Όπου υπάρχει υπερβολή, υπάρχει, τουλάχιστον, "ελαφριά προκατάληψη" ( "βαμμένος πορτοκαλής").Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
καλα, μην υπερβαλουμε για την αισθηση του, πραγματι διχρονιζει αλλα οχι και 2.5 διχρονο χαχαχαχα
και αφου μιλαμε για 400αρι καινουργιο και νεας γενειάς κινητηρα (με ελαχιστο μηχανοφρενο) η ποιό δίκαιη σύγκριση του χουζα ειναι εκεινη με το νεο ΒΕΤΑ 400 RR το οποιο αναμενεται να κανει σαλο!
Αλλά έγραψα ότι "θυμίζει"..., όχι ότι είναι και δίχρονο.
Τώρα για το Beta, που παλαιότερα είχε και τον προηγούμενο ΚΤΜ κινητήρα, η εμπορική του πορεία θα εξαρτηθεί από την αξιοπιστία του, την απόδοση των αναρτήσεων (USD Μarzzochi 45 mm & αμορτισέρ Sachs με παραδοσιακό "μοχλικό"), την πολιτική τιμών και επάρκεια ανταλλακτικών, εξουσιοδοτημένα συνεργεία,κλπ.
Σίγουρα, όσο μεγαλύτερος και καλύτερος είναι ο ανταγωνισμός, τόσο ωφελείται ο καταναλωτής.