Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Μοτοσυκλέτα...φορτηγό!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/03/2013
    Μηνύματα
    7

    Red face Μοτοσυκλέτα...φορτηγό!!

    Γεια σας είμαι νεο μέλος στο φόρουμ σας αν γνώριζα την ύπαρξη του εδώ και πολύ καιρό. Θέλω τη βοήθεια σας και τις συμβουλές σας για μία μετατροπή που θέλω να κάνω σε μία κινέζικη τρίκυκλη μοτοσυκλέτα μάρκας Shan Yang με καρότσα μοντέλο 2012 το οποίο είναι το καθημερινό εργαλείο της δουλειάς μου και με το οποίο μεταφέρω καθημερινά έως και 500 κιλά φορτίου περίπου.

    Η μοτοσυκλέτα έχει ένα ενισχυμένο ατσάλινο πλαίσιο βαρέως τύπου και την κινεί ένας θλιβερός αναξιόπιστος κινητήρας των 200 κυβικών 4χρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος (που κάθε 3 μήνες αλλάζω δισκάκια, πάει για ρύθμισμα,...) και η μετάδοση γίνετε, μέσω κιβωτίου ταχυτήτων, με συμπλέκτη, 5 σχέσεων+όπισθεν στους πίσω τροχούς με ένα αξιόπιστο (για την ώρα) διαφορικό.
    Αυτό που θέλω να κάνω εγώ είναι αντικαταστήσω τον κινέζικο κινητήρα των 200κυβικών και 16 ίππων(εδώ γελάμε) με κάποιο κινητήρα σαφώς πιο αξιόπιστο και πιο ισχυρό. Ο μηχανικός μου μου είπε να ψάξω να βρω ότι κινητήρα θέλω και αυτός μπορεί να τον προσαρμόσει πάνω. Εγώ σκέφτομαι κάτι μεταξύ 300 και 500 κυβικών αλλά όχι και πολύ μεγάλης ιπποδύναμης (κάπου από 20 εως 35 ίππους το πολύ ας πούμε...) διότι φοβάμαι μην σουζάρει η μοτοσυκλέτα αν έχει και 500κιλά στη καρότσα της.
    Ο μηχανικός μου μου είπε να δούμε Υahama ή Ηonda και πάντα μονοκύλινδρο, αλλά ένας γείτονας μοτοσικλετιστής μου είπε να βρω το μοτέρ της Royal Enfield 500 από 2009 και μετά που είναι 500κυβικά αποδίδει 28ίππους και είναι και electronic fuel injection (καλό μου ακούγεται).

    Τι προτάσεις έχετε να μου κάνετε; Τι κινητήρα μου προτείνετε; Ποιας μάρκας και από πιο μοντέλο; Πόσα κυβικά και ιπποδύναμη, μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο;;
    Είναι το εργαλείο της δουλειάς μου και θέλω κάτι αξιόπιστο που να αντέχει και να δουλεύει σωστά.


    Ευχαριστώ εκ των προτέρων αναμένω τις απαντήσεις σας.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τα κινεζικα μοτερακια συνηθως ειναι αντιγραφα αντιστοιχων ιαπωνικων
    αν βρεις απο τι ειναι το δικο σου ισως σε βοηθησει να βρεις ποιο το αντικαθιστα με τις λιγοτερες μετατροπες
    τα κυβικα που ψαχνεις σε μονοκυλινδρο δεν ειχαν μεγαλη αγορα στην ελλαδα τα τελευταια χρονια, ισως αν κοιταγες κατι σε v-strom, tdm, boxer
    μια καλη αναζητηση σε παλια ανταλλακτικα θα σε βοηθησει

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχεις σκεφτει οτι μπορει να παρεις στο χερι το κατα τ'αλλα μεχρι τωρα αξιοπιστο σασμαν?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Οι δίσκοι του συμπλέκτη είναι φυσιολογικό κατά τη γνώμη μου να φθείρονται λόγω συνθηκών (μεταφερόμενο βάρος μεγάλο για την ιπποδύναμη που αναφέρεις).
    Το διαφορικό δεν μπορεί να πάθει κάτι από τη στιγμή που έχει το λιπαντικό που χρειάζεται. Αν τώρα η αναξιοπιστία που αναφέρεις εστιάζεται μόνο στους δίσκους τότε με σκληρότερους ίσως να κάνεις δουλειά. Από την άλλη βέβαια αν σου είπε ο μηχανικός σου ότι μπορεί να προσαρμόσει ότι μοτέρ του πας, εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και από ΧΤ 600 ανεξαρτήτως χρονολογίας, είναι σκυλιά, για μοτέρ από ENFIELD εγώ προσωπικά θα το ξανασκεφτόμουν λόγω της αναξιοπιστίας τους. Πάντως με ενδιαφέρει πολύ η μετατροπή λόγω αγάπης στα τρίκυκλα και ειδικά το συγκεκριμένο το είχα δει όταν είχε πρωτοέρθει και φαινόταν πολύ στιβαρό. Αν δεν σου είναι δύσκολο βάλε και καμιά φωτογραφία από την αλλαγή μοτέρ.

    edit: αντιγραφή HONDA 200cc είναι το μοτέρ; όπως λεμε XLR200-XL200R;

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν ειναι μονο οι δισκοι, υπαρχουν και αξονες και γραναζια που αμφιβαλλω οτι θα μπορουν μακροπροθεσμα να αντεξουν την παραπανω ροπη. Φυσικα μπορει και να μπορουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι μονο οι δισκοι, υπαρχουν και αξονες και γραναζια που αμφιβαλλω οτι θα μπορουν μακροπροθεσμα να αντεξουν την παραπανω ροπη. Φυσικα μπορει και να μπορουν.
    Ξαναλέω πως δε νομίζω ότι δίσκοι και διαφορικό βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο καταπόνησης, για τέτοιες συνθήκες (ιπποδύναμη-φορτίο).

  7. #7
    το μοτέρ που φοράει τώρα είναι αυτό:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	200ccV-H_1193767334.jpg 
Προβολές:	436 
Μέγεθος:	104,4 KB 
ID:	285941

    Οι διαστάσεις είναι σε ίντσες (1in=2,54cm), τα υπόλοιπα μου φαίνονται.... κινέζικα.

  8. #8
    Δεν πρεπει να ειναι σε ιντσες. Χαμηλα γραφει 172, οποτε ειναι αδιανοητο να ειναι 430cm!!!!!!!!!!!!!!
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Δεν πρεπει να ειναι σε ιντσες. Χαμηλα γραφει 172, οποτε ειναι αδιανοητο να ειναι 430cm!!!!!!!!!!!!!!
    Με κάθε επιφύλαξη μπορεί να είναι κι έτσι, απλά επειδή το hoopers είναι αμερικάνικο άρα θεώρησα ότι είναι σε ίντσες.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/03/2013
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Οι δίσκοι του συμπλέκτη είναι φυσιολογικό κατά τη γνώμη μου να φθείρονται λόγω συνθηκών (μεταφερόμενο βάρος μεγάλο για την ιπποδύναμη που αναφέρεις).
    Το διαφορικό δεν μπορεί να πάθει κάτι από τη στιγμή που έχει το λιπαντικό που χρειάζεται. Αν τώρα η αναξιοπιστία που αναφέρεις εστιάζεται μόνο στους δίσκους τότε με σκληρότερους ίσως να κάνεις δουλειά. Από την άλλη βέβαια αν σου είπε ο μηχανικός σου ότι μπορεί να προσαρμόσει ότι μοτέρ του πας, εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και από ΧΤ 600 ανεξαρτήτως χρονολογίας, είναι σκυλιά, για μοτέρ από ENFIELD εγώ προσωπικά θα το ξανασκεφτόμουν λόγω της αναξιοπιστίας τους. Πάντως με ενδιαφέρει πολύ η μετατροπή λόγω αγάπης στα τρίκυκλα και ειδικά το συγκεκριμένο το είχα δει όταν είχε πρωτοέρθει και φαινόταν πολύ στιβαρό. Αν δεν σου είναι δύσκολο βάλε και καμιά φωτογραφία από την αλλαγή μοτέρ.

    edit: αντιγραφή HONDA 200cc είναι το μοτέρ; όπως λεμε XLR200-XL200R;

    Λοιπόν το ΧΤ600 ξέρω ότι είναι σκυλί αλλά θα καίει και πολύ παραπάνω βενζίνη υποθέτω, δεν με συμφέρει οικονομικά να αυξηθεί η κατανάλωση μου από εκεί που καίει 5 ευρώ να καίω 8ευρώ ας πούμε ή δεν θα καίει περισσότερο;;; άσε που φοβάμαι ότι λόγω 45ίππων που βγάζει το μοτέρ του ΧΤ φοβάμαι μήπως με 500 στη καρότσα σηκωθεί σούζα έψαξα στο ίντερνετ και έμαθα ότι απ το 2002 μέχρι το 2008 περίπου η Honda έβγαζε μία μονοκύλινδρη έκδοση του CB400 SS το οποίο θα ήταν μάλλον πολύ καλή λύση, αλλά υποψιάζομαι ότι στην Ελλάδα ήταν παρα-εισαγωγή. Τι λες για κάτι τέτοιο; Αξίζει; Βρίσκεται;

    Ο μηχανικός μου ήθελε στην αρχή να μου σπρώξει ένα μοτέρ από ΧΤ660 υδρόψυκτο injection όπου υποθέτω θα καίει το πάτο του σε σχέση με το μοτέρ του ΧΤ600 έ;


    Ποιας εταιρίας απομίμηση είναι τα Shan Yang oύτε που ξέρω και όυτε που ξέρω πως μπορώ να το μάθω. Πάντως ναι στο σύνολο του είναι πολύ στιβαρό τρίκυκλο καμία σχέση με τα 50άρια ape της piaggio αν και δεν έχει πόρτες ούτε και τη ποιότητα κατασκευής τους...παρόλα αυτ'α κάνει τα 50αρια ape να μοιάζουν πλευμομπίλ...
    ...τη μαλακία την έκανα που δεν έδωσα εξ αρχής 2χιλιάρικα παραπάνω να πάρω το apeTM που είναι 220κυβικά δίχρονο και είναι και πολύ ποιοτικό. (η αντιπροσωπία δυστυχώς δε φέρνει το apeΤΜ diesel των 422κυβικών...)

  11. #11
    τον κινητηρα που φοραει τωρα τον εβαλε ο νοτακος600 απο πανω.
    ειναι αντιγραφη του honda xl200r.μπορεις να βαλεις οποιον βρεις παρομοιο γιαπωνεζικο μονοκυλινδρο 200-250 κυβικα οπως xlr 200,250,cbf 250 κλπ.
    ομως μπορεις να φτιαξεις ευκολα τον δικο του εκει που πασχει και να γινει δυνατοτερος και αξιοπιστος

  12. #12
    Το 660 καίει λιγότερο από το 600 λόγω ψεκασμού (νομίζω δλδ, το 600 έχω), ένα το κρατούμενο, όπως έγραψε ο cristof40 και σου έγραψα κι εγώ προσπάθησε να φτιάξεις το δικό του μοτέρ εκεί που πάσχει, βάλε σκληρότερους δίσκους ή σκληρότερα ελατήρια στη καμπάνα. Βάση μάρκας και μοντέλου μην ψάχνεις στα κινέζικα γιατί θα χαθείς, η κάθε εταιρεία τους βάζει διαφορετικό λογότυπο στα μοτέρ αναλόγως την επωνυμία αυτού που τα έχει παραγγείλει. Άρα ψάχνεις για τα ίδια χαρακτηριστικά μοτέρ και την ίδια εξωτερική εμφάνιση. Αν πάραυτα δεις πως με τον βελτιωμένο συμπλέκτη έχεις πάλι τα ίδια προβλήματα, τότε ψάχνεις για άλλο μοτέρ, ψάξε πάντως κάτι που θα έχει ανταλλακτικά.
    Τα κινέζικα συνήθως είναι απομιμήσεις HONDA.
    Η σελίδα σου είναι αυτή:
    http://cn-motorcycle.en.made-in-chin...ct-list-1.html

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Το 660 καίει λιγότερο από το 600 λόγω ψεκασμού (νομίζω δλδ, το 600 έχω), ένα το κρατούμενο, όπως έγραψε ο cristof40 και σου έγραψα κι εγώ προσπάθησε να φτιάξεις το δικό του μοτέρ εκεί που πάσχει, βάλε σκληρότερους δίσκους ή σκληρότερα ελατήρια στη καμπάνα. Βάση μάρκας και μοντέλου μην ψάχνεις στα κινέζικα γιατί θα χαθείς, η κάθε εταιρεία τους βάζει διαφορετικό λογότυπο στα μοτέρ αναλόγως την επωνυμία αυτού που τα έχει παραγγείλει. Άρα ψάχνεις για τα ίδια χαρακτηριστικά μοτέρ και την ίδια εξωτερική εμφάνιση. Αν πάραυτα δεις πως με τον βελτιωμένο συμπλέκτη έχεις πάλι τα ίδια προβλήματα, τότε ψάχνεις για άλλο μοτέρ, ψάξε πάντως κάτι που θα έχει ανταλλακτικά.
    Τα κινέζικα συνήθως είναι απομιμήσεις HONDA.
    Η σελίδα σου είναι αυτή:
    http://cn-motorcycle.en.made-in-chin...ct-list-1.html
    σωστος.και εκτος τα δισκακια και ελατηρια συμπλεκτη που πρεπει να βαλεις καλυτερα (υπαρχουν στην αγορα εγγυημενα).
    μπορεις να βαλεις ενα εκκεντροφορο πιο αγριο,ενα καρπυρατερ καλυτερο και μια ροικη στην κεφαλη και το μοτερακι σου θα μεταμορφωθει.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cristof40 Προβολή μηνύματος
    σωστος.και εκτος τα δισκακια και ελατηρια συμπλεκτη που πρεπει να βαλεις καλυτερα (υπαρχουν στην αγορα εγγυημενα).
    μπορεις να βαλεις ενα εκκεντροφορο πιο αγριο,ενα καρπυρατερ καλυτερο και μια ροικη στην κεφαλη και το μοτερακι σου θα μεταμορφωθει.
    +600, θα πετάει το φουρκόνι, το μόνο πρόβλημα είναι πως την κατανάλωση ο tricker την θέλει σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τα τωρινά..

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/03/2013
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Το 660 καίει λιγότερο από το 600 λόγω ψεκασμού (νομίζω δλδ, το 600 έχω), ένα το κρατούμενο, όπως έγραψε ο cristof40 και σου έγραψα κι εγώ προσπάθησε να φτιάξεις το δικό του μοτέρ εκεί που πάσχει, βάλε σκληρότερους δίσκους ή σκληρότερα ελατήρια στη καμπάνα. Βάση μάρκας και μοντέλου μην ψάχνεις στα κινέζικα γιατί θα χαθείς, η κάθε εταιρεία τους βάζει διαφορετικό λογότυπο στα μοτέρ αναλόγως την επωνυμία αυτού που τα έχει παραγγείλει. Άρα ψάχνεις για τα ίδια χαρακτηριστικά μοτέρ και την ίδια εξωτερική εμφάνιση. Αν πάραυτα δεις πως με τον βελτιωμένο συμπλέκτη έχεις πάλι τα ίδια προβλήματα, τότε ψάχνεις για άλλο μοτέρ, ψάξε πάντως κάτι που θα έχει ανταλλακτικά.
    Τα κινέζικα συνήθως είναι απομιμήσεις HONDA.
    Η σελίδα σου είναι αυτή:
    http://cn-motorcycle.en. made-in-chi...ct-list-1.html
    Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα μου λέτε αλλά φίλτατε νοτάκος,κριστοφ και κτλ νομίζω είναι δώρο άδωρο όμως να κάτσω να βελτιώνω το κινέζικο 200αρι, δεν είμαι κάγκουρας με παπί στρογγυλοφάναρο που να έχω διάθεση για πειράματα και να κάνω πειραματισμούς στη μηχανή και ότι κάτσει για το χαβαλέ μου. Θέλω λύσεις δοκιμασμένες και αξιόπιστες. Η Honda έβγαζε μία μονοκύλινδρη έκδοση του CB400 SS μεταξύ 2002-2008 το οποίο θα ήταν μάλλον πολύ καλή λύση να βάλω το κινητήρα του στο δικό μου. Έχετε άποψη επί του θέματος; Επίσης πόσο καίει το ΧΤ 600 και πόσο το ΧΤ660;; ίσως λόγο λιγότερου ζορίσματος τα μεγαλύτερα μοτέρ να καίνε λιγότερο απ το τωρινό.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατι Γουσταρετε Την Μοτοσυκλετα Σασ???
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 211
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2010, 11:23
  2. Σκέψεις μιας στιγμής αυτοκριτικής 1 (Δεν αφορα την μοτοσυκλέτα)
    από brainwork στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2004, 13:06
  3. Αισθητικη & Μοτοσυκλετα
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2004, 14:08
  4. εκλογες και μοτοσυκλετα
    από alex14 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2004, 21:40
  5. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 09:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF