Το λάστιχο καλό φαίνεται απο φωτογραφίες που είδα στο google,το οτι δεν σου μιλάει οφείλεται στην άσφαλτο που φαίνεται οδηγείς σε ολισθηρή άσφαλτο και στον καιρο που ειναι ακόμα κρυος ,εχεις δηλαδή μειωμένη πρόσφυση,μπορείς να κατεβάσεις 1-2 μονάδες εμπρος και 3 πίσω την πιεση ελαστικών απο στάνταρ για να διατηρείται πιό ζεστό και προσφυτικό. Επίσης οδήγησε το σε οχι επικίνδυνα σημεια πιο επιθετικά με φρένο γκαζι τοσο θα ζεσταθεί και θα αποδίδει καλύτερα ενω συχρόνως θα έχεις προπονηθεί.
Για την περίπτωση που λές να έχεις εκτιμήσει λάθος κατάσταση πρέπει να είσαι παντα υποψιασμένος οταν δεν έχεις καλή ορατότητα δηλαδή απο πριν θα ξέρεις ποσο δυνατα θα πατήσεις το φρενο εμπρος πισω για να μη γλιστρήσεις και ποση ταχύτητα μπορείς να κόψεις,στην πραξη λίγη μπορεί να κοψει κανεις . Γενικά οι μηχανές πέφτουν εύκολα αν δεν φυλάγεσαι εκτός αν εισαι ζογκλέρ των μηχανών σαν αυτούς που κανουν σουζες και έντο αυτοί εχουν περισσότερα περιθώρια ασφαλειας.
καλα τα λεει ο kinhsh
Βρέ αυτό το BT-90 ειναι κορυφαίο λάστιχο οπως βλέπω στο pdf ! Τα Βrigestone ειναι για μένα τα πιο καλά λάστιχα στο θέμα προβλεψιμότητας
https://dl.dropbox.com/u/88456705/Br...ceBrochure.pdf
Τα ΒΤ090 ειχα και εγω στο vfr400nc30 και παρολο που ειχαν γινει τετραγωνα απο τη χρηση, παρολο που στο πισω ειχα βαλει φυτιλι επειδη ειχε τρυπισει , δεν με προδωσαν ποτε. Αρκετες φορες εχασα την προσφυση και φοβηθηκα οτι παω για χωραφι αλλα αυτο οφειλοταν μονο στην μπουμπουνοκεφαλα μου που δεν εδωσα σημασια στον δρομο που ηταν γυαλι. Κατα τα αλλα ημουν πολυ ευχαριστημενος.
Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!
Δεν οδηγάνε τα λάστιχα, τα χέρια και το μυαλό οδηγάνε.
Όταν θέλεις να φτάσεις σε σημείο να καταλαβαίνεις (και να προβλέπεις) τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σου δεν αλλάζεις λάστιχα, προπονείς το σώμα και το μυαλό.
Τα λάστιχα - πλαίσια - αναρτήσεις έρχονται πολύ μετά, όταν έχεις μια ιδέα τι να τα κάνεις.
Ο φίλος omrtlegol που ξεκίνησε το θέμα, δεν ζήτησε συμβουλές για το ποια λάστιχα να βάλει, ρώτησε πως μπορεί να αποκτήσει εμπιστοσύνη - αυτοπεποίθηση όταν οδηγεί.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Οντως,τα λαστιχα τωρα μπηκαν! Αυτο πλεον δεν αλλαζει!! Οσον αφορα το θεμα,πλεον εχω επικεντρωθει σε 3 πραγματα που προσπαθω να κανω κτημα! Χαλαρα τα χερια στο τιμονι,Ποτε φρενο μεσα στη στροφη και Κοιταω εκει που θελω να παω!! Α...και αυριο εχει προπονησουλα στο χωμα για το φρενο οπως ειπαν και οι προλαλησαντες!! :P
Εγω θα λεγα μη τρεχεις οπου δεν εχεις ορατότητα και οπου έχει διασταυρώσεις .Τα άλλα δεν πιστεύω θα σε βοηθήσουν γιατι πχ μπορεί εσυ να λες μεσα σου κανονας κοιτάω οπου θέλω να παω αλλα θα τυχει ΄καποιες φορές που θα επικεντρώσεις στην μπαριέρα και αν κατσεις να σκεφτεις τον κανόνα θα εχεις καθυστερήσει οποτε καλυτερα να ξερεις να φρενάρεις μεσα στη στροφη. Οπως και φρενα στο χαλίκι δεν πιστευω οτι βοηθάνε τίποτα, θα γλιστρήσει η μηχανή και θα πέσει τι αλλο θα κάνει.
Ένα ωραίο βιντεάκι σχετικά με το vanishing point που είναι πολύ χρήσιμο στην οδήγηση σε δημοσιο δρόμο για να καταλαβαίνεις τι επιφυλάσει η επόμενη στροφή.
http://www.youtube.com/watch?v=RFnnO7NMVkk
Kαί δεν το λές απλά αν ανοιγει η κλείνει η στροφή γιατί αν το δείς σαν σημείο (vanishing point) χανεις την προσοχή απο το πιθανό στενό που υπάρχει μέχρι αυτό το σημείο. Πάντως οτι βίντεο βλέπει κανείς γι αυτα τα θέματα χρήσιμο είναι.
Μα γι'αυτο ακριβως προσπαθεις να κανεις κατι "συνηθεια" στην οδικη σου συμπεριφορα ουτως ωστε οταν ερθει η ωρα εκεινη,να μην κατσεις να το σκεφτεις καν σαν κανονα!Να εχει περασει στο υποσυνειδητο σου και να ειναι η αντιδραση που θα σου βγει απο μονη της! Απλα οταν προσπαθεις παντα σε φυσιολογικες συνθηκες να ψαχνεις παντα οδους διαφυγης εχεις περισσοτερες πιθανοτητες σε μια οριακη κατασταση να κανεις το ιδιο (χωρις καν να το σκεφτεις) και οχι να κλειδωσει το βλεμα στις μπαρες ή στο πορτ μπαγκαζ του προπορευομενου οχηματος!
Επισης να μαθεις να φρεναρεις μεσα στην στροφη παντου διαβασα οτι ειναι αδυνατο και πολυ λαθος! Ακομα και ο Lorenzo να εισαι,αν πατησεις φρενα μεσα στη στροφη,οι δυναμεις που ασκουνται εχουν την ταση να σε σπρωζουν προς το εξωτερικο της!
Μαθαίνεται και ειναι και σχετικά ευκολο απλώς πατάς το φρένο με σαφώς μικρότερη δυναμη απ οτι στην ορθια θεση. Το δυσκολο ειναι αν ειναι γλιστρα βρεγμενος ο δρομος .
Αν στην ορθια θέση πατάς φρένο μεχρι 1.2 g για να μπλοκάρει στη στροφή οταν ειμαστε με γωνία 45 μοιρών εχουμε φυγοκεντρο 1 g αρα δεν μπορουμε καθολου φρενο να πατησουμε αν ομως ειμαστε σε κλιση 25 μοιρών μπορουμε να φρενάρουμε με την εξής δυναμη 1 g - εφαπτομένη 25 μοιρών που ειναι 0,466 g δηλαδή μπορούμε να ασκήσουμε την μισή δύναμη στο φρένο απ οτι στην ορθια θέση και θα φρενάρουμε χωρίς να γλιστρήσουμε.
Επικίνδυνο... ναι είναι. Αλλά όχι αδύνατο! Κι εφόσον υπάρχουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί, καλό είναι να γνωρίζουμε το πώς και το πότε.
Για να μην επαναλαμβάνομαι, μπορείς να ρίξεις μια ματιά και εδώ
Think faster than you ride