Σελίδα 23 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 1318192021222324252627283373 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 331 έως 345 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #331
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    αν μπορεσω θα παω να το καβαλησω την δευτερη (αν κι η αληθεια ειναι οτι θα παω για τα duke κυριως) και το παλιο ασχημου φαινοταν και μου φαινεται κι αυτο το ιδιο.

  2. #332
    Kοίταζα τα αξεσουάρ που έχουν βγει για το μηχανάκι και παρατηρησα πως βγαινει και θερμενόμενες σέλες αναβάτη - συνεπίβάτη για το απλό (το R έχει μια μονοκόματη σέλα) και σκεφτόμουν πως ίσως και να μην χρειάζεται μιας και παρατηρήσαμε πως μια θερμοκρασία ο πάτος ο κ@λ@σ μας την είχε .

    Τα αξεσουάρ του μωρού http://www.mrbike.gr/website/teleita...souar-tou.html

  3. #333
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ας γράψω λοιπόν και εγώ την άποψη μου, μετά από το test ride που έκανα τη Παρασκευή.

    Αρχικά, έκανα με το μηχανάκι λίγο πάνω από 25 χιλιόμετρα. Περιελάμβαναν κίνηση μέσα στη πόλη, εθνική και λίγο επαρχιακό. Οδήγησα και το απλό και το R. Ο καιρός ήταν αρκετά καλός, χωρίς αέρα με περίπου 24 βαθμούς κελσίου.

    Αρχικά καβάλησα το απλό και όχι το R.

    + απίθανο ζύγισμα
    +ποιότητα κύλισης
    +πολύ καλή δουλειά από τη μαμά ζελατίνα
    +κλασικό σασμαν ΚΤΜ
    +ο κινητήρας στο πρόγραμμα road δε σκόρτσαρε καθόλου σε καμία ταχύτητα
    +ελεγχόμενο γλίστρημα πίσω τροχού, μιας και μετά επεμβαίνει το traction control
    +ποιότητα κατασκευής

    - ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (μπροστά-πίσω) σε 4 modes
    - μου έδωσε την αίσθηση ότι αν πέσει κάτω θα τσούξει πολύ η τσέπη
    - έβγαινε αρκετή ζέστη από τη σέλα

    Γενικά λοιπόν, αν το μηχανάκι έβγαινε με manual ρυθμίσεις στις αναρτήσεις & είχαν κάπως καλύτερη προστασία κάποια μέρη του, όπως πχ ο κινητήρας θα ήταν ότι πρέπει για σχεδόν τα πάντα, εξαιρουμένου του χώματος αφού μπροστά φοράει 19 ζάντα.

    Πάμε τώρα στο R.

    Αρκετά ψηλότερο από το απλό, με μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεις. Απορροφούσε τα πάντα από ανωμαλίες στο δρόμο, όπως βέβαια και το απλό. Τα θετικά του απλού ισχύουν και εδώ, με διαφοροποίηση της ζελατίνας του R, που είναι αρκετά πιο κοντή.

    Άρα :

    -Ζελατίνα, μετά τα 130 σε χτυπούσε ο αέρας

    Έξτρα σύν :

    + Δυνατότητα απενεργοποίησης μόνο του πίσω ABS (σαφώς και του μπροστά αν το θέλεις).
    + Ύψος από έδαφος (για όσους τους νοιάζει το χώμα).
    + Manual ρυθμίσεις αναρτήσεων αλλά και με ηλεκτρικό τρόπο.
    + έρχεται με κάγκελα.


    Θα έπρεπε πιστεύω να του έβαζαν και μια ποδιά γιατί είναι πολύ γυμνό από κάτω.

    Εν κατακλείδι, ωραίο αλλά..
    Πολύ γκάζι, super στήσιμο, εύκολο μέσα στη πόλη αλλά, νομίζω ότι δεν είναι αρκετά ποστατευμένο, πολλά ηλεκτρικά.

    Ας το δούμε 2 χρόνια τι ζημιές θα βγάλει και μετά όποιος το θέλει πράττει αναλόγως.

    υ.γ Δεν έχω ιδέα για τη κατανάλωση μιας και δεν είχα το μυαλό μου εκεί, & το γκάζι το είχα συνεχώς όσο το δυνατόν πιο ανοιχτό.

  4. #334
    αυτό με την ζέστα το ρωτήσατε????

  5. #335
    Stockholme Syndrome Το avatar του/της Hintro
    Εγγραφή
    07/11/2011
    Μηνύματα
    130
    θα πάω αύριο να κάνω test drive.. να δούμε τι λέει το συγκεκριμένο μοντέλο..
    Braaaaaaaaaaaaaaaaaapppp Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp!!! Ο εγκέφαλος πρέπει να λειτουργεί σε MODE 010001110001

  6. #336
    Πιστεύω οτι το μόνο σοβαρό πρόβλημα συνύπαρξης με το Adventure 9Χ0 πέρα από τα προβλήματα αξιοπιστίας είναι η ζέστη του κινητήρα. Ο Lioulios παραπάνω μας είπε οτι σε πυκνή κυκλοφορία δεν ανεβασε θερμοκρασία. Μάλλον εννοεί στο ψυκτικό. Άν βγάζει πολλή ζέστη στη σέλα και στα πόδια του αναβάτη, τότε θα είναι δυσάρεστη η συμβίωση μαζί του στη χώρα μας. Ειδικά στην Αθήνα.
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 02/04/2013 στις 07:17.

  7. #337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    αυτό με την ζέστα το ρωτήσατε????
    Το περιεργο ειναι οτι ενω εβγαζε αρκετη ζεστη κατω απ τη σελα(το R),η ενδειξη θερμοκρασιας στα οργανα ηταν μονιμως κατω απ τη μεση.

  8. #338
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Πιστεύω οτι το μόνο σοβαρό πρόβλημα συνύπαρξης με το Adventure πέρα από τα προβλήματα αξιοπιστίας είναι η ζέστη του κινητήρα. Ο Lioulios παραπάνω μας είπε οτι σε πυκνή κυκλοφορία δεν ανεβασε θερμοκρασία. Μάλλον εννοεί στο ψυκτικό. Άν βγάζει πολλή ζέστη στη σέλα και στα πόδια του αναβάτη, τότε θα είναι δυσάρεστη η συμβίωση μαζί του στη χώρα μας. Ειδικά στην Αθήνα.
    Ναι για την ένδειξη λέω που ήταν μονίμως κολημένη στις 4 μπάρες ( 3+ την 1η που είναι μεγαλύτερη απο τις άλλες) Τη θερμοκρασία που νιώσαμε απο τον κινητήρακαι με περίπου 24 βαθμούς κελσίου οξω ίσα που την κατάλαβα ... Περισσότερο θα με ενοχλούσε πιστεύω .

  9. #339
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Ρε παιδια, πως θέλετε 150 άλογα χωρίς ζέστη; Κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει! Φυσικα και θα βγάζει ζέστη!

  10. #340
    δεν είναι τόσο απλά τα πράματα....

    και το 990 φούρνος είναι.....

  11. #341
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MultiS Προβολή μηνύματος
    Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με το χώμα η την εκτός δρόμου οδήγηση η πρώτη εταιρία που του έρχεται στο μυαλό είναι η ΚΤΜ.

    Η ΚΤΜ είναι μια εταιρία με συγκεκριμένο προσανατολισμό …το ΧΩΜΑ.

    Για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ο προσανατολισμός είναι η εκτός δρόμου οδήγηση δηλαδή να σου δώσει τη δυνατότητα να δεις και κάτι άλλο πέρα από τα μέρη που σε οδηγεί η άσφαλτος. Τα ταξίδια εξερεύνησης ή περιπέτειας….
    Να πας όπου σε πάει ο χωματόδρομος μερικές φορές και το μονοπάτι. Να φτάσεις κάπου που βλέπεις μπροστά τα πράγματα δύσκολα και να μην γυρίσεις πίσω (στα πλαίσια του λογικού) να προχωρήσεις να ξεπεράσεις τα εμπόδια.

    Έχει αποδείξει ότι με αυτό το θηρίο κερδίζεις και DAKAR αλλά δεν νομίζω να αφορά κανέναν μας εδώ μέσα. Και στα κατάλληλα χέρια επαγγελματιών οδηγών ξεπερνάει κάθε εμπόδιο.

    Είχε μία μοτοσυκλέτα που ήταν πραγματικά μια κατηγορία μόνη της το 950 & 990 Adv. Ενώ όλοι οι άλλοι είναι ψευδό on-off, στο περίπου, με χυτές ζάντες και όλα τα ζωτικά μέρη εκτεθειμένα. Ίσως το 1200GS με τις ακτίνες και το Caponord να μπορούσαν να συμμετάσχουν στην κατηγορία “KTM”

    Από το 2003 που βγήκε στην παραγωγή το 950 ο ειδικός τύπος, ελληνικός και ξένος, το περιλαμβάνει σε όλα τα τεστ και σε όλα τα συγκριτικά με όποια καινούργια μοτοσυκλέτα κυκλοφόρησε στην κατηγορία των on-off. Varadero, Caponord , GS, Multistrada 1000 & 1200, Tiger 800 ,1000,1200, Transalp, F800 GS, Stelvio και δεν θυμάμαι και άλλα. Ποτέ δεν κέρδισε σε κάποια κατηγορία με διαφορά ποτέ δεν κέρδισε κάποιο μεγάλο τεστ.
    Στην ερώτηση όμως προς τους συντάκτες « Ποιο από όλα θα αγόραζες» 9 στις 10 απαντήσεις ήταν το ΚΤΜ!!! Γιατί ??? Ήταν όλοι τους Meoni ?
    Η απάντηση είναι απλή η μοτοσυκλέτα έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό. Είναι ξεκάθαρη με το τι προσφέρει. Έφτιαξαν ένα σύνολο να ανταποκρίνεται εξαιρετικά εκτός δρόμου και παράλληλα μια μοτοσυκλέτα με απίστευτη αίσθηση στο δρόμο.

    Fun factor στο maximum.

    Και όλα αυτά όσο πιο απλά γίνεται με μία αλλαγή από καρμπυρατέρ σε injection και ABS το 2006. Ακόμα μέχρι πριν 3 χρόνια υπήρχε 1 και μοναδικό σετ ελαστικών 1 μόνο εταιρία για χρήση σε δρόμο. Ακόμα και εκεί τα πράγματα ήταν απλά ούτε να σκοτίζεις το μυαλό σου με 2γομα και 3γόμα. Η ουσία ήταν στην οδηγική απόλαυση και όχι στα γύρω – γύρω .

    Τώρα?
    Εξελίχθηκε….
    Αλήθεια πόσο εξελιχθήκαμε εμείς σαν οδηγοί για να κουμαντάρουμε 150 άλογα ??? Τι κάναμε εμείς όλα αυτά τα χρόνια για να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί ? Μάλλον τίποτα! Πόσο κουραστήκαμε πόσο ιδρώσαμε? Πόσο θαρραλέα ανοίξαμε το γκάζι στην έξοδο και το αφήσαμε να γλιστράει??? Για να μην θέλουμε traction control??? Έτσι λοιπόν τα κενά τα συμπληρώνει η τεχνολογία και τα ηλεκτρονικά.

    Για μένα δυστυχώς μπήκε στην κατηγορία των «άλλων». Αυτών με τα 1200 cc και 150 άλογα με τις 32 ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, με το traction control και τους 17 χάρτες για ποιο ομαλή οδήγηση στο βρεμένο! Έγινε ίδια με τους άλλους. Με αυτούς που πάνε για καφέ μέχρι το Σούνιο. Φυσικά όταν δεν βρέχει !!!

    Μπορεί οδηγικά το μηχανάκι να είναι απίστευτο μπορεί όλα τα ηλεκτρονικά να απενεργοποιούνται. Μπορεί να κερδίσει όλα τα συγκριτικά του κόσμου.
    Εύχομαι να έχει διατηρήσει το fun factor του προκατόχου του και την αξιοπιστία του.


    Σκέψεις από έναν ιδιοκτήτη 990 Adv που ακόμα προσπαθεί να εξελιχθεί για να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας του…….





    υ.γ.1 Προσωπικά η εξέλιξη που ήθελα από το 990 είναι ένα ίδιο ακριβώς μηχανάκι σε επιδόσεις (100 άλογα ούτε καν τα 115 από το μοτέρ του SD) με +100 χιλ αυτονομία και -30 κιλά βάρος. Ίσως να έρθει με την μορφή ενός 690…. Δικύλινδρο εεε!

    υ.γ.2 Πιστεύει κανείς ότι ένα μηχανάκι με τόσα ηλεκτρονικά και τόσους σένσορες θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στα παρακάτω ταξίδια χωρίς να ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα τους αναβάτες ?? Πόσο αξιόπιστο θα είναι για αυτό που το πλασάρει η ΚΤΜ… μηχανάκι Adventure ???

    http://www.ride-the-world.net/wordpr..._id=14&lang=en

    http://bigbiketrip.wordpress.com/equipment/

    Τελικά έφτασε η μέρα που μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για το μηχανάκι.

  12. #342
    Εχθές πραγματοποιήθηκε από την ART http://www.allroad-training.com/ και την Ελληνμοτο το χωμάτινο test ride για τα νέα 1190 και 1190 R.
    Μας έγινε μια αναλυτική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας και όλων των ιδιοτήτων της, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις κλπ.

    Για την ομορφιά δεν θα μιλήσω γιατί είναι θέμα προσωπικό του καθενός αν του αρέσει ή όχι. Εμένα το 990 εξακολουθεί να μου αρέσει περισσότερο. Από το 1190 μου αρέσει το R.

    Επίσης δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω ασφάλτινο test ride γιατί ήθελα να το δω πρώτα στο χώμα και να μην σχηματίσω εικόνα από πριν. Ίσως κάποια στιγμή να το κάνω.

    Μας δόθηκε ένα απλό με χωμάτινα λάστιχα και το R με ασφάλτινα. Το test ride έγινε στις Αλυκές Αναβύσσου με πλοηγό. Η διαδρομή ήταν 100% χωμάτινη χωρίς όμως ιδιαίτερες δυσκολίες με κάνα-δύο αλματάκια και αρκετές στροφές για ντριφταρίσματα.

    Καταρχήν σε σχέση με το 990 S που είχα στην κατοχή μου και τα 2 (1190 & R) είναι πιο χαμηλά πατούσα αρκετά καλά με τα πόδια κάτω. Το R είχε την σέλα στην πιο χαμηλή και εκεί σχεδόν πατούσα με τα 2 πέλματα (το ύψος μου 1,79). Στο S πατούσα ισα-ισα με τις μύτες.

    Από βάρος είναι πιο βαρύ από το 990. Την διαφορά την κατάλαβα αμέσως. Δεν ξέρω πόση διαφορά έχουν πάντως είναι αξιοσημείωτη.
    Η θέση οδήγησης (καθιστός) έγινε πιο στρητάδικη. Είσαι λίγο πιο μακριά από τις τιμονόπλακες και λίγο πιο χωστός μέσα στο ντεπόζιτο. Δείχνει πολύ ογκώδες αλλά τελικά κούμπωσα ωραία στο ντεπόζιτο χωρίς να ανοίγουν τα πόδια όπως φοβόμουν.

    Στο 990 S ήσουν πάνω στο μηχανάκι στο 1190 μέσα. Πιστεύω έχει να κάνει ότι το 990 είναι Rally Replica με αρκετά πιο χωμάτινο προσανατολισμό ενώ το 1190 «στριτίζει».

    Εντύπωση μου έκανε ο πολύ μαλακός συμπλέκτης. Είχε πάρα πολύ καλή αίσθηση. Με την μανέτα του να είναι σπαστή. Του φρένου δεν ήταν. Δεν κατάλαβα γιατί.

    Το διπλό στάντ πλέον έγινε BMW ανεβαίνει με την σκέψη.

    Δεν θα σχολιάσω τον θερμοσίφωνα που έχει για εξάτμιση.

    Στα οδηγικά τώρα. Ωραίο ήχος δεν το περίμενα. Βέβαια σαν του νέου Multistrada δεν είναι που όταν το άκουσα ανατρίχιασα μου σηκώθηκε …η πέτσα !
    Ίσως με μια εξατμισούλα γίνει ακόμα καλύτερος. Καθιστός είπαμε έγινε πιο στριτάδικο κούμπωσα πολύ καλά. Μόλις σηκώθηκα όρθιος και ήμουν έτοιμος να το θάψω εντυπωσιάστηκα από την πολύ καλή θέση. Τα γόνατα ακουμπάνε πάρα πολύ καλά και έχεις πολύ καλή επαφή με το μηχανάκι. Δεν με ξένισε καθόλου. Όλη τη μέρα οδηγούσα το 250αρι μου και νόμιζα ότι ακόμα ήμουν πάνω σε αυτό.

    Οι αναρτήσεις ήταν στο comfort στο R που ρυθμίζονται χειροκίνητα και από ότι είδα στο απλό στο 1 άτομο που και πάλι comfort είναι. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ μαλακές. Αλλά δεν μπορούσαν να τις αλλάζουν συνέχεια για το κάθε αναβάτη.

    Μοτέρ. Μας δόθηκε με την επιλογή εντούρο δηλαδή 100 άλογα, ABS μόνο στο μπροστινό και το traction σε 1 περιστροφή ο μπροστινός τροχός – 2 περιστροφές ο πίσω. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ! Δηλαδή αν τα 100 άλογα είναι έτσι τι γίνεται με τα 150 ??? Πάρα πολύ ροπή. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ! Ανοίγεις το γκάζι τέρμα ντριφτάρεις γουστάρεις και δεν φοβάσαι τίποτα. Φρενάρεις με όλα με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό και σταματάει φανταστικά. Είναι playstation. Και άμα έχεις τα κότσια τα βγάζεις όλα off ……

    Με τα υπόλοιπα δεν ασχολήθηκα και πολύ δλδ. Ζελατίνα ,χειριστήρια, σέλα , σέλα συνοδηγού, καθρέπτες, ζάντες tubeless κλπ.
    Ούτε θα γράψω και λεπτομέρειες για το πώς κόβει το traction. Κόβει πάντως πάρα πολύ έξυπνα και δεν σε χαλάει καθόλου.

    Αρνητικά ?
    - Εκτεθειμένο μοτέρ. Πλαστική ποδιά της πλάκας.
    - Εκτεθειμένοι λαιμοί εξάτμισης.
    - Εξάτμιση εκτός από άσχημη είναι και πολύ βαριά. Και το βάρος πάει μονόπαντα.
    - Πάρα πολλά ηλεκτρονικά. Ειδικά οι αναρτήσεις στο 1190 που είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες πολύ τις φοβάμαι.
    - Και ο πιο άπειρος οδηγός που δεν έχει κάνει ταξιδιωτικό εντούρο ποτέ το πήρε και έφυγε.
    - Σε κάνει μάγκα από το πουθενά.
    - Έχει τρελό γκάζι (και δεν το οδήγησα στο 150 άλογα!)

    Θετικά ?
    - Και ο πιο άπειρος οδηγός που δεν έχει κάνει ταξιδιωτικό εντούρο ποτέ το πήρε και έφυγε.
    - Σε κάνει μάγκα από το πουθενά.
    - Έχει τρελό γκάζι και τρελή ροπή.
    - Είναι ΚΤΜ !!! Υπάρχει μια πολύ σοβαρή εταιρία που ότι κουσούρια και να βγάλει στα επόμενα μοντέλα θα τα διορθώσει όλα. Γιατί ΘΑ βγάλει είναι σίγουρο! ΟΛΕΣ οι μάρκες βγάζουν !!! Άσχετο που ο πολύς ο κόσμος δεν τα μαθαίνει.

    Αν θα το αγόραζα ??? 100% ΝΑΙ. Αν θα το αγόραζα σήμερα μάλλον όχι θα περίμενα το μοντέλο του 2014.
    Αν θα το πρότεινα σε φίλους που τώρα θέλουν να ασχοληθούν με το ταξιδιωτικό εντούρο ? 1000%.
    Έχει την καλύτερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτά που προσφέρει.
    Και πάλι πιστεύω ότι είναι το μόνο πραγματικό On-Off αν και πλέον το ON είναι λίγο πιο πολύ.

  13. #343
    Σε σχέση λοιπόν με τα παραπάνω που είχα γράψει πριν το οδηγήσω επιβεβαιώθηκα 100%. Το μηχανάκι εξελίχθηκε! Εμείς ?
    Δεν θα τολμούσα να απενεργοποιήσω τα ηλεκτρονικά.
    Αφού τα έχω χαζός είμαι ? Αφού μπορώ!
    Γιατί να κατέβω την κατηφόρα χωρίς ABS ?
    Γιατί να κάνω power drift και να κινδυνεύω να φάω high-side (το έχω πάθει)
    Γιατί στη βροχή να τρέμω με τα χωμάτινα ? Βάλε το traction.
    Εκκίνηση σε φανάρι με 1000αρι superbike δίπλα …..χιχιχι Anti-spin Anti –souza και γεία σας τα λέμε !

    ΄Έτσι λοιπόν σε κάνει μάγκα και ΤΕΜΠΈΛΗ όμως!!!


    [img=http://imageshack.us/scaled/large/259/07042013823.jpg]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/507/07042013822.jpg]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/690/07042013821.jpg]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/255/07042013820.jpg]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/94/07042013819.jpg]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/199/07042013818.JPG]
    [img=http://imageshack.us/scaled/large/593/07042013815.jpg]

  14. #344
    Σήμερα οδήγησα και τις δύο εκδόσεις. Σαν κάτοχος 990 adventure S, μπορώ να κάνω μια σύγκριση. Λοιπόν, το καινούριο Adventure (το απλό, όχι το R ) έχει, σε σχέση με το παλιό (μοντ.2010):
    Σαφώς περισσότερη δύναμη-γκάζι, καλύτερα φρένα, λιγότερους (ελάχιστους) κραδασμούς, ελαφρότερο συμπλέκτη (πολύ καλό), ομαλότερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές (δε σκορτσάρει, όμως έχει ένα (μικρό) τίναγμα όταν ανοίγεις το γκάζι από κλειστό), καλύτερο κόψιμο του τιμονιού, το 990 είναι υποκειμενικά βαρύτερο σε χειρισμούς σε στάση. Κάθεσαι πιο χαμηλά και "μέσα", η όλη αίσθηση πλησιάζει πιο πολύ στο SMT-φαίνεται σα μια δυνατότερη έκδοση του SMT. To εμπιστεύθηκα γρήγορα και το οδήγησα σβέλτα στην ασφάλτινη διαδρομή, μου έδωσε μεγάλη ευχαρίστηση. Αντίθετα, στο R κάθεσαι πιο ψηλά και ''πάνω'' και η ακρίβεια στην άσφαλτο είναι μικρότερη-δε με τράβηξε όπως το απλό. Σίγουρα όμως στο χώμα θα είναι ανώτερο. Στη θέση οδήγησης, εγώ θα ήθελα το τιμόνι πιο πίσω και πάνω και στα δύο, μου φαίνεται πιο μπροστά απ` ότι πρέπει. Καλή η ρυθμιζόμενη ζελατίνα του απλού, φαντάζομαι ότι η έξτρα θα είναι ακόμα καλύτερη σε κάλυψη από τον αέρα. Εύκολο ανέβασμα στο κεντρικό σταντ, πολύ σκληρό ελατήριο όμως στο πλαινό. Ζέστα βγάζει αρκετή κάτω από τη σέλα, το καλοκαίρι στην πόλη θα είναι δυσάρεστο.
    Τα πλαινά πλαστικά προστατευτικά του απλού κάνουν δουλειά: ένας από το γκρουπ έπεσε (με μηδέν χιλιόμετρα, όταν του έσβησε ο κινητήρας ξεκινώντας από στάση με το τιμόνι στριμμένο-δεν πάτησε ο χριστιανός το συμπλέκτη, εγώ μετά από δύο τέτοιες πτώσεις με το 990 μου έχει γίνει αντανακλαστικό να πατάω αμέσως τη μανέτα μόλις ακούσω το τσαφ). Το αποτέλεσμα ήταν ένα (ελάχιστο) ξυσιματάκι στο πλαστικό προστατευτικό του ρεζερβουάρ και της εξάτμισης και στη χούφτα. Ομως το γκρι πλαστικό δε φαίνεται καθόλου ωραίο-εγώ θα τα έβαφα μαύρα (θα το κάνω αν το αγοράσω). Γενικά σαν εμφάνιση, το R υπερέχει-στο απλό κάτι δεν πάει καλά, δε σε τραβάει οπτικά και στους δύο χρωματισμούς. Ισως αν έμπαιναν τα πορτοκαλιά κάγκελα του R να έδειχνε καλύτερα. Πολύ καλή ποιότητα υλικών και βαφής και στα δύο πάντως (τα γραφικά είναι ανάγλυφα και όχι αυτοκόλλητα).
    Ενδιαφέρον θα είχε μια σύγκριση με το Multistrada και το νέο R1200 GS. Iσως κάποτε...
    Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 18/04/2013 στις 17:43.

  15. #345
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    δεν είναι τόσο απλά τα πράματα....

    και το 990 φούρνος είναι.....
    οποιος παραπονιεται για ζεστη...δεν ξερει τι παει να πει ζεστη!δεν εχετε καβαλησει ss μαλλον και πολυ περισοτερο R1 του 04 και μετα για να καταλαβεται τι παει να πει ΖΕΣΤΗ!

    μια χαρα ειναι τα 990 και τα 950.

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF