγο...ρώτα και τον κάπταιν...θα έχει ενδιαφέρον...
υ.γ.2 Έλα και κάναμε και νίκη...η...κατηγορία είναι κοντά...;!!!;;
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΟΛΗ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ..............
Πού νά μπλέξω μέ μηχανάκι δεκαετίας.......άσε πού είδα μεταχειρισμένα πολύ λίγα ύπάρχουν.
Τό Γιαμάχα καλό είναι ώραία κατασκευή ,ποιοτικό καί προσεγμένο ΑΛΛΑ 15000, δέν έχω πεισθεί
ότι είναι καιροί γιά τέτοια.
Ή ψυχολογία τελείως άρνητική γιά νά δώσει κάποιος σήμερα τόσα λεφτά.
15 χιλιάρικα,σέ μηχανάκι τού 2010 τό μπλέ πού ύπάρχει σήμερα καί 4 κατοστάρικα διαφορά τού 2011.
Καί είμαστε στό 2013 πλέον,βέβαια δέν άλλάζει κάτι παρά μόνο στή μεταπώληση ,άντε καί κανένα λάστιχο.
Έπίσης τό versys-1000, πολύ φτωχό ,πολύ ξεβράκωτο γιά τά 13500....!!!
12900 έκανε τό χαγιαμπούζα τό 2009.....!!!!,τώρα βέβαια τό έχουν 15600.
ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ..??
Έβλεπα ταξινομήσεις, 1 tdm τό Νοέμβριο σέ όλη τήν Έλλάδα μέ τιμή σκοτωμένη πιά στά 8500 μέ ABS..!!
Όχι πλέον οί πωλήσεις ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΕ,σέ αύτό τό χάλι πού βρίσκεται ή Έλληνική κοινωνία.
Βέβαια ή μοτό είναι καί πάθος,γούστο,γκαύλα,δέν διαλέγεις μόνο μέ τό μυαλό σκεπτόμενος όρθολογιστικά.
Άπ'ότι καταλαβαίνω μόλις τελειώσουν αύτές οί στοκαρίες πού τούς έμειναν λόγω κρίσης,τά νέα μοντέλλα
θά είναι άπαγορευμένος καρπός πού θά παραγγέλνεται άπό φωτογραφία...!!
Καί οί τιμές φυσικά στό Θεό.......
Μέχρι νά βαρέσουν πιστόλι καί κάτι κεντρικές άποθήκες σέ Γερμανία, Όλλανδία κ.λ.π....
Ό κάπτεν μαζί μου είναι τής άποψης..........απορώ πού άκόμα τού άπαντάτε..........τί νά ρωτήσω..??
ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΕΚΤΣΗΣ..............
παρά νά βλέπω τό έργο ΚΡΑΜΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΜΕΡ ΣΤΟ 97' γιά δεύτερη φορά ,
ξαναπαίχτηκε βλέπεις στό Καραισκάκη.
Χθές είχαμε καί τήν τέλεια εφαρμογή τού FAIR-PLAY,γιά όσους δέν τό είχαμε έμπεδώσει
νά τό βλέπουμε νά μαθαίνουμε
Ό ΠΑΟΚ μέ δεκανίκι,ό ΠΑΟ έρείπιο, ή ΑΕΚ σχεδόν Β' Έθνική, ό Ήρακλής διαλυμένος,
ό Άρης παραπαίει...........ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΡΟΜΠΕΣ...??
Έλα τερενς μην χαλιέσαι έκανες εχθές νίκη παραμονής!
Διάβασα σήμερα ολόκληρο το θέμα με κάποιους συμφώνησα και με άλλους όπως είναι λογικό διαφώνησα..
Καταθέτωντας την άποψη μου και εγώ λέω λοιπόν το εξής:
Ένα χρόνο τώρα ξεκίνησα να ψάχνω μηχανή καινούργια για αγορά με γνώμονα ακριβώς το θέμα ιδανικότερη για βολτα ταξίδι και εκδρομή...
Άρχισα να κοιτάω το στρώμα μιας και από πολλούς άκουγα εξαιρετικές κριτικές αλλά μετά αποφάσισα ότι το ΤΔΜ ίσως είναι καλύτερο(γρηγορότερο και οπτικά για μένα πιο όμορφο) άλλαξα πάλι σκέψη και αποφάσισα ότι καλύτερο είναι το 700NCX καινούργιο φρέσκο και πολύ οικονομικό(δε πηγαιναν καλά και τα οικονομικά μου)...
Σήμερα έχω αποφασίσει ότι η μηχανή που θα αγοράσω είναι το καινούργιο Moto Guzzi V7 stone 1ον γιατί το ερωτεύτηκα μόλις το είδα, 2ον θα ευχαριστιέμαι πολύ την βολτα μαζί του, 3ον ταξίδι και εκδρομή πάντα πίστευα ότι πρωτίστως πρέπει να γουστάρεις να το κάνεις και τιποτα άλλο (έχω περάσει 8 ώρες πάνω σε ένα GLX Καρδίτσα-Καρπενίση βλέπωντας και όλους τους παράπλευρους χωματόδρομους και το καταφθριστήθηκα ποσο μαλλον αυριο μεθαυριο με το γκουζι).
Το αποφασισα λοιπον και για μένα αυτή θεωρώ ιδανικότερη.
Καλή χρονιά σε όλους και να περνάτε όμορφα με υγεία...
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το έχω κάνει βόλτα και ξέρω οτι είναι ιδιαίτερο. Δε με απασχολεί η ταχύτητα και η γρηγοράδα οπότε η ιπποδύναμη του δε με απασχολεί αλλά η ροπή του είναι πολυ καλή ειδικά για μέσα στην Αθήνα που καλώς η κακώς (κακώς για μενα που θα ήθελα να ξεφεύγω πιο πολύ) θα κινούμε το 80% του χρόνου.Eιναι πολύ όμορφο.
Εγώ θα έλεγα παντως να το κάνεις πρωτα μια βόλτα να δείς αν σου κάνει.
Δεν είναι σαν τα άλλα μηχανάκια και εκτός αυτού ισως σου φανεί 'λιγο' λόγω ιπποδύναμης.
Άλλαξα λογική για την ταχύτητα στους δρόμους όταν κατασκέυασα ένα off road buggy. Απίστευτες ποσότητες αδρεναλίνης σε ελεγχόμενο περιβάλλον(χωράφι στο χωριό).Τα τελευταία χρόνια δεν έχω ξεπεράσει στο δρόμο τα 140χαω και αυτα σε εθνική και μάλιστα με "δυνατά" αυτοκίνητα και μηχανες.
Άρα αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πλήρως συνηδητοποιημένη η επιλογή μου.