το "τιμόνι" του 675 όπως και οι καθρέπτες, έχουν μικρότερο άνοιγμα απ' ότι στο modenas και στη διήθηση βολεύει περισσότερο.
Εκεί που μπορεί να δυσκολευτεί κάποιος είναι όταν θέλει να περάσει μπροστά απο το διπλανό όχημα για να πιάσει τη διπλανή λωρίδα διήθησης (λόγω κοψίματος του τιμονιού).
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μακάρι, φίλε και σου εύχομαι ειλικρινά να μη σου πάθει ποτέ τίποτα! Εγώ αναφέρομαι σε ό,τι έχουν αποδείξει όλα τα <<σιδερικά>> της Χόντα σε βάθος δεκαετιών. Όπως λέω και στην πρώτη μου απάντηση στο θέμα, γνωρίζω καλά ότι και ο κινητήρας του 675 είναι εξίσου αξιόπιστος με του CBR, απλά δεν έχει δοκιμαστεί σε αθηναϊκές συνθήκες τόσο πολύ καιρό όσο της Χόντα. Άλλωστε (το 675) δεν ψηφιζόταν μοντέλο της χρονιάς επί 3 (ή 4) συναπτά έτη, για το τίποτα!
![]()
Η αγορα πλεον εγινε... μιλησε το συναισθημα και εκει η 675 νικαει κατα κρατος... Η χρηση της θα ειναι κυριως βολτες με 2 φιλους με παρομοιες μηχανες τα σ/κ και σιγα σιγα και πιστα αν μπορουμε οικονομικα... για την πολη υπαρχει μια κουκλα 17 χρονων...
And those who dance where thought to be quite insane by those who could not hear the music...
Άντε καλοτάξιδος! Βάλε και καμιά φωτό, να το θαυμάσουμε!![]()
Καλοστριφτη να είναι![]()
![]()
περιμένουμε φωτογραφίες
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2