http://www.youtube.com/watch?v=Am5NJU19Pgw
Για ξαναριξτε μια ματια.......Γιατι στις φωτογραφιες μαλλον χανει πολυ.....
Το βιντεο εχει να πει πολλα...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Am5NJU19Pgw
Για ξαναριξτε μια ματια.......Γιατι στις φωτογραφιες μαλλον χανει πολυ.....
Το βιντεο εχει να πει πολλα...![]()
το μηχανάκι είναι μουν@ρ@....
απομένει να δουμε αν και πως θα δουλεύει.... απρίλια είναι αυτή....![]()
Μηπως πρεπει να ξεκολλήσουν λιγο μ'αυτη τη μασκα?
Απο σκουτερ μεχρι το νεο καπο πλεον.......
Τώρα και με δική του ιστοσελίδα κΕ σε κάνα μήνα και στο Ελλάντα.
http://caponord.aprilia.com/en/home.html
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
Το μηχανάκι των τρανσφόρμερς... προσωπική υποκειμενική άποψη...ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ!!! Wanna be RSV4 μούρη, πιρούνι σε χρυσό χρώμα, απερίγραπτη εξάτμιση, βαλίτσες που μοιάζουν με υπερμεγέθη τοστιέρα και ο πιο άσχημος οπτικά λασπωτήρας που έχω δει σε μοτοσυκλέττα. Ο Όπτιμους Πράϊμ θα το λάτρευε!!!
πολυ καλο εργαλειο και αμεσα ανταγωνιστικο με το μουλτι.οι απλες εκδοσεις εχουν κανα 3500ε διαφορα.σεβαστο ποσο.
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Τελευταία τροποποίηση από golis; 08/03/2013 στις 23:47.
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
Αναμεσα σ αυτο,το explorer, το gs και το ducati θα περνα το πραπριλια.Πιο πολυ στο ντουκατι φερνει παρα σε καποιο αλλο και με τη νεα μοδα με ηλεκτρονικα καλουδια.Τωρα αν δουμε καμια 10 ρια στην Ελλαδα στους δρομους θα ναι επιτυχια.Σ αλλες εποχες θα πουλουσε παντως
Συγχαρητήρια στην Aprilia που δεν το έκανε να GSοφέρνει... και μόνο για αυτό +1000!!!
Λογικό είναι να Drosodurίζει αφού πλαίσιο και κινητήρας είναι δανεισμένα απ΄αυτό... αυτό έχει ένα καλό και ένα κακό... ο κινητήρας του Dorso λένε στην πιάτσα ότι γ@μει, από την άλλη όσοι έχουν οδηγήσει το Dorso κλαίγανε από τα γέλια και από τον τρόμο καθ΄ ότι το μηχανάκι ήταν γ.τ.π.κ. Βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι το Dorsο πούλεγε μούρη ως Mega-motard, αλλά το κράξανε τόσο πολύ που ακόμα και ως μπετονιέρα να πλασαριζότανε πάλι δεν το έσωζε τίποτα. Αν λοιπόν ο κινητήρας είναι ο ίδιος και δεν τον έχουν πηδήξει με χαρτογραφήματα και διάφορα πειράγματα, οπού παραδοσιακά οι Ιταλοί τα κάνουνε σκατά, αυτό σίγουρα θα είναι καλό. Αν έχουν προσέξει το στήσιμο και το ζύγισμα και όλα αυτά στα οποία το Dorso έπαιρνε κάτω από την βάση, θα είναι διπλό το καλό. Το κακό αν τα πρηγούμενα δύο καλά ικανοποιηθούν ως συνθήκες, είναι ότι θα έχει να ανταγωνιστεί το Multi, το οποίο είναι πολύ καλό, άρα αυτό είναι κακό για το Aprilia που θα πρέπει να είναι πολύ καλό εξίσου. ήθελα να δω πόσε φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω το καλό και το κακό σε μια πρόταση κα να βγάζει νόημα...