Και στο mototriti : http://www.mototriti.gr/data/news/pr...888.asp#photo9
Και στο mototriti : http://www.mototriti.gr/data/news/pr...888.asp#photo9
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
Το CB είναι όμορφο, όμως, το XJR1300 είναι πιο δυνατό, πιο ροπάτο, καίει το ίδιο, είναι πιο ελαφρύ, πιο φθηνό, έχει καλύτερες αναρτήσεις, έχει πιο εύκολη συντήρηση, είναι αποδεδειγμένα αθάνατο-απόλυτα αξιόπιστο, έχει κορυφαίο φινίρισμα-ποιότητα κατασκευής και είναι επίσης όμορφο... α! είναι και YAMAHA
ξέχασα και το πολύ μεγαλύτερο ρεζερβουαρ...
To XJR είναι όμορφο και πιο δυνατό και ροπάτο φυσικά αφού εχει +200 κυβικά, αλλά τα υπόλοιπα απλά τα υποθέτεις.
Το XJR δεν μπορεί να στηθεί δίπλα στα άλλα μεγάλα γυμνά σε ζόρικες καταστάσεις, αλλά είναι τέλειο για ωραίες βόλτες.
Το CB ειναι ακόμα πιο ήσυχο, εχει αλλο target group.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Η διαφορά στα κυβικά είναι μόλις 100 (1150-1250)
Για την κατανάλωση διάβασε τα τεστ από Αυστραλία
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν τα υποθέτω, τα δίνουν οι κατασκευαστές.
Οι βαλβίδες του xjr ρυθμίζονται από παιδιά, στο cb πρέπει να βγάλεις εκκεντροφόρους... στα φρένα παρομοίως.
Το XJR είναι μηχανάκι ουσίας το CB είναι τρεντιλίκι...
Εσυ πάρε το XJR αφού σου αρέσει τόσο η καλύτερα πάρε κανένα ξεχασμένο GTS που θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο κρίνοντας απο το avatar σου, κι ασε το CB για κανένα αλλο.
Οπως είπα και παραπάνω το CB δεν προορίζεται για το ιδιο target group, να το ξαναγράψω?
Δεν είναι γυμνό muscle bike, είναι retro με 18ρηδες τροχούς και ήσυχο μοτέρ.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος