Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 116

Θέμα: Επιλογή supermotard

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos force Προβολή μηνύματος
    μαλλον διαβαζεις και καταλαβαινεις τα πραγματα οπως σε συμφερει ,...κανεις δεν ειπε οτι τα σμ ΔΕΝ βγαινουν εθνικη ... απλα εγω λεω οτι ΟΠΟΙΟΣ παιρνει σμ με κριτηριο την τελικη στην εθνικη εχει προβλημα αντιληψξς των πραγματων και των καταστασεων ...


    απο κει και περα ο τιτλος συγχρονο σμ , ειναι ακυρος στην συγκριση σου ,μιας και το μονο πιο συγχρονο απο αυτα που παρεθεσες σε σχεση με το δρ ειναι το χτχ...


    οπως και τελος το 17αρα = σμ ειναι ακομα ενα θεμα που ταιριαζει το βιντεο που εβαλες ... sm ειναι κατηγορια αντιστοιχη με τα ΜΧ ...


    καθαρα αγωνες ...καθαρα αγωνιστικά... απο εκει και περα ημιμετρα ...ειναι σαν αν λες οτι το φειζερ ειναι ςς λογω παρομοιων διαστασεων ελαστικων και επειδη και με το φειζερ μπορεις να κανεις γυροβολιες στα μεγαρα


    μα και φυσικα δεν ειπα οτι πρεπει να επιλεξει καποιος sm με ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτηριο την τελικη του...
    ο ορος "συγχρονο" οντως ηταν λιγο αστοχος, θα προτιμουσα τον ορο "ροπατο" τωρα που το ξαναβλεπω..

    αυτο το τελευταιο ομως που γραφεις για τους αγωνες, ειλικρινα δεν το καταλαβαινω...
    ολα τα μηχανακια μπορουν να συμμετεχουν σε αγωνες...
    δεν φτιαχτηκαν τα sm για να συμμετεχουν ΜΟΝΟ σε αγωνες...
    το οτι υπαρχουν "ready to race" sm, δεν σημαινει οτι πρεπει ΟΛΑ να ειναι ετσι...
    γιατι αν ηταν ετσι, θα κυκλοφορουσαμε ολοι με SXV 550 και TM 450...
    οποτε το "καθαρα αγωνες...καθαρα αγωνιστικα" παει περιπατο...

    τα sm δημιουργηθηκαν για "παιχνιδι" στην πολη...διασκεδαση με αλλα λογια...πλαγιολισθησεις, σουζες, εντο, ντριφτ κλπ...και φυσικα μπορει ο ιδιοκτητης να ξεδινει σε μικρα πιστακια, τυπου καρτ (τα οποια ειναι πιο διαδεδομενα βεβαια στο εξωτερικο)
    αν ειναι καλο λοιπον ενα sm, μπορει να γινει ο κυριαρχος της πολης (και πολλες φορες και του βουνου) και να κατατροπωσει οτι κινειται σε 2 ή και περισσοτερους τροχους...

    αφου το λυσαμε αυτο και αφου ο φιλαρακος μας ζηταει sm να κανει ολα τα παραπανω ζογκλερικα στην πολη + 2 minitrip 68χλμ την εβδομαδα, του ειπα τι μπορει να παρει συμφωνα με το budget του και θεωρησα οτι ειναι πιο value for money σε σχεση με ενα υστερικο 400 οπως το DRZ, γιατι μπορει στα ζογκλερικα να ειναι καλο, αλλα στον ανοιχτο δρομο υστερει σε σχεση με τα υπολοιπα...

    αν λοιπον μπει στην λογικη του ανταγωνισμου στην πολη ή σε καποιον πιο ανοιχτο δρομο (βλ. λεωφορους Αθηνων και περιχωρων, εθνικη, κλπ) θα ειναι κριμα να εχει παρει κατι μικρο (σε cc) και να πρεπει να το δουλευει ψηλα για να αποδωσει...που και παλι θα μενει πισω...


    πιστεψε με, ειναι ΠΟΛΥ ωραιο να ανοιγεις με μονοκυλινδρο διπλα σε TDM και να καθεσαι αξιοπρεπως διπλα του...ή και μπροστα του...

  2. #47
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kostas_dev
    Εγγραφή
    05/11/2012
    Μηνύματα
    16


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	25420323285425018976811.jpg 
Προβολές:	110 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	285765

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kostas_dev Προβολή μηνύματος


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	25420323285425018976811.jpg 
Προβολές:	110 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	285765
    DRZ..? :0

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    με το να αλλαξεις γραναζομα δεν θα βγαλεις χλμ αν το μοτερ δεν εχει δυναμη...
    αν δεν πας πανω απο 130 και θες να κανεις σουζες και εντο, παρε ενα XR250 ή ενα TTR250 και λιωστο...με τελικη μεχρι 130...και τιμη γυρω στο 1000αρικο και πιο κατω...
    καλη λυση μου ακουγεται το ccm το κολημμενο για να το φτιαξεις, αλλα 1ον πρεπει να ξερεις ακριβως τι εχει για να υπολογισεις ποσο θα σου παει με ανταλλακτικα και εργασια και 2ον παιρνεις και βερες μαζι γιατι ειναι εντελως αντιεμπορικο...
    Εχω διχρονο 200αρι και να παω σε τετραχρονο 250αρι...?
    δεν θα ξενερωσω λιγο απο τα γκαζια του...?
    Για το CCM μου το πρωτεινε φιλος μηχανικος μαζι του θα το φτιαξω εαν το παρω και εργασιακα μπορει μια μπυρα κ μια βολτα...!
    Απλα για το SXV ρωτησα εαν εινια καθαροαιμο και αν κανει για πολη και μινι τριπ...δλδ για την χρηση που θελω(γτ μου το εβαλε σε σκεψη ο μηχανικοσ-φιλος μου)..!

  5. #50
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από partakias_sxs Προβολή μηνύματος
    Απλα για το SXV ρωτησα εαν εινια καθαροαιμο και αν κανει για πολη και μινι τριπ...δλδ για την χρηση που θελω(γτ μου το εβαλε σε σκεψη ο μηχανικοσ-φιλος μου)..!

    Ξέχνα το.

    Βρες ένα LC4

  6. #51
    απο οτι βλεπω ο μηχανικος φιλος σου,προτεινει ολα τα αναξιοπιστα μηχανακια για να παρεις.. χαχαχαχα μεροκαμα η δουλεια!
    λοιπον περα απο την πλακα τωρα για πολη και μινι τριπ δεν αντεχει κανενα Sm με αγωνιστικο προσανατολισμο!το sxv θα χτυπησει πριν ακομα πας το πρωτο μινιτριπ οπως και ολα τα κτμ (εκτος 640)!παρε κστι που να αντεχει...ειναι δυσκολοι καιροι!
    και βασικα δεν μας ειπες τι μπατζετ διαθετεις??? για να ξερουμε περιπου τι μπορεις να παρεις!!

  7. #52
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    το sxv θα χτυπησει πριν ακομα πας το πρωτο μινιτριπ οπως και ολα τα κτμ (εκτος 640)!
    Δε μιλάω εδώ και τόσα ποστς σου αλλά πρέπει. Αλήθεια τώρα, εκτός του ότι είσαι προκατειλημμένος μέχρι αηδίας και μιλάς για "αξιοπιστία" σε ΚΑΘΕ πρότασή σου (προφανώς, αφού δεν υπάρχει τίποτα άλλο να επιδείξεις), δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σου γίνεται. Το 640 ήταν πολύ πιο αναξιόπιστο απ'οποιοδήποτε ΚΤΜ μοτέρ κυκλοφορεί στην αγορά σήμερα. Τα 690 είναι 20 κιλά κάτω και 10 άλογα πάνω από το "motard" που καβαλάς και εξίσου αξιόπιστα, αν όχι περισσότερο. Δε θα μπω καν στον κόπο να αναφέρω φρένα, αναρτήσεις, στήσιμο, γιατί θα μας μεταφέρουν στα ανέκδοτα. Επίσης, καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ γιαπωνέζικο motard επιδόσεων, καθημερινής χρήσης. Ούτε ένα. Ας σταματήσει αυτό το αστείο.
    Life begins at 45°.

  8. #53
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δε μιλάω εδώ και τόσα ποστς σου αλλά πρέπει. Αλήθεια τώρα, εκτός του ότι είσαι προκατειλημμένος μέχρι αηδίας και μιλάς για "αξιοπιστία" σε ΚΑΘΕ πρότασή σου (προφανώς, αφού δεν υπάρχει τίποτα άλλο να επιδείξεις), δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σου γίνεται. Το 640 ήταν πολύ πιο αναξιόπιστο απ'οποιοδήποτε ΚΤΜ μοτέρ κυκλοφορεί στην αγορά σήμερα. Τα 690 είναι 20 κιλά κάτω και 10 άλογα πάνω από το "motard" που καβαλάς και εξίσου αξιόπιστα, αν όχι περισσότερο. Δε θα μπω καν στον κόπο να αναφέρω φρένα, αναρτήσεις, στήσιμο, γιατί θα μας μεταφέρουν στα ανέκδοτα. Επίσης, καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ γιαπωνέζικο motard επιδόσεων, καθημερινής χρήσης. Ούτε ένα. Ας σταματήσει αυτό το αστείο.
    σιγα μαστορα πηρες φορα!το 690 ειναι φοβερο μηχανακι αλλα αν διαβαζες το βγαλανε εξω απο την αρχη...σε θεμα αξιοπιστιας αναφερόμουν στα sm 400/450/5... και μπλα μπλα που οπως και να το κανεις επειδη ειναι μηχανακια ειτε για μοτοκρος η για εντουρο δεν εχουν μεγαλη αντοχη σε συνθηκες καθημερινης χρησης,που να πας και ταξιδι δλδ..!!τα 640 παντως ειναι τα μονα κτμ(εκτος τα νεοτερα) που εβλεπα και βλεπω να ερχοντε σε συναντησεις πανελληνιες κτλ!και εκτος αφτου ειχαν αρκετοι φιλοι μ και ξερω τι παιζει!τωρα δεν ξερω τι αποψη εχεις εσυ ,αλλα αν νομιζεις οτι μπορει ενα τετοιο μοτο ειτε ειναι honda/yamaha/ktm να κυκλοφορει καθημερινα στο δρομο τοτε εχεις μεγαλη ελλειψη εμπειριας..!

  9. #54
    α και αυτο που ειπες οτι ενα 690 ειναι εξισου αξιοπιστο με ενα οποιοδιποτε χτ μην το πεις και παραεξω γτ θα σε κοροιδευουν...

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Red Rider
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    961
    Ο Blitzer,ανάμεσα σε άλλα μηχανάκια,είχε XT motard και τώρα έχει Duke 3,οπότε σίγουρα γνωρίζει κάτι παραπάνω.
    The only easy day was yesterday.

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από partakias_sxs Προβολή μηνύματος
    Απλα για το SXV ρωτησα εαν εινια καθαροαιμο και αν κανει για πολη και μινι τριπ...δλδ για την χρηση που θελω(γτ μου το εβαλε σε σκεψη ο μηχανικοσ-φιλος μου)..!


    To SXV ειναι το απολυτο μηχανακι SM για δρομο, αλλα δυστυχως η συντηρηση του ειναι αγωνιστικου motocross. Μην το επιχειρησεις καν. Κατι μαλακια σου λεει ο μαστορας σου.
    Τα παλια μοντελα (07 και πριν) ηθελαν λυσιμο και ξανα-φλατζες με το καλημερα γιατι δεν εκλειναν καλα τα καρτερ και περνουσαν νερα στα λαδια (και οσο περισσοτερο δουλευει, τοσα φθειρονταν τα παντα μεσα και αυξανοταν το κοστος επισκευης). Απο 08 και μετα ειναι πολυ αξιοπιστα αρκει να γινονται τα service που αναφερει το manual (ενδεικτικα, καθε 3με5 ωρες, σχεδον 2 λιτρα λαδι και φιλτρο).

    Εαν ψαχνεις κατι ενδιαμεσο, sm με μονοκυλινδρο για ταξιδια (οπως ειναι τα XT-X για παραδειγμα), κοιτα και το aprilia strada που ειναι ενα σκαλι ανωτερο του Υamaha.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  12. #57
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    απο ολη την κουβεντα εγω καταλαβα οτι ο καθενας προτεινει το δικο του μηχανακι γιατι με την δικη του λογικη ειναι το καλυτερο μοταρντ. αλλα αυτος ο ορεστης δεν εχει καμια λογικη... Dry weight: 177.0 kg (390.2 pounds) πας καλα ρε? μοταρντ με βαρος 4κ? φιλος εδωσε το duke II που ειχε διοτι παροτι χερας αλλα απειρα κανιβαλος λεει οτι πολλα τα 140-150 κιλα του αμα διπλωνεις με τριψηφια... κι ειχε πραμα πανω κι αλλαξε και μοτερ... και πηρε παλι κτμ και το γυρισε χωμα... αλλα οχι ακι το xtx μοταρντ... ψηλο μονοκυλινδρο στρητ ισως.. σιγα μην ειναι μοταρντ και το ΜΤ-03....
    Τελευταία τροποποίηση από motomaniac; 26/03/2013 στις 13:11.

  13. #58
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    α και αυτο που ειπες οτι ενα 690 ειναι εξισου αξιοπιστο με ενα οποιοδιποτε χτ μην το πεις και παραεξω γτ θα σε κοροιδευουν...

    μην το πεις παραεξω αλλα τοση ωρα κοροιδευουμε εμεις εσενα με αυτα που λες...


  14. #59
    το ειπα και παραπανω...το παλληκαρι δεν εχει καβαλησει αλλο μηχανακι απο το γιαμαπα...

  15. #60
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Η μπάλα για ακόμα μια φορά στα χωράφια και ο Orestis με το souper-moto (το souper απο το σούπα) υπερμηχάνημα ΧΤΧ660 :a029:


    Φίλε partakia απ’οτι καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα σου αρέσει το CCM και το DRZ. Ωραία για ήπια χρήση, θα κάνουν όλα αυτά που ζητάς εύκολα. Το Drακι έχει υποδιέστερα περιφερειακά και λίγο ποιο ήπιο κινητήρα (S) απο το CCM (Ε), το οποίο όμως δέν έχει καλή μεταπώληση. Αλλά εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο έτσι και αλλιώς μπορείς να το πάρεις χαμηλότερα απο το DRZ.

    Είναι πολύ αξιόπιστα και εύκολα μηχανάκια και τα δύο. Έμένα προσωπικά στο CCM με ξένισε λίγο η φαρδιά σέλα σε σχέση με του DRZ-E που είχα. Τέρας αξιοπιστίας και εύκολο μηχανάκι. Νομίζω οτι για αυτό που θέλεις είναι καλή επιλογή.




    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γερμανο-Σουηδικό Supermotard
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2004, 10:31
  2. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 13:19
  4. Supermotard & eranos
    από 888 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 13:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF