Δεν ξέρω τι λέτε όλοι εσείς αλλά είστε άπιστοι Θωμάδες!
Το ίδιο δύσπιστοι ήταν οι φίλοι μου με μια δική μου πατέντα...
Χάλασα 6 παλιά ηχεία και πήρα τους μαγνήτες και τους κότσαρα πάνω στο ντεπόζιτο. Ε απο τότε ρε παιδιά έχω μείωση της κατανάλωσης 91% και αύξηση των επιδόσεων κατα 79%! Πιστοποιημένα! Τα έστησα με Hayabusa και του έφυγα 3 κολώνες με το τρανσαλπ! Πήγε και το πούλησε μετά! Αστε που έφτασα Αλξανδρούπολή με ένα ντεπόζιτο!
Εχω και αποδείξεις! Μια φωτογραφία στην Αλεξανδρούπολή με το μηχανακι και τα μαγνητάκια πάνω στο ντεπόζιτο.
Όποιος δεν με πιστεύει έχω βιντεάκι στο youtube που δουλεύει ο κινητήρας για 29 ώρες συνεχόμενες με ένα ντεπόζιτο. Το έχω βάλει στο γρήγορο όμως και τελειώνει στα 9 λεπτά επειδή το youtube δεν αφήνει video 29 ωρών...
Τώρα θα το πατεντάρω. Ψάχνω όνομα για το προιόν. Πως σας φαίνεται το MAGNETRON;
![]()
Γιατί ρε παλικάρια ποιό λάδι από αυτά που βάζεται έχει προδιαγραφές σύμφωνες με αυτές του κατασκευαστή?
Εκτός εάν θεωρείται ότι η δήλωση των εταιρειών ότι καλύπτει τις προδιαγραφές της api μας καλύπτει.
Ουσιαστικά τα μοτολάδια είναι χωρίς πιστοποίηση από επίσημο οργανισμό.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Τα λάδια έχουν προδιαγραφές κατα jaso και κατα api.
Απο την στιγμή που ο κατασκευαστής λέει οτι η τάδε μηχανή θέλει πχ Jaso MA και SG τότε οποιοδήποτε επώνυμο λάδι με αυτές τις προδιαγραφές καλύπτει τον κατασκευαστή.
Μπορεί σε μια εταιρία το ιξώδες 15-50 να είναι διαφορετικό από μιας άλλης εταιρίας με τα ίδια νούμερα, αλλά όλα πιάνουν το minimum των προδιαγραφών.
Δεν είδα ποτέ κάποιον κατασκευαστή να λέει βάλτε Motokote ή Polytron ή όποιο άλλο. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα.
[QUOTE=bilcon;2293387]Αγαπητέ Lioulios
Ο σκόπός του Polytron:
Nα ελαχιστοποιήσει την τριβή στον κινητήρα (ισχύει και για κιβώτια ταχυτήτων).
Nα κάνουμε πιο οικονομική και αποδοτική την λειτουργία του.
Nα μειώσει τις απαιτήσεις συντήρησής του.
Nα εγγυηθεί μια πιο ασφαλή λειτουργία του σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας
Δυστυχώς το Polytron δεν έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως σε κινητήρες μοτοσυκλετών στην Ελλάδα και δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία, σε αντίθεση με αυτοκίνητα και μηχανήματα.
Σας γράφω όμως τις πιθανές παρενέργειες χρήσης του προϊόντος.
Πιθανή παρενέργεια του Polytron:
Μόνο στις μοτοσυκλέτες με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη υπάρχει πιθανότητα να πατινάρει.
Δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε καινούργιους κινητήρες με 0 χιλιόμετρα. Το Polytron ειναι ισχυρό αντιτριβικό. Πρέπει να στρώσει ο κινητήρας και μετά να χρησιμοποιηθεί.
Δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε κινητήρες μετά από γενική επισκευή. Πρέπει να προηγηθεί στρώσιμο του κινητήρα και μετά να χρησιμοποιηθεί.
Δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε πολύ παλιούς και φθαρμένους κινητήρες όπου ο κύλινδρος μπορεί να έχει γίνει οβάλ. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει πιθανότητα να ανέβει η κατανάλωση του λαδιού γιατί το Polytron θα καθαρίσει εντελώς τον κινητήρα και το λάδι θα περνάει πιο εύκολα στον θάλαμο καύσης, αφού τα ελατήρια θα είναι εντελώς εξασθενημένα και ο κύλινδρος παραμορφομένος.
Η ιστιοσελίδα της Polytron θα ανανεωθεί και θα δημιουργήσει περιεχόμενο στο οποίο θα απαντά στα ερωτήματα και απορίες των αναγνωστών της με βάση την ιδιαιτερότητα του προϊόντων της και την εμπειρία των πελατών της. Εδώ δε μπορούν να απαντηθούν οι ερωτήσεις.
Αγαπητέ Lioulios
Δηλαδή ένα προϊόν που βρίσκει εφαρμογή σε όλους τους κινητήρες οχημάτων δεν μπορώ να στο συνηστήσω για την μοτοσυκλέτα σου γιατί φοβάμαι μην πατινάρει ο συμπλέκτης σου εάν είναι υγρός πολύδισκος. Όσοι το έβαλαν το έκαναν γιατί το πρώτα το είχαν δοκιμάσει στον κινητήρα του αυτοκινήτου τους και αφού τους άρεσε θέλησαν να το δοκιμάσουν και στην μοτοσυκλέτα τους και παρά τις αντιρρήσεις μου. Σε όσους υπήρξε πρόβλημα άδειασαν τα λάδια με νέα χωρίς Polytron και το πρόβλημα πατιναρίσματος διορθώθηκε. Ψάχνω το θέμα για τους μηχανόβιους για να δω τελικά γιατι σε μερικούς συμπλέκτες υπάρχει πρόβλημα και σε άλλους όχι. Ίσως να εξαρτάται από το υλικό τριβής του δίσκων του συμλέκτη αν είναι μεταλλικά ή όχι θα δούμε, το ψάχνω πάντως.
Σκέφτομαι να φτιάξω μια λίστα με μοτοσυκλέτες που δούλεψε το Polytron χωρίς πρόβλημα
Δεν έχουν γίνει δοκιμές σε κινητήρες μοτοσυκλετών από όσο γνωρίζω.
Ούτως η άλλως δεν το συστήνω γιατί σε κάποιες πατινάρει ο συμπλέκτης.
Σε όσες δεν πατινάρει δουλεύει καλά.
Έχουν γίνει δοκιμές σε αγωνιστικούς κινητήρες και σε κινητήρες βαρέων οχημάτων και σου λέω οτι το Polytron είναι έξοχο για να μην πω μοναδικό προϊόν.
Ο τεντωτήρας δεν φτιάχτηκε μόνος του. Ο τύπος που μου το ανέφερε είναι μηχανικός και δεν είχε κανένα λόγο να μου πει ψέματα.
Και να θυμάσαι αγαπητέ φίλε τα πάντα σε αυτή την ζωή είναι πιθανά.! Να οδηγείς με προσοχή.
Κώστας
Αγαπητέ φίλε:
Δεν με ενδιαφέρει τι λέει η κάθε εταιρεία. Αν δεν αποκτήσω δική μου άποψη είναι σαν να μην μου είπε τίποτα! Εγώ είμαι πολύ πιο δύσπιστος από όλους εσάς. Δεν μπορείς να φανταστείς τι ψάξιμο έχω κάνει για βρω τι συμβάινει με το Polytron σε κάθε εφαρμογή που μπαίνει. Το συγκεκριμένο δοκιμάζεται από το 2005. Το τομέα μοτοσυκλέτα τον είχα εκτός γιατί μου την έκανε όπως σου εξήγσα ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης. Τώρα είπα να απαντήσω στον Lioulio για την εμπειρία του και έγινε ο χαμός!! Η διαφορά μου με κάποιους φίλους εδώ είναι ότι γουστάρω πολύ την τεχνολογία των λιπαντικών και ειδικά των πρόσθετων γιαυτό και ασχολούμαι.
Κώστας.
Polytron
Αγαπητέ φίλε η ψυχολογία έχει να κάνει σύμφωνοι. Αλλά όταν οι ενδείξεις στα όργανα πίεσης λαδιού, θερμοκρασίας αλλά και οι χρόνοι στις επιδόσεις είναι καλύτεροι τότε η ψυχολογία μένει πίσω. Αλήθεια κάποτε ο αγαπημένος σου κινητήρας θα χρειαστεί επισκευή. Θα έχεις τα λεφτά να την κάνεις? Δεν έιναι προτιμότερο να την αναβάλεις επ' αόριστον? Γι αυτό σου λέω POLYTRON. To θέμα για χρήση στις μηχανές είναι ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης. Δυστηχώς μπορεί να υπάρξει θέμα πατιναρίσματος. Σε κάποιες έχει συμβεί ενώ σε άλλες οχι. Το θέμα θα ψαχθεί.
σωστο προιον ειναι αυτο που οταν βγει στην αγορα εχουν λυθει ολες οι αποριες για τυχον παρενεργειες και εχει αποδειχθει η αποτελεσματικοτητα του αυτο επιτυγχανεται με σοβαρη ερευνα και (ακριβες) δοκιμες
Σωστά γι' αυτό σας είπα οτι το Polytron δεν συνιστάται για κινητήρες μοτοσυκλετών. Ένα ισχυρό αντιτριβικό λιπαντικό μπορεί να προκαλέσει πατινάρισμα του υγρού πολύδισκου συμπλέκτη. Στην περίπτωση του Polyrtron συνέβει σε κάποιες.
Polytron
Ούτε πρόκειται να δεις για δύο λόγους.
1. Ο κατασκευαστής θέλει να πουλάει και κανένα ανταλλακτικό. Μήπως τα ανταλλακτικά χαλάνε από την τριβή;
2. Κυκλοφορούν τόσα πολλά "θαυματουργά όλα έτσι λένε" πρόσθετα. Σιγά μην κάθετε ο καθένας κατασκευαστής να τεστάρει το κάθε πρόσθετο που κυκλοφορεί στην αγορά αν είναι καλό. Ποιό ώφελος; Δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει; Η μήπως ενδιαφέρετε να βρεί το καταπληκτικό προϊόν κατά της τριβής; Για ποιό λόγο; Να βοηθήσει να μειώσει τις τριβές; Τότε πας στην περίπτωση 1.
Polytron
Οδηγείτε προσεκτικά
Κώστας