μα και φυσικα δεν ειπα οτι πρεπει να επιλεξει καποιος sm με ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο την τελικη του...
ο ορος "συγχρονο" οντως ηταν λιγο αστοχος, θα προτιμουσα τον ορο "ροπατο" τωρα που το ξαναβλεπω..
αυτο το τελευταιο ομως που γραφεις για τους αγωνες, ειλικρινα δεν το καταλαβαινω...
ολα τα μηχανακια μπορουν να συμμετεχουν σε αγωνες...
δεν φτιαχτηκαν τα sm για να συμμετεχουν ΜΟΝΟ σε αγωνες...
το οτι υπαρχουν "ready to race" sm, δεν σημαινει οτι πρεπει ΟΛΑ να ειναι ετσι...
γιατι αν ηταν ετσι, θα κυκλοφορουσαμε ολοι με SXV 550 και TM 450...
οποτε το "καθαρα αγωνες...καθαρα αγωνιστικα" παει περιπατο...
τα sm δημιουργηθηκαν για "παιχνιδι" στην πολη...διασκεδαση με αλλα λογια...πλαγιολισθησεις, σουζες, εντο, ντριφτ κλπ...και φυσικα μπορει ο ιδιοκτητης να ξεδινει σε μικρα πιστακια, τυπου καρτ (τα οποια ειναι πιο διαδεδομενα βεβαια στο εξωτερικο)
αν ειναι καλο λοιπον ενα sm, μπορει να γινει ο κυριαρχος της πολης (και πολλες φορες και του βουνου) και να κατατροπωσει οτι κινειται σε 2 ή και περισσοτερους τροχους...
αφου το λυσαμε αυτο και αφου ο φιλαρακος μας ζηταει sm να κανει ολα τα παραπανω ζογκλερικα στην πολη + 2 minitrip 68χλμ την εβδομαδα, του ειπα τι μπορει να παρει συμφωνα με το budget του και θεωρησα οτι ειναι πιο value for money σε σχεση με ενα υστερικο 400 οπως το DRZ, γιατι μπορει στα ζογκλερικα να ειναι καλο, αλλα στον ανοιχτο δρομο υστερει σε σχεση με τα υπολοιπα...
αν λοιπον μπει στην λογικη του ανταγωνισμου στην πολη ή σε καποιον πιο ανοιχτο δρομο (βλ. λεωφορους Αθηνων και περιχωρων, εθνικη, κλπ) θα ειναι κριμα να εχει παρει κατι μικρο (σε cc) και να πρεπει να το δουλευει ψηλα για να αποδωσει...που και παλι θα μενει πισω...
πιστεψε με, ειναι ΠΟΛΥ ωραιο να ανοιγεις με μονοκυλινδρο διπλα σε TDM και να καθεσαι αξιοπρεπως διπλα του...ή και μπροστα του...