+1000 κι απο μένα σε devil και Chr1s
![]()
+1000 κι απο μένα σε devil και Chr1s
![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Δεν είναι έτσι !
Αυτά τα λένε οι οπαδοί του Στόνερ (κάτι λίγοι δηλαδή)
Για να πάρεις ΠΠ πρέπει να έχεις
-καλό μηχανάκι
-καλό οδηγό
-φάρδος
Αλλιώς παίρνεις τα @@ μου !
Ρώτα κάτι χοντέους που λέγανε ότι θα φτιάξουν ένα μηχανάκι το οποίο θα κερδίζει ανεξάρτητα με ποιος το τρέχει….
Όταν κέρδισε ο Στόνερ είχε πράγματι τα καλύτερο πακέτο στη πιάτσα.
Μετά άρχισαν οι περικοπές…
Λάστιχα, ηλεκτρονικά, καταναλώσεις, όρια στροφών και το πρότζεκτ ουσιαστικά ακυρώθηκε.
Ο δ/ντης έχει ευθύνη σίγουρα αλλά δεν μπορείς να περιμένεις ΠΠ όταν το πλαίσιο στο φτιάχνει η ΦΤΡ ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος και ο αντίπαλος αλλάζει πλαίσια σαν τα πουκάμισα.
(λέμε τώρα)
Ούτε όταν σου παίρνουν στελέχη, τεχνικούς και πιλότους κι εσύ δεν μπορείς να τους κρατήσεις…
Κλπ κλπ κλπ
Λίγοι οι οπαδοί του στονερ;
Στα @@ μας...
Πρόσφερε θέαμα με την οδήγηση του και ήταν ήδη βαρετο το πρωτάθλημα...
Τώρα έφυγε, φατε σκατα και δείτε μόνο βαρετο πρωταθλημα με το προϊόν της ντορνα...
Σιγά μη δω και φόρμουλα...
Δε βλέπω πλέον τζιπι... το σνουκερ έχει πιο πολύ σασπενς...
![]()
To moto gp δεν έχει ανάγκη τον Stoner και τον κάθε Stoner, Rossi, κτλ.
Έχουν περάσει κι έχουν φύγει και θα περάσουν και θα φύγουν πολλές φουρνιές τεράστιων αναβατών,
Κάθε άθλημα περνά περιόδους λάμψης και κάμψης, ανεξάρτητα με το αν τρέχει κάποιος συγκεκριμένος ή όχι.
Εξάλλου, τα 2005 - 2006 που ήταν δύο από τις καλύτερες χρονιές της τελευταίας περιόδου, ο Stoner δεν έτρεχε.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Συμφωνω και επαυξανω...
Παντος για το προϊόν ροσσι,ααπό τώρα φοβούνται οι οπαδοί του την αποχώρηση του...
Εγώ το είπα με την έννοια ότι η αναβατες κάνουν το θέαμα και τις νίκες..
Και ο στονερ είχε απολα ,τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό...
Σίγουρα δεν έτρεχε το 2006; http://2or4.co.uk/wp-content/uploads...r_lcrhonda.jpg
Εννοώ πως δεν ήταν στους πρωταγωνιστές.
Εξάλλου, με τόσες πτώσεις δεν το λες και ακριβώς έτρεχε, περισσότερο κόντρα με τον de toumbe για οτ ποιος θα χαλάσει τις περισσότερες φόρμες το λες...![]()
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Εγώ το λέω προσπάθεια να ξεφύγεις από τη μετριότητα και την αφάνεια
και κάνεις λάθος και για τους αναβάτες.
ΑΥΤΟΙ κάνουν ένα ΠΠ τεράστιο και όχι μόνο μέσα στους αγώνες αλλά και έξω.
Χωρίς μεγάλους αναβάτες όλα είναι άχρηστα.
Το λάθος της Ντόρνα είναι ακριβώς εδώ.
Χαλώντας τις μικρές κατηγορίες στέρησε από το κοινό πολλούς μεγάλους αναβάτες μικρών κατηγοριών σαν το Νιέτο για να σου πω ένα παράδειγμα.
Αφού λοιπόν μετέτρεψε τις μικρές κατηγορίες σε βατήρα για τη μεγάλη, το ΠΠ έγινε υπόθεση 2 μοτοσικλετών (μιας Χόντα και μιας Γιαμάχα)
Χωρίς πολλούς μεγάλους αναβάτες λοιπόν και χωρίς πολλούς κατασκευαστές χαρούμενοι είναι μόνο οι 2 Γιαπωνέζοι που μοιράζονται τους τίτλους (αλλά ποιούς τίτλους?)
και κάτι άλλο
Για να πουμε και το στραβού το δίκιο πολλές από τις τούμπες του Στόνερ οφείλονται στο πλαίσιο κάρμπον .
Εξηγώ, μπορεί το πλαίσιο αυτό να εξαφανίζει το τσάτερινγκ αλλά λειτουργεί ως φίλτρο σε σχέση με την πληροφορία που λαμβάνει ο αναβάτης από το δρόμο (για τον ίδιο λόγο)
Για αυτό όλοι οι άλλοι αναβάτες Ντουκάτι έλεγαν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα.
-Δεν έχω αίσθηση του μπροστινού.
Μόνο ο Στόνερ ξεπέρασε αυτό το πρόβλημα αλλά το πλήρωσε με τούμπες.
Για να κλείσω και το θεματάκι θέλω να πω ακόμα ένα πράγμα.
Με δεδομένη τη διαφορετικότητα του πλαισίου κάρμπον από το αλουμίνιο, την ημέρα που η ντουκάτι έπαψε να έχει λάστιχα σχεδιασμένα για αυτό το πλαίσιο, έπαψε να είναι και ανταγωνιστική
Αυτά
υγ
Δυστυχώς για εκεί τραβάει το πράγμα και στα σουπερ μπάικ
κι ύστερα λένε κλειστό επάγγελμα το ταξί !
![]()