Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: exc 400 η exc 450

  1. #16
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186

    Re: Re: Re: Re: exc

    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    καλα, μην υπερβαλουμε για την αισθηση του, πραγματι διχρονιζει αλλα οχι και 2.5 διχρονο χαχαχαχα

    και αφου μιλαμε για 400αρι καινουργιο και νεας γενειάς κινητηρα (με ελαχιστο μηχανοφρενο) η ποιό δίκαιη σύγκριση του χουζα ειναι εκεινη με το νεο ΒΕΤΑ 400 RR το οποιο αναμενεται να κανει σαλο!
    Όπου υπάρχει υπερβολή, υπάρχει, τουλάχιστον, "ελαφριά προκατάληψη" ( "βαμμένος πορτοκαλής").
    Αλλά έγραψα ότι "θυμίζει"..., όχι ότι είναι και δίχρονο.
    Τώρα για το Beta, που παλαιότερα είχε και τον προηγούμενο ΚΤΜ κινητήρα, η εμπορική του πορεία θα εξαρτηθεί από την αξιοπιστία του, την απόδοση των αναρτήσεων (USD Μarzzochi 45 mm & αμορτισέρ Sachs με παραδοσιακό "μοχλικό"), την πολιτική τιμών και επάρκεια ανταλλακτικών, εξουσιοδοτημένα συνεργεία,κλπ.
    Σίγουρα, όσο μεγαλύτερος και καλύτερος είναι ο ανταγωνισμός, τόσο ωφελείται ο καταναλωτής.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bogart
    Εγγραφή
    27/06/2009
    Μηνύματα
    184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Η συντήρηση που χρειάζονται είναι η ίδια, είτε 400 είτε 450. Να κοιτάξεις για μοντέλα από 2004 και μετά μόνο.
    Το 400 είναι το πιο αξιόπιστο που έχει βγάλει η ΚΤΜ εκείνες τις χρονιές και το πιο γραμμικό. Το 450 έχει απότομο κλώτσιμα. Αν μιλάμε για Κρήτη τότε 400.

    Δε με λες, μέχρι πόσα χρήματα δίνεις?
    Ένα 400 μοντέλο 2002 δηλαδή τι διαφορές έχει από 2004 και μετά που λες φίλος ?
    Αντρέας

    BMW F800 GS (08)

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bogart Προβολή μηνύματος
    Ένα 400 μοντέλο 2002 δηλαδή τι διαφορές έχει από 2004 και μετά που λες φίλος ?

    Aντρέα είναι αλλο μηχανάκι, αλλο πλαίσιο, αναρτήσεις, πλαστικά - σελα. Μόνο το μοτέρ είναι ίδιο με ψιλοδιαφορές.

    Αλλά ενα 400 του 02 αν είναι σωστά συντηρημένο αξίζει να το πάρεις γιατί και καλό είναι στο βουνό αλλά εχει και μοτέρ "μαύρο σκύλο".

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bogart
    Εγγραφή
    27/06/2009
    Μηνύματα
    184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Aντρέα είναι αλλο μηχανάκι, αλλο πλαίσιο, αναρτήσεις, πλαστικά - σελα. Μόνο το μοτέρ είναι ίδιο με ψιλοδιαφορές.

    Αλλά ενα 400 του 02 αν είναι σωστά συντηρημένο αξίζει να το πάρεις γιατί και καλό είναι στο βουνό αλλά εχει και μοτέρ "μαύρο σκύλο".
    Αυτό βρήκα Κωστή.

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3387338/

    Φαίνεται προσεγμένο για τα χρόνια του αλλά με προβληματίζει η παλαιότητα όπως είπες.
    Θα προσπαθήσω να ανεβάσω το budget αλλά δεν είναι εύκολο με τα δεδομένα της εποχής δυστυχώς.

    Αλλά ένα μικρό το θέλω γμτ...:a32:
    Αντρέας

    BMW F800 GS (08)

  5. #20
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Μια μικρή παρατήρηση...

    Τα 400 των τότε χρονολογιων τα έχουν τα κιλακια τους,που σε περιπτωσεις τα καταλαβαινεις...

    Κατά τα αλλά είναι ότι καλυτερο για μικτή χωματινη χρήση...

    και με γραναζακι 13- 50 ,δε θα θες να κατεβεις από τη σελα...

  6. #21
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Μια μικρή παρατήρηση...

    Τα 400 των τότε χρονολογιων τα έχουν τα κιλακια τους,που σε περιπτωσεις τα καταλαβαινεις...

    Κατά τα αλλά είναι ότι καλυτερο για μικτή χωματινη χρήση...

    και με γραναζακι 13- 50 ,δε θα θες να κατεβεις από τη σελα...

    Τα 400-450 εκεινων το χρονολογιων δεν εχουν καμμια μα καμμια διαφορα στα κιλα απο τα σημερινα....!!!!

    118 ηταν το προσοπικο μου 400 (01 )

    Ισα που ειχαν και πολυ καλλυτερη θεση οδηγησης βοηθωντας πολυ τον οχι και τοσο προπονημενο αναβατη ...!!!


    400 ( 01-02 + ) Τα ποιο σκυλισια μοτερ παγκοσμιως ( οχι απλα της κτμ....)

    450-520 ( 02 + ) Το ιδιο με το 400 απο αξιοπιστια αλλα......

    Τρομερα κουραστικα για τον αναβατη που δεν ηταν τουλαχιστον πρωταθληματικος....!!!

    Δεν συγχωρουσαν σχεδον το παραμικρο ( ειδικα αμα σε ειχε πιασει η κουραση...)


  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bogart
    Εγγραφή
    27/06/2009
    Μηνύματα
    184
    Προσωπικά κάνω πολύ χώμα με το μεγάλο και αρκετές ονοφάδες.
    Απλά σκέφτομαι να ασχοληθώ σε πιο εντούρο φάση και έτσι είμαι σε αναζήτηση μικρού.

    Στο μεγάλο έχω αρκετή εμπειρία, σε μικρό καμία.
    Δεν ξέρω αν το 400άρι που έβαλα παραπάνω θα ήταν ιδανικό για μένα.
    Αντρέας

    BMW F800 GS (08)

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    118 ηταν το προσοπικο μου 400 (01 )
    Άμα το μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από τον αναβάτη, βρασε όρυζα και κάνε δίαιτα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας;
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  10. #25
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bogart Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά κάνω πολύ χώμα με το μεγάλο και αρκετές ονοφάδες.
    Απλά σκέφτομαι να ασχοληθώ σε πιο εντούρο φάση και έτσι είμαι σε αναζήτηση μικρού.

    Στο μεγάλο έχω αρκετή εμπειρία, σε μικρό καμία.
    Δεν ξέρω αν το 400άρι που έβαλα παραπάνω θα ήταν ιδανικό για μένα.

    Πιστευω πως ναι....!!!


    Eιναι ιδανικο καθως φερνει σε μια ισοροπια τα θετικα του 450+ και τα θετικα του 250 και σχεδον εξαφανιζει τα αρνητικα τους...!!!




  11. #26
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Άμα το μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από τον αναβάτη, βρασε όρυζα και κάνε δίαιτα...

    Ενταξει ρε ... Οχι.....!!! Πια...!!!

    Το gas των 95 κιλων τι να πει...???


    ( Ε οχι να πεθανουμε στην διαιτα κι ολας.....)



  12. #27
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    ( Ε οχι να πεθανουμε στην διαιτα κι ολας.....)




    γκουχ γκουχ με έπνιξες ρε, μου έκατσε το μπριτζολάκι με το πλάι


    +1 ψήφος στο 400
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  13. #28
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας;
    Λες γι αυτές που γράφει κάτω το κουτί με τα χάπια..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #29
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Ημερομηνίες κοιτάει κανείς σας;
    Ναι τι έχουν? Μπήκε ο bogard σε ένα παλιό thread να ρωτήσει τις διαφορές γιατί τον ενδιαφέρει το 400

    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  15. #30
    Φίλε Χρόνη , πριν απο περίπου 2 μήνες πήρα μετα/νο το 525 το 2005 για βολτίτσα στο βουνό αλλα και για μονοπατάκι.
    Απο θέμα δύναμης , πάαααρα πολύ σε σημείο εκρηκτικό!!
    Όπως το εγραψε και ο stoubi , για αυτόν (δλδ για εμένα) που δεν είναι προπονημενος και μαθημένος σε τέτοιες οδηγικές καταστάσεις σε ρίχνει κάτω , ακριβώς σα τα αλαφιασμένα άλογα!!
    Με εχει ρίξει 'ηδη 2 φορές χωρίς βέβαια το παραμικρό τραυματισμό αλλα προσωπικά και ας μην είμαι και ο πιο ειδικός θα σου πρότεινα το 400!!

    Εύχομαι μια σωστή επιλογή και να χαρείς τα βουνά!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF