Σελίδα 22 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 1217181920212223242526273272 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #316
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Ενταξει ο τυπος το παει πολυ καλα,αλλα δε θα επρεπε σε τετοιο δρομο...Περναει μεσα απο οικισμους με 160+...

    Το οδηγησαν δυο φιλοι μου αλλα επειδη δεν εχουν και την πιο αντικειμενικη αποψη,θεωρω οτι υπερβαλλουν σε αυτα που μου ειπαν,ο ενας κιολας ειναι φανατικος ΚΤΜακιας,οποτε...
    Μου ειπαν να παω να οδηγησω και εγω προχθες που το ειχε ο Οικονομου στο Αιγαλεω,αλλα δεν πηγα γιατι εδω και μια εβδομαδα εχω το Super Tenere και δεν ηθελα να ξενερωσω αν ανοιγα το γκαζι,που θα το ανοιγα σιγουρα...
    Το οδηγησε κανενας να μας πει τιποτα? Εκτος απο το γκαζι που εχει,148 αλογα ειναι αυτα ενταξει...

    Ειμαι περιεργος παντως για ποσο καιρο θα δουλευει καλα αυτο το πραμα με τοσα ηλεκτρονικα που εχει πανω!

  2. #317
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Καλά γεμίζει ,ε
    there's no such thing as impossible

  3. #318
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Πιο συχνά θα αλλάζεις αλυσιδογραναζα παρά λάδια!!!

  4. #319
    Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια...

  5. #320
    Φαντασου οτι δεν το ετρεχε και πολυ , αυτη ειναι μια χαλαρη βολτουλα για τον μιχαλη
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

  6. #321
    Και εδω η αποψη καποιου που το οδηγησε.Καταρχην πλησιαζοντας το να το δω απο κοντα,αν και ειχα δει πριν φωτο,επαθα ενα μικρο σοκ.δεν μπορει λεω ΑΥΤΟ δεν ειναι ktm,ποσο μαλλον adventure.Καμια σχεση εμφανισιακα απο τον adventure χαρακτηρα του 950.εκει που παει το ματι στο αισχροτατο σχεδιαστικα μπουρι της εξατμισης.τι ειναι αυτο ρε παιδια....οσο δε για την μασκαοταν καθησα δε στη σελα του επιβεβαιωθηκα πληρως.Τα χερια ανοιχτα πολυ για μενα στο τιμονι,τα ποδια πιο ανοιχτα, τα οργανα μικρα και μακρια απο τα ματια εχουν μια αποσταση που σου λεει χαλαρα μεγαλε δεν οδηγεις το παλιο 950 επιθετικα η τουλαχιστον ειχες αυτον τον αερα μολις καθοσουν δεν εισαι ο Meoni.Κουμπακια πολλα αριστερα και δεξια ορεξη να εχεις να παιζεις με τις επιλογες που εχουν.Ξεκινωντας την βολτα βεβαια στην ΑΣΦΑΛΤΟ εμεινα με το στομα ανοιχτο.Τα κιλα εξαφανιζονται πολυ καλο ζυγισμα και ΓΚΑΖΙ πολυ ΓΚΑΖΙ αν και επενεβαιναν τα ηλεκτρονικα και το εκοβαν λιγοφρενα αψογα οσο τα δοκιμασα.Αλλα στο χωμα Δεν θα το εβαζα.παροτι το οδηγησα και ορθιος και επαιξα λιγο παντα στην ασφαλτο , ακομη και αν το ειχα στην επιλογη οoffroad στα 100 αλογα ειχα την αισθηση οτι δεν οδηγουσα ενα και χωματινο μηχανακι.Πιο πολυ αισθανομουν οτι ειχα μια ασφαλτινη μοτοσυκλετα που αν πετυχω χωματοδρομο θα τον περασω ανετα.Τις ταρζανιες και τις καγκουριες εκει που εκανα με το 950 εδω τις ξεχναω.Σιγουρα η ktm παντα κατα την αποψη μου εστειλε περιπατο τον adventure χαρακτηρα αυτης της μοτοσυκλετας προς χαρην του marketing και του ανταγωνισμου.(ισως γιαυτο θα βγαλει το 800?)τελικα αυτο το κλικ που μου εκανε το 950 οταν το πρωτοειδα και το πηρα εδω δεν το ειχα.ισως αν ηταν ετσι...
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 480247_10151372788937643_613718180_n.jpg‎  
    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΕΙ ΕΞΩ!

  7. #322
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Την καταναλωση την κοιταξε κανεις; Απο περιέργια...
    εχει δεικτη διπλα στο φανφακτορομετρο με τις μπαρες
    Ban 'em all

  8. #323
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  9. #324
    Προχθές στον Κιφησσό απο την ρενό προσ Πειραιά είδα 9 μηχανάκια με Αυστριακές πινακίδες και οι αναβάτες φωρούσαν στολές ολόσωμες με τεράστιο ΚΤΜ και στο χρώμα τις κάθε μηχανής.
    Το μηχανάκι είναι απιστευτα όμορφο και φαίνεται πιο στιβαρό στο ταξίδι. Δεν έχει καμία σχέση με τα "στιλιάρια" 950 και 990 κυρίως στην θέση οδήγησης και στην ανεμοκάλυψη που είναι ανύπαρκτη στους προκατόχους του.
    BMW K1200R sport

  10. #325
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ανεβηκα πανω σημερα (R), απο βδομαδα θα το παρω και βολτα.
    Το μοναδικο σχολιο που εχει νοημα να κανω ειναι το ποσο ελαφρυτερη αισθηση εχει απο το 990. Θυμιζει (η αισθηση βαρους) SMT.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #326
    Εγω εκανα τεστ-ραιντ το Σαββατο.

    Πολυ δυνατο, πολυ ανετο, αψογα φρενα κ ο ψεκασμος του "ηλεκτρικος". Ο καθε "κουλος" μπορει να το αγορασει κ να μην φοβηθει τα 150 αλογα αφου τα ηλεκτρικα σωζουν καταστασεις. Εγω περιμενα κατι παραπανω απο 150 δικιλυνδρα αλογα, αλλα μαλλον θα πρεπει κανεις να απενεργοποιησει τα ηλεκτρονικα αν θελει "ωμη" κ αμεση δυναμη.

    Μην παρεξηγηθω ειναι φοβερο μηχανακι, στριβει, φρεναρει, γκαζια ατελειωτα (εχεις 6η κ επιταχυνει σαν να εχεις 4η). Το μαρκετινγκ νομιζω οτι πετυχε το στοχο του κ το μηχανακι απευθυνεται σε πολυ κοσμο.

  12. #327
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια...
    Αλεπού = εγώ
    Κρεμασταρια = super tenere

    Εντάξει,καλό...

  13. #328
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    απολαυστικος...

  14. #329
    Το οδήγησα το Σάββατο στο test ride που είχε οργανώσει η hellinmoto.

    Θετικά.

    Πολύ ποιοτικό. Φαίνεται στιβαρη συναρμογη. ( τα πλαστικά το 950 έχουν ένα θέμα απο το βάλε βγάλε)
    Πιο όμορφο απο κοντά σε σχέση με τις φωτόγραφιες.
    Πολύ γκάζι. Ο ψεκασμός φαίνεται πολύ καλα ρύθμισμενος. Σαν ηλεκτρικό ανοίγει.
    Πολύ καλα φρένα. Κατακόρυφη βελτίωση σε σχέση με το παλιό κατ εμε. Αν και μου φαίνεται ότι το abs θα τραβάει υπερωρίες στην ελληνικη άσφαλτο.
    Το traction δεν πρεπει να είναι και πολύ περιοριστικό. Αλλα αυτό τότε λέω με επιφύλαξη διότι το οδήγησαμε σε street mode.
    Όμορφα όργανα και αρκετά πλήρη. Έχει και δείκτη βενζίνης και θερμόμετρο περιβάλλοντος!!
    Αρκετά όμορφα τα φώτα ημερας και δεν μου είχαν καλο φανεί στην αρχή. Εννοώ τα led γιατι τα αλλα δεν τα είδαμε. Πρεπει να έχουν κάνει κάποια βελτιώση εκεί φαντάζομαι που υστερούσαν το προηγούμενα.
    Στήσιμο κλασσικό ktm. Ελαφρύ και μανιτζεβελο. Εξαφανίζονται τα κιλά μετο που ξεκινήσει. θα ήθελα πολυ να το οδήγησε σε επαρχιακό δρόμο με στροφές.

    Αρνητικά

    Αρκετά πιο κοντό τουλάχιστον για εμένα. Οδήγησα το απλό και όχι το r απο λάθος μου.
    Δεν έχει την αλήτεια και αγριαδα του προηγούμενου. 9χ0 και σταματημένο είναι σαν να είναι έτοιμο να ξεχυθει.
    Το μονο μπουρί δεν είναι ωραίο. Τα δυο για μένα ήταν must, όπως θεωρούσαν και την μορφή των φώτων. Μπορεί για θέμα επιδόσεων να είναι καλύτερα αλλα εμφάνισιακα χάνει.
    αχρηστευει και την προίκα τον προηγούμενων. Μαλλον δεν μπαινουν παλιές βάσεις και βαλίτσες. Να δώσεις 700+ € είναι κάπως απο την αρχή.
    Με το ενα ντεποζιτο και την κατανομή που έχει έχει αλλάξει αρκετα η θέση οδήγησης. Μου θύμισε πιο πολυ vstrom η transalp το στυλ. Έχοντας κάποια μικρή εμπειρία απο το πρώτο (το είχε ο bro, μετα έβαλε μυαλό και πήρε ktm).


    Αυτά τα ολίγα απο έμενα και την μικρή μου εμπειρία που είχα μαζι του.

    Αν αξίζει τα 15990;

    Αν τα είχα θα τα έδινα αλλα δεν θα πουλαγα με τιποτα το 950 μου. Ούτως η άλλως.

    Αν αλλάξουν τα οικονομικά μου και φύγουν πιθανές παιδικές ασθένειες το συζητάμε αλλα μόνο για το R

  15. #330
    Πήγα και εγώ και το οδήγησα σήμερα .

    Από κοντά είναι όντως πολύ πιο όμορφο απο ότι στις φωτό (μονο το R , το απλό δεν βλέπεται ) ,αλλά όπως λένε και οι άλλοι ...Η μάσκα δεν μου πολυάρεσε και το μονό μπουρί όντως ξενίζει .Επίσης παρατήρησα πως σε σχέση με τα παλιότερα μοντέλα ,τα καγκελα προστασίας είναι λίγο κακόγουστα ...Και εγηγούμαι . Αν μου έβαζαν τα κάγκελα από το 950/990 δίπλα στα σημερινά , θα έλεγα πως τα παλιότερα είναι του ΄13 και τα σημερινά , προγενέστερα .

    Για να πάω να το οδηγήσω , έκανα καμιά 100άρα χλμ με το 950 μου και καπάκι ανέβηκα στα 1190 (οδήγησα και τα 2).

    Το χάος .... Δοκίμασα τα φρένα παντού ! Στην πόλη , σε εθνικό , με πολλά και τσαρούχωμα ...Από άλλο πλανήτη σε σχέση με το 950 . Αφού έλεγα από μέσα μου να προσέχω μην ξεχαστώ μετά και φάω καμιά στούκα στην επιστροφή .

    Πολλά γκάζια . Χαμός . 130 άλογα ρόδα μετρημένα όπως μας είπαν και με ενεργοποημένα τα ηλεκτρικά , με το που το ζόριζα να κολιάσει ... Έφευγε χαλαρά και ελεγχόμενα στην αρχή , ανάβε το λαμπάκι και σε σταμάταγε αυτομάτως !

    Το ζύγισμα που έχει είναι κάτι το εκπληκτικό . Ούτε σταματημένο δεν μου φάνηκε βαρύ , πόσο μάλλον δε , μετά το 1ο μέτρο . Μέσα στην πόλη δούλεψε ψιλουπερωρία γιατί μας έτυχε διαμαρτυρία στον παραλιακό του Ηρακλείου και η θερμοκρασία παρέμεινε σταθερή και δεν έκανε κιχ .
    Το μηχανάκι περνάει αέρα στην πόλη και σε προδιαθέτει για σβέλτη οδήγηση ανάμεσα από τα σταματημένα στην κίνηση κουτιά χωρίς να υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα με τους καθρέπτες κτλ αν και χαμηλώτερα από τους προκατόχους τους .

    ΑΝ θα το αγόραζα ;;;;
    Ασφαλώς και όχι μιας και δεν έχω τα χρήματα .

    Αν τα είχα ;;;;
    Θα είχα θέμα μεγάλο ...

    ...Το μόνο σίγουρο είναι πως αν ήθελα 1200άρι , θα το επέλεγα χαλαρά μεταξύ των υπολοίπων της αγοράς !!

    ΜΟΝΟ το R . Το απλό δεν θα το αγόραζα σε καμία περίπτωση !

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF