Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 57 από 57

Θέμα: CBR500R

  1. #46
    Εγω παντα Ιταλος στα μηχανακια...
    επειδη ομως τα γουστα μου για ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ειναι σε μικρομεσαιες σπορ μοτοσυκλετες...
    δηλαδη το ιδανικο για τα δικα μου κεφια για καθημερινοτητα στο δρομο και βολτουλες ειναι μοτοσυκλετες 400-500cc δικυλινδρες... για καλυτερη ροπη με λιγοτερες rpm....
    με 50... αντε 60 αλογα το πολυ....

    παρολο λοιπον "Ιταλος", λογο του οτι δεν υπαρχει ακομα ποικιλια στην αγορα, βλεπω με πολυ καλο ματι την κινηση για τα 500ρια (470cc) της Χοντα...
    μεχρι που ακομα και εγω, ελειψη αναλογων Ιταλικων... εαν μπορουσα ισως και να αγοραζα ενα τετοιο χοντακι...
    στα 6000 ευρω ειναι καλη τιμη και το μηχανακι (η σειρα των 500ριων) τεχνικα δεν φαινεται τοπ, αλλα δεν φαινεται και κακο... !!!

    μακαρι να ακολουθησουν και αλλοι με 400-500cc δικυλινδρες σπορ μοτοσυκλετες, χωρις σκασμενα μοτερ απο αλογα, για μεγαλυτερη αξιοπιστια και οικονομια, δηλαδη των 45-55 ιππων...
    με περισσοτερη εμφαση σε αναρτησεις για καλη οδικη σπορ συμπεριφορα...
    Τελευταία τροποποίηση από Runner Ducati; 27/03/2013 στις 05:19.

  2. #47
    και γιατι να μην παρεις gsxr 600 (παρολο που ειμαι hondaκιας) που εχει και επιλογη 3 χαρτογραφησεων.
    Με τον C εχει 55 ή 60 αλογακια και οταν γουσταρεις ανεβαινεις σε Α ή Β
    εεεεεεεε??????
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  3. #48
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΟΡΝΕΤακιας Προβολή μηνύματος
    και γιατι να μην παρεις gsxr 600 (παρολο που ειμαι hondaκιας) που εχει και επιλογη 3 χαρτογραφησεων.
    Με τον C εχει 55 ή 60 αλογακια και οταν γουσταρεις ανεβαινεις σε Α ή Β
    εεεεεεεε??????
    Γιατί κάποιοι δεν μπορούν λόγω διπλώματος!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #49
    μα ουτε και στα 47 μπορουν με το μικρο διπλωμα
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  5. #50
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΟΡΝΕΤακιας Προβολή μηνύματος
    μα ουτε και στα 47 μπορουν με το μικρο διπλωμα
    Σωστός, λάθος μου, μπερδεύτηκα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #51
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Σωστός, λάθος μου, μπερδεύτηκα.
    Δεν είχες μπερδευτεί!

    Αυτα τα νεα Honda φτιαχτηκαν έτσι ώστε να μπορεί να τα οδηγήσει κατοχος διπλώματος Α2.
    Το Α2 ειναι νεα κατηγορία απ ότι βλέπω.
    Από http://www.mototriti.gr/data/news/pr...pageprint=true

    Κατηγορία Α2
    Μεσαία δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβικών με ισχύ έως 35kW και «με μέγιστο
    λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW (0,268Hp)/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας», και τρίκυκλα/τετράκυκλα έως 15kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 20 έτη. Όπως το υποψιαστήκατε, στην υπόλοιπη Ε.Ε. χρειάζεται να είσαι μόλις 19 ετών για να πάρει το Α2. Το Α2 μπορεί να το πάρει κανείς είτε κατευθείαν, εάν είναι 20 ετών, είτε προοδευτικά, αν κατέχει ήδη δίπλωμα Α1 για 2 έτη (πρέπει όμως να περάσει πάλι 7 ώρες τεστ). Ας σας παραθέσουμε μία ακόμα ανεξήγητη διάταξη του νόμου. Οι μοτοσικλέτες του τεστ για το δίπλωμα Α2 πρέπει να είναι τουλάχιστον 400 κυβικά (γιατί; αφού πουθενά στο νόμο της Ε.Ε. δεν γίνεται λόγος για κυβισμό, θα μπορούσε να είναι 300, ή 250, η ότι θέλουμε), και ισχύος έως 15kW (γιατί; αφού ο εξεταζόμενος δίνει για δίπλωμα έως 35kW)! Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

    τα ίδια ισχύουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη πλέον.
    πχ
    http://www.magireland.org/a2-license-facts/


    Τα 35KW είναι 47HP.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Σωστός, λάθος μου, μπερδεύτηκα.
    Ανθρωποι ειμαστε ,δεν πειραζει

    Παντως σχετικα με το cbr500 πιστευω οτι ειναι ωραιο εμφανισιακα αλλα και απο αποψη καταναλωσης θα ειναι μια καλη επιλογη για καποιον που θα την χρησιμοποιει και στην πολη. Αυτο που δεν μου καθεται κυριως ειναι οτι απο την μια εχει το 600 με 120 αλογατα (βεβαια η καταναλωση αισθητα υψηλοτερη) και απο την αλλη το 500 με τα 47 σε τιμη που ειναι σχετικα υψηλη. Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει το κινητρο του μικρου διπλωματος τοτε γιατι να την παρεις???
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  8. #53
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είχες μπερδευτεί!

    Αυτα τα νεα Honda φτιαχτηκαν έτσι ώστε να μπορεί να τα οδηγήσει κατοχος διπλώματος Α2.
    Το Α2 ειναι νεα κατηγορία απ ότι βλέπω.
    Από http://www.mototriti.gr/data/news/pr...pageprint=true

    Κατηγορία Α2
    Μεσαία δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβικών με ισχύ έως 35kW και «με μέγιστο
    λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW (0,268Hp)/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας», και τρίκυκλα/τετράκυκλα έως 15kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 20 έτη. Όπως το υποψιαστήκατε, στην υπόλοιπη Ε.Ε. χρειάζεται να είσαι μόλις 19 ετών για να πάρει το Α2. Το Α2 μπορεί να το πάρει κανείς είτε κατευθείαν, εάν είναι 20 ετών, είτε προοδευτικά, αν κατέχει ήδη δίπλωμα Α1 για 2 έτη (πρέπει όμως να περάσει πάλι 7 ώρες τεστ). Ας σας παραθέσουμε μία ακόμα ανεξήγητη διάταξη του νόμου. Οι μοτοσικλέτες του τεστ για το δίπλωμα Α2 πρέπει να είναι τουλάχιστον 400 κυβικά (γιατί; αφού πουθενά στο νόμο της Ε.Ε. δεν γίνεται λόγος για κυβισμό, θα μπορούσε να είναι 300, ή 250, η ότι θέλουμε), και ισχύος έως 15kW (γιατί; αφού ο εξεταζόμενος δίνει για δίπλωμα έως 35kW)! Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

    τα ίδια ισχύουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη πλέον.
    πχ
    http://www.magireland.org/a2-license-facts/


    Τα 35KW είναι 47HP.
    Α ειχα δει το 35 και σκέφτηκα bhp
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είχες μπερδευτεί!

    Αυτα τα νεα Honda φτιαχτηκαν έτσι ώστε να μπορεί να τα οδηγήσει κατοχος διπλώματος Α2.
    Το Α2 ειναι νεα κατηγορία απ ότι βλέπω.
    [.....] Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

    τα ίδια ισχύουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη πλέον.
    πχ
    http://www.magireland.org/a2-license-facts/


    Τα 35KW είναι 47HP.
    Αρα ακομα βαδιζουμε σε θολα νερα οπως σε ολους τους τομεις σαν χωρα
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  10. #55
    Κινητήρας
    Υγρόψυκτος 4-χρονος, 2 κύλινδροι σε σειρά
    Κυβισμός
    471 κ.εκ.
    Μέγιστη Ισχύς
    35kw (47hp)/ 8.500 σ.α.λ.
    Μέγιστη Ροπή
    43 Nm / 7.000 σ.α.λ.
    Ταχύτητες
    Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
    Τροφοδοσία
    Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
    Βάρος
    194 κιλά
    Φρένα
    Ε: Δίσκος wave 320 χιλ. (ABS)
    Π: Δίσκος wave 240 χιλ. (C-ABS)
    Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)
    67 x 66,8 χιλ.
    Ύψος σέλας
    790 χιλ.
    Απόσταση από το έδαφος
    140 χιλ.
    Ρεζερβουάρ
    15,7 λίτρα
    Ανάρτηση
    Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
    Π: Pro Link με ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ
    Ελαστικά
    Ε: 120/70ZR - 17M/C
    Π: 160/60ZR - 17M/C
    Εγγύηση 2 έτη
    *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)

    με βαση τα παραπανω εξακολουθω να ειμαι λατρης των v4 μικρων της honda (για να ευλογησω και τα γενια μου) με λιγοτερα κιλα περισσοτερα αλογα και ικανοποιητικη καταναλωση

    ''Αρχαιοκαπηλος'' οπως με λεει και ενας φιλος μου
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

  11. #56
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΟΡΝΕΤακιας Προβολή μηνύματος
    με βαση τα παραπανω εξακολουθω να ειμαι λατρης των v4 μικρων της honda (για να ευλογησω και τα γενια μου) με λιγοτερα κιλα περισσοτερα αλογα και ικανοποιητικη καταναλωση

    ''Αρχαιοκαπηλος'' οπως με λεει και ενας φιλος μου
    Κι εγω μαζί σου, γι αυτό άλλωστε ταλαιπωρήθηκα 1 χρόνο για να αναστήσω ενα VFR400R NC24.
    Ομως αυτα τα 400ρια δεν οδηγούνται με το Α2 δίπλωμα, λόγω ιπποδύναμης.

    Συμπερασμα, ειναι οτι πρέπει για την Α2, οταν τελικα μπορέσει καποιος στην Ελλάδα να βγάλει τέτοιο δίπλωμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Κι εγω μαζί σου, γι αυτό άλλωστε ταλαιπωρήθηκα 1 χρόνο για να αναστήσω ενα VFR400R NC24.
    Ομως αυτα τα 400ρια δεν οδηγούνται με το Α2 δίπλωμα, λόγω ιπποδύναμης.

    Συμπερασμα, ειναι οτι πρέπει για την Α2, οταν τελικα μπορέσει καποιος στην Ελλάδα να βγάλει τέτοιο δίπλωμα.
    Η ζωή είναι μεγάλη... ...μην την κάνεις καρναβάλι!!!

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF