Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: xrv 750 vs super tenere

  1. #16
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Σκληρές αναρτήσεις, τραίνο στο δρόμο, τα φρένα αρκετά, η σέλα δεν ξέρω γιατί είχε μπάτζιο.

    Δε νομίζω να είναι καλό για χώμα, μάλλον στην άσφαλτο υπερέχει...

    Από προβλήματα, μην ακούς...



    Άμα θες χώμα, η αφρικάνα υπερέχει σίγουρα. Άσε που υπάρχουν και ένα σωρό μόντες στο νετ να την κάνεις στα μέτρα σου!
    "Qu ils mangent de la brioche"

  2. #17
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: Re: xrv 750 vs super tenere

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs


    Πέρα της πλάκας το τενερε το μόνο θέμα που είχε ήταν τα αδύναμα φρένα του….
    και οταν εμενε στο πλα'ι'νο Stand για μερικες μερες (χωρις νακλεισεις το ρουμπινετο) "πνιγοταν" τα μπουζι και επαιρνε μονο σε κατηφοριες


    απο φανατικους TEnereδες εχω ακουσει οτι ΜΟΝΟ το 660 (το παλιο) αξιζει...

    πιο καλοζυγισμενο, πιο ευκολοδηγητο και πιο απροβληματιστο


    αν ημουν στη θεση σου ψαχνα την Africaνα την 650
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #18
    Και τα δυο μηχανάκια ήταν πραγματικά ον οφφ … άλλωστε ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ σχεδόν είκοσι χρόνια μετά , αλωνίζουν τον κόσμο …. Οι αφρικανες είναι κατά πολύ περισσότερες γιατί και τότε ήταν πολύ περισσότερες και ήταν στην παράγωγη πολλά περισσότερα χρόνια από το τενερε …
    Τα προβλήματα και των δυο ήταν συγκεκριμένα και ελάχιστα… με μια επαρκή συντήρηση δεν σε αφήναν πουθενά …. Στα 6 χρόνια που είχα το τενερε στο συνεργειο παγενα μόνο για αναλώσιμα …

    Μετά πήρα το Caponord και έφαγα τις βλάβες μαζεμένες ….




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p1010149sm.jpg 
Προβολές:	610 
Μέγεθος:	90,0 KB 
ID:	239897

  4. #19
    Βασικά τα δύο μηχανάκια το μόνο κοινό που έχουν είναι η κατηγορία που μαρκετίστικα ανήκουν.
    Στα μοτερ το Αφρικα είναι V και το Τενερέ σειρά. Εξού και η πολύ διαφορετική απόδοσή τους.
    Επίσης το τενερέ αν θυμάμαι καλά είχε πολύ πιο ψηλά το κέντρο βάρους αλλά ταξίδευε στην άσφαλτο πολύ πιο γρήγορα από την Αφρικάνα.

    Το τενερέ είναι πολύ πιο γρήγορο και αντρικό μηχανάκι. Γιαυτό οι φλώροι είχαν Αφρικα
    Βέβαια το Αφρικα το είχα πάντα έξω στο δρόμο και δεν σκούριασε τίποτα παρά μόνο η γνωστή βίδα στο προστατευικό του λαιμού στην εξάτμιση ενώ το τενερέ μάζεψε αρκετή σκουριά.

    Πάρε Vstrom :rotflmao:
    Run, rabbit run


  5. #20
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Στα 6 χρόνια που είχα το τενερε στο συνεργειο παγενα μόνο για αναλώσιμα …

    Μετά πήρα το Caponord και έφαγα τις βλάβες μαζεμένες ….

    Γειά σου ρε τενεράκια!
    "Qu ils mangent de la brioche"

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/05/2012
    Μηνύματα
    128
    Ρε παιδιά στα γκάζια έχει μεγάλη διαφορά το ST από το AT? Ρωτάω γιατί μου 'χει κολλήσει τώρα τελευταία να πάρω ένα από τα δύο, αλλά έκανα σήμερα μια βόλτα ένα africa και νόμιζα ότι έκατσα σε παπάκι!!! Ροπή 0!!!!

  7. #22
    ...Και μυαλο δεν βαλαμε ! Το avatar του/της Africaptan
    Εγγραφή
    22/01/2010
    Μηνύματα
    407
    Αμα το AT σου φαινεται παπακι, το Tenere (οντως πιο γρηγορο) αντε να σου φανει scooter.
    Παρε Super Tenere 1200, η GS, η κατι τετοιο αν θες ντε και καλα τετοια κατηγορια, αν και νομιζω οτι πας για Busa αφου νοιωθεις να καβαλας παπακι με το At...
    Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

  8. #23
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Το AT είναι τάφος, γνωστό χρόνια, και ακόμα και με ριζικές παρεμβάσεις πάλι τάφος θα είναι. Το ST είναι σαφώς πιο ροπάτο, όχι ότι μπορεί να συγκριθεί με σημερινά μοντέλα αλλά σαφώς καλύτερο από το AT.

  9. #24
    ...Και μυαλο δεν βαλαμε ! Το avatar του/της Africaptan
    Εγγραφή
    22/01/2010
    Μηνύματα
    407
    Ταφος συγκριτικα με το Τenere, ναι, αλλα ταφος γενικα; Σ αυτη τη κατηγορια; Ε δε νομιζω.
    Τοτε οπως προειπα, παμε σε 1200αρια On-off, η αλλαζουμε κατηγορια αμα θελουμε κοντρες, διοτι εγω που δεν κανω κοντρες, μια χαρα ακολουθω οοολη την παρεα μου.
    Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

  10. #25
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317

    το SUPER TENERE μου και εγω

    οντας και εγω κατοχος super tenere 750 για 5 ολοκληρα και ευτυχισμενα χρονια,εχω να πω οτι αγοραζωντας το μεταχειρω,ειχε φροντισει ο προηγουμενος ιδιοκτητης να του φορεσει πισω ελατηριο hyper pro και μπροστα white power(τα οποια και αλλαξα με σκληροτερα-tecnoflex)ειχε διακοπτη παρακαμψης του βεντιλατερ(σε περιπτωση που κολλουσε ο θερμοστατης)και εγω προσθεσα γεφυρα στο μπροστινο-γιατι ηταν λεπτα και το βαρος του μεγαλο,ποιο μεγαλη ζελατινα-kappa-φτιαγμενη σελα με καλυμα tecnosel-εντουραδικη εμπρος και ποιο ανετη πισω-ειχα αλλαξει δισκους εμπρος γιατι ο προηγουμενος ειχε ξεχασει πεταλο και δεν φοραγε ιδιους εμπρος,ferodo τακακια ultra soft(σωληνακια υψηλης ειχε απο τον πρωην)και σταματουσε με την σκεψη.πηγα μaζι του παντου(μεχρι trail ride) δεν κολλησε πουθενα,δεν με αφησε ΠΟΤΕ,τα africa τα καταπινε για πρωινο,μετα που αλλαξα φιλτρο εισαγωγης(KN)ζιγκλερ αυλους κλπ,κυνηγουσα βαραντερο και αλλα μεγαλυτερα και ποιο καινουργια μαστοδοντα,και ερχοτανε και με δετερα μονο με το γκαζι!!!λαδια κλπ στην ωρα τους ΠΑΝΤΑ,η μονη βλαβη που με εβγαλε ηταν οταν εσκασε το κολαρο νερου απο την πολυκαιρια μαλλον,αλλα εχει τα χουγια του,για να αλλαξεις μπουζι επρεπε να κατεβασεις λιγο και το ψυγειο,για να αλλαξω το κολλαρο ελυσα σχεδον ολη την μασκα.μονο καλα εχω να πω και να θυμαμαι απο το τενερε μου.σκεφτομαι καποια στιγμη να ξαναπαρω και να το κανω στα χρωματα του peterhansel.αυτα
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων photo_043.JPG‎   Image(334).jpg‎   02092008.jpg‎  

  11. #26
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    οι μπομπιρες ειναι τα αγορια μου,και στην πρωτη φωτο ενα ανεβασμα του tenere στην ψηλοτερη κορυφη του ορους βορας(καιμακτσαλαν2450μ)

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Το AT είναι τάφος, γνωστό χρόνια, και ακόμα και με ριζικές παρεμβάσεις πάλι τάφος θα είναι. Το ST είναι σαφώς πιο ροπάτο, όχι ότι μπορεί να συγκριθεί με σημερινά μοντέλα αλλά σαφώς καλύτερο από το AT.

    Αφιερωμένο στην αγαπημενη αφρικανάρα μου. Ελα ακατονόμαστε ρίχτο το άσμα...

    http://www.youtube.com/watch?v=7fNDZXiXoc0\

  13. #28
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Αφιερωμένο στην αγαπημενη αφρικανάρα μου. Ελα ακατονόμαστε ρίχτο το άσμα...

    http://www.youtube.com/watch?v=7fNDZXiXoc0\

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2013
    Μηνύματα
    2
    Εχω xtz 750 12 χρονια και συνεχηζω το μηχανακι ειναι καλο αλλα πρεπει να πιανουν τα χερια του ιδιοκτητη και να ειναι και αψηλο παλουκαρι (ενας λογος που τα africa πουλησαν περισοτερο) τα φρενα δεν ειναι το δυνατο του σημειο τα γκαζια ομως ειναι ,πιο δυνατο απο vstrom πιο ασχημο πιο africa αλλα για μενα ειναι το ιδανικο μηχανακι για ΕΞΩ απο την πολη παει καλα στην εθνικη 150 δικαβαλο ανετα καλα στο χωμα (οπου παει και ενα gs 1150) και τωρα που σιγα σιγα λιγοστευουν γινεται και πιο μοναδικο

  15. #30
    τι εγινε tommy το πηρες το μοτορι?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Xtz 750 Super Tenere H Honda Xrv 750 Africa Twin
    από VAGELIS GR στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2009, 12:08
  2. Yamaha XTZ 750 Super Tenere.........
    από Desperado στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 11:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF