KAI ΕΓΩ ΕΓΚΡΙΝΩ ΤΟ DAKAR!ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑ,ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ,ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ!![]()
KAI ΕΓΩ ΕΓΚΡΙΝΩ ΤΟ DAKAR!ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑ,ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ,ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ!![]()
www.caferacers.gr
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΔΕΝ 8Α ΒΓΑΛΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. 8Α ΠΑΩ ΣΑΒΒΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ VARADERO ΣΤΗ HONDA, ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ TEST RIDE, ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ GS ΤΟΥ , ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠ'ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 200 ΧΛΜ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΩ.
![]()
φιλε ειχα bmw f 650 st 99 και πηρα τον ιανουαριο το transalpaki μου καινουργιο και τα δυο καταπληκτικα....αλλα τελειως διαφορετικα ιδιως με το καινουργιο transalp το παλιο bmw που ειχα μερα με την νυχτα....
στο transalp τα υπερ κατα εμενα παντα,
φοβερος κινητηρας και παντα προθυμος
τα κατα του
πολυ ψευτικο το τιμονι με ολα τα κουμπια καθρεφτες
στο bmw τα υπερ του
πιο ροπατος κινητηρας(για το δικο μου παντα) πιο δεμενο τιμονι
ειχε ακομα και τραβιγμενη γραμη με φυσα για συνεγερμο(στο transalp κοψαμε καλοδια για την συνδεση)![]()
στα κατα
πιο μεγαλες θερμοκρασιες το καλοκαιρι
ακριβα service απαπαπα....μακρια απο μας
αυτα αν σε βοηθανε
εγω παντως απο τα δυο παλι transalp θα επαιρνα.....
![]()
......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............
"μοτοσυκλετα"..
η μαγεια του μεγαλου ρισκου για ενα ονειρο που μονο εσυ βλεπεις......
siokatas καθόλου χώμα τα έχεις πάει να μας πεις διαφορές?
Χρήστο πάρε ένα 650GS να βρεις την υγειά σου.
Είναι οικονομικό, τραβάει στην ανηφόρα, κι αν ποτέ τ'άλλαζα, πάλι
αυτό θά'παιρνα, κατά τη γνωστή ρήση του Χάρυ!![]()
Αντέχει κιόλας! Έχω κάνει σχεδόν 90000χλμκαι ούτε λάδια δεν καίει ακόμα.
![]()
Πάντως ό,τι και να πάρεις, καλές βόλτες και πάντα όρθιος! (και πλαγιασμένος ενίοτε)
![]()
Βρε διααάολε!!!
BMW F650 GS DAKAR vs TRANSALP
σε χώμα είναι μέρα με την νύχτα. Μιλάμε για το GS Dakar και όχι το απλό GS.
Αλλά ακόμη και στην άσφαλτο το Dakar είναι πολύ πιο καλοστημένο. Ειδικά το μπροστινό του είναι κλάσεις ανώτερο από το Honda ενώ το πίσω έχει και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συμπίεση. Έχει και πιο χαμηλό κέντρο βάρους λόγω τοποθέτησης του τεπόζιτου κάτω από την σέλα, το οποίο σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλο αβαντάζ.
Επίσης λόγω έλειψης πολλών πλαστικών, είναι και πιο λεπτό και χωράει παντού μέσα στην πόλη, αλλά και δεν παθαίνει τίποτε σε μια πτώση στο βουνό. Τεσταρισμένο σε διάφορα trail ride με πτώσεις (αναγκαστικά) και το μόνο που έπαθα ήταν 2 μικροσκοπικές γρατζουνιές στα πλαινά πλαστικά και γδασίματα στις χούφτες.
Όσο για το μοτέρ, δεν έχει καθόλου κραδασμούς (λίγους μόνο γύρω στις 5000σαλ) αν και δεν είναι τόσο αθόρυβο όσο του Honda. Από την άλλη λόγω μονοκύλινδρου έχει καλύτερη ροπή και πιο άμεσο άρπαγμα (το Honda είναι ψιλοψοφιο) πράγμα πολύ βοηθητικό και στο βουνό και σε καταστάσεις ανάγκης. Επίσης ταξιδεύεις συνέχεια με 160χλμ/ω (6500σαλ) χωρίς να κουράζεται το μοτέρ ούτε και εσύ. Η BMW εγγυάται 7000σαλ για ταξίδια χωρίς πρόβλημα (7500σαλ ο κόφτης).
Δεν το συζητώ. Αν δεν πας σε Vstrom που είναι 90% ασφάλτινο και θέλεις να πατάς και χώμα, τότε BMW δαγκωτό.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
in that case SeNNinhA μπορείς να μου κάνεις μια σύγκριση μεταξύ dakar & απλού GS ?
Γιατί? γιατί μου αρέσει πιο πολύ το απλό, γιατί έχω την εντύπωση ότι ταξιεύει πιο άνετα, και γιατί το ντακαρ είναι σημαντικά ακριβότερο για τις διαφορές που έχει από το απλό, εκτός αν δεν τα ξέρω καλά. Επίσης, έχω την εντύπωση ότι το απλό είναι πιο σίγουρο στην άσφαλτο σε στροφές.
Ευχαριστώ.
Το απλό έχει διαφορά ουσιαστικά μόνο στις αναρτήσεις και στο ύψος του.
Δεν έχεις αρκετή απόσταση ποδιάς από το έδαφος και σε χώμα τύπου trail ride θα βρίσκεις εύκολα κάτω. Σε απλές διασχίσεις χωματόδρομων δεν θα έχεις ουσιαστικό πρόβλημα.
Επι πλέον ο μπροστινός τροχός του απλού είναι 19" και όχι 21'' όπως του Dakar. Οι 21'' (μεγάλος και λεπτός τροχός) είναι απαραίτητες στο χώμα ώστε να περνάς με την ελάχιστη διατάραξη λακούβες και εμπόδια. Όσο πιο μικρός τροχός τόσο χειρότερη συμπεριφορά. Το Transalp έχει και αυτό 21'' μπροστά και είναι σωστό.
Οι αναρτήσεις του Dakar εκτός από μεγαλύτερη διαδρομή έχουν και άλλα χαρακτηριστικά (άλλο στήσιμο). Το πίσω αμορτισέρ είναι εντελώς άλλο (με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης). Το απλό έχει νομίζω μόνο προφόρτιση. Το μπροστινό έχει άλλα ελατήρια. Γενικά είναι πιο ποιοτικές από του απλού.
Γενικά κάπου εδώ τελειώνουν οι διαφορες τους.
Πάντως δεν μπορώ να πώ ότι ταξιδεύει χειρότερα το Dakar απο το απλό. Εγώ πηγαινοερχόμουνα Λάρισα-Αθήνα φορτωμένος με πίσω βαλίτσα και 2 σάκους μεγάλους στην θέση του συνεπιβάτη καθώς και με 40λιτρο tankbag μπροστά και δεν επηρεαζόμουνα καθόλου από αέρα ή βροχή. Σε όλες τις συνθήκες διατηρούσα τα 160 χωρίς προσπάθεια και ζόρι. Με το ίδιο φορτίο δεν μπορω να πω ότι ζοριζόμουνα και σε στροφιλίκια γυρνώντας από Ευβοια με παρέα. Είναι πολύ καλά στημένα τα GS (και τα δυο) για ταξίδι.
Πάρε GS απλό εάν
α) δεν φτάνεις το Dakar (αν και μπορείς να βάλεις την χαμηλή σέλα αλλά με επιπλέον κόστος)
β) δεν σε ενδιαφέρει να πατήσεις χώμα με δυσκολούτσικες συνθήκες
γ) Δεν έχεις τα χρήματα να αγοράσεις το Dakar
Εγώ λόγω αγάπης προς το χώμα είχα επιλέξει συνειδητά το Dakar. Το απλό δεν κάλυπτε τις ανάγκες μου.
Υ.Γ. Η τιμή μεταπώλησης του απλού GS είναι κατά τι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ από του DAKAR διότι το απλό είναι πιο εμπορικό μοντέλο. Αν και αυτή την στιγμή γενικά δεν τραβάει σε μεταπώληση λόγω της ύπαρξης του Vstrom.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Κατάλαβα, θενξ. Τώρα πρέπει να αγαπήσω το dakar!!! :rotflmao:![]()
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ VARIPINITI-SENINHA ΓΙΑ ΤΟ DAKAR(KAI TO GS ΔΕ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ!!!)
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ TRANSALP.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ...ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ HONDA ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΣ BMW,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΛΤΑΡΩ!![]()
www.caferacers.gr
Συμπληρωματικά
Στα trail ride υπήρξαν και 2 Transalp τα οποία έβγαλαν και την διαδρομή αλλά όχι τόσο εύκολα βέβαια, όπως επισης και με το άγχος της πτώσης λόγω ογκώδων πλαινών πλαστικων. Φυσικά ακόμη καλύτερα πήγαιναν τα ΚΤΜ 640 adventure (δεν μιλάω για εντουράκια για να ειμαι μέσα στην κατηγορια) αλλά αυτά δεν παίζουν για ταξιδάκια στην εθνική. Μάλλον παίζουν αλλά όχι ξεκούραστα όμως.
Πάντως το Dakar το δικό μου το πήρα μεταχειρισμένο με 9000χλμ και το έδωσα με 35000χλμ και ενδιάμεσα με τα trail ride και την εθνική του και τα στροφιλίκια του και δεν μου έβγαλε τίποτε εκτός των προγραμματισμένων service.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ VARADERO ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΤΑΞΙΔΙΑΡΗΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΠΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΕΩ: ΠΟΣΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ 8Α ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ? 2-3 ΤΟ ΠΟΛΥ. ΑΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΛΜ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΠΟΤΕ ΤΟ VARADERO ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ GS ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΑΡΑ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ)
VARADERO:ΥΠΕΡ : ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 170-180 ΧΛΜ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΗ 210.
ΝΟΜΙΖΩ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ SERVICE ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΚΑΠΟΥ ΕΞΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ HONDA.
ΤΑ ΚΑΤΑ : Ο ΟΓΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ GS.
BMW DAKAR: ΥΠΕΡ: ΚΑΤΑΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΟ. ΠΑΕΙ ΧΩΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΕΙΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ. ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ.ΑΝ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ GS ΜΕ 160 ΧΛΜ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ HYNDAI ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ. (ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ HYNDAI) ΑΥΤΑ.......
Dakar:Αρχικά δημιουργήθηκε από XRHSTOSXA
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΕΙΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ. ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ.ΑΝ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ GS ΜΕ 160 ΧΛΜ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ HYNDAI ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ. (ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΑ HYNDAI) ΑΥΤΑ.......
Τελική 182 (κοντέρ) / 176 (πραγματικά)
τα 160 έρχονται χαλαρά και διατηρούνται χαλαρά
160 - 170 ανεβάζει σχετικά γρήγορα αλλά όχι όπως μέχρι τα 160 και τα διατηρεί αλλά με προϋποθέσεις (όχι τόσο σταθερά) χωρίς ωστόσο να ζορίζεται ο κινητήρας
170-180 ανεβάζει αργά και χρειάζεται μεγάλη ευθεία για να δεις την τελική.
Μπράλος ανέβασμα περίπου με ~150
Μικρες οι διαφορές με κόντρα άνεμο
Στα 170 δεν νομίζω να πηγαίνουν και πολλά κουτιά μεσαίου κυβισμού. Όπως ειπα η bmw εγγυαται επίσημα ταξίδι με 7000σαλ (~170χλμ) χωρίς πρόβλημα
Πάντως σε σχέση με το Varadero θα επέλεγα το Caponord και μάλιστα το RAID που είναι και χωμάτινα στημένο. Το Varadero είναι πολύ πολυθρονάτο για τα γούστα μου. Άσε που το aprilia είναι πιο ποιοτικό.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
....gia kana 2 me 3 ta3idakia to xrono kai metakiniseis stin poli....
Me auto to skeptiko 3ekinisame oi perisoteroi apo edw....alla... Pistepse me einai megalo mikrobio o motosikletismos...den ftanoun ta 2 me 3 ta3idakia ....![]()
Ε ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΝΑ ΠΕΤΑΓΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΣΟ. 2-3 ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΕΝΝΟΩ. ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΑ.........................
ΤΟ CAPO ΤΟ ΑΠΕΡΙΨΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ , ΑΛΛΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ HONDA Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ APRILIA. ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.