αν μπορεσω θα παω να το καβαλησω την δευτερη (αν κι η αληθεια ειναι οτι θα παω για τα duke κυριως) και το παλιο ασχημου φαινοταν και μου φαινεται κι αυτο το ιδιο.
αν μπορεσω θα παω να το καβαλησω την δευτερη (αν κι η αληθεια ειναι οτι θα παω για τα duke κυριως) και το παλιο ασχημου φαινοταν και μου φαινεται κι αυτο το ιδιο.
Kοίταζα τα αξεσουάρ που έχουν βγει για το μηχανάκι και παρατηρησα πως βγαινει και θερμενόμενες σέλες αναβάτη - συνεπίβάτη για το απλό (το R έχει μια μονοκόματη σέλα) και σκεφτόμουν πως ίσως και να μην χρειάζεται μιας και παρατηρήσαμε πως μια θερμοκρασία ο πάτος ο κ@λ@σ μας την είχε .
Τα αξεσουάρ του μωρού http://www.mrbike.gr/website/teleita...souar-tou.html
Ας γράψω λοιπόν και εγώ την άποψη μου, μετά από το test ride που έκανα τη Παρασκευή.
Αρχικά, έκανα με το μηχανάκι λίγο πάνω από 25 χιλιόμετρα. Περιελάμβαναν κίνηση μέσα στη πόλη, εθνική και λίγο επαρχιακό. Οδήγησα και το απλό και το R. Ο καιρός ήταν αρκετά καλός, χωρίς αέρα με περίπου 24 βαθμούς κελσίου.
Αρχικά καβάλησα το απλό και όχι το R.
+ απίθανο ζύγισμα
+ποιότητα κύλισης
+πολύ καλή δουλειά από τη μαμά ζελατίνα
+κλασικό σασμαν ΚΤΜ
+ο κινητήρας στο πρόγραμμα road δε σκόρτσαρε καθόλου σε καμία ταχύτητα
+ελεγχόμενο γλίστρημα πίσω τροχού, μιας και μετά επεμβαίνει το traction control
+ποιότητα κατασκευής
- ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (μπροστά-πίσω) σε 4 modes
- μου έδωσε την αίσθηση ότι αν πέσει κάτω θα τσούξει πολύ η τσέπη
- έβγαινε αρκετή ζέστη από τη σέλα
Γενικά λοιπόν, αν το μηχανάκι έβγαινε με manual ρυθμίσεις στις αναρτήσεις & είχαν κάπως καλύτερη προστασία κάποια μέρη του, όπως πχ ο κινητήρας θα ήταν ότι πρέπει για σχεδόν τα πάντα, εξαιρουμένου του χώματος αφού μπροστά φοράει 19 ζάντα.
Πάμε τώρα στο R.
Αρκετά ψηλότερο από το απλό, με μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεις. Απορροφούσε τα πάντα από ανωμαλίες στο δρόμο, όπως βέβαια και το απλό. Τα θετικά του απλού ισχύουν και εδώ, με διαφοροποίηση της ζελατίνας του R, που είναι αρκετά πιο κοντή.
Άρα :
-Ζελατίνα, μετά τα 130 σε χτυπούσε ο αέρας
Έξτρα σύν :
+ Δυνατότητα απενεργοποίησης μόνο του πίσω ABS (σαφώς και του μπροστά αν το θέλεις).
+ Ύψος από έδαφος (για όσους τους νοιάζει το χώμα).
+ Manual ρυθμίσεις αναρτήσεων αλλά και με ηλεκτρικό τρόπο.
+ έρχεται με κάγκελα.
Θα έπρεπε πιστεύω να του έβαζαν και μια ποδιά γιατί είναι πολύ γυμνό από κάτω.
Εν κατακλείδι, ωραίο αλλά..
Πολύ γκάζι, super στήσιμο, εύκολο μέσα στη πόλη αλλά, νομίζω ότι δεν είναι αρκετά ποστατευμένο, πολλά ηλεκτρικά.
Ας το δούμε 2 χρόνια τι ζημιές θα βγάλει και μετά όποιος το θέλει πράττει αναλόγως.
υ.γ Δεν έχω ιδέα για τη κατανάλωση μιας και δεν είχα το μυαλό μου εκεί, & το γκάζι το είχα συνεχώς όσο το δυνατόν πιο ανοιχτό.
θα πάω αύριο να κάνω test drive.. να δούμε τι λέει το συγκεκριμένο μοντέλο..
Braaaaaaaaaaaaaaaaaapppp Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp!!! Ο εγκέφαλος πρέπει να λειτουργεί σε MODE 010001110001
Πιστεύω οτι το μόνο σοβαρό πρόβλημα συνύπαρξης με το Adventure 9Χ0 πέρα από τα προβλήματα αξιοπιστίας είναι η ζέστη του κινητήρα. Ο Lioulios παραπάνω μας είπε οτι σε πυκνή κυκλοφορία δεν ανεβασε θερμοκρασία. Μάλλον εννοεί στο ψυκτικό. Άν βγάζει πολλή ζέστη στη σέλα και στα πόδια του αναβάτη, τότε θα είναι δυσάρεστη η συμβίωση μαζί του στη χώρα μας. Ειδικά στην Αθήνα.
Τελευταία τροποποίηση από gefr; 02/04/2013 στις 07:17.
Ρε παιδια, πως θέλετε 150 άλογα χωρίς ζέστη; Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει! Φυσικα και θα βγάζει ζέστη!
δεν είναι τόσο απλά τα πράματα....
και το 990 φούρνος είναι.....
Εχθές πραγματοποιήθηκε από την ART http://www.allroad-training.com/ και την Ελληνμοτο το χωμάτινο test ride για τα νέα 1190 και 1190 R.
Μας έγινε μια αναλυτική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας και όλων των ιδιοτήτων της, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις κλπ.
Για την ομορφιά δεν θα μιλήσω γιατί είναι θέμα προσωπικό του καθενός αν του αρέσει ή όχι. Εμένα το 990 εξακολουθεί να μου αρέσει περισσότερο. Από το 1190 μου αρέσει το R.
Επίσης δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω ασφάλτινο test ride γιατί ήθελα να το δω πρώτα στο χώμα και να μην σχηματίσω εικόνα από πριν. Ίσως κάποια στιγμή να το κάνω.
Μας δόθηκε ένα απλό με χωμάτινα λάστιχα και το R με ασφάλτινα. Το test ride έγινε στις Αλυκές Αναβύσσου με πλοηγό. Η διαδρομή ήταν 100% χωμάτινη χωρίς όμως ιδιαίτερες δυσκολίες με κάνα-δύο αλματάκια και αρκετές στροφές για ντριφταρίσματα.
Καταρχήν σε σχέση με το 990 S που είχα στην κατοχή μου και τα 2 (1190 & R) είναι πιο χαμηλά πατούσα αρκετά καλά με τα πόδια κάτω. Το R είχε την σέλα στην πιο χαμηλή και εκεί σχεδόν πατούσα με τα 2 πέλματα (το ύψος μου 1,79). Στο S πατούσα ισα-ισα με τις μύτες.
Από βάρος είναι πιο βαρύ από το 990. Την διαφορά την κατάλαβα αμέσως. Δεν ξέρω πόση διαφορά έχουν πάντως είναι αξιοσημείωτη.
Η θέση οδήγησης (καθιστός) έγινε πιο στρητάδικη. Είσαι λίγο πιο μακριά από τις τιμονόπλακες και λίγο πιο χωστός μέσα στο ντεπόζιτο. Δείχνει πολύ ογκώδες αλλά τελικά κούμπωσα ωραία στο ντεπόζιτο χωρίς να ανοίγουν τα πόδια όπως φοβόμουν.
Στο 990 S ήσουν πάνω στο μηχανάκι στο 1190 μέσα. Πιστεύω έχει να κάνει ότι το 990 είναι Rally Replica με αρκετά πιο χωμάτινο προσανατολισμό ενώ το 1190 «στριτίζει».
Εντύπωση μου έκανε ο πολύ μαλακός συμπλέκτης. Είχε πάρα πολύ καλή αίσθηση. Με την μανέτα του να είναι σπαστή. Του φρένου δεν ήταν. Δεν κατάλαβα γιατί.
Το διπλό στάντ πλέον έγινε BMW ανεβαίνει με την σκέψη.
Δεν θα σχολιάσω τον θερμοσίφωνα που έχει για εξάτμιση.
Στα οδηγικά τώρα. Ωραίο ήχος δεν το περίμενα. Βέβαια σαν του νέου Multistrada δεν είναι που όταν το άκουσα ανατρίχιασα μου σηκώθηκε …η πέτσα !
Ίσως με μια εξατμισούλα γίνει ακόμα καλύτερος. Καθιστός είπαμε έγινε πιο στριτάδικο κούμπωσα πολύ καλά. Μόλις σηκώθηκα όρθιος και ήμουν έτοιμος να το θάψω εντυπωσιάστηκα από την πολύ καλή θέση. Τα γόνατα ακουμπάνε πάρα πολύ καλά και έχεις πολύ καλή επαφή με το μηχανάκι. Δεν με ξένισε καθόλου. Όλη τη μέρα οδηγούσα το 250αρι μου και νόμιζα ότι ακόμα ήμουν πάνω σε αυτό.
Οι αναρτήσεις ήταν στο comfort στο R που ρυθμίζονται χειροκίνητα και από ότι είδα στο απλό στο 1 άτομο που και πάλι comfort είναι. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ μαλακές. Αλλά δεν μπορούσαν να τις αλλάζουν συνέχεια για το κάθε αναβάτη.
Μοτέρ. Μας δόθηκε με την επιλογή εντούρο δηλαδή 100 άλογα, ABS μόνο στο μπροστινό και το traction σε 1 περιστροφή ο μπροστινός τροχός – 2 περιστροφές ο πίσω. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ! Δηλαδή αν τα 100 άλογα είναι έτσι τι γίνεται με τα 150 ??? Πάρα πολύ ροπή. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ! Ανοίγεις το γκάζι τέρμα ντριφτάρεις γουστάρεις και δεν φοβάσαι τίποτα. Φρενάρεις με όλα με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό και σταματάει φανταστικά. Είναι playstation. Και άμα έχεις τα κότσια τα βγάζεις όλα off ……
Με τα υπόλοιπα δεν ασχολήθηκα και πολύ δλδ. Ζελατίνα ,χειριστήρια, σέλα , σέλα συνοδηγού, καθρέπτες, ζάντες tubeless κλπ.
Ούτε θα γράψω και λεπτομέρειες για το πώς κόβει το traction. Κόβει πάντως πάρα πολύ έξυπνα και δεν σε χαλάει καθόλου.
Αρνητικά ?
- Εκτεθειμένο μοτέρ. Πλαστική ποδιά της πλάκας.
- Εκτεθειμένοι λαιμοί εξάτμισης.
- Εξάτμιση εκτός από άσχημη είναι και πολύ βαριά. Και το βάρος πάει μονόπαντα.
- Πάρα πολλά ηλεκτρονικά. Ειδικά οι αναρτήσεις στο 1190 που είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες πολύ τις φοβάμαι.
- Και ο πιο άπειρος οδηγός που δεν έχει κάνει ταξιδιωτικό εντούρο ποτέ το πήρε και έφυγε.
- Σε κάνει μάγκα από το πουθενά.
- Έχει τρελό γκάζι (και δεν το οδήγησα στο 150 άλογα!)
Θετικά ?
- Και ο πιο άπειρος οδηγός που δεν έχει κάνει ταξιδιωτικό εντούρο ποτέ το πήρε και έφυγε.
- Σε κάνει μάγκα από το πουθενά.
- Έχει τρελό γκάζι και τρελή ροπή.
- Είναι ΚΤΜ !!! Υπάρχει μια πολύ σοβαρή εταιρία που ότι κουσούρια και να βγάλει στα επόμενα μοντέλα θα τα διορθώσει όλα. Γιατί ΘΑ βγάλει είναι σίγουρο! ΟΛΕΣ οι μάρκες βγάζουν !!! Άσχετο που ο πολύς ο κόσμος δεν τα μαθαίνει.
Αν θα το αγόραζα ??? 100% ΝΑΙ. Αν θα το αγόραζα σήμερα μάλλον όχι θα περίμενα το μοντέλο του 2014.
Αν θα το πρότεινα σε φίλους που τώρα θέλουν να ασχοληθούν με το ταξιδιωτικό εντούρο ? 1000%.
Έχει την καλύτερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτά που προσφέρει.
Και πάλι πιστεύω ότι είναι το μόνο πραγματικό On-Off αν και πλέον το ON είναι λίγο πιο πολύ.
Σε σχέση λοιπόν με τα παραπάνω που είχα γράψει πριν το οδηγήσω επιβεβαιώθηκα 100%. Το μηχανάκι εξελίχθηκε! Εμείς ?
Δεν θα τολμούσα να απενεργοποιήσω τα ηλεκτρονικά.
Αφού τα έχω χαζός είμαι ? Αφού μπορώ!
Γιατί να κατέβω την κατηφόρα χωρίς ABS ?
Γιατί να κάνω power drift και να κινδυνεύω να φάω high-side (το έχω πάθει)
Γιατί στη βροχή να τρέμω με τα χωμάτινα ? Βάλε το traction.
Εκκίνηση σε φανάρι με 1000αρι superbike δίπλα …..χιχιχι Anti-spin Anti –souza και γεία σας τα λέμε !
΄Έτσι λοιπόν σε κάνει μάγκα και ΤΕΜΠΈΛΗ όμως!!!
[img=http://imageshack.us/scaled/large/259/07042013823.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/507/07042013822.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/690/07042013821.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/255/07042013820.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/94/07042013819.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/199/07042013818.JPG]
[img=http://imageshack.us/scaled/large/593/07042013815.jpg]
Σήμερα οδήγησα και τις δύο εκδόσεις. Σαν κάτοχος 990 adventure S, μπορώ να κάνω μια σύγκριση. Λοιπόν, το καινούριο Adventure (το απλό, όχι το R ) έχει, σε σχέση με το παλιό (μοντ.2010):
Σαφώς περισσότερη δύναμη-γκάζι, καλύτερα φρένα, λιγότερους (ελάχιστους) κραδασμούς, ελαφρότερο συμπλέκτη (πολύ καλό), ομαλότερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές (δε σκορτσάρει, όμως έχει ένα (μικρό) τίναγμα όταν ανοίγεις το γκάζι από κλειστό), καλύτερο κόψιμο του τιμονιού, το 990 είναι υποκειμενικά βαρύτερο σε χειρισμούς σε στάση. Κάθεσαι πιο χαμηλά και "μέσα", η όλη αίσθηση πλησιάζει πιο πολύ στο SMT-φαίνεται σα μια δυνατότερη έκδοση του SMT. To εμπιστεύθηκα γρήγορα και το οδήγησα σβέλτα στην ασφάλτινη διαδρομή, μου έδωσε μεγάλη ευχαρίστηση. Αντίθετα, στο R κάθεσαι πιο ψηλά και ''πάνω'' και η ακρίβεια στην άσφαλτο είναι μικρότερη-δε με τράβηξε όπως το απλό. Σίγουρα όμως στο χώμα θα είναι ανώτερο. Στη θέση οδήγησης, εγώ θα ήθελα το τιμόνι πιο πίσω και πάνω και στα δύο, μου φαίνεται πιο μπροστά απ` ότι πρέπει. Καλή η ρυθμιζόμενη ζελατίνα του απλού, φαντάζομαι ότι η έξτρα θα είναι ακόμα καλύτερη σε κάλυψη από τον αέρα. Εύκολο ανέβασμα στο κεντρικό σταντ, πολύ σκληρό ελατήριο όμως στο πλαινό. Ζέστα βγάζει αρκετή κάτω από τη σέλα, το καλοκαίρι στην πόλη θα είναι δυσάρεστο.
Τα πλαινά πλαστικά προστατευτικά του απλού κάνουν δουλειά: ένας από το γκρουπ έπεσε (με μηδέν χιλιόμετρα, όταν του έσβησε ο κινητήρας ξεκινώντας από στάση με το τιμόνι στριμμένο-δεν πάτησε ο χριστιανός το συμπλέκτη, εγώ μετά από δύο τέτοιες πτώσεις με το 990 μου έχει γίνει αντανακλαστικό να πατάω αμέσως τη μανέτα μόλις ακούσω το τσαφ). Το αποτέλεσμα ήταν ένα (ελάχιστο) ξυσιματάκι στο πλαστικό προστατευτικό του ρεζερβουάρ και της εξάτμισης και στη χούφτα. Ομως το γκρι πλαστικό δε φαίνεται καθόλου ωραίο-εγώ θα τα έβαφα μαύρα (θα το κάνω αν το αγοράσω). Γενικά σαν εμφάνιση, το R υπερέχει-στο απλό κάτι δεν πάει καλά, δε σε τραβάει οπτικά και στους δύο χρωματισμούς. Ισως αν έμπαιναν τα πορτοκαλιά κάγκελα του R να έδειχνε καλύτερα. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και βαφής και στα δύο πάντως (τα γραφικά είναι ανάγλυφα και όχι αυτοκόλλητα).
Ενδιαφέρον θα είχε μια σύγκριση με το Multistrada και το νέο R1200 GS. Iσως κάποτε...
Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 18/04/2013 στις 17:43.