Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Ernst Degner: Αυτός που έκανε... μάγκες τους Ιάπωνες

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Μην ξεχνάμε και τον Zimmermann ψηλέ.
    Σωστός ο Παναγιωτης.
    Ο Daniel Zimmermann δεν ειναι ευρέως γνωστός, αλλά είναι αυτός που σκέφτηκε κι εφτιαξε μονος του την δισκοβαλβίδα σε δικό του μηχανάκι (IFA RT125), και μετα την πήρε η ΜΖ κι ο Kaaden.
    Μαλιστα ειχε βαλει και το καρμπυρατερ στο πλάι, και ειχε κι εξατμιση να βγαίνει προς τα πίσω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    Ωραία ιστορία,και γραμμένη άριστα!

    Στο τεύχος 518 του Moto έχει αφιέρωμα 11 σελίδων για την ιστορία αυτή,για όποιον ενδιαφέρεται

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Ωραία ιστορία,και γραμμένη άριστα!

    Στο τεύχος 518 του Moto έχει αφιέρωμα 11 σελίδων για την ιστορία αυτή,για όποιον ενδιαφέρεται
    Αυτό με έβαλε αρχικά στη πρίζα.
    Zimmerman ναι, όπως και το ότι ο θάλαμος διαστολής ανακαλύφθηκε πρώτη φορά το 1938 από έναν γερμανό μηχανικό ονόματι Limbach, τον βελτίωσε ο Kaad καθότι έκανε ''διδακτορικό'' με τους V2, αλλά αυτά στην ώρα τους...

  4. #19
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677


    Πολύ καλή ενημέρωση !
    Περιμένω τη συνέχεια με τον Kaaden...
    Φύγαμε...

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστούμε! Αυτο για το rg δεν το ήξερα!!!!
    Εκ παραδρομής αναφέρθηκε το MZ 125, το ακριβές είναι ότι το RG 500 του Barry Sheene είχε δύο σειρές κυλίνδρων ΜΖ 250.

  6. #21
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    αλλη μια φορα αψογος!

  7. #22
    κατ' αρχας Παναγιωτη ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Μια και γινετε ουσιαστικα ιστορικη αναδρομη στον διχρονο κινητηρα ,να παραθεσω καποια χρονικα σταυροδρομια για την εξελιξη του και καποιου αλλου ανθρωπου που εχουν και αυτοι συμετοχη στη εξελιξη του.

    1906: Εμφανίζεται ο γαλλικός κινητήρας Garard με δισκοβαλβίδες εισαγωγής.
    1912: Ο Alfred Scott σχεδιάζει -επίσης- εναν κινητήρα με δισκοβαλβίδες, ο οποίος κερδίζει το Senior TT για δύο συνεχή έτη.
    1925: Ο Dr E. Schneurle πατεντάρει ενα σύστημα διάταξης θυρίδων όπου υπάρχει μια θυρίδα εξαγωγής και δύο θυρίδες εισαγωγής, οι οποίες στέλνουν το μείγμα αντιδιαμετρικά αντίθετα απο τη θυρίδα εξαγωγής.
    1930: Περίπου στα μέσα της δεκαετίας, η εταιρία DKW δίνει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη του μέχρι τότε "ντροπιαστικά" αναξιόπιστου δίχρονου κινητήρα. Ζητά τη συνδρομή ενος μηχανικού ονόματι Zoller για την κατασκευή ενος 250cc κινητήρα, ο οποίος και κερδίζει το Isle Of Man TT το 1938. Κατόπιν κατασκευάστηκε ενας μονοκύλινδρος 125cc κινητήρας ο οποίος χρησιμοποιούσε μια διάταξη θυρίδων εισαγωγής παρόμοια με αυτή που είχε αρχικά εφευρεθεί απο τον γερμανό μηχανικό Dr E. Schneurle, με σκοπό τη χρήση τους σε diesel δίχρονους κινητήρες. Κάπου σε αυτή την περίοδο -και με τη συνδρομή της DKW- ο δίχρονος κινητήρας αποκτά μια σεβαστή θέση, εφοσον αποτελούσε πλέον το πιο οικονομικό μέσο μεταφοράς και αρκετά δυνατός και ελαφρύς για αγωνιστική χρήση. Μετά το τέλος του Παγκόσμιου Πολέμου η DKW μεταφέρεται στο Ingolstadt της -τότε- Δυτικής Γερμανίας και το παλιό εργοστάσιο στην Ανατολική Γερμανία μετονομάζεται σε Motorradwerke Zschopau, ή συντομότερα MZ.
    1952: Ο Walter Kaaden (1919-1996) μπαίνει στο τμήμα της MZ. Είναι ίσως ο σημαντικότερος άνθρωπος που ασχολήθηκε με τον κινητήρα δύο χρόνων.
    1961: Ο Ernst Degner (βοηθός του Walter Kaaden και αναβάτης της MZ) αποστατεί απο την Ανατολική Γερμανία αγκαλιά με την τεχνολογία της MZ και την "πουλά" σε Suzuki και Yamaha.
    Τελευταία τροποποίηση από sotos 8; 23/03/2013 στις 03:51.

  8. #23
    Σε ευχαριστούμε Σώτο, τα στοιχεία που παράθεσες είναι παραπάνω από χρήσιμα.

  9. #24
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Ευχαριστουμε νοτακο600...


    Πολύ ενδιαφερουσες πληροφορίες...

    Εμενα αυτό που μου έμεινε είναι το ονομα ΜΖ... μιλάμε τελικά για τεράστια μοτοσυκλετιστικη ιστορια έτσι;

  10. #25
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Μετά το τέλος της αγωνιστικής καριέρας επέστρεψε στη Δυτική Γερμανία και εργάστηκε ως εκπαιδευτής των μηχανικών που εργάζονταν σε αντιπροσωπείες και συνεργεία της Suzuki. Στις 10 Σεπτεμβρίου του 1983, σε ηλικία 51 χρόνων, βρέθηκε νεκρός στην Τενερίφη. Παρότι έχουν περάσει πολλά χρόνια, ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει τα αίτια του θανάτου του τα οποία ακόμα δεν έχουν προσδιοριστεί.
    Τον έφαγε η στάζι και καλά του έκανε!!!
    ...το νου σου!!

  11. #26
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραία τα έγραψες!
    Να προσθέσω οτι ο Walter Kaaden, ο πρωτοπόρος των θαλαμων διαστολης και της αναπνοής των δίχρονων, είχε αποκτήσει εμπειρία στον Β Παγκόσμιο, οπου ηταν μέλος της ομάδας που σχεδίασε τους πυραύλους της σειράς 'V'. Μετέφερε αυτην την τεχνολογία στους διχρονους κινητηρες και την εξέλιξε μόνος του.

    Επίσης αναφέρεται οτι δεν συγχώρησε ποτέ τον Degner.
    δεν ητανε ποτε σε καμια ομαδα των V,οσοι ηταν σε αυτες μετα τον πολεμο δουλευαν ειτε για τους ρωσσους ειτε για τους αμερικανους

    ο Kaaden δουλευε στο HS 293 ως 'flight engineer'

    επισης λεει πως οι θαλαμοι διαστολης αναπτυχθηκαν απο τον kaaden αλλα εφευρεθηκαν απο τον erich wolf -βεβαια το τελευταιο ειναι απο wikipedia οποτε δεν ξερω κατα ποσο ισχυει -
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SoulGR Προβολή μηνύματος

    επισης λεει πως οι θαλαμοι διαστολης αναπτυχθηκαν απο τον kaaden αλλα εφευρεθηκαν απο τον erich wolf -βεβαια το τελευταιο ειναι απο wikipedia οποτε δεν ξερω κατα ποσο ισχυει -
    Ισχύει και το αναφέρω στην ενότητα του Kaaden.

  13. #28
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SoulGR Προβολή μηνύματος
    δεν ητανε ποτε σε καμια ομαδα των V,οσοι ηταν σε αυτες μετα τον πολεμο δουλευαν ειτε για τους ρωσσους ειτε για τους αμερικανους

    ο Kaaden δουλευε στο HS 293 ως 'flight engineer'
    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστά αυτά που λέει το Wiki για τον Kaaden. γράφει οτι δούλευε στο Peenemünde από το 1943(που ήταν ο χώρος σχεδιασμού και ανάπτυξης των V2) πάνω στο project HS293. Ο HS293 δεν ήταν project τότε, αφού είχε χρησιμοποιηθεί επιχειρησιακά στο Αιγαίο ήδη από το καλοκαίρι του 1943.

    Ενδιαφέρουσα η συμμετοχή του σε πυραυλικά συστήματα πάντως, και μου κάνει εντύπωση το πως δεν κατέληξε σε κάποια απ΄τις ομάδες των Αμερικανο-Ρώσσων που είχαν ουσιαστικά «επικυρήξει» τους επιστήμονες και μηχανικούς που είχαν εμπλακεί σε παρόμοια προγράμματα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #29
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστά αυτά που λέει το Wiki για τον Kaaden. γράφει οτι δούλευε στο Peenemünde από το 1943(που ήταν ο χώρος σχεδιασμού και ανάπτυξης των V2) πάνω στο project HS293. Ο HS293 δεν ήταν project τότε, αφού είχε χρησιμοποιηθεί επιχειρησιακά στο Αιγαίο ήδη από το καλοκαίρι του 1943.

    Ενδιαφέρουσα η συμμετοχή του σε πυραυλικά συστήματα πάντως, και μου κάνει εντύπωση το πως δεν κατέληξε σε κάποια απ΄τις ομάδες των Αμερικανο-Ρώσσων που είχαν ουσιαστικά «επικυρήξει» τους επιστήμονες και μηχανικούς που είχαν εμπλακεί σε παρόμοια προγράμματα.

    ναι o hs293 ξεκινησε το 39-40 αλλα υπηρχε συνεχεια προτζεκτ εξελιξης του,πανω σε καποιο απ αυτα πρεπει να δουλευε

    παντως παντως στην εξελιξη των Α και μετεπειτα ν δεν αναφερεται ο Kaaden,oi A ειχανε ξεκινησει απο το 35-36
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  15. #30
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστά αυτά που λέει το Wiki για τον Kaaden. γράφει οτι δούλευε στο Peenemünde από το 1943(που ήταν ο χώρος σχεδιασμού και ανάπτυξης των V2) πάνω στο project HS293. Ο HS293 δεν ήταν project τότε, αφού είχε χρησιμοποιηθεί επιχειρησιακά στο Αιγαίο ήδη από το καλοκαίρι του 1943.
    Για την ακρίβεια είχε κηρυχθεί επιχειρησιακός από το 1942 και η πρώτη του επιχειρησιακή χρήση έγινε το 1943 από το Kampfgeschwader-100 που έδρευε στη Γαλλία.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Άχρηστες εφευρέσεις από τους φίλους μας τους Ιάπωνες
    από project.breeze στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2012, 22:40
  2. Δεν υπάρχει αυτό που έκανε ο Ozzy Osbourne
    από notakos600 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2010, 09:45
  3. Απαντήσεις: 92
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2009, 13:18
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2009, 11:31
  5. Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2006, 17:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF