Τσεκαρε τα ρουλεμαν στροφαλου και μπιελας για τζογους,ειδικα αν δουλευε αφιλτρο.
Επισης αν θες ελαφρυ "φτειαξιμο" μπορεις να εφαρμοσεις 2-3 κλασσικα κολπακια που εφαρμοζανε(παρανομα) στους αγωνες οταν γινοτανε ενιαιο στην Ελλαδα με 350LC.
1.Tαιριαξε τα καρτερ ωστε να ταιριαζουν ακριβως με τις θυριδες του κυλινδρου και να μη γινεται "σκαλοπατι" στη ροη του μειγματος.
2.Κανε κοφτερα σα μαχαιρια τα 4 νευρα στις θυριδες μεταφορας των κυλινδρων(φωτο).Οταν τα κανανε αυτα στο ενιαιο τα βαφανε και μαυρα για να μη το παρει χαμπαρι ο τεχνικος ελεγχος.
Συνημμένο 276121
3.Ανοιγμα 1 χιλιοστο στη περιφερεια των θυριδων στη φουστα των πιστονιων.
Συνημμένο 276122
4.Γυαλισμα των θαλαμων καυσης και της κορωνας των πιστονιων μεχρι το σημειο να μπορεις να τα χρησιμοποιησεις σαν καθρεφτες για ξυρισμα.Βοηθαει πολυ στην αποφυγη δημιουργιας καπνιας.
5.Τα reed της boyensen δουλευουν καλα στα lc.
Aλλιως ανοιξε λιγο τα στοπ στις μαμα βασεις των ρηντ,μη το παρακανεις ομως και απασουν και τα ρουφηξουν μεσα οι κυλινδροι.
Αν θες πρεπει να εχω καποιο μανιουαλ για δαυτο.
Επισης καποιες πληροφοριες θα βρεις εδω.
http://www.rd350lc.net/page4L0pb.htm