Ξανά δόξα σοι.
Και μια σημαντική διαφορά κατά τη γνώμη μου που υπάρχει με τα VTR250, ninja250-300, ybr και λοιπά δεν τα βάζω καν στη σύγκριση, είναι ότι το συγκεκριμένο (αν ο τυπάκος δεν τρώγεται άμεσα για "αναβάθμιση") μπορεί να το κρατήσει χωρίς να το βαρεθεί τόσο εύκολα ακόμα και όταν θα το επιτρέπει το δίπλωμά του να περάσει σε μηχανή απεριορίστων κυβικών.
Άλλα τα 47 άλογα και τα 500 κυβικά, κι άλλα τα 30-35 και 250-300 κυβικά.
Μακάρι να πιάσει το μηχανάκι*, αφενός γιατί έχει ενδιαφέρον σαν κατηγορία για εκεί που προορίζεται κι αφετέρου γιατί τα άσπαστα/απροβλημάτιστα/σκυλιά/απέθαντα cb400, bros, cb-1 και λοιπές αρχαιολογίες έχουν παλιώσει υπερβολικά για να συεχίζουν να αποτελούν προτάσεις για κάποιον που ψάχνει μηχανή σε αυτά τα κυβικά/άλογα/κατηγορία. Πρώτον, έχω χιλιοπεί ότι το "άσπαστα" είναι σχετικό και δεύτερον, αν τώρα αυτό κούτα έχει 6600, σε 4 χρόνια μτχ μπορεί να έχει 3.500-4.000 κι όσο περνάει ο καιρός θα πέφτει. Το 2017 (κι ακόμα πιο μετά) θα συνεχίζουμε να προτείνουμε μοτοσικλέτες του '89-'95 με 300.000χλμ στο κοντέρ λέγοντας ότι είναι άσπαστα?
ΥΓ. Αν βγει ποιοτικό και της προκοπής, σα μεταχειρισμένο θα αποτελεί γαμώ τις προτάσεις imho (και αυτό και τα αδερφάκια του). Μπαίνει ξανά στο παιχνίδι μία κατηγορία που είχε πεθάνει. Στα 300-500 κυβικά ή θα έπαιρνες σκούτερ ή enduro/on-off/motard κλπ. Street δεν υπήρχε που να μην ήταν της εποχής του χαλκού.
*να κονομήσει και η honda μπας και ρίξει και κανά κονδύλι να φτιάξει κανά cbr της προκοπής. Ξανά![]()