Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 59 από 59

Θέμα: help guys!!

  1. #46
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2013
    Μηνύματα
    34
    ααααααααα!! χαχαχα!! εσεις αγορακια λετε τα δικα σας κ εγω βραζω στο ζουμι μου σχετικα με το τι να κανω!!
    για πειτε μου λιγο ρε σεις...
    η version S απ'οτι εχω διαβασει εχει το tps ..(το οποιο δεν γνωριζω καν τι ειναι,ας με διαφωτισει καποιος)
    αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ..εχει λιγοτερη καταναλωση απο την απλη εκδοση ?? γιατι το βρισκω με διαφορα 250 ευρω!! αν ειναι να παρω το S με τα brembo φρενα ..και απ'οσο γνωριζω ειναι κ πιο καινουργιο απ'τις απλες εκδοσεις..οποτε να μην υπολογισω την διαφορα των 250ευρω!! και απ'οτι με κοβω μαλλον θα το παρω κ θα το κρατησω για παρα πολυ καιρο...(γιατι λογω υψους-δεν θελω σχολια εδω- δεν παταω κ σε πολλες μηχανες και με τα 2 ποδια καλα-στο cb παταω παρα πολυ καλα ..)
    πειτε μου τιποτα σχετικα με αυτο το θεμα για την καταναλωση βενζινης ...plz

  2. #47
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anastasaki Προβολή μηνύματος
    ααααααααα!! χαχαχα!! εσεις αγορακια λετε τα δικα σας κ εγω βραζω στο ζουμι μου σχετικα με το τι να κανω!!
    για πειτε μου λιγο ρε σεις...
    η version S απ'οτι εχω διαβασει εχει το tps ..(το οποιο δεν γνωριζω καν τι ειναι,ας με διαφωτισει καποιος)
    αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ..εχει λιγοτερη καταναλωση απο την απλη εκδοση ?? γιατι το βρισκω με διαφορα 250 ευρω!! αν ειναι να παρω το S με τα brembo φρενα ..και απ'οσο γνωριζω ειναι κ πιο καινουργιο απ'τις απλες εκδοσεις..οποτε να μην υπολογισω την διαφορα των 250ευρω!! και απ'οτι με κοβω μαλλον θα το παρω κ θα το κρατησω για παρα πολυ καιρο...(γιατι λογω υψους-δεν θελω σχολια εδω- δεν παταω κ σε πολλες μηχανες και με τα 2 ποδια καλα-στο cb παταω παρα πολυ καλα ..)
    πειτε μου τιποτα σχετικα με αυτο το θεμα για την καταναλωση βενζινης ...plz
    Το ένα s από το car με το άλλο s από τη xe που έχεις βάλει έχουν διαφορά 800γιούρια. Το carίσιο έχει 1500 και το xeσιο (χαχχαχα i didn't see that coming) έχει 2300.

    Τα 2300 είναι πάρα πολλά για cb400 κι ας είναι του 2003. Πρώτη άδεια ή μοντέλο? Δεν κατάλαβα. Τέσπα....

    Από εκεί και πέρα, ένα tps (ας μας διαφωτίσει κάποιος αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται) δεν πιστεύω ότι θα σου δώσει καμιά τρομερή διαφορά στην κατανάλωση. Και δεν είναι εκεί το θέμα σου και ούτε θα έπρεπε να είναι (κατά τη γνώμη μου).

    Η γνώμη μου γενικά:
    Παίρνεις μία μηχανή παλιά (πολύ παλιά). Με το καλημέρα θα χρειαστείς αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, και πολύ πιθανόν τακάκια και λάστιχα. Ο τύπος στη xe έχει βγάλει φωτό ζουμαριστή για να φανεί η brembo. Μόνο που από πίσω φαίνεται το λάστιχο που έχει πιο πολλές ραγάδες κι από κοιλιά παχύσαρκου που μόλις έκανε λιποαναρρόφηση. Από κάτω βέβαια γράφει "καινούρια λάστιχα"...

    Λεπτομέρειες τέτοιου τύπου (το αν θα έχει brembo, ή tps) είναι μικρής σημασίας. Άμα δε σου "φτάνουν" τα φρένα στο φινάλε τα "φτιάχνεις" αργότερα. Προς το παρόν βγες και ψάξε για cb400 αφού cb400 θες και πάρε σβάρνα και κοίτα τα από κοντά. Μερικά κάνουν τόσο μπαμ ότι είναι πατάτες που θα τα καταλάβεις και μόνη σου. Στις φωτό όμως δε φαίνεται. Βρίσκεις κάποιο που σου κάθεται στο μάτι καλά, το βλέπει/ακούει μηχανικός και πράττεις αναλόγως. Α, και αν δε βγάλεις άκρη με το car δες και σε καμιά εφημερίδα. Εγώ όσα πήγα και είδα από το car ενώ φαινόντουσαν στις φωτό κούκλες από κοντά ήταν πανούκλες. Τελικά αυτό που πήρα ήταν από αγγελία σε εφημερίδα και πήγα στα τυφλά να το δω και μου βγήκε σε καλό.

    Υπάρχουν 580 εκδόσεις cb400. Εμένα είναι το CB400 F II S. Και? Brembo δεν έχει πάντως. Ούτε ποιας χρονιάς τελικά είναι έχω καταλάβει, ούτε γιαπωνέζικα ξέρω για να βγάλω άκρη από εκείνη τη ρημαδοσελίδα της honda που τα έχει όλα αραδιασμένα.

    Κοίτα απλά να μην πάρεις κάποιο που να παραείναι παλιό. Να κοιτάς αυτά που έχουν τις 10 ψύκτρες στο μοτέρ πχ.

    Από εκεί κι έπειτα δε θέλω να σου χαλάσω το όνειρο αλλά έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι παίρνεις μία μηχανή περίπου 15 ετών. Άσπαστη, σκύλος και λοιπά. Αλλά κάποια πράγματα μπορεί να σου τα βγάλει και δε θα φταίει ούτε ο μηχανικός, ούτε το μηχανάκι, ούτε κανένας (άντε καλα. Θα φταίει πες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που δεν την πρόσεχε σαν τα μάτια του). Όπως έχω ξαναπεί, σε μια καινούρια μηχανή θεωρείς αναλώσιμα τα τακάκια και τα λάδια. Σε μια μηχανή 20ετίας, και τις μεμβράνες των καρμπ "αναλώσιμα" τις θεωρείς, και την εξάτμιση που μπορεί να έχει σαπίσει μετά από τόσα χρόνια "αναλώσιμη" τη θεωρείς και πάει λέγοντας. Δε λέω ότι θα θέλει μάζεμα το μισό μηχανάκι. Αλλά το ότι έχει ένα μοτέρ που πίνουμε νερό στο όνομά του δε σημαίνει ότι για τη συγκεκριμένη μηχανή δεν ισχύουν οι νόμοι της φυσικής ή ότι περνάει από πάνω της ο χρόνος και δεν την ακουμπάει.

    Αυτά κατ'εμέ. Καλό ψάξιμο και καλές αγορές.

  3. #48
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2013
    Μηνύματα
    34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Το ένα s από το car με το άλλο s από τη xe που έχεις βάλει έχουν διαφορά 800γιούρια. Το carίσιο έχει 1500 και το xeσιο (χαχχαχα i didn't see that coming) έχει 2300.

    Τα 2300 είναι πάρα πολλά για cb400 κι ας είναι του 2003. Πρώτη άδεια ή μοντέλο? Δεν κατάλαβα. Τέσπα....

    Από εκεί και πέρα, ένα tps (ας μας διαφωτίσει κάποιος αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται) δεν πιστεύω ότι θα σου δώσει καμιά τρομερή διαφορά στην κατανάλωση. Και δεν είναι εκεί το θέμα σου και ούτε θα έπρεπε να είναι (κατά τη γνώμη μου).

    Η γνώμη μου γενικά:
    Παίρνεις μία μηχανή παλιά (πολύ παλιά). Με το καλημέρα θα χρειαστείς αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, και πολύ πιθανόν τακάκια και λάστιχα. Ο τύπος στη xe έχει βγάλει φωτό ζουμαριστή για να φανεί η brembo. Μόνο που από πίσω φαίνεται το λάστιχο που έχει πιο πολλές ραγάδες κι από κοιλιά παχύσαρκου που μόλις έκανε λιποαναρρόφηση. Από κάτω βέβαια γράφει "καινούρια λάστιχα"...

    Λεπτομέρειες τέτοιου τύπου (το αν θα έχει brembo, ή tps) είναι μικρής σημασίας. Άμα δε σου "φτάνουν" τα φρένα στο φινάλε τα "φτιάχνεις" αργότερα. Προς το παρόν βγες και ψάξε για cb400 αφού cb400 θες και πάρε σβάρνα και κοίτα τα από κοντά. Μερικά κάνουν τόσο μπαμ ότι είναι πατάτες που θα τα καταλάβεις και μόνη σου. Στις φωτό όμως δε φαίνεται. Βρίσκεις κάποιο που σου κάθεται στο μάτι καλά, το βλέπει/ακούει μηχανικός και πράττεις αναλόγως. Α, και αν δε βγάλεις άκρη με το car δες και σε καμιά εφημερίδα. Εγώ όσα πήγα και είδα από το car ενώ φαινόντουσαν στις φωτό κούκλες από κοντά ήταν πανούκλες. Τελικά αυτό που πήρα ήταν από αγγελία σε εφημερίδα και πήγα στα τυφλά να το δω και μου βγήκε σε καλό.

    Υπάρχουν 580 εκδόσεις cb400. Εμένα είναι το CB400 F II S. Και? Brembo δεν έχει πάντως. Ούτε ποιας χρονιάς τελικά είναι έχω καταλάβει, ούτε γιαπωνέζικα ξέρω για να βγάλω άκρη από εκείνη τη ρημαδοσελίδα της honda που τα έχει όλα αραδιασμένα.

    Κοίτα απλά να μην πάρεις κάποιο που να παραείναι παλιό. Να κοιτάς αυτά που έχουν τις 10 ψύκτρες στο μοτέρ πχ.

    Από εκεί κι έπειτα δε θέλω να σου χαλάσω το όνειρο αλλά έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι παίρνεις μία μηχανή περίπου 15 ετών. Άσπαστη, σκύλος και λοιπά. Αλλά κάποια πράγματα μπορεί να σου τα βγάλει και δε θα φταίει ούτε ο μηχανικός, ούτε το μηχανάκι, ούτε κανένας (άντε καλα. Θα φταίει πες ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που δεν την πρόσεχε σαν τα μάτια του). Όπως έχω ξαναπεί, σε μια καινούρια μηχανή θεωρείς αναλώσιμα τα τακάκια και τα λάδια. Σε μια μηχανή 20ετίας, και τις μεμβράνες των καρμπ "αναλώσιμα" τις θεωρείς, και την εξάτμιση που μπορεί να έχει σαπίσει μετά από τόσα χρόνια "αναλώσιμη" τη θεωρείς και πάει λέγοντας. Δε λέω ότι θα θέλει μάζεμα το μισό μηχανάκι. Αλλά το ότι έχει ένα μοτέρ που πίνουμε νερό στο όνομά του δε σημαίνει ότι για τη συγκεκριμένη μηχανή δεν ισχύουν οι νόμοι της φυσικής ή ότι περνάει από πάνω της ο χρόνος και δεν την ακουμπάει.

    Αυτά κατ'εμέ. Καλό ψάξιμο και καλές αγορές.
    καλημερα!!! σ'ευχαριστω για τις πληροφοριες ...
    τι ηθελα να σου πω..οποτε ισως λες να ητανε καπως καλυτερα να πηγαινα να κοιταξω την μηχανη στην αντιπροσωπεια? μου ειπε οτι ειναι απο γενικο σερβις η μηχανη κ οτι θα μου δωσει ενα χρονο εγγυηση με την προοπτικη οτι θα πηγαινω εκει να κανω τα σερβις σε αυτον τον χρονο μεσα..κ μου την αφηνει 1250!
    χθες πηρα ενα παληκαρι τηλ ειχε ενα cb..μου ειπε οτι το εχει 8 μηνες ακουνητο..οτι θα θελει σιγουρα ενα γενικο σερβις..κ αλλαγη ρουμπινετο! μου την αφησε 700 ευρω..
    αλλα ενας φιλος μου ειπε να μην ασχοληθω καν με μηχανη που καθεται..γιατι στην πορεια σιγουρα θα μου βγαλει κι'αλλα προβληματακια!σε αυτο μαλλον ειχε δικιο ε?

  4. #49
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anastasaki Προβολή μηνύματος
    καλημερα!!! σ'ευχαριστω για τις πληροφοριες ...
    τι ηθελα να σου πω..οποτε ισως λες να ητανε καπως καλυτερα να πηγαινα να κοιταξω την μηχανη στην αντιπροσωπεια? μου ειπε οτι ειναι απο γενικο σερβις η μηχανη κ οτι θα μου δωσει ενα χρονο εγγυηση με την προοπτικη οτι θα πηγαινω εκει να κανω τα σερβις σε αυτον τον χρονο μεσα..κ μου την αφηνει 1250!
    χθες πηρα ενα παληκαρι τηλ ειχε ενα cb..μου ειπε οτι το εχει 8 μηνες ακουνητο..οτι θα θελει σιγουρα ενα γενικο σερβις..κ αλλαγη ρουμπινετο! μου την αφησε 700 ευρω..
    αλλα ενας φιλος μου ειπε να μην ασχοληθω καν με μηχανη που καθεται..γιατι στην πορεια σιγουρα θα μου βγαλει κι'αλλα προβληματακια!σε αυτο μαλλον ειχε δικιο ε?
    Καλημέρα.
    Εγώ το πρώτο που έχω να πω είναι μην διανοηθείς να πάρεις κάποιο που δεν έχει όργανα (ή που έχει αλλά δε δουλεύουν). Τα μεταχειρισμένα είναι δυσεύρετα και τα καινούρια κοστίζουν μια περιουσία. Παίζουν κάτι ωραία ιμιτασιόν από e-bay αλλά αυτό είναι στο χέρι σου αν θες να μπεις στο τριπάκι. Το λέω γιατί κι εμένα κάποιος μου άφηνε ένα cb 800ευρώ ενώ όλα τα άλλα έπαιζαν στο 2χίλιαρο τότε (πάνε και δυο-δυόμιση χρονάκια) και μέσα σε μια μέρα είχαμε μιλήσει 15 φορές στο τηλέφωνο για να κανονίσουμε πότε και πού θα βρεθούμε να το δω. Τη μία μου έλεγε "α ξέχασα να σου πω, θέλει λάστιχα". Μετά "α ξέχασα, θέλει κι αλυσιδογράναζα". Μετά "κοίτα δε δουλεύουν σωστά τα καρμπυρατέρ και εχθές το βράδυ, να μα την Παναγία σου λέω, μου έκλεψαν τα όργανα. Να μου δώσεις ένα 600άρι να το πάρεις?" Του είπα να το τοποθετήσει στη γνωστή οπή περιωπής και πήγα παρακάτω.

    Οι "παγίδες" σε μία παλιά μηχανή μπορεί να είναι πολλές και διάφορες. Το ότι είναι ακούνητο 8 μήνες δε σημαίνει ότι θα θέλει τη μάνα του και τον πατέρα του. Μπορεί πχ να θέλει μπαταρία. Τώρα άμα θέλει και ρουμπινέτα κουμπινέτα και ρουμποκομπολογέτα χαιρετίσματα. Ξαναλέω, από το τηλέφωνο ο άλλος προκειμένου να πουλήσει θα σου πει ό,τι να'ναι. Αγρατζούνιστο θα σου πει, και μπορεί να πας και να δεις ότι είναι λες και έχει περάσει από πάνω του αμαξοστοιχία.
    Το θέμα είναι ότι πολλές από αυτές τις "παγίδες" δε φαίνονται. Ούτε καν στο μηχανικό που θα φέρεις για να το δει. Θα το δει από δω θα το κοιτάξει από κει, θα το ακούσει, θα το πάρει μια βόλτα. Τί νομίζεις ότι θα κάνει? Ότι θα το λύσει και θα ανοίξει μοτέρ να δει σε τί κατάσταση βρίσκονται τα καρμπυρατέρ ή οι μπιέλες? Αυτά είπαμε είναι κάποια ρίσκα που παίρνεις αγοράζοντας μια τόσο παλιά μηχανή.

    Σχετικά με τον "αντιπρόσωπο":
    Όλα τα "από γενικό σέρβις", "μόλις αλλάχτηκαν τα μέσα της τα έξω της τα εντός εκτός κι επί τ'αυτά", "λάδια, ξύδια, υγρά φρένων, όλα φρέσκα από αγνά υλικά της μάνας γης" κατά τη γνώμη μου άκου τα βερεσέ. Είπαμε λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρα φρένων (ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι) τα αλλάζεις με το καλημέρα.
    Το ότι σου δίνει ένα χρόνο εγγύηση και είναι αντιπροσωπεία έχει τα θετικά του (τα γνωστά περί εγγύησης κλπ) αλλά έχει και τα πιθανά αρνητικά του. Για να σου δίνει εγγύηση και να σου λέει να κάνεις εκεί τα σέρβις πάει να πει ότι έχει και συνεργείο. Τον αρώτηξες άμα δέχεται να δει τη μηχανή δικός σου μηχανικός? Δε λέω ότι θα πει όχι αλλά δεν ξέρω κιόλας με τι ύφος μπορεί να το δεχτεί.
    Η εγγύηση τί εγγύηση είναι? Για ρώτησέ το λίγο αυτό. Σπάει κάτι και? Πληρώνεις εργασία και τα ανταλλακτικά δικά του? Honda ανταλλακτικά ή "ό,τι βρήκα μπροστά μου έβαλα"?
    Σε προβληματίζω, απλά δεν είναι λίγοι οι "δαγκωμένοι" άνθρωποι που έχουν φάει τα μουστάκια τους με καραμαλάκες μηχανικούς (εμού συμπεριλαμβανομένου. Όχι στους μαλάκες μηχανικούς, στους "δαγκωμένους"). Κι επειδή είσαι και κοπέλα (δε με πιάνει το φαλλοκρατικό μου, άλλους όμως μπορεί να τους πιάνει) πιθανόν κάποιος να θέλει να πατήσει σε αυτό και να πει "βρεεε καλώς τηνααααα...." και να σου πουλήσει φύκια λόγω της άγνοιάς σου.

    Επιμένω λοιπόν. Μη συγκεκριμενοποιείς. Κι αυτή στην αντιπροσωπεία να πας να κοιτάξεις αλλά όχι μόνο αυτή. Πάρε τον πωπό σου, πάρε και τα όμορφα ματάκια που είπες ότι έχεις και μόστραρέ τα (τα ματάκια μόνο ε. Σεμνά...) σε κανά φίλο σου που να έχει μια κάποια σχέση με το "άθλημα" να έρθει παρέα, να πάτε να δείτε από κοντά κάποιες μηχανές. Δες 5 πχ. Αν από αυτές τις 5 βρεις 1 που να σου κάνει πίστεψέ με θα είσαι τυχερή (τουλάχιστον εμένα έτσι και χειρότερα με πήγε). Και τότε σε αυτή τη 1 πήγαινε με μηχανικό ή πήγαινέ τη σε μηχανικό. Και σε καμία περίπτωση μην πάρεις μηχανή αν δε τη δει δικός σου μηχανικός (και χίλιες φορές να το πούμε λίγες θα είναι).


  5. #50
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2013
    Μηνύματα
    34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα.
    Εγώ το πρώτο που έχω να πω είναι μην διανοηθείς να πάρεις κάποιο που δεν έχει όργανα (ή που έχει αλλά δε δουλεύουν). Τα μεταχειρισμένα είναι δυσεύρετα και τα καινούρια κοστίζουν μια περιουσία. Παίζουν κάτι ωραία ιμιτασιόν από e-bay αλλά αυτό είναι στο χέρι σου αν θες να μπεις στο τριπάκι. Το λέω γιατί κι εμένα κάποιος μου άφηνε ένα cb 800ευρώ ενώ όλα τα άλλα έπαιζαν στο 2χίλιαρο τότε (πάνε και δυο-δυόμιση χρονάκια) και μέσα σε μια μέρα είχαμε μιλήσει 15 φορές στο τηλέφωνο για να κανονίσουμε πότε και πού θα βρεθούμε να το δω. Τη μία μου έλεγε "α ξέχασα να σου πω, θέλει λάστιχα". Μετά "α ξέχασα, θέλει κι αλυσιδογράναζα". Μετά "κοίτα δε δουλεύουν σωστά τα καρμπυρατέρ και εχθές το βράδυ, να μα την Παναγία σου λέω, μου έκλεψαν τα όργανα. Να μου δώσεις ένα 600άρι να το πάρεις?" Του είπα να το τοποθετήσει στη γνωστή οπή περιωπής και πήγα παρακάτω.

    Οι "παγίδες" σε μία παλιά μηχανή μπορεί να είναι πολλές και διάφορες. Το ότι είναι ακούνητο 8 μήνες δε σημαίνει ότι θα θέλει τη μάνα του και τον πατέρα του. Μπορεί πχ να θέλει μπαταρία. Τώρα άμα θέλει και ρουμπινέτα κουμπινέτα και ρουμποκομπολογέτα χαιρετίσματα. Ξαναλέω, από το τηλέφωνο ο άλλος προκειμένου να πουλήσει θα σου πει ό,τι να'ναι. Αγρατζούνιστο θα σου πει, και μπορεί να πας και να δεις ότι είναι λες και έχει περάσει από πάνω του αμαξοστοιχία.
    Το θέμα είναι ότι πολλές από αυτές τις "παγίδες" δε φαίνονται. Ούτε καν στο μηχανικό που θα φέρεις για να το δει. Θα το δει από δω θα το κοιτάξει από κει, θα το ακούσει, θα το πάρει μια βόλτα. Τί νομίζεις ότι θα κάνει? Ότι θα το λύσει και θα ανοίξει μοτέρ να δει σε τί κατάσταση βρίσκονται τα καρμπυρατέρ ή οι μπιέλες? Αυτά είπαμε είναι κάποια ρίσκα που παίρνεις αγοράζοντας μια τόσο παλιά μηχανή.

    Σχετικά με τον "αντιπρόσωπο":
    Όλα τα "από γενικό σέρβις", "μόλις αλλάχτηκαν τα μέσα της τα έξω της τα εντός εκτός κι επί τ'αυτά", "λάδια, ξύδια, υγρά φρένων, όλα φρέσκα από αγνά υλικά της μάνας γης" κατά τη γνώμη μου άκου τα βερεσέ. Είπαμε λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρα φρένων (ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι) τα αλλάζεις με το καλημέρα.
    Το ότι σου δίνει ένα χρόνο εγγύηση και είναι αντιπροσωπεία έχει τα θετικά του (τα γνωστά περί εγγύησης κλπ) αλλά έχει και τα πιθανά αρνητικά του. Για να σου δίνει εγγύηση και να σου λέει να κάνεις εκεί τα σέρβις πάει να πει ότι έχει και συνεργείο. Τον αρώτηξες άμα δέχεται να δει τη μηχανή δικός σου μηχανικός? Δε λέω ότι θα πει όχι αλλά δεν ξέρω κιόλας με τι ύφος μπορεί να το δεχτεί.
    Η εγγύηση τί εγγύηση είναι? Για ρώτησέ το λίγο αυτό. Σπάει κάτι και? Πληρώνεις εργασία και τα ανταλλακτικά δικά του? Honda ανταλλακτικά ή "ό,τι βρήκα μπροστά μου έβαλα"?
    Σε προβληματίζω, απλά δεν είναι λίγοι οι "δαγκωμένοι" άνθρωποι που έχουν φάει τα μουστάκια τους με καραμαλάκες μηχανικούς (εμού συμπεριλαμβανομένου. Όχι στους μαλάκες μηχανικούς, στους "δαγκωμένους"). Κι επειδή είσαι και κοπέλα (δε με πιάνει το φαλλοκρατικό μου, άλλους όμως μπορεί να τους πιάνει) πιθανόν κάποιος να θέλει να πατήσει σε αυτό και να πει "βρεεε καλώς τηνααααα...." και να σου πουλήσει φύκια λόγω της άγνοιάς σου.

    Επιμένω λοιπόν. Μη συγκεκριμενοποιείς. Κι αυτή στην αντιπροσωπεία να πας να κοιτάξεις αλλά όχι μόνο αυτή. Πάρε τον πωπό σου, πάρε και τα όμορφα ματάκια που είπες ότι έχεις και μόστραρέ τα (τα ματάκια μόνο ε. Σεμνά...) σε κανά φίλο σου που να έχει μια κάποια σχέση με το "άθλημα" να έρθει παρέα, να πάτε να δείτε από κοντά κάποιες μηχανές. Δες 5 πχ. Αν από αυτές τις 5 βρεις 1 που να σου κάνει πίστεψέ με θα είσαι τυχερή (τουλάχιστον εμένα έτσι και χειρότερα με πήγε). Και τότε σε αυτή τη 1 πήγαινε με μηχανικό ή πήγαινέ τη σε μηχανικό. Και σε καμία περίπτωση μην πάρεις μηχανή αν δε τη δει δικός σου μηχανικός (και χίλιες φορές να το πούμε λίγες θα είναι).

    xaxaxax ακομα γελαω!!! λοιπον πριν λιγο ημουν με εναν αλλο φιλο για καφε..κ τα κουβεντιασαμε!! λοιπον εγω το μονο μηχανακι που εχω οδηγησει ειναι παπι..εδω κ μια 12ετια ειμαι καθημερινα πανω στο παπι!!δουλευω με το παπι...κ κανω τα παντα μαζι του!! χαχα σχεδον τα παντα!!
    ο φιλος μου ειπε να κοιταξω να παρω ενα 250cc για αρχη,να δωσω μεχρι 700 ευρω πχ..να εξοικοιωθω με τον συμπλεκτη και τα σχετικα κ υστερα να ανεβω κυβικα!κ οτι απο την στιγμη που δεν εχω ξανα εμπειρια με συμπλεκτη κτλ να μην παω στην επιλογη του 400!(εχω οδηγησει με συμπλεκτη δν ειναι τιποτα..απλα δεν εχω εμπειρια -η οποια πιστευω ερχεται με τον καιρο κ οχι με το καλημερα σας)οτι κ καλα καλυτερα να παρω δυκιλινδρη μηχανη για αρχη ..παρα τετρακυλινδρη!!!
    πες μου κ εσυ την γνωμη σου γιατι σε βλεπω οτι μια χαρα με συμβουλευεις μεχρι στιγμης..και εισαι κ ο μονος!
    Τελευταία τροποποίηση από Anastasaki; 15/01/2013 στις 13:11.

  6. #51
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2012
    Μηνύματα
    21
    Πεταμένα λεφτα τα 250cc για αυτό το σκοπο...
    Να σκεφτεις τα 250cc για αλλους λογους ναι...αλλα για την εξοικιωση ειναι πεταμενα λεφτα.
    Και παπακι να μην οδηγουσες αν εχεις το μυαλο θα ξερεις οτι αν ανεβεις πανω και ανοιξεις τερμα το γκαζι θα πεσεις...δεν χρειαζεται να ανεβαινεις 50-50 τις κατηγοριες για να ετοιμαστεις για τα 400. Οτι βλακια θα κανεις στο 400 θα κανεις και στο 250. Η μόνη διαφορα ισως να ειναι ο ογκος και το βαρος της μηχανης που αυτο ειναι δικο σου θεμα καθαρα.
    Για την εξοικιωση, ειναι χαμενα λεφτα να πας σε 250 αν εχεις αποφασισει για παραπανω.
    Πηγαινε κανε τα μαθηματα σου, δες και τις 2 μηχανες εκει, δοκιμασε τες και δες την διαφορα στην αισθηση...Αν νιωθεις καλα πανω στην 400 τοτε μεινε εκει και μην κοιτας παρακατω επειδη θα σκεφτεις οτι φοβασαι τα 400 ενω τα 250 οχι.
    Θα δωσεις ενα καρο λεφτα για την δευτερη επιλογη σου ενω ουσιαστικα οι λογοι που σε αποτρεπουν απο την πρωτη δεν ειναι οι σωστοι.

    Καλά σε συμβουλευουν ολοι...απλα ειναι θεμα χιλιοειπωμενο. Κοιτα και το pm με τις αγγελιες που σου εχω στειλει μερες τωρα και ξανασκεψου το. Προσωπικη μου γνωμη παντα, προς αποφυγην παρεξηγησεων.

    Για το "2κιλυνδρη" δεν υπαρχει το "για αρχη"...ειναι διαφορετικες μηχανες απλα. Δεν υπαρχει "για αρχη" και "για προχωρημενους". Για την πολη σε συνθηκες μεγαλης κινησης οι λιγοτεροι κυλινδροι ειναι καπως πιο φιλικοι.
    Ξανασκεψου το να πας σε τοσο παλια μηχανη.....

  7. #52
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anastasaki Προβολή μηνύματος
    xaxaxax ακομα γελαω!!! λοιπον πριν λιγο ημουν με εναν αλλο φιλο για καφε..κ τα κουβεντιασαμε!! λοιπον εγω το μονο μηχανακι που εχω οδηγησει ειναι παπι..εδω κ μια 12ετια ειμαι καθημερινα πανω στο παπι!!δουλευω με το παπι...κ κανω τα παντα μαζι του!! χαχα σχεδον τα παντα!!
    ο φιλος μου ειπε να κοιταξω να παρω ενα 250cc για αρχη,να δωσω μεχρι 700 ευρω πχ..να εξοικοιωθω με τον συμπλεκτη και τα σχετικα κ υστερα να ανεβω κυβικα!κ οτι απο την στιγμη που δεν εχω ξανα εμπειρια με συμπλεκτη κτλ να μην παω στην επιλογη του 400!(εχω οδηγησει με συμπλεκτη δν ειναι τιποτα..απλα δεν εχω εμπειρια -η οποια πιστευω ερχεται με τον καιρο κ οχι με το καλημερα σας)οτι κ καλα καλυτερα να παρω δυκιλινδρη μηχανη για αρχη ..παρα τετρακυλινδρη!!!
    πες μου κ εσυ την γνωμη σου γιατι σε βλεπω οτι μια χαρα με συμβουλευεις μεχρι στιγμης..και εισαι κ ο μονος!
    Καβαλάς 12 χρόνια (έστω παπί) και δεν μπορείς καν να κατασταλάξεις στο αν θες 250άρι ή 400άρι?

    Και τι 250άρι 2κύλινδρο? Enduro? Εδώ με το ζόρι λες ότι φτάνεις να πατήσεις κάτω στο cb.
    250άρι 2κύλινδρο street με 700ευρώ δεν έχω κατά νου. Εκτός κι αν είναι από την εποχή που μάζευε ο Νώε τα ζώα του και κατά λάθος μάζεψε και κανά τέτοιο και σώθηκε μέχρι σήμερα. Οπότε καλή τύχη.

    Αποφάσιε εσύ τι θες να κάνεις με τη μηχανή (αν θες πχ να κάνεις και κανά ταξίδι το 250άρι θα σου βγάλει την Παναγία πολύ περισσότερο απ'ότι θα σου τη βγάλει το cb) και θα καταλήξεις και στο ποια μηχανή σου ταιριάζει. Αν εξαιρέσεις τα κιλά του, που δεν είναι και κανά θεόβαρο πράγμα αλλά από ένα 250αράκι ζυγίζει κάτι παραπάνω, δεν είναι κάτι δύσκολο για να το κουμαντάρεις ούτε και τρομακτικό στη συμπεριφορά του το cb.

    Δες τι θες να κάνεις με τη μηχανή κι αποφάσισε. Ότι ειπώθηκε απο πάνω (κι από εμένα κι από τους άλλους, περί ελέγχου από μηχανικό, περί ρίσκων όταν αγοράζεις παλιά μηχανή και λοιπά) ισχύει και για τα 250 κυβικά και για όλα.

    Over and out από εμένα γιατί νομίζω το κουράσαμε και δε βγάλαμε και άκρη.

  8. #53
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2013
    Μηνύματα
    34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tweek Προβολή μηνύματος
    Πεταμένα λεφτα τα 250cc για αυτό το σκοπο...
    Να σκεφτεις τα 250cc για αλλους λογους ναι...αλλα για την εξοικιωση ειναι πεταμενα λεφτα.
    Και παπακι να μην οδηγουσες αν εχεις το μυαλο θα ξερεις οτι αν ανεβεις πανω και ανοιξεις τερμα το γκαζι θα πεσεις...δεν χρειαζεται να ανεβαινεις 50-50 τις κατηγοριες για να ετοιμαστεις για τα 400. Οτι βλακια θα κανεις στο 400 θα κανεις και στο 250. Η μόνη διαφορα ισως να ειναι ο ογκος και το βαρος της μηχανης που αυτο ειναι δικο σου θεμα καθαρα.
    Για την εξοικιωση, ειναι χαμενα λεφτα να πας σε 250 αν εχεις αποφασισει για παραπανω.
    Πηγαινε κανε τα μαθηματα σου, δες και τις 2 μηχανες εκει, δοκιμασε τες και δες την διαφορα στην αισθηση...Αν νιωθεις καλα πανω στην 400 τοτε μεινε εκει και μην κοιτας παρακατω επειδη θα σκεφτεις οτι φοβασαι τα 400 ενω τα 250 οχι.
    Θα δωσεις ενα καρο λεφτα για την δευτερη επιλογη σου ενω ουσιαστικα οι λογοι που σε αποτρεπουν απο την πρωτη δεν ειναι οι σωστοι.

    Καλά σε συμβουλευουν ολοι...απλα ειναι θεμα χιλιοειπωμενο. Κοιτα και το pm με τις αγγελιες που σου εχω στειλει μερες τωρα και ξανασκεψου το. Προσωπικη μου γνωμη παντα, προς αποφυγην παρεξηγησεων.

    Για το "2κιλυνδρη" δεν υπαρχει το "για αρχη"...ειναι διαφορετικες μηχανες απλα. Δεν υπαρχει "για αρχη" και "για προχωρημενους". Για την πολη σε συνθηκες μεγαλης κινησης οι λιγοτεροι κυλινδροι ειναι καπως πιο φιλικοι.
    Ξανασκεψου το να πας σε τοσο παλια μηχανη.....
    βρε συ ολα καλα μου τα εγραψες...το παλια μηχανη στο τελος τι το ηθελες???? για το cb sf μιλας και λες παλια μηχανη??? μεχρι 1000 ευρω θελω να δωσω! αν ηθελα παραπανω ξερω :P εχει κατι ωραια ER6 μοντελακια του 07 με 2300!!απλως δεν θελω να σκασω τοσα πολλα λεφτα σε αυτην την χρονικη περιοδο! μπορει πχ να παρω το cb να το κρατησω 1-2 χρονια κ μετα να παρω κατι πιο καινουργιο!!

  9. #54
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    ένα tps δεν πιστεύω ότι θα σου δώσει καμιά τρομερή διαφορά στην κατανάλωση.
    Άμα δουλεύει...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #55
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2013
    Μηνύματα
    34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Καβαλάς 12 χρόνια (έστω παπί) και δεν μπορείς καν να κατασταλάξεις στο αν θες 250άρι ή 400άρι?

    Και τι 250άρι 2κύλινδρο? Enduro? Εδώ με το ζόρι λες ότι φτάνεις να πατήσεις κάτω στο cb.
    250άρι 2κύλινδρο street με 700ευρώ δεν έχω κατά νου. Εκτός κι αν είναι από την εποχή που μάζευε ο Νώε τα ζώα του και κατά λάθος μάζεψε και κανά τέτοιο και σώθηκε μέχρι σήμερα. Οπότε καλή τύχη.

    Αποφάσιε εσύ τι θες να κάνεις με τη μηχανή (αν θες πχ να κάνεις και κανά ταξίδι το 250άρι θα σου βγάλει την Παναγία πολύ περισσότερο απ'ότι θα σου τη βγάλει το cb) και θα καταλήξεις και στο ποια μηχανή σου ταιριάζει. Αν εξαιρέσεις τα κιλά του, που δεν είναι και κανά θεόβαρο πράγμα αλλά από ένα 250αράκι ζυγίζει κάτι παραπάνω, δεν είναι κάτι δύσκολο για να το κουμαντάρεις ούτε και τρομακτικό στη συμπεριφορά του το cb.

    Δες τι θες να κάνεις με τη μηχανή κι αποφάσισε. Ότι ειπώθηκε απο πάνω (κι από εμένα κι από τους άλλους, περί ελέγχου από μηχανικό, περί ρίσκων όταν αγοράζεις παλιά μηχανή και λοιπά) ισχύει και για τα 250 κυβικά και για όλα.

    Over and out από εμένα γιατί νομίζω το κουράσαμε και δε βγάλαμε και άκρη.
    καλα ντε πως κανεις ετσι???????αντρες σου λεει μετα!!!!
    μην ποσταρεις αν κουραστηκες φιλε μου!!! δεν σε υποχρεωσε κανενας νομιζω να γραψεις!!

  11. #56
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Tα μοναδικά δικύλινδρά 250 κυβικών μηχανάκια που μου έρχονται στο μυαλό είναι το KLE250 που είναι ένα μαυρο χάλι και το RS250 που δεν κάνει για εσένα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #57
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2012
    Μηνύματα
    21
    Το οτι ΘΕΣ να δωσεις 1000 δεν σημαινει οτι θα δωσεις 1000 για ενα sf....
    Νομιζω πως αν κανεις μια ερευνα για τα cb θα δεις και εσυ μεσα απο το μπερδεμα που θα αντικρυσεις πως ειναι περιεργη ιστορια και ειναι λαχειο το να σου βγει σε καλο.
    Οταν κοιτας αγγελιες σε sf μην κοιτας την ημερομηνια και φυσικα μην κοιτας τα χιλιομετρα.
    Ειναι και τα 2 ψεμματα. Οι ημερομηνιες που βλεπεις ειναι το ποτε εβγαλε αδεια στην Ελλαδα...δεν ηρθε ποτε επισημα...τουτεστιν? Γυρισε πρωτα 3-4 χερια απο τους γιαπωνεζους ιδιοκτητες και μετα το εφεραν ελλαδα να ταλαιπωρηθει και λιγο απο αλλους 5 ελληνες μεσα στα 20 πλεον χρονια ζωης του. Μοντελα υπαρχουν 3-4 του sf με καποιες διαφορες αλλα τα περισσοτερα ειναι μπασταρδεμενα...R χωρις την μασκα...S χωρις brembo...ουτε R ουτε S αλλα με αλλαγμενα καπακια απο S/R απλα γιατι μοιαζουν και τελικα κανεις δεν ξερει ακριβως τι ειναι τι.

    Κοιτας τα cb κοντα στα 1000 και το hornet στα 2k και λες το ενα ειναι μισοτιμης...
    Δεν ειναι ομως ετσι.....

  13. #58
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    ....γυναικες ρπμ.....
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #59
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ρε αυτοι με τα sf δεν ξερουν οτι το μηχανακι μπορει να πηγαινει με 10000+ στροφες/λεπτο...
    άμα λέτε για CB-1 γίνεται να μην γράψω; δεν γίνεται!

    με απλά και κατανοητά μη λόγια:
    SF =
    CB1 =

    το -1 είναι ο,τι πρέπει και για γυναίκα επειδή είναι εξαιρετικά χαμηλό και πιο μαζεμένο από το SF. άσε που το έχουν αγαπήσει όλες οι γκόμενες

    όλα τα άλλα είναι από εκείνους που το έχουν δει μόνο σε φωτό ή από μακριά, ή περισσότερο που τους προσπέρασε και δεν πρόλαβαν να δουν τι είναι.

    το μόνο «πρόβλημα» είναι ότι είναι παλιό, το οποίο για εμένα δεν είναι καθόλου = δεν το κλέβουν.

    αυτά, συνεχίστε περί φουράκια και κορδελίτσες :P

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. help guys!!
    από yasexaki στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2012, 09:52
  2. Rs 125 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!help Guys
    από aparadektos4 στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2009, 18:31
  3. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2009, 15:53
  4. guys help me!!!!!
    από ntantoum στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2006, 11:23
  5. Admins help.. (διευκρίνηση)
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 23:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF