Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: 660 και προβλημα με σκασιματα!

  1. #1

    660 και προβλημα με σκασιματα!

    γειας σας!προσφατα εβαλα τελικα στο mt 03 και οταν αφηνω το γκαζι ακομη και σε χαμηλες στροφες κανει δυνατα σκασιματα λες και παιζω με το on-off σε χτ 600!
    το μηχανακι ειναι του 10' με 10.000χλμ !ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε τελικα ακραποβιτσ και κατι μου ειχε αναφαιρει οτι του ρυθμισαν στην γιαμαχα στην κρητη που ηταν..!εγω το πηρα με την μαμα και μολις εβαλα τα giannelli... ο θορυβος ειναι πολυς σε σημειο που θα χρειαστει να το κυκλοφωρω μονο με τις ταπες !να σας προλαβω και να πω οτι ειχα χτχ με τελικα και φυσικα δεν εννοω τα κλασσικα σκασιματα που κανουν τα 660 αυτα ειναι πολυ δυνατα!!!
    αποριες! υπαρχει περιτπωση ο εγκεφαλος του μτ μιας και ειναι διαφορετικος απο το χτ να εχει πειραχτει μεσω διαγνωστικου και για αυτο να γινοντε ολα αυτα?
    επισης να πω οτι επαιξα με το TPS και δεν ειδα καμια προκοπη...!

  2. #2
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    εμένα πάντως όταν μου έκανε σκασίματα η BMW τα είχε φτύσει το ζουάν

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  3. #3
    θα δοκιμασω να το ξανα σφιξω μια αλλα δεν νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα...

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    27
    Κοιταξε μηπως χανει απο τους λαιμους!

  5. #5
    θα τσεκαρω ολο το συστημα απο μπροστα μεχρι πισω και μακαρι να βρω κατι λαθος..

  6. #6
    τσεκαρα και εσφιξα ολες τις βιδες!αυτες στην κεφαλη ισα που πηραν καποιες μιση στροφη...εσφιξα και τα 3 ζουαν αλλα το προβλημα παραμενει... καμια ιδεα κανεις?

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    τσεκαρα και εσφιξα ολες τις βιδες!αυτες στην κεφαλη ισα που πηραν καποιες μιση στροφη...εσφιξα και τα 3 ζουαν αλλα το προβλημα παραμενει... καμια ιδεα κανεις?
    Καλησπέρα φίλε μου, απο τις λίγες γνώσεις που έχω μια τέτοια μετατροπή απαιτεί σίγουρα ρύθμιση μείγματος και καυσανάλυση γιατί πιθανόν το μηχανάκι σου να είναι αρύθμιστο και αυτή τη στιγμή να δουλεύει στεγνό με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Η ρύθμιση του μείγματος που έχει ο εγκέφαλος είναι για μαμά φιμωμένα τελικά, τα τελικά που έβαλες είναι πολύ πιο ελέυθερα και χοντρικά έτσι αλλοιώνεται το μέιγμα και δεν γίνεται σωστή κάυση. Αν το μηχανάκι σου δουλέυει φτωχό για αρκετά km ενέχει κινδύνους για τα μέταλα του.
    Συμβουλή μου γρήγορα ρύθμιση στα νέα δεδομένα σε διαγνωστικό και καλού κακού αν πείραξες το tps ενημέρωσε το μάστορα να το τσεκάρει και να δεί αν είναι σωστά καλιμπραρισμένο.

    Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει όποιος κατέχει κάτι παραπάνω.

  8. #8
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    κακή ρύθμιση του μίγματος μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα σκασίματα. Τα σκασίματα είναι άκαυστη βενζίνη που έχει φτάσει στην εξάτμιση η οποία καίγεται εκεί αντί για μέσα στον κύλινδρο.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  9. #9
    το γνωριζω οτι αν δουλευει φτωχο υπαρχει προβλημα να σπασει κτλ... ο προηγουμενος το ειχε εξατμισεις και πρεπει να ειχε κανει καυσαναλυση με εκεινες!τωρα οταν στρωση ο καιρος θα παω στην αντιπροσωπια να το ρυθμισω αλλα δεν νομιζω να ειναι απο αυτο..!οταν επαιζα με το tps που στην ουσια μεταβαλει το μειγμα το δοκιμασα στεγνο και δεν ειδα καμια διαφορα...

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    γειας σας!προσφατα εβαλα τελικα στο mt 03 και οταν αφηνω το γκαζι ακομη και σε χαμηλες στροφες κανει δυνατα σκασιματα λες και παιζω με το on-off σε χτ 600!
    το μηχανακι ειναι του 10' με 10.000χλμ !ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε τελικα ακραποβιτσ και κατι μου ειχε αναφαιρει οτι του ρυθμισαν στην γιαμαχα στην κρητη που ηταν..!εγω το πηρα με την μαμα και μολις εβαλα τα giannelli... ο θορυβος ειναι πολυς σε σημειο που θα χρειαστει να το κυκλοφωρω μονο με τις ταπες !να σας προλαβω και να πω οτι ειχα χτχ με τελικα και φυσικα δεν εννοω τα κλασσικα σκασιματα που κανουν τα 660 αυτα ειναι πολυ δυνατα!!!
    αποριες! υπαρχει περιτπωση ο εγκεφαλος του μτ μιας και ειναι διαφορετικος απο το χτ να εχει πειραχτει μεσω διαγνωστικου και για αυτο να γινοντε ολα αυτα?
    επισης να πω οτι επαιξα με το TPS και δεν ειδα καμια προκοπη...!
    Μην ανησυχείς καθόλου. Είναι σύνηθες το φαινόμενο των σκασιμάτων μετά από τοποθέτηση ελεύθερων εξατμίσεων κατά το κλείσιμο του γκαζιού. Όσο για καυσανάλυση και ρυθμίσεις σε τέτοιο μοτέρ το θεωρώ υπερβολή εκτός και αν είσαι τόσο ψείρας και θες τα μέγιστα από αυτό. Δες και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=VexJZ07beYc για να σε καθησυχάσω
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  11. #11
    αυτα που ακουγοντε ειναι ωραια και φυσιολογικα...τα ιδια εκανε και το χτχ που ειχα...το θεμα ειναι οτι στο μτακι κατι παιζει και κανει τρελα σκασιδια που δηλωνουν οτι κατι δεν παει σωστα...θα τραβιξω ενα βιντεο να δεις!
    στο χτχ ειχα φιλτρο εξατμιση και δεν ειχα κανει καυσαναλυση κτλ και δεν ειχα προβλημα κτλ ποτε.. αλλα ηταν 08 !στα 10αρια εχει αλλαξει ο εγκεφαλος και εχω διαβασει οτι τα εχουν κοψει λιγο για να μειωσουν κι αλλο τους ρυπους!σημερα βεβαια εκανα κατι μοντιφες στο φιλτροκουτι οποτε και ανοιξε αρκετα ..βαλε και τα τελικα λογικα δουλευει φτωχο..

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    αυτα που ακουγοντε ειναι ωραια και φυσιολογικα...τα ιδια εκανε και το χτχ που ειχα...το θεμα ειναι οτι στο μτακι κατι παιζει και κανει τρελα σκασιδια που δηλωνουν οτι κατι δεν παει σωστα...θα τραβιξω ενα βιντεο να δεις!
    στο χτχ ειχα φιλτρο εξατμιση και δεν ειχα κανει καυσαναλυση κτλ και δεν ειχα προβλημα κτλ ποτε.. αλλα ηταν 08 !στα 10αρια εχει αλλαξει ο εγκεφαλος και εχω διαβασει οτι τα εχουν κοψει λιγο για να μειωσουν κι αλλο τους ρυπους!σημερα βεβαια εκανα κατι μοντιφες στο φιλτροκουτι οποτε και ανοιξε αρκετα ..βαλε και τα τελικα λογικα δουλευει φτωχο..
    Τότε μάλλον μιλάμε για κακό ρύθμισμα... Δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις με το μαμά εγκέφαλο αλλά δες το γιατί μπορεί να αποκτήσεις από τρύπια εξάτμιση μέχρι και "ακατανόμαστα" πράματα που δεν τα θέλουμε...και να τρέχεις για επισκευές μοτέρ. Εάν η μοντίφα που έκανες στο φιλτροκούτι είναι αναστρέψιμη, δοκίμασε σε μαμά μορφή μπας και βελτιωθεί. Γενικώς σε τέτοια μοτέρ πάντως, κατά 90% λειτουργούν καλύτερα με μαμά φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  13. #13
    τα προβληματα με τα σκασιματα τα ειχε απο πριν η μοντιφα εγινε σημερα και δεν αλλαξε κατι..!κανεις λαθος τα 660 της γιαμαχα αγαπανε τρελα τον αερα και οσο περισσοτερο τους δωσεις τοσο περνουν!φαντασου σε ενα στοκ 660 πιο πολυ θα δωσει αν βγαλεις το καπακι απο το φιλτρο παρα να βαλεις τελικα...τσεκαρισμενο απειρες φορες!

  14. #14
    Αυτό που λές για τα 660 δεν ξέρω αν ισχύει αλλά αν είναι έτσι και με την απελευθέρωση της εισαγωγής δυναμώνουν πολύ, δύο τινά μπορεί συμβαίνουν ή η yamaha τα έχει ρυθμισμένα πλούσια και με το που δίνεις περισσότερο αέρα στην εισαγωγή στρώνει και δουλέυει καλύτερα ή φτωχαίνει και λόγω των προαναφλέξεων δουλεύει πιό ροπάτα...Μπορεί πάλι να κάνω και λάθος....

  15. #15
    προφανος η γιαμαχα τα εχει να δουλευουν οπως πρεπει..νορμαλ δλδ! το ελαφρος φτωχο μειγμα ευνοει στις ψηλες αλλα ειναι και ποιο επιφοβο!βεβαια τα 660 μετα το 06 εχουν αισθητηρα λαμδα και αν δεν τον εχουν βαλει για διακοσμηση κατι παραπανω πρεπει να ριχνει μεσα!οποτε περισσοτερο μειγμα καιγεται=περισσοτερη ενεργεια παραγεται =+HP!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2007, 17:59
  2. power commander και προβλημα με τον αντιπροσωπο του
    από zaharakis στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2005, 15:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF