Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 82

Θέμα: Unleaded Fuel Blues ...

  1. #61
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165

    περι αμολυβδης

    πτιν λιγο καιρο ξανασυζητηθηκε το θεμα αυτο.οποιος πιστευει οτι παραγεται μη <<βενζολιουχος>>βενζινη ας παρει το μετσοβειο και να ρωτησει,η το μοτο,η τους 4 τροχους ,η τον βαρδινογιανη.απλα καψτε κριτες και κρινομενοι τα μπουρδελα που οδηγειτε.δεν υπαρχη κανεναελαφρυντικο στο τι βενζινη δουλευουμε αλλα σε τι οχημα τη δουλευουμε.
    wrench

  2. #62
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Αν διαβάσεις λίγο προσεκτικότερα, θα δεις ότι δε χρειάζεται να ρωτήσουμε πουθενά. Μας το λέει ήδη η εταιρεία, και μάλιστα με νούμερα.

    Αρωματικές ενώσεις, μεγ. % ν/ν 42,0
    Βενζόλιο, μεγ. % ν/ν 1,0
    σε όλες!

    Το θέμα είναι να τολμήσει ο [όποιος] φορέας να πει κατηγορηματικά και δημόσια ότι π.χ. η 95 και η LRP είναι το ίδιο πράγμα, και δε χρειάζεται να πληρώνουμε την πανάκριβη 2η...
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165

    αμολυβδες

    αν ειναι οπως τα λες εχεις δικιο αν και τη χημεια δεν τη παιζω στα δακτυλα μου.απλα ειχα μια διαμαχη οπως καλη ωρα και απεναντι αραζει το αυτοκινητο του ενας χημικος των δυιλιστιριων και πεταχτικα και τον ρωτησα.μου απαντησε οτι υπαρχει μια γραμμη παραγωγης και μετα μπαινουν προσθετα και ονομαζεται οπως θελουν
    wrench

  4. #64
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922

    Re: αμολυβδες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    αν ειναι οπως τα λες εχεις δικιο αν και τη χημεια δεν τη παιζω στα δακτυλα μου.απλα ειχα μια διαμαχη οπως καλη ωρα και απεναντι αραζει το αυτοκινητο του ενας χημικος των δυιλιστιριων και πεταχτικα και τον ρωτησα.μου απαντησε οτι υπαρχει μια γραμμη παραγωγης και μετα μπαινουν προσθετα και ονομαζεται οπως θελουν
    Οπότε απαντήθηκαν μερικά από τα ερωτήματά σου (νομίζω) και επιβεβαιώθηκαν ορισμένα από αυτά που είναι γραμμένα εδώ. Αν τον ξέρεις τον τύπο η/και αν έχεις την απαραίτητη άνεση, μήπως μπορείς να ρωτήσεις γιατί η 95 και η LRP διαφέρουν τόσο πολύ στην τιμή?
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  5. #65
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Να ξαναφέρω στην επιφάνεια το thread με μια ενδιαφέρουσα γραμμή από το manual του Hayabusa. Ναι, αυτού που βγάζει 175HP.

    Use unleaded fuel with octane rating 91 or higher.

    Πωπω, και τα 95 που του ρίχνω είναι υπερβολή τελικά!!

    Όπως λέει και ο wrenchfzr στο άλλο thread για τις βενζίνες, το πιο εύκολο πράγμα είναι να παραμυθιάζεται ο καταναλωτής...
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  6. #66
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Ας αναβιώσουμε λοιπόν το παλιό-καλό thread...

    (Αν και πολλά μηνύματά του χάθηκαν μετά την αραβική επίθεση!)

    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  7. #67
    Πάντως και αυτό με τους καταλύτες είναι τεράστια απάτη τόσο λόγω των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή στους όσο και για το πόσο λύνουν το πρόβλημα της ρύπανσης.

    Πριν καιρό λόγω μιας εργασίας είχα πετύχει ένα άρθρο που είχε μια αναφορά του Μετσόβειου το οποίο "έπιασε" έναν νέο ρυπαντή στην ατμόσφαιρα της Αθήνας.Καταλαβαίνεται ότι ο νέος ρυπαντής ήταν αποτελεσμα της χρήσης καταλυτών και είναι πολύ πιο καρκινογόνος απο τους υπόλοιπους.Πάντως ακόμα το επίπεδο του ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα αλλά σε μερικά χρόνια???
    Φανταστήκε ότι τον μέτρησαν σε μια χώρα που προσφάτως άλλαξε τον στόλο των Ι.Χ με νέας γενιάς.
    Δεν θυμάμαι να είχα κρατήσει το link αλλά αν το βρω θα το βάλω.
    http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

  8. #68
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    20
    Kαλησπέρα

    εβρήκα το κάτωθι λινκ (φαντάζομαι δεν κερδίζω τίποτα ε ? )
    http://www.ducati.com/bikes/techcafe...us&artID=1#top

    Σε κάποιο σημείο αναφέρει

    "A fuel's "octane" rating is found by comparing it's knock characteristics (thanks to a special sensor) with various mixtures of n-heptane and Isooctane. For example, a "octane" rating of 92 means that the fuel being tested, under standard conditions and running in a standard engine, performs the same as a mixture that is 92 parts Isooctane, and eight parts n-heptane. Values higher than 100 can be obtained with a mathematical formula, and mean that the fuel performs better that pure Isooctane."

    Δηλαδή όταν λέμε μια μπενζίνα είναι 95, σημαίνει ότι 95 είναι από αυτό το ισοοκτάνιο και τα υπόλοιπα 5 μέχρι να φτάσουμε τις 100 μονάδες είναι heptane [που δεν ξέρω τι είναι αυτό, αν πρέπει να το πιώ, μήπως να το λουστώ ? ]

    ΥΓ1: Ελπίζω να πόσταρα στο σωστό θρεντ
    ΥΓ2: Όχι δεν πάω να ποστάρω στο άλλο αν αυτό δεν είναι το σωστό ! :rotflmao:
    Mind is like parachute. Works better only when it's open

  9. #69
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Αφού βρε συνάδελφε γράφεις και ο ίδιος ότι δεν ξέρεις τι ακριβώς είναι αυτά που γράφεις... γιατί δε μπαίνεις στον κόπο να διαβάσεις τα άλλα threads και posts?


    Και όχι, δεν είναι σωστό αυτό. Προσεξε τη λέξη "comparing". Μιλάμε για το ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ μείγμα, και όχι το καθεαυτό καύσιμο.

    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  10. #70
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Αφού βρε συνάδελφε γράφεις και ο ίδιος ότι δεν ξέρεις τι ακριβώς είναι αυτά που γράφεις... γιατί δε μπαίνεις στον κόπο να διαβάσεις τα άλλα threads και posts?


    Και όχι, δεν είναι σωστό αυτό. Προσεξε τη λέξη "comparing". Μιλάμε για το ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ μείγμα, και όχι το καθεαυτό καύσιμο.

    grmf... διαβάζω ο άμοιρος και άκρη δεν βγάζω.... :hypnotize
    στο άλλο θρεαντ έχουμε:


    Η κλίμακα του αριθμού οκτανίων ορίζεται ως εξής: Αν το καύσιμο είναι 100% κανονικό επτάνιο, το σημείο που 'χτυπάει πυράκια' ορίζεται ως αριθμός οκτανίου 0. Αν το καύσιμο είναι 100% ισοοκτάνιο, αυτό δίνει αριθμό οκτανίου 100.

    Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ RON = Research Octane Number.

    Η κλίμακα προφανώς επιτρέπει τιμές και άνω του 100. Δηλαδή αν φτιάξουμε ένα καύσιμο με αντοχή μεγαλύτερη από αυτή του καθαρού ισοοκτανίου, άσχετα με το τι περιέχει (ακόμα και πατάτες), τότε αυτό θα αντέξει σε μεγαλύτερη συμπίεση και άρα θα δώσει αριθμό οκτανίου >100.

    Παράδειγμα: ανακατεύουμε κανονικό επτάνιο και ισοοκτάνιο σε αναλογία 20-80. Το καύσιμο αυτό έχει RON=80 ή θα "είναι 80 RON".
    Τώρα από αυτό, εγώ καταλαβαίνω ότι πιο παααάνω τα είπα κομματάκι ανάποδα (όπως άλλωστε βλέπω τον κόσμο στα δικά μου μάτια )

    help ?
    Mind is like parachute. Works better only when it's open

  11. #71
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Πράγματι, ίσως δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο εδώ. Σε αυτό το μέρος αναφέρεται ο ορισμός της συμβατικής ΚΛΙΜΑΚΑΣ, ενώ το παράδειγμα στο τέλος στέκει, αλλά τελικά μπερδεύει.

    Τα καύσιμα μπορούν να αποτελούνται από ό,τι θέλουν, αλλά ο οκτανικός αριθμός τους αναφέρεται στο ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΜΕΙΓΜΑ ισοοκτανίου και κανονικού επτανίου.

    Θα προσπαθήσω στη συνέχεια του άλλου θρεντ να το ξεκαθαρίσω και καλύτερα. Thanks + sorry.

    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  12. #72
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF

    .
    .
    .
    Thanks + sorry.

    αι ρε, τι σόρρυ. Είμαι εδώ για να ξεστραβωθώ. Δεν θυμάμαι ποτέ καθηγητή στο Λύκειο να μου ζητάει σορρυ για λάθος του. Θα μου πεις άλλοι καιροί τότε και εδώ δεν είναι Λύκειο

    Τεσπά, αναμένουμε την συνέχεια στα Κλασσικά Εικονογραφημένα

    Mind is like parachute. Works better only when it's open

  13. #73
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bookman
    Δηλαδή όταν λέμε μια μπενζίνα είναι 95, σημαίνει ότι 95 είναι από αυτό το ισοοκτάνιο και τα υπόλοιπα 5 μέχρι να φτάσουμε τις 100 μονάδες είναι heptane


    Θα το κλειδώσω το thread !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #74
    κανω ενα bump στο θρεντι πριν προλαβει να το κλειδωσει ο παπους
    γιατι μου φανηκε ενφδιαφερον!




    *εδιτ*
    μπορει να εξηγησει καποιος πως ακριβως καταλαβαινουμε οτι χτυπανε αυτα τα να ανθεματισμενα πυρακια....?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  15. #75
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    μπορει να εξηγησει καποιος πως ακριβως καταλαβαινουμε οτι χτυπανε αυτα τα να ανθεματισμενα πυρακια....?
    Τα ακούς ρε Φαντασίδη. Τα ακούς. Πώς αλλιώς να το καταλάβεις, διά τής αφής...?

    Α, και να θυμάσαι ότι όταν τα ακούς εσύ, ταυτόχρονα την ''ακούει'' το μοτεράκι σου και μάλιστα άσχημα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	master_qm009.jpg 
Προβολές:	128 
Μέγεθος:	87,9 KB 
ID:	169785

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. fuel max. Ξέρει κανείς τι παίζει?
    από liberto στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2006, 21:36
  2. fuel max magnhtes
    από alexioannides στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2006, 19:05
  3. Νεες πινακιδες vs blue men
    από dj_Zed στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2006, 00:30
  4. Vanished Mud Blues....
    από OldMan στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2005, 21:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF