Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 57

Θέμα: CBR500R

  1. #31
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Γιατί μπορεί κάποιος να μην μπορεί να το πάρει (Α2) να μην έχει τα δικά σου χέρια και να θέλει 47 άλογα κι όχι 110+

    Επίσης, τα 6600 είναι για κούτα. Τα 600 και τα 1000 κούτα έχουν 12 και 18Κ αν δεν κάνω λάθος...

    Επίσης άπατο πήγε και το VTR250 αλλά μιλάμε για την Ελληνική αγορά έτσι; Άπατα πάνε όλα πλέον.
    Ξανά δόξα σοι.

    Και μια σημαντική διαφορά κατά τη γνώμη μου που υπάρχει με τα VTR250, ninja250-300, ybr και λοιπά δεν τα βάζω καν στη σύγκριση, είναι ότι το συγκεκριμένο (αν ο τυπάκος δεν τρώγεται άμεσα για "αναβάθμιση") μπορεί να το κρατήσει χωρίς να το βαρεθεί τόσο εύκολα ακόμα και όταν θα το επιτρέπει το δίπλωμά του να περάσει σε μηχανή απεριορίστων κυβικών.

    Άλλα τα 47 άλογα και τα 500 κυβικά, κι άλλα τα 30-35 και 250-300 κυβικά.

    Μακάρι να πιάσει το μηχανάκι*, αφενός γιατί έχει ενδιαφέρον σαν κατηγορία για εκεί που προορίζεται κι αφετέρου γιατί τα άσπαστα/απροβλημάτιστα/σκυλιά/απέθαντα cb400, bros, cb-1 και λοιπές αρχαιολογίες έχουν παλιώσει υπερβολικά για να συεχίζουν να αποτελούν προτάσεις για κάποιον που ψάχνει μηχανή σε αυτά τα κυβικά/άλογα/κατηγορία. Πρώτον, έχω χιλιοπεί ότι το "άσπαστα" είναι σχετικό και δεύτερον, αν τώρα αυτό κούτα έχει 6600, σε 4 χρόνια μτχ μπορεί να έχει 3.500-4.000 κι όσο περνάει ο καιρός θα πέφτει. Το 2017 (κι ακόμα πιο μετά) θα συνεχίζουμε να προτείνουμε μοτοσικλέτες του '89-'95 με 300.000χλμ στο κοντέρ λέγοντας ότι είναι άσπαστα?

    ΥΓ. Αν βγει ποιοτικό και της προκοπής, σα μεταχειρισμένο θα αποτελεί γαμώ τις προτάσεις imho (και αυτό και τα αδερφάκια του). Μπαίνει ξανά στο παιχνίδι μία κατηγορία που είχε πεθάνει. Στα 300-500 κυβικά ή θα έπαιρνες σκούτερ ή enduro/on-off/motard κλπ. Street δεν υπήρχε που να μην ήταν της εποχής του χαλκού.

    *να κονομήσει και η honda μπας και ρίξει και κανά κονδύλι να φτιάξει κανά cbr της προκοπής. Ξανά

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Καλά ακόμα συζητάτε για ένα μηχανάκι για έναν αρχάριο με τιμή 6600 ευρώ και βασικό μισθό 510 ? (στην ηλικία του ).Και αν έχει βρει δουλειά με παραπάνω χρήματα (δύσκολο το κόβω) πρέπει να αποτελεί το ποσοστό των νέων που μάλλον παίρνουν smartaki.
    Γουστάρω πάντως σχόλια του τύπου ότι στην Ελλάδα θα αποτελέσει μια καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο στο μέλλον ! Αυτό προυποθέτει όμως ότι κάποιοι πρέπει πρώτα να το αγοράσουν καινούργιο (να μου πεις δεν χρειάζεται αυτοί να είναι Ελληνες...)

  3. #33
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Καλά ακόμα συζητάτε για ένα μηχανάκι για έναν αρχάριο με τιμή 6600 ευρώ και βασικό μισθό 510 ? (στην ηλικία του ).Και αν έχει βρει δουλειά με παραπάνω χρήματα (δύσκολο το κόβω) πρέπει να αποτελεί το ποσοστό των νέων που μάλλον παίρνουν smartaki.
    Γουστάρω πάντως σχόλια του τύπου ότι στην Ελλάδα θα αποτελέσει μια καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο στο μέλλον ! Αυτό προυποθέτει όμως ότι κάποιοι πρέπει πρώτα να το αγοράσουν καινούργιο (να μου πεις δεν χρειάζεται αυτοί να είναι Ελληνες...)
    Τότε να μην λέμε τίποτα ή να το γυρίσουμε στα σαράβαλα 30ετίας.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #34
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλά από μέσα μου τη βρίζω.

    Όσο με πληγώνει τόσο με πορώνει
    Αεκτζής και εσύ;

    Δεν το περίμενα από κάποιον της ηλικίας σου...χαχαχαχ

    Κατά τα άλλα πάντα είναι καλό να κυκλοφορούν νέα μοντέλα και μάλιστα σε κατηγορίες ξεχασμένες...Τα 6600 είναι μάλλον πολλά αλλά ποια μηχανή είναι φτηνή στην τελική;
    Καλύτερα να ασχολούμαστε με το τεχνικό -οδηγικό κομμάτι και όχι το εμπορικό, που έτσι και αλλιώς λίγους απασχολεί πλέον στην Ελλάδα του σήμερα...

    Το μηχανάκι τι είδα από κοντά στο σαλόνι μηχανής του Εδιμβούργου...γλυκούλι με ποιότητα αλλά βαρετό σε εμφάνιση όπως και όλα τα χόντα της έκθεσης πλιν του ρετρό ΣιΜπι1100...
    Αν και όταν το οδηγήσει κανείς μας λέει και το υπόλοιπο του έργου...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  5. #35
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Αεκτζής και εσύ;
    Τσου. Άθρησκος

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    ...το μεγαλο δουλευει σαν μικρο,το μικρο σαν μεγαλο οχι...
    +1

  7. #37
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    εμενα προσωπικα μου φαινεται ασχημο και σε καλη οικονομικα εποχη να ειμασταν παλι δεν θα το προτιμουσα απο τα παλια 400ρια...βεβαια ειναι στα + το abs και το οτι ειναι ψεκαστο...αλλα αν δε σε κα&^5νει το μηχανακι τι να το κανεις??
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Καλά ακόμα συζητάτε για ένα μηχανάκι για έναν αρχάριο με τιμή 6600 ευρώ και βασικό μισθό 510 ? (στην ηλικία του ).Και αν έχει βρει δουλειά με παραπάνω χρήματα (δύσκολο το κόβω) πρέπει να αποτελεί το ποσοστό των νέων που μάλλον παίρνουν smartaki.
    Γουστάρω πάντως σχόλια του τύπου ότι στην Ελλάδα θα αποτελέσει μια καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο στο μέλλον ! Αυτό προυποθέτει όμως ότι κάποιοι πρέπει πρώτα να το αγοράσουν καινούργιο (να μου πεις δεν χρειάζεται αυτοί να είναι Ελληνες...)
    +600
    Που νομίζετε πως βρισκόμαστε; πριν από 3-4 χρόνια που πληρωνόμασταν σαν golden-boys?
    Να ρωτήσω, αυτό δεν έχει το παμπάλαιο μοτέρ του παλιού καλού δικύλινδρου 500;

  9. #39
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    +600
    Που νομίζετε πως βρισκόμαστε; πριν από 3-4 χρόνια που πληρωνόμασταν σαν golden-boys?
    Να ρωτήσω, αυτό δεν έχει το παμπάλαιο μοτέρ του παλιού καλού δικύλινδρου 500;
    Kάποια specs εδώ και συγκρίσεις με το ZX300

    Επίσης στα @@ τους αν εμείς είμαστε πλέον φτωχοί. Κάποιοι δεν είναι. Εξάλλου κάπως έτσι είμασταν και στην δεκαετία του '80.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #40
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Kάποια specs εδώ και συγκρίσεις με το ZX300
    Άσχετο. Ninja 650 λένε το er6?

  11. #41
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Να ρωτήσω, αυτό δεν έχει το παμπάλαιο μοτέρ του παλιού καλού δικύλινδρου 500;
    Οχι το μοτεράκι είναι νέο και υδρόψυκτο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #42
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Γιατι κολλάτε καποιοι οτι το μηχανακι το έβγαλε η Honda για την Ελλάδα; Πολύ μεγάλη ιδέα έχουμε για τον εαυτό μας σαν μοτοσυκλετιστική χώρα νομίζω!
    Μια χαρά κινηση έκανε, σε μια κατηγορία που ήταν σχεδόν νεκρή. Είναι και ταμαμ για το καινούριο μικρό δίπλωμα. Τι άλλο θέλουμε;
    Τσιμπημένο σε τιμή, αλλά όχι υπερβολικά. Αν ηταν κάπου 300-400 ευρώ φτηνότερο θα ήταν μια χαρά.
    Προσωπικά εγώ που είχα αγοράσει το 2005 το fazer 600 θα κοίταζα ένα τέτοιο μηχανάκι. 8500 περίπου είχα δώσει. 2000 ευρώ κάτω είναι σημαντική διαφορά για να κάνω πάνω κάτω τα ίδια πράγματα!

    Κι επιτέλους μιλάμε για μεσαίο μηχανακι στρητ. Βλέπω ανθρώπους να παιδεύονται να αναστήσουν CB400 SF, bros 400 και Bandit και τρελαίνομαι! Τρελαίνομαι γιατί δεν το κάνουν επειδή θέλουν να τα αναπαλαιώσουν (αυτοί είναι μια άλλη σεβαστή κατηγορία), αλλά λόγω ανάγκης για ένα μεσαίο στρητάκι.

    Όταν διαβάζω κάποιον να προτείνει CB400 sf καταλαβαίνω και την ηλικία του. Εκει γυρω στα 35-40 που όταν είμασταν 20αρηδες τα ζαχαρώναμε που ερχόντουσαν καραβιές φρεσκομεταχειρισμένα από Τζαπάν. Μονο που από τότε πέρασαν 20 χρόνια... εμείς τα θυμόμαστε άσπαστα, αλλά αυτά έχουν αλλάξει και 10 ιδιοκτήτες σιδεροφάγους στο μεταξύ!

  13. #43
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Άσχετο. Ninja 650 λένε το er6?
    εδώ είναι οι "Νίντζες", δε το βλέπω κάπου το er6

    Παρεμπιπτόντως σταματήστε να μεμψιμοιρήτε για τα χάλια μας.
    Άλλο ένα σχόλιο του τύπου "αυτό το μηχανάκι είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει", κι άλλο αυτό που μερικοί σε ότι θέμα κι αν ανοίξει πετάγεστε και λέτε "εδώ δεν έχουμε να φάμε, λάστιχα θες να βάλεις εσύ στο μηχανάκι"
    Αν θέλουμε να διαβάζουμε κλάψα, έχει το capital, όποιος θέλει ανοίγει έναν λογαριασμό, έχει πλάκα γιατί μπορείς να βαθμολογείς και τα σχόλια του χρήστη
    Άϊντε πια...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  14. #44
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οχι το μοτεράκι είναι νέο και υδρόψυκτο.
    Και οι Γιάπωνες έσιαξαν κιόλας 400άρι μοτέρι για νέα έκδοση, αυτή τη φορά CBR400 (με τα αντίστοιχα αδελφάκια F και X) για ακόμα μικρότερη κατανάλωση ή για τα δικά τους εκεί διπλώματα αντίστοιχα, με τις όποιες διαφορές έχουν στους περιορισμούς από τα ευρωπαϊκά. Αλλού το διάβασα αλλά σε λινκ εδώ το βρήκα εύκαιρο.

    Κι εμείς που νομίζαμε ότι τα ξύνουν εκεί στη Honda

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    εδώ είναι οι "Νίντζες", δε το βλέπω κάπου το er6
    Κι όμως

  15. #45
    Ναι η τιμή για την εποχή είναι ακριβή αλλά το Ninja 300 έχει 5.500 οπότε 1100 πάνω για 20 άλογα και αλλά 200 cc δεν το βλέπω εξωφρενικό .
    Μια χαρά κατηγορία είναι για κάποιον που ξεκινάει και σε ποιο μεγάλη ηλικία 25-35 που είναι φαινόμενο των ημερών και πιθανόν να μπορεί να διαθέσει αυτό το ποσό …
    Όσο για το παλιό 1000αρι δεν νομίζω ότι το κοινό που μπορεί να ενδιαφερθεί για την κατηγορία street 500 να έχει καμία σχέση με 1000άρι μηχανάκι σε ότι αφορά γκάζι/συντήρηση/ικανότητες .

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF