Αφού έχασε την ηγετική θεση στην ομάδα υποτίθεται οτι θα παρέμενε στην Ducati σε σημαντική θέση στον σχεδιασμό, αλλά τελικά παραιτήθηκε.
Ηταν αναμενόμενο αν το καλοσκεφτεί κανείς.
http://www.superbikeplanet.com/2013/...228mmn12sz.htm
Αφού έχασε την ηγετική θεση στην ομάδα υποτίθεται οτι θα παρέμενε στην Ducati σε σημαντική θέση στον σχεδιασμό, αλλά τελικά παραιτήθηκε.
Ηταν αναμενόμενο αν το καλοσκεφτεί κανείς.
http://www.superbikeplanet.com/2013/...228mmn12sz.htm
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
O Preziosi ειναι μεγάλος με Μ κεφαλαίο.
Εχει κάνει παπαδες για την Ducati με πενιχρά μέσα αναλογικά, μην τον μειώνουμε ετσι επειδή απέτυχε το carbon πλαίσιο.
Αν ειχε την υποστήριξη που έπρεπε μπορεί και να είχε δουλέψει!
Εκτός αυτού, το να κερδίσει πρωτάθλημα μια εταιρεία που ειχε να τρέξει στα GP πολλές δεκαετίες, όσο ναναι ειναι τεραστια επιτυχία και το κατάφερε.
Επίσης ηταν πίσω από τα αγωνιστικά 916,996,998,999 που έτρεχαν SBK σαν τεχνικός διευθυντής, πριν γίνει γενικός διευθυντης του Ducati Corse to 2003.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Στο Loris Capirossi που τους φάνηκε λίγος και τον έδιωξαν όταν νόμισαν ότι έπιασαν την καλή δεν πάει μερίδιο ευθύνης;
Στον Casey Stoner που έκανε ότι έκανε με το μηχανάκι τους (και δεν μπόρεσε κανένας άλλος να κάνει) δεν πάει μερίδιο ευθύνης; Επειδή έβλεπε τον υπεράνθρωπο Stoner να κερδίζει νόμιζε ότι είχε φτιάξει καλό μηχανάκι;
Στο ότι ο πιο πολυνίκης αναβάτης όλων των εποχών Valentino Rossi είχε μόνο 3 βάθρα σε 2 χρόνια με τη Ducati ποιος έχει ευθύνη;
Προσωπικά χρεώνω στον Preziosi το που βρίσκεται ανταγωνιστικά αυτή τη στιγμή η Ducati και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι σύντομα θα πάει πολύ καλύτερα. Και δεν θα είναι επειδή ήρθε στην ομάδα ο Dovi.
Give me fuel, Give me fire
Give me fuel, Give me fire
O Πρετσιόζι έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας και δεν είναι πλάκα αυτό.
Τραβάει ζόρι ο άνθρωπος.
chr1s_86
Ο Καπιρόσι δεν ήταν ποτέ καλός στα μεγάλα...
(στα μικρά ήταν)
O Troy το έκανε σαφές αυτό στη Βαλένθια.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Ας πρόσεχε την ομάδα του !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=BQdzS1WmhCg
στα όρια της πουστάς το λες αυτό???
Η Απρίλια πάντως δεν το είδε καθόλου έτσι...
![]()
Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 02/03/2013 στις 10:14.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
+1000
ανεκαθεν ειχαν την επαρση οι Ιταλοι οτι ειχαν καλο μηχανακι και επρεπε ο αναβατης να το παει γρηγορα...κατι σαν την Honda, μονο που oi Χονταιοι ΟΝΤΩΣ ειχαν αριστο μηχανακι...
νομιζαν οτι τα GP ειναι SBK...
σε αυτο τους χειροτερεψε (μαλλον κατεστρεψε ειναι η σωστη λεξη) ο Stoner, o οποιος εκανε παπαδες με το χρεπι και το πηραν πανω τους...
και οταν τους ελεγε "παιδια παω στο 110%...αλλαξτε κατι γιατι ειναι θεμα χρονου να τσακιστω και να γινω playmobil" ...αυτοι τον εγραφαν στα παλαιοτερα των υποδηματων τους...
και φυσικα ηταν οπως τα ελεγε...2-3 χρονιες ηταν ή βαθρο ή πτωση...
και μολις πηγε ο Μεγας Valentino και τους ειπε οτι απλα δεν οδηγιεται αυτο το πραγμα τρεχανε να βρουνε τρυπες να κρυφτουν...
και εννοειτε, οτι αυτα τα 2 χρονια ειχαν δωσει τον μισο προϋπολογισμο της Ουγκαντα για να το κανουν να δουλεψει, κατι που επι Stoner εποχη δεν διανοηθηκαν καν...
ας το βαλουν στον πατο τους τωρα...
πηγε και η Audi να τους λυσει το προβλημα με το νεο ντεποζιτο...
α,και εννοειτε οτι σε ολα αυτα φερει μεγαλο μεριδιο ευθυνης και ο αγωνιστικος διευθυντης της ομαδας...(για να μην νομιζετε οτι ειμαι και εκτος θεματος)
![]()