Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: 1250sa ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΦΡΕΝΟΥ

  1. #31
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
    Τωρα αν ειναι το 5 ή το 1 το τερμα εξω δεν θυμαμαι ειμαι και απο μπυρες. Παντως ειναι τερμα εξω. Αν το βαλω τερμα μεσα δαγκωνω τα δαχτυλα μου.



    Δεν φταιω εγω γιατι σε αλλες μηχανες δεν εχω κανενα θεμα

    ......


    Ολα το θεμα ειναι η αισθηση στην μανετα απλα για μενα αυτο ειναι σημαντικο
    εγώ θα ξαναέκανα εξαέρωση...
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
    τι μοντελο ειναι αυτο βρε επειδη ειχα και γω ενα παρομοιο προβληματακι και ειχα παει στο σερβις για αυτο το μονο που μου εκανε ηταν να βαλει λιγο σπρει απο αυτα που ειναι για κλειδαριες κτλ, στη τρομπα. αυτο ηταν ολο.
    μια φορά ρε γαμώτο να γράψω ποστ από το τηλέφωνο και να μη κάνω ένα λάθος
    εχω ρίξει σπρέι αλλά δεν είδα αλλαγή.στη μανέτα όμως.όταν λες τρόμπα???

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Εγω απορω γιατι να ριξεις σπρευ στη μανετα... δουλευει διαφορετικα η τρομπα;
    Και δευτερον αν εριξε σπρευ τυπου WD40 κακο εκανε στα προστατευτικα πλαστικα της τρομπας παρα εστω και ενα καλο.
    Μου θυμιζει λιγο το εργο "Γαμος αλλα ελληνικα" που ο τυπος ριχνει γουιντεξ για ολα τα προβληματα

  4. #34
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Εγω απορω γιατι να ριξεις σπρευ στη μανετα... δουλευει διαφορετικα η τρομπα;
    Και δευτερον αν εριξε σπρευ τυπου WD40 κακο εκανε στα προστατευτικα πλαστικα της τρομπας παρα εστω και ενα καλο.
    Μου θυμιζει λιγο το εργο "Γαμος αλλα ελληνικα" που ο τυπος ριχνει γουιντεξ για ολα τα προβληματα
    δεν ξερω τι ακριβως σπρει ηταν. αυτο που ξερω ειναι οτι δεν δουλευε καθολου καλα και εχουν περασει 2 χρονια απο τοτε με μηδεν προβλημα.
    GSF 650 N

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    σπρέι γράσου έριξα.αν ξέρει κάποιος ας μου πει πως κάνουμε εξαέρωση και αν χρειάζεται να κάνω με τα χιλιόμετρα που εχω ...

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tzrypvs
    Εγγραφή
    18/05/2005
    Μηνύματα
    103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
    σπρέι γράσου έριξα.αν ξέρει κάποιος ας μου πει πως κάνουμε εξαέρωση και αν χρειάζεται να κάνω με τα χιλιόμετρα που εχω ...
    αν κατάλαβα καλά τι θες να κάνεις,πρέπει να ανοίξεις το καπάκι με τα υγρά φρένων δίπλα στη μανέτα καθώς και να ξεβιδώσεις λίγο την μικρή βιδούλα(αυτή που προεξέχει και έχει ένα ελαστικό καπάκι) στην κάθε δαγκάνα(1 κάθε φορά,όχι μαζί)να βάλεις ένα σωληνάκι όσο η διάμετρος που έχει το ελαστικό καπάκι(για να μην τρέξουν τα υγρά εκεί που δεν θέλουμε).
    μετά συμπληρώνεις στο δοχείο με τα υγρά φρένων με το σωστό υγρό(αν έχεις abs θα βάλεις dot 5.1,αν όχι dot 4) και πατάς την μανέτα επανειλημμένα έτσι ώστε να τρέχει υγρό από το σωληνάκι πού έχεις βάλει στη βιδούλα στη δαγκάνα.
    Μόλις φύγουν οι φυσαλίδες(αν έχει αέρα),κρατάς πατημένη τη μανέτα και σφίγγεις την βιδούλα στην δαγκάνα.βγάζεις το σωληνάκι και το βάζεις στην βιδούλα της άλλης δαγκάνας.

    επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία και στην άλλη δαγκάνα.
    ομοίως και στο πίσω φρένο


    προσοχή::συμπληρώνεις με υγρά στο δοχείο συνέχεια έτσι ώστε μην πάρει αέρα από πάνω.

    καλύτερα να έχεις και άλλο ένα άτομο να σε βοηθάει(πίεση μανέτας και να βάζει υγρά) και ασχολείσαι με τα κάτω

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Η αν δεν το "εχεις" να το πας σε κανενα μαστορα μη γινει καμια λαλακια με τα φρενα σου...


    Δεν παιζουμε μ'αυτα αν δεν ξερουμε 100% τι κανουμε.


    Προχτες στο φαναρι παντως συναντησα ομοιο Ληστη και του ζητησα να δοκιμασω λιγο το φρενο του.

    Μου φανηκε ομοιο με το δικο μου οποτε ισως και να ειναι ιδεα μου η αισθηση και οχι πραγματικο προβλημα.

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/07/2009
    Μηνύματα
    18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
    Η αν δεν το "εχεις" να το πας σε κανενα μαστορα μη γινει καμια λαλακια με τα φρενα σου...


    Δεν παιζουμε μ'αυτα αν δεν ξερουμε 100% τι κανουμε.


    Προχτες στο φαναρι παντως συναντησα ομοιο Ληστη και του ζητησα να δοκιμασω λιγο το φρενο του.

    Μου φανηκε ομοιο με το δικο μου οποτε ισως και να ειναι ιδεα μου η αισθηση και οχι πραγματικο προβλημα.
    εμενα συναντησες στο φαναρι.
    παντως ετσι ειναι τα φρενα τον ληστων πανω κατω.και ο μαστορας μου ειπε οτι δεν μπορει να κανει κατι αλλο γιατι υπαρχει abs.παντως ενας φιλος μου με πιο παλιο ληστη(1200) ειχε ακομα χειροτερο προβλημα.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Χειροτερο δεν θελω να το φανταστω καν... απλα θα το πετουσα σε καμια γωνια να καθεται


    Θα την φτιαξω την κατασταση παντως που θα μΕ παει...

  10. #40
    Δεν ειναι και ταμπουρο. Παντως αν ειναι να το αραξεις πες το. (μπλεχεχεχε)
    Προσωπικα θα δοκιμασω την προταση του amyroukai. ν΄αλλαξω με υψηλης μονο το κυκλωμα του ΕιΜπιΕς.
    Αν στο μεταξυ βρεις καμια λυση, πες το κ σε μας τα στραβαδια...
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dlabrakis
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    424
    αγαπητοι μου θελω λιγο τα φωτα σας...εχω ενα 1250abs το οποιο το ξηλωσα εντελως..μα εντελως λεω...γιατι διαθετω ολιγον καλον εις τον εγκεφαλο (το παραδεχομαι) για να του αλλαξω χρωμα...και απ οτι ειδα θα εχω θεμα με την μοναδα abs στην εξαερωση...εχω διαβασει αρκετα και σε ξενα φορουμ και οπως παντα οι γνωμες και οι αποψεις διαφερουν απο ατομο σε ατομο..τες πα...γνωριζει καποιος να μου πει τι γινεται οταν θα αρχισω να μονταρω? δηλαδη τι τροπο να ακολουθησω για να εξαερωσω σωστα το κυκλωμα? χρειαζεται μετα καμια επεμβαση (ηλεκτρονικα)στη μοναδα? καπου το ειδα κι αυτο....ευχαριστω εκ των προτερων.

  12. #42
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Όσον αφορά την εξαέρωση επειδή έχεις ABS θα την ξεκινήσεις πρώτα από την αριστερή δαγκάνα και ύστερα θα πας στη δεξιά. Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρονικό κομμάτι νομίζω ότι πρέπει να έχει κάποια διεργασία το SDS της Suzuki για εξαέρωση. Κάπου διάβασα λόγω του ότι είναι με ABS θα πρέπει να κάνεις την εξαέρωση με μηχανή σε λειτουργία! - Έχω μια επιφύλαξη για αυτό καλό θα ήταν να πει κάποιος ποιο γνώστης στις εξαερώσεις Υπάρχουν και ματζαφλάρια για δύσκολες καταστάσεις http://modernvespa.com/pix/uploads/brake_717.jpg
    Τελευταία τροποποίηση από Ichigo; 14/03/2013 στις 12:59.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dlabrakis
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    424
    λες?....νομιζω οτι αν εχεις μηχανισμο sevro.... χρειαζεται να δουλευει...δεν ξερω...αναμενουμε.

  14. #44
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dlabrakis Προβολή μηνύματος
    λες?....νομιζω οτι αν εχεις μηχανισμο sevro.... χρειαζεται να δουλευει...δεν ξερω...αναμενουμε.
    Επίσης τα ABSατα έχουν βαλβίδες εξαέρωσης και στη διακλάδωση πριν τις δαγκάνες! Pain in the ass είναι η εξαέρωση δυστυχώς σε αυτό το μηχανάκι και διαβάζω στα φόρουμ ότι αρκετοί βρήκαν λύση μετά από αρκετή προσπάθεια . Δεν πας σε κάποιον μάστορα που να γνωρίζει καλύτερα;
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Που είναι αυτή η βαλβίδα εξαέρωσης????αμαν με αυτά τα φρένα και την κωλο αισθηση τους, έφτασα 100,000 χλμ, έβαλα τρόμπα από b-king αλλά δεν έχω δει....πάλι χρειάζεται πολύ συχνές εξαερώσεις για να έχω άισθηση.δ ξέρω τι άλλο να κάνω εκτός βέβαια από το να αλλάξω τις δαγκάνες και τους δίσκους, αλλά πλέον για μένα δ αξίζει........με κούρασε.............!!!!!!!!!!!!
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αισθηση φρένου
    από giannis_hornet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2008, 09:54
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2007, 18:39
  3. Ερώτηση για τρόμπα φρένου και συμπλέκτη !!
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 11:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF