Ρε σεις μη μιλατε σαν να τρέχουν τα μηχανάκια μόνα τους. Το σημαντικότερο κομμάτι ειδικά αυτόν τον αγώνα είναι ο οδηγός...ικανότητα οδήγησης, πλοήγησης, διαχειριση της μηχανής και της κούρασης, στρατηγική...
Το τελευταίο που μετράει είναι το εργοστάσιο κατασκευής...αφού πριν από αυτό και στο ίδιο επίπεδο, τουλάχιστον, με τον οδηγό μετράει η ομάδα υποστήριξης και η οργάνωση που διαθέτει...άρικτα συνδεδεμένη με την εμπειρία της...
Αν τώρα η χόντα, με σοβαρό σίγουρα μηχανάκι, βρει οδηγό και φτιάξει ομάδα αντίστοιχη θα δούμε ματσάρα....αν απλά τους κάνει μεταγραφή, τους καλύτερους,( άκα ΚΤΜ) τότε θα δούμε το έργο από την ανάποδη.
υ.γ. Φυσικά στο τέλος, όπως είπε και το Κτίνος, ο ισχυρότερος θα επιβάλει και τους κανόνες του και θα καθαρίζει ευκολά...
εδιτ Η παράθεση θα μπορούσε να είναι και σε άλλον...αλλά είμαι και ΚΤΜάκιας...χιχιχιχιχ