Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 50

Θέμα: Ειδα μια BMW και...

  1. #16
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    για r51 φαινεται σε bobber προσπαθεια...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bobber101.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	47,2 KB 
ID:	285507
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tumblr_lud3u7K6vN1r34ywvo1_500.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	32,9 KB 
ID:	285508
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	BMWMM_7_56-57-Bobber.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	49,7 KB 
ID:	285509
    αυτα ειναι τροποποιημενα η με αλλα πλαισια χωρις ψευδοαναρτηση...

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    το δευτερο το μιλιτερ, μΕ αρεσει πολυ...
    ευχαριστω Σπυρε...

  3. #18
    Είναι R51/3. Το R51 είναι προπολεμικό μοντέλο.

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Εφτασε η μόδα με τις χοντρές ζάντες και λάστιχα και στα παλιά BMW.
    Tι να πεί κανείς.
    Αν μη τι άλλο, η μοτο χάνει μεγαλο μέρος της αξίας της λόγω αυτών των μετατροπών.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    το μιλιτερ,

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εφτασε η μόδα με τις χοντρές ζάντες και λάστιχα και στα παλιά BMW.
    Tι να πεί κανείς.
    Αν μη τι άλλο, η μοτο χάνει μεγαλο μέρος της αξίας της λόγω αυτών των μετατροπών.
    ενταξει Αρη περι γουστου, κολοκυθοπιττα...
    εσυ μπορει να το σιχαινεσαι, καποιος αλλος να το λατρευει..
    αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι χανει αξια το μηχανακι απο την στιγμη που γινεται μια προσεγμενη δουλεια ανακατασκευης και μπαινουν αλλα λαστιχα και ζαντες...

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ενταξει Αρη περι γουστου, κολοκυθοπιττα...
    εσυ μπορει να το σιχαινεσαι, καποιος αλλος να το λατρευει..
    αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι χανει αξια το μηχανακι απο την στιγμη που γινεται μια προσεγμενη δουλεια ανακατασκευης και μπαινουν αλλα λαστιχα και ζαντες...
    Γιατί μια κλασσική μοτοσυκλέτα έχει συγκεκριμένη αξία όταν είναι original.
    Οταν λείπουν διάφορα, η εχουν πειραχτεί, όπως πχ το κομμένο φτερό πίσω στην συγκεκριμενη που είδες, η αξία της μοτο πέφτει κατακόρυφα.
    Ειναι λογικό, αν σκεφτείς οτι αυτό το φτερό που κόπηκε για να το αγοράσεις καινούριο original εχει 300 Ευρω άβαφο.
    Οταν κάποιος παίρνει μια μηχανή και την φτιάχνει όπως του αρέσει, θα πρέπει να βρεί και τον καταλληλο αγοραστή οταν θα θελήσει να την πουλήσει.
    Αν είναι να μπούν μονο αλλα λαστιχα και ζαντες μικρό το κακό εφ όσον μπορεί να επανέλθει στην original κατασταση.
    Mονο που τα κοβουν ολα, γιατί απλά αυτα τα λάστιχα/ζαντες δεν χωρανε καν στα φτερα!

    Αυτη που είδες ειναι μαιμουδεμένη R51/3 και βγηκε το 1951.
    Αυτες που σου έβαλε ο Σπύρος είναι τελείως αλλο έργο. Είναι BMW R75/R80 της δεκαετίας του 70, με πολλές μετατροπες και στα πλαίσια κλπ.
    Είναι αρκετά φτηνότερες σαν αγορά απ οτι μια R51.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.673
    επί της ευκαιρίας, ο γαμπρός μου έχει μια R51/3 του 1952 αν θυμάμαι καλά.
    το έχει σε άριστη κατάσταση και είναι ορίτζιναλ εκτός από την σέλα, έχει βάλει 2 pagusa επάνω. (έχει πάντως και την δική της φυλαγμένη)
    Σκέφτεται να το δώσει ελέω κρίσης.
    Άρη, σε τι τιμές παίζουν πάνω κάτω;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #24
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    ...
    Σκέφτεται να το δώσει ελέω κρίσης.
    Άρη, σε τι τιμές παίζουν πάνω κάτω;
    Δεν πουλάμε εποχές κρίσης. Αγοράζουμε.

    Παλιά μαυραγορίτικη τακτική.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #25
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.673
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν πουλάμε εποχές κρίσης. Αγοράζουμε.

    Παλιά μαυραγορίτικη τακτική.
    Σωστό σε βρίσκω Νίκο, αλλά κάτι ο νέος κανονισμός με τα τέλη και την ασφάλεια κάτι οι μειώσεις στους μισθούς τον έχουν γονατίσει, δεν μπορεί να το διατηρήσει για πολύ ακόμα γμτ την κρίση μου μέσα
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #26
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    επί της ευκαιρίας, ο γαμπρός μου έχει μια R51/3 του 1952 αν θυμάμαι καλά.
    το έχει σε άριστη κατάσταση και είναι ορίτζιναλ εκτός από την σέλα, έχει βάλει 2 pagusa επάνω. (έχει πάντως και την δική της φυλαγμένη)
    Σκέφτεται να το δώσει ελέω κρίσης.
    Άρη, σε τι τιμές παίζουν πάνω κάτω;
    Οπως τα λεει ο sniper είναι.
    Αν είναι όντως σε άριστη κατάσταση και original, και επιμένει να την πουλήσει αυτην την εποχή, θα έλεγα να την στείλει στην Γερμανία.
    Μια τέτοια μοτο στην Γερμανία ξεκινάει απο τα 5.000 και φτάνει και αρκετά πανω από 10.000 Ευρω αναλόγως καταστασης.
    Στην Ελλάδα δύσκολο να βρεί αυτα τα χρήματα στις μερες μας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Γιατί μια κλασσική μοτοσυκλέτα έχει συγκεκριμένη αξία όταν είναι original.
    Οταν λείπουν διάφορα, η εχουν πειραχτεί, όπως πχ το κομμένο φτερό πίσω στην συγκεκριμενη που είδες, η αξία της μοτο πέφτει κατακόρυφα.
    Ειναι λογικό, αν σκεφτείς οτι αυτό το φτερό που κόπηκε για να το αγοράσεις καινούριο original εχει 300 Ευρω άβαφο.
    Οταν κάποιος παίρνει μια μηχανή και την φτιάχνει όπως του αρέσει, θα πρέπει να βρεί και τον καταλληλο αγοραστή οταν θα θελήσει να την πουλήσει.
    Αν είναι να μπούν μονο αλλα λαστιχα και ζαντες μικρό το κακό εφ όσον μπορεί να επανέλθει στην original κατασταση.
    Mονο που τα κοβουν ολα, γιατί απλά αυτα τα λάστιχα/ζαντες δεν χωρανε καν στα φτερα!

    Αυτη που είδες ειναι μαιμουδεμένη R51/3 και βγηκε το 1951.
    Αυτες που σου έβαλε ο Σπύρος είναι τελείως αλλο έργο. Είναι BMW R75/R80 της δεκαετίας του 70, με πολλές μετατροπες και στα πλαίσια κλπ.
    Είναι αρκετά φτηνότερες σαν αγορά απ οτι μια R51.

    καταλαβα πως το λες...
    και απ'οτι ειδα στο car.gr το μοντελο ειναι απο τα πιο ακριβα με μεση τιμη τα 8000€...

  13. #28
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    καταλαβα πως το λες...
    και απ'οτι ειδα στο car.gr το μοντελο ειναι απο τα πιο ακριβα με μεση τιμη τα 8000€...
    Απο αυτα στο car.gr ζητημα είναι να αξιζουν 3-4 κι αυτα ξεκινανε απο 7000.

    Για δες πχ κι εδω να παρεις μια ιδέα.
    http://suchen.mobile.de/motorrad/sea...&ambitCountry=
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Απο αυτα στο car.gr ζητημα είναι να αξιζουν 3-4 κι αυτα ξεκινανε απο 7000.

    Για δες πχ κι εδω να παρεις μια ιδέα.
    http://suchen.mobile.de/motorrad/sea...&ambitCountry=
    ναι, οκ το πιο φτηνο 6,700..
    και πουλιεται και ενα ελληνικο απο το Ηρακλειο Κρητης...

  15. #30
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    συμφωνω με τον αρη,απλα ειμαι οπαδος της βελτιωσης οταν εχει αισθητικο αποτελεσμα και δεν αλοιωνει τελειως το χαρακτηρα...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	AWO-42508.jpg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	105,5 KB 
ID:	285539
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	BSA_3351_C.jpg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	107,3 KB 
ID:	285540

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2009, 11:54
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2005, 16:59
  3. Απαντήσεις: 207
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2005, 21:48
  4. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2005, 14:04
  5. Μια φορά και έναν καιρό στην αρχαία Αίγυπτο
    από Ora_Nihil στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 07:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF