moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Το μολυβί με τα 1500 έχει 4-πίστονες brembo μπροστά συν δείκτη βενζίνης και νομίζω λίγο πιο πάνω τα κόκκινα στις στροφές. Και ίσως κάποιες άλλες ήσσονος σημασίας διαφορές και είναι και πιο καινούργιο από τα άλλα (όχι του 2000 φυσικά, αυτή είναι η πρώτη άδεια στην Ελλάδα). Κάπου νομίζω έχει γράψει ο SF για τις διάφορες εκδόσεις των CB400 και τις διαφορές τους.
Το αν αξίζει εξαρτάται, αν θες ένα super four μάλλον δεν αξίζει και μπορείς να βρεις το απλό φθηνότερα. Αν θες το συγκεκριμένο τότε, εφόσον μηχανολογικά ανταποκρίνεται στην εικόνα που βλέπουμε, θεωρώ ότι αξίζει.
Πάντως σε σχέση το 1250 με το 1500, εγώ θεωρώ ότι αν ισχύουν όσα λέει στην αγγελία (από σέρβις, καινούργια λάστιχα, η αλυσίδα φαίνεται καλή) το 1500 αξίζει περισσότερο καθώς μπορεί πολύ εύκολα το φθηνότερο να θέλει μαζέματα. Πχ αν όντως τα λάστιχα είναι καινούργια (6μήνου) και όχι 2ετίας χωρίς να έχουν φαγωθεί και το φθηνότερο θέλει λάστιχα να η διαφορά στην τιμή.
Όπως και να έχει όπως είπαν και οι προηγούμενοι πριν το πάρεις θα το δει μηχανικός.
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Προσωπική μου γνώμη να το ξανασκεφτείς για το sf...
Είναι κατα γενική ομολογία αρκετά παλιά μηχανή και οποια και να πάρεις θα έχει περασει αρκετά χέρια με ότι συνεπάγεται αυτό.
Νομίζω πως τα περισσότερα παίζουν κοντά στα 1300-500ευρώ απο ιδιώτες και μην σκεφτείς ούτε λεπτό οτι θα πάρεις μηχανή με 1500 θα πας στο βενζινάδικο και θα βολτάρεις με ενα χαμόγελο απο το ένα αυτί μέχρι το άλλο αμέσως μετά.
Σίγουρα θα θέλει αρκετά συμμαζέματα οπότε βάλε και αυτό στα έξοδα σου...αποκλείεται να μην θέλει.
Η γνώμη μου είναι να δεις για κάτι πιο καινούριο που θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να είναι σε καλύτερη κατάσταση γενικά και που να το κυκλοφορεί ακόμα ο ιδιοκτήτης του.
Γενικά απο ότι φαίνεται τα sf τα προτιμούν αρκετοί για επιλογή πρώτης μηχανής, πολύ πιθανό να ισχύει κάτι τέτοιο και για σένα αλλά σκέψου και τα μειον που έχει αυτό...όπως είπα παλιά μηχανή και αλλάζει χέρια αρκετά συχνά.
χμμμ..κοιτα να δεις..δεν ειμαι κ το πρωτο μποι!!! K επισης δεν θελω να δωσω πανω απο 1500 ευρω για πρωτη μηχανη..
εχω κοιταξει και για το ER6 ..αλλα ολα κυμαινονται απο 2200 και ανω!
εχω βρει bandit me 500 ευρω..αλλα ξερω οτι αν θελησω να το πουλησω αυριο μεθαυριο δεν θα μου το παρει κανενας!
το cbSF ειναι πιο εμπορευσιμο!ηδη εχω παρει σε πολλες αγγελιες κ τα εχουν πουλησει!!οποτε ειναι μηχανη που τσουλαει!
τωρα για την βενζινη δεν το καταλαβα αυτο που ειπες..ξερω οτι δεν ειναι παπακι η μηχανη..και ξερω οτι θα καιει πολυ περισσοτερη βενζινη! νομιζω εχει καταναλωση 5.5 λιτρα/100χλμ ? αν δεν κανω λαθος!
εχω βρει κ ενα cb (μαλλον το απλο ειναι-ασημενιο μοτερ κτλ κτλ-σε κιτρινο χρωμα εαν αυτο βοηθαει) στα 800 ευρω..θελει σιγουρα λαστιχα+λαδια φιλτρα μπουζι..
γενικα ειμαι στο ψαξιμο..
κ γω σκεφτομουν για πιο καινουργια μηχανη tweek ...αλλα..σκεφτηκα μηπως πρωτα να επαιρνα τον αερα γιατι δεν ειχα ποτε μηχανη με συμπλεκτη..ουτε κ τοσα πολλα κιλα εχω ξανακουμανταρει!
ενταξει ρε παιδι μου ..και αν σε καποια φαση χρειαστει καποιο μαζεμα κ ζοριστω οικονομικα..εχω κ το cryptonaki ..για να μην ξεμεινω..
τωρα για καλο ελεγχο γενικα δεν μπορεις ποτε να εισαι κ σιγουρος!αυτα νομιζω ειναι κ θεμα τυχης εαν θα σου βγαλει ζημιες γρηγορα η εαν θα αργησει!
τελοσπαντων εχω καταμπερδευτει!μπηκα υποτιθεται για να βοηθηθω να παρω γνωμες και να γινουν ολα πιο καθαρα ..κ τωρα εχω θολωσει!!! χαχα!!
λιγο ο georgio με βοηθησε..αν κ τα σκεφτομαι κ εγω ολα αυτα! οτι ισως να δωσω 1500 κ να υσηχασω και να μην θελησει τπτ αλλο για αρχη η μηχανη..(λαστιχα-σερβις γενικο κτλ)
δες και για cb-1 που παιζουν πιο κατω σε τιμες, αλλα ειναι απειρως καλυτερα απο τα sf (βλ. monosock, περισσοτερο γκαζι, μικροτερο σε ογκο, κλπ)
![]()