Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 58

Θέμα: Λακκούβες, σαμαράκια, θεωρία vs πράξη, κι άλλα ωραία

  1. #31
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI
    .....
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner
    .....
    Νομίζω ότι δεν διαφωνείτε κάπου...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  2. #32
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Έχω την εντύπωση πως ξύλινος λόγος είναι αυτός που επαναλαμβάνει διαρκώς τα ίδια πράγματα τα οποία είναι αόριστα και ασαφή.
    Οπως και το φρεναρισμα στην καθε λακουβα ανεξαρτητως μεγεθους...

    Υψους.......

    Βαθους...

    Πειρας οδηγου......

    μοτο ... ( onn- off , ss, λπ )

    Ταχυτητας.....

    Επικινδυνοτητας δρομου στο Φρεναρισμα ... ( ειδικα οταν μιλαμε για δρομο ταχειας κυκλοφοριας ...Και ακομα ποιο ειδικα οταν μιλαμε για συγκεκριμενο δρομο..)


    Και εαν θες να πεις και κατι για την ορθογραφια μου.....


    Μου τα εχουν πει αλλοι...!!!

  3. #33
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2012
    Μηνύματα
    47
    άνοιξα το κουτί της Πανδώρας μου φαίνεται.

    Πάντως η απάντηση

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Προτείνω βόλτα από δω: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=133453

    και μετά από δω: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=133471

    για να ευχαριστηθείς όσο γίνεται το νέο και πολύ καλό μηχανάκι σου
    εμένα με βοήθησε και ευχαριστώ

  4. #34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Και εαν θες να πεις και κατι για την ορθογραφια μου.....
    Δεν με εμποδίζει να καταλαβαίνω αυτά που γράφεις, οπότε δεν έχω κανένα λόγο να σου πω κάτι γι αυτήν.

    Λυπάμαι που θεωρείς ασαφή και αόριστα αυτά που γράφω. Έκανα το -προφανές- λάθος να πιστεύω ότι απευθύνομαι σε αναβάτες-αναγνώστες που μπορούν να σκεφτούν και κάποια πράγματα από μόνοι τους. Γι αυτό και ...η Λόλα με το μήλο που σκοπό είχε να χαμογελάσουμε και σε καμία περίπτωση να σε προσβάλλει.

    Για παράδειγμα, όταν έγραψα "φρενάρουμε πριν τη λακκούβα" δεν θεώρησα απαραίτητο να εξηγήσω αναλυτικότερα ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τις κυκλοφοριακές συνθήκες! Πίστευα ότι εννοείται! Αν εσύ αυτό το θεωρείς "τσουβάλιασμα" και "όλα ροζ" μπορείς πάντα να επεξηγείς τα αυτονόητα (για μένα), ώστε να μην καρφωθεί κανά τερατο-τζιπ στον άτυχο που θα φρενάρει ανεξέλεγκτα επειδή δεν το διευκρίνισα.
    Think faster than you ride

  5. #35
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Δεν με εμποδίζει να καταλαβαίνω αυτά που γράφεις, οπότε δεν έχω κανένα λόγο να σου πω κάτι γι αυτήν.

    Λυπάμαι που θεωρείς ασαφή και αόριστα αυτά που γράφω. Έκανα το -προφανές- λάθος να πιστεύω ότι απευθύνομαι σε αναβάτες-αναγνώστες που μπορούν να σκεφτούν και κάποια πράγματα από μόνοι τους. Γι αυτό και ...η Λόλα με το μήλο που σκοπό είχε να χαμογελάσουμε και σε καμία περίπτωση να σε προσβάλλει.

    Για παράδειγμα, όταν έγραψα "φρενάρουμε πριν τη λακκούβα" δεν θεώρησα απαραίτητο να εξηγήσω αναλυτικότερα ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τις κυκλοφοριακές συνθήκες! Πίστευα ότι εννοείται! Αν εσύ αυτό το θεωρείς "τσουβάλιασμα" και "όλα ροζ" μπορείς πάντα να επεξηγείς τα αυτονόητα (για μένα), ώστε να μην καρφωθεί κανά τερατο-τζιπ στον άτυχο που θα φρενάρει ανεξέλεγκτα επειδή δεν το διευκρίνισα.

    To θεωρησα ασαφες γιατι....


    Το θρεντ μιλουσε για συκγεκρμενο σημειο .... Συγκεκριμενο δρομο απο απειρο οδηγο ..!!

    Και οχι τι πρεπει να κανουμε στο οποιοδηποτε σαμαρακι στον οποιοδηποτε δρομο....!!!

    Το παλικαρι ρωτησε καποια γνωμη καθως πολυ σωστα ολη η αττικη, εχει περασει απο το συγκεκριμενο σημειο, με μεγαλο ποσοστο, με μεγαλο νουμερο χιλιομετρων....!

    Και εκει που διαβαζω τις σωστες αποψεις αλλων ( και κατα την γνωμη μου ) τουλαχιστον για σταθερη ταχυτητα , χαλαρωμα χεριων κλπ..

    Ερχεται το αοριστο θεωρητικο φρεναρισμα ( και μαλιστα πανω σε στροφη......)

    Σε εναν απειρο οδηγο που αυριο στις μια , δυο το πρωι θα τον βρεις μπροστα σου να φρεναρει απο τα 95 στην αριστερη λωριδα για να περασει το σαμαρακι στην παραλιακη....!!!

    Για να σε παω στα ακρα οσο αφορα το παραδειγμα σου.....

    Για ποιες κυκλοφοριακες συνθηκες μιλαμε οταν με 95 στην αριστερη στις 12- 1 το πρωι θα σε παιρνανε 10 μηχανακια και αλλα τοσα ιχ με 150αρες και 160 αρες.....

    Να δει τι...?? Τον καθρεφτη του....

    Ειναι στα 95 κμ και ερχεται ο αλλος απο πισω με 160...!!

    Βλεπει ενα φωτακι πισω του στα 500 μετρα και στα επομενα 10 δεκατα του δευτερολεπτου τον εχει περασει φιλλερ απο τα δεξια του...???

    Εσυ δεν ξερεις τι παιζει στην παραλιακη...???

    ΚΑΚΩΣ.. ΚΑΛΟΣ ... ΤΡΕΧΟΥΝ !! ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ !!!!

    Να πω τι αυτουνου του παιδιου..???

    Πρπει να φρεναρεις γιατι το λενε τα βιβλια..???


    Καταλαβες τωρα γιατι το θεωρω τσουβαλιασμα...????

    Στο ξαναειπα...!! Σε οσα σημεια και για οτιδηποτε συμφωνησω με την θεωρια....

    Σε αλλα τοσα θα διαφωνησω..!!

    Προσωπικη γνωμη παντα ....!!

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Καταλαβες τωρα γιατι το θεωρω τσουβαλιασμα...????
    Ναι, νομίζω πως κατάλαβα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Στο ξαναειπα...!! Σε οσα σημεια και για οτιδηποτε συμφωνησω με την θεωρια....

    Σε αλλα τοσα θα διαφωνησω..!!
    Ήσουν σαφέστατος.
    Think faster than you ride

  7. #37
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2012
    Μηνύματα
    47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Το παλικαρι ρωτησε καποια γνωμη καθως πολυ σωστα ολη η αττικη, εχει περασει απο το συγκεκριμενο σημειο, με μεγαλο ποσοστο, με μεγαλο νουμερο χιλιομετρων....!
    Σόρυ που παρεμβαίνω στο θέμα σας αλλά να αρπάξω την ευκαιρία και να πω ότι η δική μου πρόταση για επικίνδυνα σημεία αναφερόταν ακριβώς σε σημεία με μεγάλη συχνότητα κυκλοφορίας (όχι σε κάθε συνοικιακή λακούβα που έχει ο καθένας δίπλα από το σπίτι του) στα οποία θα βρεθούμε όλοι αργά ή γρήγορα.

    Εμένα πχ με ενδιαφέρει να μάθω που ακριβώς είναι το σημείο που λέτε μιας και πηγαινοέρχομαι Πειραιά και μάλιστα νύχτα. Και προτιμώ να αποφύγω το σημείο αυτό πηγαίνοντας σε άλλη λωρίδα παρά να κάνω πειράματα χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία. Νομίζω ότι αυτός είναι και ένας επιπλέον λόγος να αναφερθούμε σε τέτοια μια και είναι μέρος της ενεργητικής ασφάλειας αν δεν κάνω λάθος. Καταλαβαίνω όμως ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των κακοτεχνιών οπότε... άμα θέλετε λέμε άμα όχι δε λέμε.

    Peace

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Motoneos Προβολή μηνύματος
    (...)η δική μου πρόταση για επικίνδυνα σημεία αναφερόταν ακριβώς σε σημεία με μεγάλη συχνότητα κυκλοφορίας (όχι σε κάθε συνοικιακή λακούβα που έχει ο καθένας δίπλα από το σπίτι του) στα οποία θα βρεθούμε όλοι αργά ή γρήγορα.(...) άμα θέλετε λέμε άμα όχι δε λέμε.
    Ρίξε μια ματιά εδώ και αν συνεχίζεις να πιστεύεις ότι θα είναι χρήσιμο κάτι παρόμοιο, ξεκίνα το θέμα.
    Think faster than you ride

  9. #39
    Μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2012
    Μηνύματα
    47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Ρίξε μια ματιά εδώ και αν συνεχίζεις να πιστεύεις ότι θα είναι χρήσιμο κάτι παρόμοιο, ξεκίνα το θέμα.
    Δεν το είχα υπόψη μου, ευχαριστώ . Αφού ήδη υπάρχει δεν τίθεται θέμα.

    Πω μόλις είδα και για τις λακούβες που έπεσα εγώ!!!!

  10. #40
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Motoneos Προβολή μηνύματος
    Δεν το είχα υπόψη μου, ευχαριστώ . Αφού ήδη υπάρχει δεν τίθεται θέμα.

    Πω μόλις είδα και για τις λακούβες που έπεσα εγώ!!!!
    Αν δεν βγάλεις άκρη με τον (χρησιμότατο) πίνακα, έχε υπ΄όψη σου οτι σημείο είναι πάνω στην αριστερη στροφή της γέφυρας με κατεύθυνση προς Πειραιά-Συγγρού. Καμμιά 500αριά μέτρα μετά το τελευταίο φανάρι του Τροκαντερό.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #41
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Συμφωνησαν και αλλοι και για αυτο εγραψα γενικα....!!!



    Οταν σε ενα φρεναρισμα πανικου ( και εννοω το πανικου .....)

    Αυτο που θα σου πεταχτει ενα παιδι η οτιδηποτε στα δυο μετρο ( .Οχι με πολλα ... Με 40-50 κμ.. )

    Αυτο το φρεναρισμα που θα πασχιζεις να γλυτωσεις την πτωση που μπορει να σου προκαλεσει μια λακουβα ( οπως λεγαμε παραπανω..)

    Σε αυτο το φρεναρισμα-ελιγμο που τα χερια σου θα λειτουργησουν καν προτου καταλαβεις εσυ ο ιδιος τι εχει γινει......

    Και εσυ θα εχεις απαιτηση να ελενξω τον καθρεφτη μου πρωτα για το εαν ερχεται καποιος απο πισω μου......

    Και μου πετας φωτο με την λολα με τα μηλα.....

    Κακως διαφωνεις με τον ορο " ξυλινος "

    Προσωπικη γνωμη ...!!!

    Δεν διαφωνω με την θεωρια......

    Μονο ομως οταν δεν τα βαζει ολα σε ενα τσουβαλι και στα σερβιρει μετα ολα ροζ και ωραια....!!!
    Ομολογώ οτι χάνω κάπου το νόημα της όποιας ένστασης σου. Ο τρόπος που περιγράφηκε για την αποφυγή ή όχι μιας ανωμαλίας του δρόμου είναι σωστός. Εσύ δεν διαφωνείς μ΄αυτό, αλλά λες οτι ισχύει υπο συνθήκες, κάτι που ακυρώνει την όποιδήποτε απάντηση αφού την μεταθέτει όχι στο «πως» αλλά στο «που».

    Το «που» θα εφαρμοστεί η κάθε θεωρία το ξέρει (η πρέπει να το καταλαβαίνει) κάθε οδηγός μοτό. Αν δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποιος τα βασικά πράγματα, του στυλ δεν πατάμε φρένο με ένα Scania 140 στη ρόδα μας, καλύτερα να πάρει λεωφορείο μπας και καταφέρει να δει παιδιά και εγγόνια.

    Δηλαδή ρε Κώστα, αν σε ρωτήσει εσένα κάποιος χωμάτινος συνάδελφος πως περνάμε τα σαμάρια, τι του απαντάς? Που βρίσκονται τα σαμάρια, τι ποιότητα χώματος, και τι θερμοκρασία περιβάλλοντος υπάρχει, ή τι να κάνει για να μην φάει το τιμόνι στη μάπα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #42
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Viper4 Προβολή μηνύματος
    Έκφραση είναι ρε αστειούλη! :P
    να σου εξηγήσω αυτό που δεν έπιασες προσπάθησα.
    Δεν αστειεύτηκα κάπου.

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    να σου εξηγήσω αυτό που δεν έπιασες προσπάθησα.
    Δεν αστειεύτηκα κάπου.

    Sorry σε μπέρδεψα με τον sniper που έκανε το αρχικό αστειάκι.
    Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..

  14. #44
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ομολογώ οτι χάνω κάπου το νόημα της όποιας ένστασης σου. Ο τρόπος που περιγράφηκε για την αποφυγή ή όχι μιας ανωμαλίας του δρόμου είναι σωστός. Εσύ δεν διαφωνείς μ΄αυτό, αλλά λες οτι ισχύει υπο συνθήκες, κάτι που ακυρώνει την όποιδήποτε απάντηση αφού την μεταθέτει όχι στο «πως» αλλά στο «που».

    Το «που» θα εφαρμοστεί η κάθε θεωρία το ξέρει (η πρέπει να το καταλαβαίνει) κάθε οδηγός μοτό. Αν δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποιος τα βασικά πράγματα, του στυλ δεν πατάμε φρένο με ένα Scania 140 στη ρόδα μας, καλύτερα να πάρει λεωφορείο μπας και καταφέρει να δει παιδιά και εγγόνια.

    Δηλαδή ρε Κώστα, αν σε ρωτήσει εσένα κάποιος χωμάτινος συνάδελφος πως περνάμε τα σαμάρια, τι του απαντάς? Που βρίσκονται τα σαμάρια, τι ποιότητα χώματος, και τι θερμοκρασία περιβάλλοντος υπάρχει, ή τι να κάνει για να μην φάει το τιμόνι στη μάπα?





    Υπαρχουν και αλλα ποστ στο παρον θρεντ παρακατω απο το QUOTE σου οπου ξεκαθαριζω καποια καποια πραγματα......

    διαβασε τα για τι τσαμπα θα κουρασω και αλλο.....
    Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 06/02/2013 στις 21:39.

  15. #45
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Υπαρχουν και αλλα ποστ στο παρον θρεντ παρακατω απο το QUOTE σου οπου ξεκαθαριζω καποια καποια πραγματα......

    διαβασε τα για τι τσαμπα θα κουρασω και αλλο.....
    Ναι, η αλήθεια είναι οτι τα διάβασα και εξακολουθώ να έχω την παραπάνω γνώμη. Απομονώνεις μόνο το κομμάτι της ενέργειας και αφήνεις την πρόληψη.

    Αντίστοιχα από το δικό σου κείμενο, κάποιος θα μπορούσε να απομονώσει οτι την συγκεκριμένη στροφή την στρίβουν με 150-160 χλμ όσοι ακολουθούν, κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει με την καμμία σε εκείνο το σημείο και ΘΑ μπορούσε να δώσει ένα (πολύ) λανθασμένο μήνυμα για τα όρια της συγκεκριμένης στροφής. Προσωπικά έχω δει δυο τρία ατυχήματα στην εξωτερική πλευρά της, προφανώς από άνοιγμα τροχιάς, οπου στο ένα είχε χάσει τη ζωή του κάποιος γνωστός με KR-1S

    Τέλος από εμένα
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κι άλλα γενέθλια σήμερα
    από powerphot στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2005, 08:38
  2. Κι αλλα παλια...
    από ΚΡΗΤΙΚΟΣ στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2005, 13:22
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 21:45
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2005, 21:59
  5. Παιχνιδάκια! Κι άλλα παιχνιδάκια!
    από milaber στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2004, 15:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF