Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Fazer 600 VS Hornet 600

  1. #1
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685

    Fazer 600 VS Hornet 600

    Παίδες ανοίγω αυτό το θρεντάκι μιας και τα δύο αυτά μοντέλα απότελούν πιθανούς στόχους αγοράς στο άμεσο μέλλον (πρόσχομεν...) εδώ στην βροχερή Σκωτία. Μιλάμε για τα πρώτα μοντέλα παραγωγής τέλη 90 αρχές 2000. η χρήση τους θα είναι για βόλτα και ίσως μικρά ταξιδάκια δικάβαλα.
    Με ενδιαφέρει να μάθω για συμπεριφορά στο δρόμο (ανάρτρηση, πλαίσιο, φρένα), κόστος συντήρησης και κατανάλωση καυσίμου, πιθανά αδύνατα σημεία που πρέπει να δωθεί προσοχή καθώς μιλάμε για μεταχείρω άνω της δεκαετίας...
    Το μπάτζετ είναι χαμηλό (μέχρι 1500λιριά=1750ευρό περίπου).
    Ακούω λοιπόν τι έχουν να πουν οι κάτοχοι και μη μιας και εγώ με την κατηγορία αυτή δεν πολυενδιαφέρθηκα παλιότερα...

    υ.γ. παίζουν και διάφορα άλλα μοντέλα αλλά αυτά τα δύο είναι στην ίδια κατηγορία και ηλικία, άρα ευκολότερα προς άμεση συγκριση...
    Ευχαριστώ τα μάλλα
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  2. #2
    Εγω φιλε οταν σκεφτομαι εφηβο μηχανακι στο ΗΒ, συνειδητοποιω οτι εχω φαει πλυση εγκεφαλου απο αυτον εδω:

    http://www.youtube.com/watch?v=wU6UiKOINRs
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  3. #3
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RizlaPlusPlus Προβολή μηνύματος
    Εγω φιλε οταν σκεφτομαι εφηβο μηχανακι στο ΗΒ, συνειδητοποιω οτι εχω φαει πλυση εγκεφαλου απο αυτον εδω:

    http://www.youtube.com/watch?v=wU6UiKOINRs
    Καλά το πάει το παλικαράκι...δεν λέω αλλά ψάχνω και την άλλη πλευρά...το βίντεο βέβαια είνα καθηλωτικό...
    Να δούμε αν θα υπάρξει αντίλογος από την μεριά της σφίγγας...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Αν και πρώην Χορνετάκιας για το μέρος που είσαι, καλύτερα κάτι με φέρινγκ, ωστε να έχεις μια υποτυπώδη προστασία από τον κρύο αέρα..

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Πιστεύω αυτό το βίντεο με την μουσική του θα σε καθυλώσει

    http://www.youtube.com/watch?v=5iNpj4s9UOA

  6. #6
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dmf Προβολή μηνύματος
    Αν και πρώην Χορνετάκιας για το μέρος που είσαι, καλύτερα κάτι με φέρινγκ, ωστε να έχεις μια υποτυπώδη προστασία από τον κρύο αέρα..
    Σωστόστ αλλά βρίσκω και τη σφίγγα με φερινγκ στα ίδια φράγκα...
    υπάρχει και τρίτο στην παρέα, ο ληστής της σουζούκι αλλά δεν με πολυαρέσει...
    Τι μειονεκτήματα θα έβρισκες στο πρώην σου;

    Πετράν το βιντεάκι καλό αλλά αυτός ρε οδηγάει από την άλλη...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Σωστόστ αλλά βρίσκω και τη σφίγγα με φερινγκ στα ίδια φράγκα...
    υπάρχει και τρίτο στην παρέα, ο ληστής της σουζούκι αλλά δεν με πολυαρέσει...
    Τι μειονεκτήματα θα έβρισκες στο πρώην σου;

    Πετράν το βιντεάκι καλό αλλά αυτός ρε οδηγάει από την άλλη...
    είπα να στο δείξω δεν άντεχα!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Πέραν την έλλειψης ανεμοκάλυψης τίποτα αρνητικό. Ισως οτι ειναι αρκετά αδύναμο στις χαμηλες και μεσαιες στροφές, αλλά πάνω
    κατω όλα τα 4κ 600 έτσι είναι. Νομίζω ένα δοντι μείον θα ήταν must, εφοσον μαλιστα εχεις συνηθισει με 2κ 1000άρι.

  9. #9
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dmf Προβολή μηνύματος
    Πέραν την έλλειψης ανεμοκάλυψης τίποτα αρνητικό. Ισως οτι ειναι αρκετά αδύναμο στις χαμηλες και μεσαιες στροφές, αλλά πάνω
    κατω όλα τα 4κ 600 έτσι είναι. Νομίζω ένα δοντι μείον θα ήταν must, εφοσον μαλιστα εχεις συνηθισει με 2κ 1000άρι.
    Σωστά, όλα τα 4κ 600 αρέσκονται να δουλεύουν ψηλά για να αποδόσουν, το εσβε το κάβασάκι πάλι, που θα ήταν η απάντηση στο "πρόβλημα" δεν μου λέει και πολλά σαν εμφάνιση και είναι εκτός πλάνου...μόνο κάτι τρικίλυνδρες "κυλώτες" μπαίνουν στο κόλπο αλλά πάμε και 4-5 χρόνια πίσω συνήθως...
    Ανάρτηση και φρένα θεωρείς πως ήταν ικανοποιητικά; δεν σκοπέυω να βάλω φωτιά στο δρόμο αλλά μετά το 990 καλόμαθε ο κώλος μου και κάνω τον μίζερο χωρίς μπρέμπο και πλήρης ρυθμίζόμενες WP παναθεμά με...
    Στην πραγματικότητα ξέρω αρκετά καλά τι ψωνίζω, αλλά το μεταχειρισμένο έχει το καθένα και τα μυστικά του...
    Ευχαριστώ όπως και αν έχει για τις απαντήσεις...ίσως αν το έβαζα στις αντιπαραθέσεις να είχα περισσότερο κοινό...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  10. #10
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Σωστά, όλα τα 4κ 600 αρέσκονται να δουλεύουν ψηλά για να αποδόσουν
    πάνω κατω όλα τα 4κ 600 έτσι είναι
    Το Fzs600 (που είχα και εγώ) δεν είναι έτσι! Είναι πολύ πλούσιο σε χαμηλές και μεσσαίες, δεν είναι και σαν 2κ βέβαια, αλλά μπροστά στο fz6 (που έχω οδηγήσει) σαν 2κ φαίνεται.
    Η μέρα με τη νύχτα!
    Απ'την άλλη, στα ψηλά κρεμάει νωρίς (σε σχέση με τα "κλασσικά" 4κ) οπότε άμα ζητάς αυτό δε σου κάνει.

    Όπως είχε πει κάποιος παλιότερα εδώ μέσα (ο THEOD νομίζω...) το fzs μπροστά στο fz6 είναι σα να έχει 150 κυβικά περισσότερα (σε χαμηλές-μεσσαίες πάντα, στα ψηλά, η διαφορά είναι άκρως αντίθετη).
    Είχα κάνει αυτή τη διαπίστωση πριν την αγορά μου, και η απόφαση με δικαίωσε πανηγυρικά!
    Είναι φοβέρο καθημερινό μηχανάκι και παράλληλα απίστευτα διασκεδαστικό σε επαρχιακό αλλά και εθνικό δίκτυο.
    Έκανα καθημερινά διαδρομή Λούτσα-Μεταμόρφωση, πότε από Σπατών, πότε από Μαραθώνος και ένα διάστημα από Α.Ο.
    Άψογο, ξεκούραστο και διασκεδαστικό σε όλες τις περιπτώσεις.

    Δεν έχω αναφερθεί καθόλου στο hornet γιατί δεν το έχω οδηγήσει ποτέ, αλλά είμαι σίγουρος ότι το fzs θα σε καλύψει απόλυτα
    (εκτός αν θες τη ζωή μετά τις 10000στροφές, οπότε προτίμησε πιο "κλασσικό" 4κ 600άρι)
    Ξέρω από βέσπα!

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    φειζερ.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kachius Προβολή μηνύματος
    Το Fzs600 (που είχα και εγώ) δεν είναι έτσι! Είναι πολύ πλούσιο σε χαμηλές και μεσσαίες, δεν είναι και σαν 2κ βέβαια, αλλά μπροστά στο fz6 (που έχω οδηγήσει) σαν 2κ φαίνεται.
    Η μέρα με τη νύχτα!
    Απ'την άλλη, στα ψηλά κρεμάει νωρίς (σε σχέση με τα "κλασσικά" 4κ) οπότε άμα ζητάς αυτό δε σου κάνει.

    Όπως είχε πει κάποιος παλιότερα εδώ μέσα (ο THEOD νομίζω...) το fzs μπροστά στο fz6 είναι σα να έχει 150 κυβικά περισσότερα (σε χαμηλές-μεσσαίες πάντα, στα ψηλά, η διαφορά είναι άκρως αντίθετη).
    Είχα κάνει αυτή τη διαπίστωση πριν την αγορά μου, και η απόφαση με δικαίωσε πανηγυρικά!
    Είναι φοβέρο καθημερινό μηχανάκι και παράλληλα απίστευτα διασκεδαστικό σε επαρχιακό αλλά και εθνικό δίκτυο.
    Έκανα καθημερινά διαδρομή Λούτσα-Μεταμόρφωση, πότε από Σπατών, πότε από Μαραθώνος και ένα διάστημα από Α.Ο.
    Άψογο, ξεκούραστο και διασκεδαστικό σε όλες τις περιπτώσεις.

    Δεν έχω αναφερθεί καθόλου στο hornet γιατί δεν το έχω οδηγήσει ποτέ, αλλά είμαι σίγουρος ότι το fzs θα σε καλύψει απόλυτα
    (εκτός αν θες τη ζωή μετά τις 10000στροφές, οπότε προτίμησε πιο "κλασσικό" 4κ 600άρι)
    Είχα την εντύπωση ότι τι ίδιο συμβαίνει και με το χόρνετ, το παλίοτερο δηλαδή με τα λογότερα άλογα αποδίδει καλύτερα χαμηλά από το καινούριο μοντέλο...
    Φυσικά και πάλι ίσως να υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα που ψάχνω...το Fazer το έχω πιάσει λίγο και έχω νοιώσει την αδυναμία χαμηλά αλλά το σύγκρινα στο μυαλό μου με 2κ 1000 οπότε δεν μετράει και πολύ...
    Γενικά προτιμώ κάτι που να δουλεύει ποιο γραμικά σε όλο το φάσμα στροφών...
    Καμιά αδυναμία- μειονέκτημα εντοπίζεις στο φέιζερ;
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  13. #13
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    φειζερ.
    Μου αρέσει η δημοκρατική γεματη στοιχεία επιχειρηματολογία σου...

    γνωρίζω ότι το είχες...πες και ένα μικρό ρεζουμέ να ψηθώ...και αν υπάρχει και κανα κακό πεστο και αυτό...ντοντ μπι σάι που λεν και στο χωριόμ...

    Η αλήθεια είναι ότι από όσα παίζουν αυτή την στιγμή ένα φειζερ με ψήνει τρελά αλλά είναι λίγο μακρυά...αν το προλάβω...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  14. #14
    Τα είχα και τα δύο.

    Το fazer fzs600 ήταν πιο δυνατό παντού, λίγο πιο οικονομικό,πιο άνετο από άποψη αναρτήσεων αλλά και χώρων και τα φρένα του , με το αρχικό τους δάγκωμα ήταν καλλίτερα για σπορ οδήγηση, αλλά επικίνδυνα στην πόλη και στο βρεγμένο (όχι στη Σκωτία φυσικά).

    Το hornet (με 17ρη τροχό μπροστά οποσδήποτε, δηλαδή 1999και μετά), υπερέχει σε δυο τομείς: Εμφάνιση, ποιότητα παντού.
    Αν το fazer κατασκευάστηκε για 100.000χλμ, ε, τότε το Hornet κατασκευάστηκε για 200.000 χαλαρά και απροβλημάτιστα. Τόσο απλό.

  15. #15
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Μη με παρεξηγήσεις, ότι λέω αφορά το fzs και τη σύγκρισή του με το fz6 που έχω οδηγήσει (και το cbr600f που είχα, αλλά αυτό ήταν "whole different animal..." :P )
    Για το hornet δεν έχω την παραμικρή ιδέα -πέραν του σχολίου που έγινε παραπάνω πως είναι "σύνηθες" 600άρι 4κ.

    Εντάξει και εσύ, με 2κ 1000άρι, για να κάνεις συγκρίσεις πρέπει να ξεπεράσεις τα 1700 κυβικά σε άλλα μοτέρ (rofl)
    Μειονέκτημα κτλ, νομίζω δε μπορώ να βρω...αν δε με είχα οικονομικό ζόρι, ήμουν πεισμένος ότι δεν υπήρχε λόγος να το αλλάξω ποτέ (ονειρευόμουν το γιο μου πάνω του σε 15 χρόνια, να καβαλάει τη "γριά" )
    Μια αλλαγή ζελατίνας είναι άκρως προτεινόμενη (double bubble κατά προτίμηση), αν και ακόμα και με τη μαμά μέχρι τα 140 περίπου δε σε ενοχλεί τίποτα.
    Ένα άλλο θέμα που συζητείται στους fzs-owners είναι οι αναρτήσεις, που οι περισσότεροι θα τις ήθελαν λίγο πιο σκληρές (πιο σπορ) αλλά εμένα για το καθημερινό τουρινγκ μου (60χλμ/ημέρα) μου είχαν φανεί αρκετά τίμιες και ξεκούραστες. Σίγουρα, όταν με έπιανε να στρίψω λίγο πιο "όμορφα" τις ήθελα και εγώ πιο σκληρές, αλλά δεν αντάλλαζα την καθημερινή άνεση με λακουβοκοπάνημα/λακουβοαποφυγή για 2 στροφές την ημέρα που μου γυάλιζαν.

    Τρίχες δηλαδή, απλά ανάλογα τον τύπο σου, μια δυο συνηθισμένες παρεμβάσεις να έρθει στα μέτρα σου (και αν χρειάζονται).
    Κατανάλωση στο χαλαρό έχω δει και 5,2 με πιο σύνηθες τα 5,5
    και στο πιο κυνηγητό (μέσα στην Α.Ο) δεν έχω δεί πάνω από 6,5.
    Καλοτάξιδο
    Τελευταία τροποποίηση από kachius; 14/03/2013 στις 12:59.
    Ξέρω από βέσπα!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. suzuki gsr 600 vs hornet
    από address στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2014, 03:13
  2. Fazer 600 vs Cbf 600 !!!
    από Zan Klon στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2010, 07:48
  3. Z 750 vs Hornet 600
    από Panopticon7 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2010, 19:48
  4. Fazer 600 Vs Hornet 600
    από KNOTIS21 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 13:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF