το δευτερο το μιλιτερ, μΕ αρεσει πολυ...
ευχαριστω Σπυρε...
![]()
Εφτασε η μόδα με τις χοντρές ζάντες και λάστιχα και στα παλιά BMW.
Tι να πεί κανείς.
Αν μη τι άλλο, η μοτο χάνει μεγαλο μέρος της αξίας της λόγω αυτών των μετατροπών.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ενταξει Αρη περι γουστου, κολοκυθοπιττα...
εσυ μπορει να το σιχαινεσαι, καποιος αλλος να το λατρευει..
αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι χανει αξια το μηχανακι απο την στιγμη που γινεται μια προσεγμενη δουλεια ανακατασκευης και μπαινουν αλλα λαστιχα και ζαντες...![]()
Γιατί μια κλασσική μοτοσυκλέτα έχει συγκεκριμένη αξία όταν είναι original.
Οταν λείπουν διάφορα, η εχουν πειραχτεί, όπως πχ το κομμένο φτερό πίσω στην συγκεκριμενη που είδες, η αξία της μοτο πέφτει κατακόρυφα.
Ειναι λογικό, αν σκεφτείς οτι αυτό το φτερό που κόπηκε για να το αγοράσεις καινούριο original εχει 300 Ευρω άβαφο.
Οταν κάποιος παίρνει μια μηχανή και την φτιάχνει όπως του αρέσει, θα πρέπει να βρεί και τον καταλληλο αγοραστή οταν θα θελήσει να την πουλήσει.
Αν είναι να μπούν μονο αλλα λαστιχα και ζαντες μικρό το κακό εφ όσον μπορεί να επανέλθει στην original κατασταση.
Mονο που τα κοβουν ολα, γιατί απλά αυτα τα λάστιχα/ζαντες δεν χωρανε καν στα φτερα!
Αυτη που είδες ειναι μαιμουδεμένη R51/3 και βγηκε το 1951.
Αυτες που σου έβαλε ο Σπύρος είναι τελείως αλλο έργο. Είναι BMW R75/R80 της δεκαετίας του 70, με πολλές μετατροπες και στα πλαίσια κλπ.
Είναι αρκετά φτηνότερες σαν αγορά απ οτι μια R51.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
επί της ευκαιρίας, ο γαμπρός μου έχει μια R51/3 του 1952 αν θυμάμαι καλά.
το έχει σε άριστη κατάσταση και είναι ορίτζιναλ εκτός από την σέλα, έχει βάλει 2 pagusa επάνω. (έχει πάντως και την δική της φυλαγμένη)
Σκέφτεται να το δώσει ελέω κρίσης.
Άρη, σε τι τιμές παίζουν πάνω κάτω;
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Οπως τα λεει ο sniper είναι.
Αν είναι όντως σε άριστη κατάσταση και original, και επιμένει να την πουλήσει αυτην την εποχή, θα έλεγα να την στείλει στην Γερμανία.
Μια τέτοια μοτο στην Γερμανία ξεκινάει απο τα 5.000 και φτάνει και αρκετά πανω από 10.000 Ευρω αναλόγως καταστασης.
Στην Ελλάδα δύσκολο να βρεί αυτα τα χρήματα στις μερες μας.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
καταλαβα πως το λες...
και απ'οτι ειδα στο car.gr το μοντελο ειναι απο τα πιο ακριβα με μεση τιμη τα 8000€...![]()
Απο αυτα στο car.gr ζητημα είναι να αξιζουν 3-4 κι αυτα ξεκινανε απο 7000.
Για δες πχ κι εδω να παρεις μια ιδέα.
http://suchen.mobile.de/motorrad/sea...&ambitCountry=
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957