Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 67

Θέμα: Shell V-Power Racing.

  1. #16
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αχααα..

    Στο είπαν, το συμπέρανες ή το διάβασες κάπου ..??
    αυτό ευαγγελιζόταν η ίδια η BMW
    προφανώς και το τουτού είχε θέμα, δηλαδή τόσα άλλα αυτοκίνητα στην Ελλάδα βάζουν την ίδια βενζίνη, μόνο εκείνο δηλαδή έβγαζε θέμα ?
    δεν ασχολήθηκα και πολύ με το ζήτημα, καθώς με τα μπινελίκια που ακούγαν τους αλλάζαν τσάμπα

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  2. #17
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    αυτό ευαγγελιζόταν η ίδια η BMW
    προφανώς και το τουτού είχε θέμα, δηλαδή τόσα άλλα αυτοκίνητα στην Ελλάδα βάζουν την ίδια βενζίνη, μόνο εκείνο δηλαδή έβγαζε θέμα ?
    Είναι που δεν βγάζει αυτοκίνητα η Triumph
    Give me fuel, Give me fire

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Είναι που δεν βγάζει αυτοκίνητα η Triumph
    Οχι πια, έβγαζε παλιότερα όμως.
    Επρεπε να έβγαζε ακόμα να βλεπες τι θα γινόταν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    θυμάμαι πάντως ότι όσο είχα το 116 ενώ γενικά δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα με το κάρο, είχα αλλάξει 4 φορές πολλαπλασιαστή λόγω βενζινών...
    μπούρδες της BMW...
    ενα 318 στη δουλειά έχει αλλάξει 5 μέχρι στιγμής, ενώ την δικαιολογία της βενζίνης την χρησιμοποιούν και στα FΙΑΤ για να εξηγήσουν τον λόγο που τα παρτάλια τους μένουν στα καλά καθούμενα από τρόμπα βενζίνης.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #20
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    μπούρδες της BMW... ενα 318 στη δουλειά έχει αλλάξει 5 μέχρι στιγμής, ενώ την δικαιολογία της βενζίνης την χρησιμοποιούν και στα FΙΑΤ για να εξηγήσουν τον λόγο που τα παρτάλια τους μένουν στα καλά καθούμενα από τρόμπα βενζίνης.
    A, νόμιζες ότι το panda ήταν το μοντέλο;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #21
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    μπούρδες της BMW...
    ενα 318 στη δουλειά έχει αλλάξει 5 μέχρι στιγμής, ενώ την δικαιολογία της βενζίνης την χρησιμοποιούν και στα FΙΑΤ για να εξηγήσουν τον λόγο που τα παρτάλια τους μένουν στα καλά καθούμενα από τρόμπα βενζίνης.
    δεν αντιλέγω...
    και η Opel το κάνει πάντως, και η VW (έχω προσωπικά παραδείγματα...)
    α ρε Σταρλετάκι, τι πήγα και σε πούλησα, βενζίνες και λάδια μόνο, πραγματικά...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  7. #22
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    A, νόμιζες ότι το panda ήταν το μοντέλο;
    Θα έπρεπε να το λένε Parta που το αγόρασες...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #23
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    δεν αντιλέγω...
    και η Opel το κάνει πάντως, και η VW (έχω προσωπικά παραδείγματα...)
    α ρε Σταρλετάκι, τι πήγα και σε πούλησα, βενζίνες και λάδια μόνο, πραγματικά...
    Η καραμέλλα είναι για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Σαν τους ταξι που όταν βγάζουν περισσότερο καπνό απ΄τη Χαλυβουργική σου λένε οτι φταίνε τα πετρέλαια. :a31:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    ποια η γνωμη σας για τη συγκεκριμενη βενζινη?
    ξεκινησα να βαζω στο TDM πριν κανα 4μηνο και μετρησα μεχρι την περιοδο αποχης λογω της τρακας κανα 10αρια γεμισματα.
    Δηλαδη κοντα στα 2500 χλμ

    η διαφορα ηταν στο +3-5€ αναλογα το γεμισμα αλλα αμεσως μολις την εβαλα διαπιστωσα τα εξης.

    1. Σιγουρα εβαζα απο μαπα βενζιναδικο
    2. Γεμισανε οι μεσαιες στροφες απο δυναμη οταν πριν με προβληματιζε η πτωση στην αποδοση
    3. Καλυτερη αυτονομια απο 10-20 χλμ/Γεμισμα
    4. Πιο στρωτη λειτουργια στο ρελαντι
    5. Ισως το πιο σημαντικο που δειχνει την καθαροτητα της βενζινης. οταν ξεκινησα να βαζω το ρελαντι ηταν 1200 στροφες. Μετα απο ολα τα φουλαρισματα που προηγηθηκαν το ρελαντι ανεβηκε στις 1600 στροφες και χρειστηκε να το ρυθμισω παλι πραγμα που δειχνει οτι οντως καθαριζει βαλβιδες και μπεκ οπως υποσχεται.

    Λογω παπιας πλεον...θα ειναι η μονη βενζινη που θα μπαινει στο μηχανακι και ξεκιναω να βαζω και στην παπια για να δω τι θα κανει και εκει.
    Πειτε το ψυχολογικο αλλα ετσι καταλαβα και ισως ισχυει το ''οτι πληρωνεις περνεις''.

    εχει παρατηρησει καποιος κατι αναλογο η τσαμπα τη διαφημισω την Shell ?
    Πάρε αμπάριζα όλα τα βενζινάδικα της γειτονιάς σου και μέτρα πόσα χλμ κάνεις.
    Έτσι (μόνο)θα καταλάβεις ποιος είναι ο καλύτερος.
    (και θα του το πεις να το ξέρει ότι μετράς)


    Στο guzzi (V2 air head) βάζω 100 και δουλεύει πιο καλά. Στο ΤΔΜ δε βλέπω διαφορά.

  10. #25
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Πάρε αμπάριζα όλα τα βενζινάδικα της γειτονιάς σου και μέτρα πόσα χλμ κάνεις.
    Έτσι (μόνο)θα καταλάβεις ποιος είναι ο καλύτερος.
    (και θα του το πεις να το ξέρει ότι μετράς)
    Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να κάνεις τις ίδιες διαδρομές, με τις ίδιες συνθήκες κτλ...
    εγώ έχω δει (από το ίδιο βενζινάδικο) διαφορά μεγαλύτερη του 30%, αναλόγως του τι έκανα και πως το έκανα, άρα (δυστυχώς) είναι πάρα πολύ δύσκολο να οδηγηθείς σε συμπεράσματα από αυτή την "τακτική"...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.796
    Για διαβάστε...
    Ο Δρ. Ulrich Pfistener εκπλήσσει με τις απαντήσεις του!!

    Ο Δρ. Ulrich Pfistener είναι ένας επιστήμονας από το ερευνητικό κέντρο της ΒΡ στην Γερμανία, που όμως έχει πάθος με τους Αγώνες Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας. Άλλωστε πριν εργαστεί για την ΒΡ, ήταν σε υπεύθυνη τεχνική θέση στους Αγώνες GT.

    Πρόσφατα ήλθε στην χώρα μας για την παρουσίαση της νέας βενζίνης BP ultimate 95 και εξέπληξε τους παρευρισκομένους στην σχετική συνέντευξη τύπου με το βάθος των γνώσεών του στο θέμα.

    Έτσι το site μας δεν έχασε την ευκαιρία και μέσω του υπευθύνου μάρκετινγκ και στρατηγικής της εταιρίας Ελληνικά Καύσιμα Νίκου Σαρδέλλη, είχε την ευκαιρία να έχει μια μίνι-συνέντευξη με τον Δόκτωρα!



    Ε: Στην Ελλάδα πολλοί κάτοχοι μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης μοτοσυκλετών, χρησιμοποιούν βενζίνη 100 οκτανίων, αν τώρα χρησιμοποιήσουν τη νέα βενζίνη που μας παρουσιάσατε, πόσο θα χάσουν σε απόλυτη δύναμη;



    Δρ. U.P.: Δεν θα χάσουν καθόλου, γιατί η βενζίνη 100 οκτανίων δεν προσφέρει παραπάνω σε ιπποδύναμη στις 4κύλινδρες μοτοσυκλέτες 1000, ακόμη και 1200cc! Με τη μικρή διάμετρο των πιστονιών και σε συνδυασμό με τις πολλές στροφές σε αυτούς τους κυβισμούς η 100αρα βενζίνη δεν προλαβαίνει να αποδώσει αυτό που προσφέρουν τα περισσότερα οκτάνια. Κάναμε μετρήσεις με μια R6 4κύλινδρη 600cc και δεν υπάρχει διαφορά με την βενζίνη των 95 οκτανίων. Επίσης με μια BMW S1000RR ισχύει το ίδιο πράγμα. ΟΙ κινητήρες που “αγαπούν” την 100αρα BP ultimate είναι οι μεγάλοι μονοκύλινδροι από 500cc και πάνω, όπως και οι αντίστοιχοι 2κύλινδροι.



    Ε: Τότε γιατί στους αγώνες οι περισσότεροι βάζουν 100αρα βενζίνη;



    Δρ. U.P.: Οι ομάδες που αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν 100αρα το κάνουν για άλλα χαρακτηριστικά της βενζίνης, που μπορεί να προστατεύουν περισσότερο έναν αγωνιστικό κινητήρα και όχι για την καύση από αυτήν την βενζίνη. Όπως σας είπα δεν προλαβαίνει στην ουσία με τις πολλές στροφές και τη μικρή διάμετρο να γίνει έτσι η καύση ώστε να εκμεταλλευτεί ένας τέτοιος κινητήρας τα παραπάνω οκτάνια. Τώρα όμως με τη νέα βενζίνη, φέραμε τα άλλα χαρακτηριστικά της ultimate και στα 95 οκτάνια, οπότε για τους κινητήρες μοτοσυκλέτας – τους περισσότερους 4κύλινδρους – αυτή η βενζίνη μπορεί να είναι ιδανική. Για τη νέα Ducati 1199 Panigale, με τη μεγάλη διάμετρο των δύο τεράστιων πιστονιών θα έλεγα ότι η 100αρα είναι η ιδανική! Αντίστοιχα οι αγωνιστικές μεγάλες μονοκύλινδρες Enduro αρέσκονται στην 100αρα, ενώ οι μοτοσυκλέτες πίστας και ιδίως αυτές που κάνουν track day (στην μεγάλη τους πλειοψηφία 4κύλινδρες) αποδίδουν το ίδιο καλά με την 95αρα.



    Με τις απαντήσεις αυτές καταρρίπτεται ένας μύθος που είχαμε και εμείς εδώ στο site, ότι δηλαδή πρέπει στις μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων να βάζουμε 100αρα και από δω και πέρα την χρησιμοποιούμε μόνο σε μοτοσυκλέτες με μεγάλη διάμετρο πιστονιού! Έτσι και οικονομία κάνουμε και δεν χάνουμε κάτι σε επιδόσεις!



    Σημ.: Στις φωτογραφίες ο Δρ. Pfistener δίπλα στο ειδικά διαμορφωμένο Audi A8 με τον 8κυλινδρο V8 4.2 λίτρων κινητήρα που έκαψε για πολλά χιλιόμετρα κοινή 95αρα στη μια σειρά των 4 κυλίνδρων και 95 ultimate στην άλλη σειρά, ώστε να διαπιστωθεί στην πράξη η ικανότητα καθαρισμού των βαλβίδων από τη νέα βενζίνη με τα πρόσθετα της τεχνολογίας ultimate!

    Από το motograndprix.gr
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    αν ειναι ετσι οπως τα λεει για τους 2κυλινδρους....

    Μην τυχει και πετυχω κανα Hayabusha ....

    θα του ριξω στα αυτια αν κανει και σταματησει για κατουρημα ...

    Κανονικα σταματημενο θα τον περασω!
    Μετα θα εκμεταλλευτω την μεγαλυτερη αυτονομια και μεχρι να με ξαναπερασει θα ...μεινει απο 100αρα.

    Καλα τα λεει λοιπον ο Προφεσορας-Μανατζερ...

  13. #28
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οχι πια, έβγαζε παλιότερα όμως.
    Επρεπε να έβγαζε ακόμα να βλεπες τι θα γινόταν.





    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrIoannis Προβολή μηνύματος


    Δρ. U.P.: Οι ομάδες που αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν 100αρα το κάνουν για άλλα χαρακτηριστικά της βενζίνης, που μπορεί να προστατεύουν περισσότερο έναν αγωνιστικό κινητήρα και όχι για την καύση από αυτήν την βενζίνη. Όπως σας είπα δεν προλαβαίνει στην ουσία με τις πολλές στροφές και τη μικρή διάμετρο να γίνει έτσι η καύση ώστε να εκμεταλλευτεί ένας τέτοιος κινητήρας τα παραπάνω οκτάνια.


    Δεν μας ενδιαφέρει πια η συμπίεση του κινητήρα ; Να τα εκμεταλλευτεί είναι το θέμα ή ότι τα χρειάζεται τα παραπάνω οκτάνια ;
    Give me fuel, Give me fire

  14. #29
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Δεν μας ενδιαφέρει πια η συμπίεση του κινητήρα ; Να τα εκμεταλλευτεί είναι το θέμα ή ότι τα χρειάζεται τα παραπάνω οκτάνια ;
    τεχνικά δεν ξέρω αλλά είτε 95ρα είτε 100ρα στη ζμπίστα τους ίδιους χρόνους κάνουμε.. άρα... τρίχες.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #30
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    τεχνικά δεν ξέρω αλλά είτε 95ρα είτε 100ρα στη ζμπίστα τους ίδιους χρόνους κάνουμε.. άρα... τρίχες.

    Ναι γιατί ως γνωστόν εξαρτάται άμεσα από τη βενζίνη ο χρόνος μας
    Give me fuel, Give me fire

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Michelin power RACE 2 ...................
    από Runner Ducati στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2005, 08:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF