Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 77

Θέμα: Παραιτήθηκε ο Preziosi

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Εγώ το λέω προσπάθεια να ξεφύγεις από τη μετριότητα και την αφάνεια
    και κάνεις λάθος και για τους αναβάτες.
    ΑΥΤΟΙ κάνουν ένα ΠΠ τεράστιο και όχι μόνο μέσα στους αγώνες αλλά και έξω.
    Χωρίς μεγάλους αναβάτες όλα είναι άχρηστα.
    Το λάθος της Ντόρνα είναι ακριβώς εδώ.
    Χαλώντας τις μικρές κατηγορίες στέρησε από το κοινό πολλούς μεγάλους αναβάτες μικρών κατηγοριών σαν το Νιέτο για να σου πω ένα παράδειγμα.
    Αφού λοιπόν μετέτρεψε τις μικρές κατηγορίες σε βατήρα για τη μεγάλη, το ΠΠ έγινε υπόθεση 2 μοτοσικλετών (μιας Χόντα και μιας Γιαμάχα)
    Χωρίς πολλούς μεγάλους αναβάτες λοιπόν και χωρίς πολλούς κατασκευαστές χαρούμενοι είναι μόνο οι 2 Γιαπωνέζοι που μοιράζονται τους τίτλους (αλλά ποιούς τίτλους?)

    και κάτι άλλο
    Για να πουμε και το στραβού το δίκιο πολλές από τις τούμπες του Στόνερ οφείλονται στο πλαίσιο κάρμπον .
    Εξηγώ, μπορεί το πλαίσιο αυτό να εξαφανίζει το τσάτερινγκ αλλά λειτουργεί ως φίλτρο σε σχέση με την πληροφορία που λαμβάνει ο αναβάτης από το δρόμο (για τον ίδιο λόγο)
    Για αυτό όλοι οι άλλοι αναβάτες Ντουκάτι έλεγαν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα.
    -Δεν έχω αίσθηση του μπροστινού.
    Μόνο ο Στόνερ ξεπέρασε αυτό το πρόβλημα αλλά το πλήρωσε με τούμπες.
    Για να κλείσω και το θεματάκι θέλω να πω ακόμα ένα πράγμα.
    Με δεδομένη τη διαφορετικότητα του πλαισίου κάρμπον από το αλουμίνιο, την ημέρα που η ντουκάτι έπαψε να έχει λάστιχα σχεδιασμένα για αυτό το πλαίσιο, έπαψε να είναι και ανταγωνιστική


    Αυτά

    υγ
    Δυστυχώς για εκεί τραβάει το πράγμα και στα σουπερ μπάικ
    κι ύστερα λένε κλειστό επάγγελμα το ταξί !
    Επειδή είναι απόλυτα σίγουρο πως απαντάς σε κάτι που δεν διάβασες, παραθέτω ξανά τα 2 ποστ μου:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    To moto gp δεν έχει ανάγκη τον Stoner και τον κάθε Stoner, Rossi, κτλ.
    Έχουν περάσει κι έχουν φύγει και θα περάσουν και θα φύγουν πολλές φουρνιές τεράστιων αναβατών,
    Κάθε άθλημα περνά περιόδους λάμψης και κάμψης, ανεξάρτητα με το αν τρέχει κάποιος συγκεκριμένος ή όχι.
    Εξάλλου, τα 2005 - 2006 που ήταν δύο από τις καλύτερες χρονιές της τελευταίας περιόδου, ο Stoner δεν έτρεχε.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Εννοώ πως δεν ήταν στους πρωταγωνιστές.
    Εξάλλου, με τόσες πτώσεις δεν το λες και ακριβώς έτρεχε, περισσότερο κόντρα με τον de toumbe για οτ ποιος θα χαλάσει τις περισσότερες φόρμες το λες...
    Αν καταλήξεις στην ίδια απάντηση, τότε σίγουρα δεν τα διάβασες ξανά.
    Με κόντρες διαφωνίες και αναλύσεις επί θέματος που δεν έθεσα, δεν...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    • κατ αρχήν η άλλη άποψη δεν είναι κόντρα...
    • Το μότο τζι πι έχει απόλυτη ανάγκη απο το Ρόσσι (για αυτό του βρήκαν μηχανάκι άρον άρον) και από το Στόνερ (που του δίνουν ένα κάρι λ7 να γυρίσει πίσω) και κάθε μεγάλο αναβάτη που συντηρεί το τσίρο

    • Φυσικά διαβάζω ότι γράφεται !

  3. #33
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος

    Όταν κέρδισε ο Στόνερ είχε πράγματι τα καλύτερο πακέτο στη πιάτσα.
    Ρε συ στον θεό που πιστεύεις πες μου σε παρακαλώ σε ποιον κόσμο το ταχύτερο μοτό είναι το καλύτερο πακέτο;
    Δεν μπορεί να μην έχεις διαβάσει κάποια απο τις τόσες δηλώσεις αναβατών πως το καλύτερο μοτό είναι το πιο ισορροπημένο και όχι το ταχύτερο.

    Μη με βάλεις να ψάξω δηλώσεις των φτουκατίστι που παραδέχονται πως το φτουκάτι ήταν μόνο το ταχύτερο και όχι το ποιο ισορροπημένο.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Εκείνο το μηχανάκι πήρε ΠΠ βόλτα ...
    Το πήρε πιο εύκολα και απ ότι η Χόντα πρόπερσι.
    Ήταν μηχανάρα κι αυτό το χρωστάνε στον Πρετσιόζι.
    Ακόμα και ότι έτρεξαν ν άλλαξαν το κανονισμό άρον άρον, για αυτό το μηχανάκι δείχνει ακριβώς την αδυναμία τους να το κερδίσουν.
    Χωρίς να θέλω να μειώσω το Στόνερ ο Πρετσιόζι τη χρονιά εκείνη τους πήρε τα σώβρακα (αλλά και την προηγούμενη το πατριωτάκι του Στόνερ τους έδωσε μια πρώτη ιδέα για το τι μέλει γενέσθαι)

  5. #35
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Εκείνο το μηχανάκι πήρε ΠΠ βόλτα ...
    Κτινε άστο καληνύχτα.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    κάτσε ρε που πας?
    Έχω αϋπνία και ούτε στις 4 δε με βλέπω να κοιμάμαι !!!

  7. #37
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Μεγάλο μέρος της επιτυχίας που είχαν το '07, οφείλεται στη Bridgestone. Να μην το ξεχνάμε αυτό...

  8. #38
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Κατ αρχήν χαίρομαι βλέποντας πως σε αυτό που συμφωνούμε να διαφωνήσουμε, είναι ότι το θέμα αφορά στο μοτό που έφτιαξε ο Preziosi και όχι ο ίδιος, τα δόντια του, τα χόμπι του ή τις σεξουαλικές του προτιμήσεις

    Προσωπικά τσίμπησα γιατί κάποιοι... έγραψαν κακιούλες του τύπου ο Loris Ο δεν ήταν καλός στα ''μεγάλα''
    Να προσπαθήσω να πείσω για τα αυτονόητα δεν πρόκειται απλά αναφέρω 2 πραγματάκια μπας και τα καταλάβει και η θύρα 46 και σια...

    Όταν λέμε πως ένα μοτοσακό είναι το καλύτερο εννοούμε πως είναι το πιο εύκολο να διεκδικήσουν πρωτάθλημα οι υπάρχοντες κορυφαίοι αναβάτες και οχι κάποιοι απο το άλφα Κενταύρου.
    Όταν λέμε πως ο Loris ήταν πολύ καλός αναβάτης ΚΑΙ στα ''μεγάλα'' το στηρίζουμε κατ' αρχήν στο τι έκαναν οι ομόσταυλοί του και φυσικά ποια η ιστορία αυτών.
    Όταν λοιπόν ο ομόσταυλός του το 06 ήταν ο Sete, δηλαδή ο κατά γενική ομολογία μόνος αναβάτης που μπορούσε τότε να τα βάλει με τον Vale (τα βαθμολογικά αποτελέσματα επαυξάνουν την άποψη), ο οποίος καταποντίστηκε απο το φτουκάτιον την ώρα που ο Loris πήγαινε για κούπα οργώνοντας, σημαίνει πως για να πάει το μοτό ήθελε κάτι παραπάνω απο έναν απλά άριστο αναβάτη (Sete).
    O Loris το είχε αυτό το κάτι παραπάνω αλλιώς δεν θα κατάφερνε να παλεύει για την κούπα.
    Το μοτό αυτό καθ αυτό ήταν μέτριο προς το κακό (συνυπολογίζοντας και τα λάστιχα που σωστά ανέφερε ο Κώστας) με ένα δυνατό σημείο. Το μοτέρ.

    Το 2007 που είναι η άλλη φλέγον χρονιά, στη Ducrappy παρέμεινε ο καταξιωμένος πύραυλος Loris ο οποίος δεν κατάφερε να κάνει τίποτα με το καινούριο μοτοσΚατό γιατί απλά έγινε εντελώς χρέπι. Ταχύτατο μεν και συμφωνούμε όλοι σε αυτό, χρέπι δε. Απο εκείνη τη χρονιά και δώθε () ο μόνος που δάμασε το χρεποειδές μοτοσΚατό με το κουτί παραπόνων για πλαίσιο ήταν ο Θρύλος των motogp Casey Stoner
    Ο καψωμένος πύραυλος Melandri έμελλε να ανακαλύψει την επόμενη χρονιά το πόσο χρέπι ήταν το ντουλάπι.
    Και δεν ήταν μόνο αυτοί. Μετά ήρθε και ο πύραυλος Troy (όχι ο Corser παιδί μου). Και αυτός άπατος.

    Ποιο πρωτάθλημα βόλτα μου λέτε πήρε η φλοκάτι και τι γαμάτο μοτοσακό έφτιαξε ο συμπαθής Preziosi? Τι λέμε τώρα?
    ΜΟΝΟ τα άλογα του Μοτέρ ήταν τούμπανο, σε ισορροπία-στήσιμο το ντουχρέπι ήταν πάντα ΓΤΠ

    Καλημέρες
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  9. #39
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Είμαστε λίγοι οι οπαδοί του κεισι...

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Εκείνο το μηχανάκι πήρε ΠΠ βόλτα ...
    Το πήρε πιο εύκολα και απ ότι η Χόντα πρόπερσι.
    Ήταν μηχανάρα κι αυτό το χρωστάνε στον Πρετσιόζι.
    Ακόμα και ότι έτρεξαν ν άλλαξαν το κανονισμό άρον άρον, για αυτό το μηχανάκι δείχνει ακριβώς την αδυναμία τους να το κερδίσουν.
    Χωρίς να θέλω να μειώσω το Στόνερ ο Πρετσιόζι τη χρονιά εκείνη τους πήρε τα σώβρακα (αλλά και την προηγούμενη το πατριωτάκι του Στόνερ τους έδωσε μια πρώτη ιδέα για το τι μέλει γενέσθαι)
    αυτο ακριβως!!!
    Ποιος ξεχναει οτι τον περναγε στις στροφες ο Ροσσι στην Κινα και στην μεγαλη ευθεια ο Στονερ τον περναγε σαν σταματημενο και 20+ παραπανω χλμ τελικης.
    Το Ducati το 2007 ηταν αποκλειστικα δημιουργημα Πρετσιοζι και σε συνδυασμο οτι δουλευε αψογα με τα λαστιχα της Bridgestone δωσανε το 1ο πρωταθλημα στον Στονερ δια περιπατου...

    εγω ξερω οτι το Ροσσι πηρε πρωταθλημα και με τα 2χρονα και με τα 4χρονα στα 1000 και 800 κυβικα.

    Αυτος ειναι θρυλος κυριοι.

    απο που κι ως που ο Στονερ θρυλος?
    2 πρωταθληματα στην 1η και στην τελευταια φορα των 800αριων και ειδικα την τελευταια οπου η ΥΑΜΑΗΑ δεν το κυνηγησε και τοσο αφου επικεντρωθηκε στα 1000αρια.

    Αντε και πηγαμε στα 1000αρια...τι εκανε ο Στονερ πλην Αυστραλιας? Τουμπες οπως αλλες χρονιες.

    ξεφυγα απο το θεμα και ας επανελθω στον Πρετσιοζι.

    ιδιοφυια ο ανθρωπος αλλα οπως καθε του ειδους...με εμμονες.
    Οταν η συνταγη δεν κερδιζει ...την αλλαζεις και για να υποκυψει ωστε να γινει το Ducati με ενιαιο πλαισιο...μας γκαστρωσε.

    ηρθε και η audi και τον εβαλε στο περιθωριο γιατι οι Γερμαναραδες δεν αντεχουν να διασυρονται.

    Για να δουμε φετος τι θα γινει...χωρις αυτον!

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Κατ αρχήν χαίρομαι βλέποντας πως σε αυτό που συμφωνούμε να διαφωνήσουμε, είναι ότι το θέμα αφορά στο μοτό που έφτιαξε ο Preziosi και όχι ο ίδιος, τα δόντια του, τα χόμπι του ή τις σεξουαλικές του προτιμήσεις

    Προσωπικά τσίμπησα γιατί κάποιοι... έγραψαν κακιούλες του τύπου ο Loris Ο δεν ήταν καλός στα ''μεγάλα''
    Να προσπαθήσω να πείσω για τα αυτονόητα δεν πρόκειται απλά αναφέρω 2 πραγματάκια μπας και τα καταλάβει και η θύρα 46 και σια...

    Όταν λέμε πως ένα μοτοσακό είναι το καλύτερο εννοούμε πως είναι το πιο εύκολο να διεκδικήσουν πρωτάθλημα οι υπάρχοντες κορυφαίοι αναβάτες και οχι κάποιοι απο το άλφα Κενταύρου.
    Όταν λέμε πως ο Loris ήταν πολύ καλός αναβάτης ΚΑΙ στα ''μεγάλα'' το στηρίζουμε κατ' αρχήν στο τι έκαναν οι ομόσταυλοί του και φυσικά ποια η ιστορία αυτών.
    Όταν λοιπόν ο ομόσταυλός του το 06 ήταν ο Sete, δηλαδή ο κατά γενική ομολογία μόνος αναβάτης που μπορούσε τότε να τα βάλει με τον Vale (τα βαθμολογικά αποτελέσματα επαυξάνουν την άποψη), ο οποίος καταποντίστηκε απο το φτουκάτιον την ώρα που ο Loris πήγαινε για κούπα οργώνοντας, σημαίνει πως για να πάει το μοτό ήθελε κάτι παραπάνω απο έναν απλά άριστο αναβάτη (Sete).
    O Loris το είχε αυτό το κάτι παραπάνω αλλιώς δεν θα κατάφερνε να παλεύει για την κούπα.
    Το μοτό αυτό καθ αυτό ήταν μέτριο προς το κακό (συνυπολογίζοντας και τα λάστιχα που σωστά ανέφερε ο Κώστας) με ένα δυνατό σημείο. Το μοτέρ.

    Το 2007 που είναι η άλλη φλέγον χρονιά, στη Ducrappy παρέμεινε ο καταξιωμένος πύραυλος Loris ο οποίος δεν κατάφερε να κάνει τίποτα με το καινούριο μοτοσΚατό γιατί απλά έγινε εντελώς χρέπι. Ταχύτατο μεν και συμφωνούμε όλοι σε αυτό, χρέπι δε. Απο εκείνη τη χρονιά και δώθε () ο μόνος που δάμασε το χρεποειδές μοτοσΚατό με το κουτί παραπόνων για πλαίσιο ήταν ο Θρύλος των motogp Casey Stoner
    Ο καψωμένος πύραυλος Melandri έμελλε να ανακαλύψει την επόμενη χρονιά το πόσο χρέπι ήταν το ντουλάπι.
    Και δεν ήταν μόνο αυτοί. Μετά ήρθε και ο πύραυλος Troy (όχι ο Corser παιδί μου). Και αυτός άπατος.

    Ποιο πρωτάθλημα βόλτα μου λέτε πήρε η φλοκάτι και τι γαμάτο μοτοσακό έφτιαξε ο συμπαθής Preziosi? Τι λέμε τώρα?
    ΜΟΝΟ τα άλογα του Μοτέρ ήταν τούμπανο, σε ισορροπία-στήσιμο το ντουχρέπι ήταν πάντα ΓΤΠ

    Καλημέρες
    γύρισες ?


    καφέ ήπιες?
    Κάτσε πιες και διάβαζε...



    Κατ αρχήν το μοτέρ και τα λάστιχα είναι μέρος της ίδιας μηχανής.
    Δεν μπορείς δηλαδή να λες ήταν κακή μηχανή αλλά κέρδισε γιατί είχε καλά λάστιχα και καλό μοτέρ και άλιεν αναβάτη.
    Κέρδισε γιατί είχε το καλλίτερο πακέτο
    Τον καλό αναβάτη τον είχε κόψει και η Χόντα και η Γιαμάχα. (Ο Λιν είχε μιλήσει άσχημα για αυτόν και τον είχε πει πάνω κάτω άξεστο και βλάκα)
    Παρακάτω
    -Μοτέρ το οποίο ευνουχίστηκε με τους νόμους περί καταναλώσεις ευστροφίας κλπ
    -Λάστιχα τα οποία δεν υπήρχαν πια. Κι εδώ σου κάνω μια σημείωση, Μπρίτζεστον είχαν όλοι αλλά η Μπρίτζεστον δεν έφτιαχνε πια λάστιχα για το μοναδικό πλαίσιο της ντουκάτι αλλά για όλους. Το πλαίσιο κάρμπον όμως απαιτεί άλλο σκελετό ελαστικού εντελώς διαφορετικό από αυτό που απαιτούν τα πλαίσια αλουμινίου.
    (εδώ μπορείς να καταλάβεις και γιατί η Ντουκάτι γύρισε στα πλαίσια αλουμινίου υποχρεωτικά)
    Κάπου εδώ πρέπει να πούμε και για τα ηλεκτρονικά που όλοι τα βάζουν σε μια λέξη όλα και αφού όλα μαρέλι είναι (ή σχεδόν) όλοι τα ίδια έχουν.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Αμ δε
    Μπορεί το πι σι να είναι μαρέλι αλλά τα σοφτγουέρ η διάταξη των αισθητήρων (που τους βάζουν) τι μετράνε που επεμβαίνουν και πόσο δεν είναι καθόλου ίδια
    Θυμάσαι λοιπόν τις εκκινήσεις Στόνερ?
    Δεν ξανάγιναν γιατί απλά το σύστημα καταργήθηκε (με νόμο)
    Τόσο καλή ήταν η μηχανή λοιπόν που αναγκάστηκαν να αλλάξουν ένα κάρο κανονισμούς για να τη σταματήσουν.
    (Μοτέρ, Λάστιχα, μπλιμπλίκια)
    Αν ήταν όπως τα έλεγες απλά θα έπαιρναν το Στόνερ και θα τελείωνε. (με μια βάρκα γεμάτη λεφτά)


    Από εκεί και πέρα περί Καπιρόσσι ναι αν δεν τον είχε σαπίσει ο Σέτε μπορεί να είχε πάρει και ένα ΠΠ.
    (Ο Σέτε ο οποίος ανέκαθεν ήταν ένας μέτριος)
    ΑΛΛΑ υπάρχει και η άλλη άποψη από τα 500 2Τ. Η άποψη Ρένει που έλεγε ότι δεν ακούει και επιμένει να οδηγεί τα μεγάλα όπως τα μικρά.
    (και η απόλυση του και η επιστροφή στα 2,5 κλπ κλπ)
    Βέβαια με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών αυτά όλα πήγαν ελαφρώς περίπατο αλλά παραμένει το γεγονός ότι το στιλ Στόνερ συμφωνεί απόλυτα μ αυτά που έλεγε ο Ρέννει τότε και ο Καπιρόσσι δεν έκανε. (όπως άλλωστε και ο ΜΑξ)
    Η αλήθεια όμως είναι (για να ξαναπούμε και του στραβού το δίκιο) ότι ο Καπιρόσσι
    σε σχέση με ένα κάρο πιτσιρικάδες που κουβάλησαν μόνο και μόνο επειδή είχαν λεφτά και πλήρωναν να τρέξουν...
    ήταν καλύτερος.
    (για αυτό άντεξε και πάνω 300 τζι πι αν δε κάνω λάθος)

    α και κάτι άλλο
    Οι μηχανές που αναφέρεις μέσα στα χρόνια δεν είναι οι ίδιες.
    Γιατί δεν πήγε καλά ο Τρόι, γιατί πήγε καλά ο Στόνερ και γιατί δεν πήγε καλά ο Μελάντρι ή ο Ρόσσι δεν είναι στο ίδιο κεφάλαιο.
    Κάθε σεζόν έχει τη δική της ιστορία που δεν εξαρτάτε μόνο από τι μηχανάκι έχεις εσύ αλλά και τι μηχανάκια υπάρχουν γύρω σου και ποιός τα καβαλάει.
    Άσε που και η μηχανή σου μέσα στη σεζόν αλλάζει πάνω από 20% μηχανικά μέρη. (χοντρικά)
    αυτά !

    υγ
    O Πρετσιόζι δεν λέει ότι έχει πρόβλημα υγείας.
    Έχει πραγματικά και είναι πολύ σοβαρό και χρόνιο.
    Δεν θα γίνει καλά ποτέ ο άνθρωπος και ως εδώ που έφτασε άθλος είναι.
    Και για όσους δεν κατάλαβαν...
    Το να πάρεις ΠΠ στα μοτο τζι πι από τους Γιαπωνέζους μετά από 35 χρόνια κυριαρχίας με μια βιοτεχνία ουσιαστικά που δεν φτιάχνει ούτε πλαίσια....

    Είναι?
    Τι είναι ?
    Θαύμα?
    Άλλη λέξη δεν βρίσκω !


    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 03/03/2013 στις 09:32.

  13. #43
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Δλδ θρύλος είναι μόνο ο τσαρλατανος 46 επειδή το λένε οι αριθμοί;

    Ο στονερ είχε και πρωταθληματα,είχε βαθρα, είχε διακρισεις αλλά ήταν και η οδήγηση του και το στυλ στυλ που τον εκαναν θρύλο... και μη ξεχναμε το ιδιορυθμο του χαρακτήρα του και ότι έλεγε την άποψή του αντρικια...

    Δκδ ο ζβαντζ δεν είναι θρύλος;



    Καλός ή κακος η εποχη ροσι περνάει να μην πω πέρασε...

    Καιρός για νέους αναβατες με ξεχωριστά στυλ και χαρακτήρες...

  14. #44
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Δλδ θρύλος είναι μόνο ο τσαρλατανος 46 επειδή το λένε οι αριθμοί;

    Ο στονερ είχε και πρωταθληματα,είχε βαθρα, είχε διακρισεις αλλά ήταν και η οδήγηση του και το στυλ στυλ που τον εκαναν θρύλο... και μη ξεχναμε το ιδιορυθμο του χαρακτήρα του και ότι έλεγε την άποψή του αντρικια...

    Δκδ ο ζβαντζ δεν είναι θρύλος;



    Καλός ή κακος η εποχη ροσι περνάει να μην πω πέρασε...

    Καιρός για νέους αναβατες με ξεχωριστά στυλ και χαρακτήρες...
    E όχι και τσαρλατάνος... μην το πάμε πάλι αντιπαράθεση Rossi, βεβαίως κι είναι θρύλος και βεβαίως δεν είναι ο μόνος θρύλος

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Κατ αρχήν χαίρομαι βλέποντας πως σε αυτό που συμφωνούμε να διαφωνήσουμε, είναι ότι το θέμα αφορά στο μοτό που έφτιαξε ο Preziosi και όχι ο ίδιος, τα δόντια του, τα χόμπι του ή τις σεξουαλικές του προτιμήσεις

    Προσωπικά τσίμπησα γιατί κάποιοι... έγραψαν κακιούλες του τύπου ο Loris Ο δεν ήταν καλός στα ''μεγάλα''
    Να προσπαθήσω να πείσω για τα αυτονόητα δεν πρόκειται απλά αναφέρω 2 πραγματάκια μπας και τα καταλάβει και η θύρα 46 και σια...

    Όταν λέμε πως ένα μοτοσακό είναι το καλύτερο εννοούμε πως είναι το πιο εύκολο να διεκδικήσουν πρωτάθλημα οι υπάρχοντες κορυφαίοι αναβάτες και οχι κάποιοι απο το άλφα Κενταύρου.
    Όταν λέμε πως ο Loris ήταν πολύ καλός αναβάτης ΚΑΙ στα ''μεγάλα'' το στηρίζουμε κατ' αρχήν στο τι έκαναν οι ομόσταυλοί του και φυσικά ποια η ιστορία αυτών.
    Όταν λοιπόν ο ομόσταυλός του το 06 ήταν ο Sete, δηλαδή ο κατά γενική ομολογία μόνος αναβάτης που μπορούσε τότε να τα βάλει με τον Vale (τα βαθμολογικά αποτελέσματα επαυξάνουν την άποψη), ο οποίος καταποντίστηκε απο το φτουκάτιον την ώρα που ο Loris πήγαινε για κούπα οργώνοντας, σημαίνει πως για να πάει το μοτό ήθελε κάτι παραπάνω απο έναν απλά άριστο αναβάτη (Sete).
    O Loris το είχε αυτό το κάτι παραπάνω αλλιώς δεν θα κατάφερνε να παλεύει για την κούπα.
    Το μοτό αυτό καθ αυτό ήταν μέτριο προς το κακό (συνυπολογίζοντας και τα λάστιχα που σωστά ανέφερε ο Κώστας) με ένα δυνατό σημείο. Το μοτέρ.

    Το 2007 που είναι η άλλη φλέγον χρονιά, στη Ducrappy παρέμεινε ο καταξιωμένος πύραυλος Loris ο οποίος δεν κατάφερε να κάνει τίποτα με το καινούριο μοτοσΚατό γιατί απλά έγινε εντελώς χρέπι. Ταχύτατο μεν και συμφωνούμε όλοι σε αυτό, χρέπι δε. Απο εκείνη τη χρονιά και δώθε () ο μόνος που δάμασε το χρεποειδές μοτοσΚατό με το κουτί παραπόνων για πλαίσιο ήταν ο Θρύλος των motogp Casey Stoner
    Ο καψωμένος πύραυλος Melandri έμελλε να ανακαλύψει την επόμενη χρονιά το πόσο χρέπι ήταν το ντουλάπι.
    Και δεν ήταν μόνο αυτοί. Μετά ήρθε και ο πύραυλος Troy (όχι ο Corser παιδί μου). Και αυτός άπατος.

    Ποιο πρωτάθλημα βόλτα μου λέτε πήρε η φλοκάτι και τι γαμάτο μοτοσακό έφτιαξε ο συμπαθής Preziosi? Τι λέμε τώρα?
    ΜΟΝΟ τα άλογα του Μοτέρ ήταν τούμπανο, σε ισορροπία-στήσιμο το ντουχρέπι ήταν πάντα ΓΤΠ

    Καλημέρες


Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Παραιτήθηκε ο Αρης Σταθάκης
    από Cpt. Haddock στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2008, 23:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF