Καλημέρα.
Εγώ το πρώτο που έχω να πω είναι μην διανοηθείς να πάρεις κάποιο που δεν έχει όργανα (ή που έχει αλλά δε δουλεύουν). Τα μεταχειρισμένα είναι δυσεύρετα και τα καινούρια κοστίζουν μια περιουσία. Παίζουν κάτι ωραία ιμιτασιόν από e-bay αλλά αυτό είναι στο χέρι σου αν θες να μπεις στο τριπάκι. Το λέω γιατί κι εμένα κάποιος μου άφηνε ένα cb 800ευρώ ενώ όλα τα άλλα έπαιζαν στο 2χίλιαρο τότε (πάνε και δυο-δυόμιση χρονάκια) και μέσα σε μια μέρα είχαμε μιλήσει 15 φορές στο τηλέφωνο για να κανονίσουμε πότε και πού θα βρεθούμε να το δω. Τη μία μου έλεγε "α ξέχασα να σου πω, θέλει λάστιχα". Μετά "α ξέχασα, θέλει κι αλυσιδογράναζα". Μετά "κοίτα δε δουλεύουν σωστά τα καρμπυρατέρ και εχθές το βράδυ, να μα την Παναγία σου λέω, μου έκλεψαν τα όργανα. Να μου δώσεις ένα 600άρι να το πάρεις?" Του είπα να το τοποθετήσει στη γνωστή οπή περιωπής και πήγα παρακάτω.
Οι "παγίδες" σε μία παλιά μηχανή μπορεί να είναι πολλές και διάφορες. Το ότι είναι ακούνητο 8 μήνες δε σημαίνει ότι θα θέλει τη μάνα του και τον πατέρα του. Μπορεί πχ να θέλει μπαταρία. Τώρα άμα θέλει και ρουμπινέτα κουμπινέτα και ρουμποκομπολογέτα χαιρετίσματα. Ξαναλέω, από το τηλέφωνο ο άλλος προκειμένου να πουλήσει θα σου πει ό,τι να'ναι. Αγρατζούνιστο θα σου πει, και μπορεί να πας και να δεις ότι είναι λες και έχει περάσει από πάνω του αμαξοστοιχία.
Το θέμα είναι ότι πολλές από αυτές τις "παγίδες" δε φαίνονται. Ούτε καν στο μηχανικό που θα φέρεις για να το δει. Θα το δει από δω θα το κοιτάξει από κει, θα το ακούσει, θα το πάρει μια βόλτα. Τί νομίζεις ότι θα κάνει? Ότι θα το λύσει και θα ανοίξει μοτέρ να δει σε τί κατάσταση βρίσκονται τα καρμπυρατέρ ή οι μπιέλες? Αυτά είπαμε είναι κάποια ρίσκα που παίρνεις αγοράζοντας μια τόσο παλιά μηχανή.
Σχετικά με τον "αντιπρόσωπο":
Όλα τα "από γενικό σέρβις", "μόλις αλλάχτηκαν τα μέσα της τα έξω της τα εντός εκτός κι επί τ'αυτά", "λάδια, ξύδια, υγρά φρένων, όλα φρέσκα από αγνά υλικά της μάνας γης" κατά τη γνώμη μου άκου τα βερεσέ. Είπαμε λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρα φρένων (ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι) τα αλλάζεις με το καλημέρα.
Το ότι σου δίνει ένα χρόνο εγγύηση και είναι αντιπροσωπεία έχει τα θετικά του (τα γνωστά περί εγγύησης κλπ) αλλά έχει και τα πιθανά αρνητικά του. Για να σου δίνει εγγύηση και να σου λέει να κάνεις εκεί τα σέρβις πάει να πει ότι έχει και συνεργείο. Τον αρώτηξες άμα δέχεται να δει τη μηχανή δικός σου μηχανικός? Δε λέω ότι θα πει όχι αλλά δεν ξέρω κιόλας με τι ύφος μπορεί να το δεχτεί.
Η εγγύηση τί εγγύηση είναι? Για ρώτησέ το λίγο αυτό. Σπάει κάτι και? Πληρώνεις εργασία και τα ανταλλακτικά δικά του? Honda ανταλλακτικά ή "ό,τι βρήκα μπροστά μου έβαλα"?
Σε προβληματίζω, απλά δεν είναι λίγοι οι "δαγκωμένοι" άνθρωποι που έχουν φάει τα μουστάκια τους με καραμαλάκες μηχανικούς (εμού συμπεριλαμβανομένου. Όχι στους μαλάκες μηχανικούς, στους "δαγκωμένους"). Κι επειδή είσαι και κοπέλα (δε με πιάνει το φαλλοκρατικό μου, άλλους όμως μπορεί να τους πιάνει) πιθανόν κάποιος να θέλει να πατήσει σε αυτό και να πει "βρεεε καλώς τηνααααα...." και να σου πουλήσει φύκια λόγω της άγνοιάς σου.
Επιμένω λοιπόν. Μη συγκεκριμενοποιείς. Κι αυτή στην αντιπροσωπεία να πας να κοιτάξεις αλλά όχι μόνο αυτή. Πάρε τον πωπό σου, πάρε και τα όμορφα ματάκια που είπες ότι έχεις και μόστραρέ τα (τα ματάκια μόνο ε. Σεμνά...) σε κανά φίλο σου που να έχει μια κάποια σχέση με το "άθλημα" να έρθει παρέα, να πάτε να δείτε από κοντά κάποιες μηχανές. Δες 5 πχ. Αν από αυτές τις 5 βρεις 1 που να σου κάνει πίστεψέ με θα είσαι τυχερή (τουλάχιστον εμένα έτσι και χειρότερα με πήγε). Και τότε σε αυτή τη 1 πήγαινε με μηχανικό ή πήγαινέ τη σε μηχανικό. Και σε καμία περίπτωση μην πάρεις μηχανή αν δε τη δει δικός σου μηχανικός (και χίλιες φορές να το πούμε λίγες θα είναι).
