Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: Βροχή - Εθνική - ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΡΕΕΕΕΕ

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Εγώ νομίζω ότι είναι θέμα συνήθειας.

    Ποτέ δεν με σταμάτησε η βροχή, μια φορά βρέθηκα στην Εθνική με πολλά χιόνια και ημουνα εγώ και το grader....
    Εντάξει δεν ήταν και πολύ έξυπνο, αλλά ήμουν νέος και δεν καταλάβαινα τίποτα.
    Ομως με βροχή πάω παντού ακόμα και σήμερα (που μεγάλωσα κι έβαλα μυαλό ??? )

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους....

    - Αν δεν ξέρετε τον δρόμο ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί πολύ.
    - Το ίδιο την νύχτα.
    - Υπάρχει περ'ίπτωση πχ να πάτε να βγείτε πίσω από πουλμαν η φορτηγό για προσπέραση και ακριβώς εκεί να αρχίζει νησίδα.
    - Αν δεν έχετε καλό εξοπλισμό μην επιχειρήσετε ταξίδι.
    - Αν μπορείς να πάς λίγο πιο γρήγορα βλέπεις καλύτερα. Γυρνωντας το κεφάλι μια δεξιά και μι ααριστερά η ζελατίναι του κράνους καθαρίζει αρκετά.
    - Μαλακά με το γκάζι και με τα φρένα. Προβλέπουμε ακόμα μακρύτερα και κανονίζουμε την πορεία μας.
    - Ακόμα κι αν δεν βρέχει πολύ και έχετε ατελείωτη ευθεία μπροστά σας μην ανοίγετε και πολύ. Μου έχει φύγει πίσω με 180 στην ευθεία του Σείριου. Λέγεται υδρολίσθηση - aquaplaning -
    - Πάντα τουλάχιστον 2 ζευγάρια γάντια μαζί σας όταν πάτε μακριά. Το 2ο το βάζετε στην επιστροφή, η και σε ενδιάμεση στάση.
    - Αν πέσετε σε πυκνή ομίχλη, να πατάτε το φρένο λίγο, ώστε να ανάβει το στόπ. Κάτι σαν φώς ομίχλης δηλαδή. Καλύτερα να το αναβοσβήνετε. Δεν είναι δύσκολο, αν δεν σου έχουν παγώσει τελείως τα χέρια, (βλέπε 2α γάντια).....Εννοείται ότι το πατάτε ίσα ίσα να ανάψει το στόπ, χωρίς να φρενάρει το μηχανάκι. Για μεγάλη απόσταση σε ομίχλη, ίσως αξίζει να ρυθμιστεί η βαλβίδα του πίσω φρένου να μείνει αναμμένη μόνιμα.
    Αν το μηχανάκι έχει alarm μπορείτε να τα ανάψετε. Το νόημα είναι να φαίνεστε από μια λογική απόσταση. Τα στοπ και φλας είναι 21Watt ενώ το πορείας πίσω είναι 5.
    - Στη βροχή η αλυσίδα ξεπλένεται έυκολα, παρτε σπρει μαζί σας.

    Θα επανέλθω μόλις σκεφτώ τίποτα άλλο....

    ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΥΜΑ!!!!
    :rotflmao: :rotflmao:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    οπως ειπα σε εντονη βροχη και ομιχλη (Αρτεμησιο) εχω αναψει το φλας
    το νοημα ειναι να φαινεσαι οπως ειπες!!!
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  3. #18
    Κάποτε στα παλιά χρόνια (1992) που ήμουν πιο λαλά και χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις ανέβαινα σε DT 200 R με εξοπλισμό εμού του ιδίου λόγω ότι ήμουν φοιτητής άρα και το κασέ μικρό ( γάντια για σκι , μπουφάν δερμάτινο για σαλόνια , αδιάβροχο ένα αντιανεμικό της POLO και κάποιες άλλες ενδυματολογικές εκπλήξεις δικής μου πρετ α πορτε ) και πήγαινα στη σχολή μου που βρισκόταν σε υψόμετρο 1100 μ περνώντας όμως πρώτα από Ράχες Τυμφρηστού με το χιόνι να είναι τουλάχιστον 20 εκ. Τι αέρηδες με έσπρωχναν προς τα πίσω τι νταλίκες με ρούφαγαν καθώς τις προσπέρναγα , τι λούτσα από λασπόνερα και άλλα διάφορα που συμπαρασύρει η βροχή και η κάθοδος των κουτιών τα έπαιρνα παραμάζωμα . Λοιπόν κατάφερα να επιβιώσω διότι δεν πήγα μόνο μια φορά αλλά τουλάχιστον αμέτρητες .Τώρα βέβαια που σαραντάρησα αλλά εξακολουθώ να καβαλάω μηχανή έχω αυτά να τα σκέφτομαι να τα θυμάμαι και καμιά φορά να είμαι σε φάση να τα ξανακάνω αλλά για μια φορά και πιο προετοιμασμένος . Τώρα δε που παίρνω καθημερινά την Εθνική και έχω τύχει και βροχές και μπόρες μου φαίνονται απλή εκδρομή όλα όσα συμβαίνουν με βροχή . Είναι αυτό που λέμε ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται .

  4. #19
    ΠΑΜΕ...;;; ΦΥΓΑΜΕ...!!! Το avatar του/της Turistas
    Εγγραφή
    26/11/2005
    Μηνύματα
    20
    ΝΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑ

    ΥΛΙΚΑ:
    1 ΠΑΤΑΤΑ
    ΤΗΝ ΚΟΒΟΥΜΕ
    ΤΗΝ ΑΛΟΙΦΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 7-9 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΞΕΘΑΜΠΩΣΕΙ
    ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΡ.....Ε.......ΦΕΥΓΟΥΜΕ

    ΤΙΣ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΤΑ 192 ΜΕΤΡΑ.....
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΕ PARKING H ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.....
    ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΑΥΤΟΣ , Ε ΤΟΤΕ ΜΠΕΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ......
    ΣΩΣΤΟΣ;;;

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    - Ακόμα κι αν δεν βρέχει πολύ και έχετε ατελείωτη ευθεία μπροστά σας μην ανοίγετε και πολύ. Μου έχει φύγει πίσω με 180 στην ευθεία του Σείριου. Λέγεται υδρολίσθηση - aquaplaning -
    Τι μου θύμησες τώρα. Το παθα με 200χλμ/ώρα γυρνώντας από Σέρρες τέλος Μαρτίου πριν τη Λαμία.Απίστευτο πέρασα πάνω από λιμνούλα(ήταν βράδυ,δεν την είδα) και χωρίς να κλείσω γκάζι έκοψε στα 170 χλμ/ώρα με ένα πολύ έντονο κούνημα του πίσω.Χέστηκα λέμε.Το ίδιο έπαθε και το 1200GS που ακολουθούσε.

    Εγω:-''Α ώστε αυτό είναι η υδρολίσθηση''

  6. #21
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    [B]Εγώ νομίζω ότι είναι θέμα συνήθειας.

    Να προσθεσω και γω οτι τραγουδαω ενα παλιο του Κινουση "δε καταλαβαινωωωω τιιιοποοοταααα τιιιιιιποοοτααα":rotflmao:
    για να παιρνω κουραγιο και βουρ στο πατσα...εχω σε αποσταση τις νταλικες και τις προσπερνω μολις ειμαι 1000%σιγουρος για τι βλεπω και ΤΙ βλεπει... και το τι προκειται να δω λιγο παρακατω... και ενα τιπ στεγνωματος: (το κανω ολη τη βδομαδα) βαζω τα γαντια στα πλαγια του μοτερ και στο σχολασμα ειναι ολοστεγνα.Επισης οι γαλοτσες ειναι οτι πρεπει για μικρες αποστασεις,(αν σκοπευεις να πας πανω απο 100-200 κμ θα παγωσουν τα ποδια σου...δε πιανουν χωρο και ΔΕ γλυστρανε!!! οπως οι αηδιαστικες σακουλες που βλεπω (τι μαλακια μας πιανει με τις σακουλες δε τοχω καταλαβει...8? εχουν οι γαλοτσες στο πρακτικερ/λιντλ...γαμωτο δηλαδη
    αααα!!και βασικο:επιγονατιδες εντουραδικες με 20 ?για ναχουμε κατιτι να σωσουμε...(κοβουν και γαμω τα κρυα μπαι δε γουεη) και για οσους διαθετουν μπαγκαζιερα ενα εξτρα ζευγαρι καλτσες/παπουτσια και -γιατι οχι-και φανελιτσα/σωβρακο/παντελονι,να μη "πλεμονιασουμε" ολη μερα,ε;....


    υγ.:οσο για το κρανος,με ενα ανοιγματακι 1-2 χιλιοστα αεριζεται και δε θαμπωνει,και αν δε διαθετετε γαντια με "υαλοκαθαριστηρα"ενα κομματι wettex-vileda (το μπλε),κανει τελεια δουλεια...
    επισης (σας επρηξα,ε βοηθαει στο κρατημα 2-3 psi παραπανω μπρος/πισω...μη ξεχνατε την αλυσιδα στην επιστροφη γιατι στεγνωνει ΕΝΤΕΛΩΣ!!!

    αντε καλοδρομο και προσοχη!!!
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  7. #22
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Να συμπληρώσω κάτι ...
    Είχα διαβάσει παλιά στο ΜΟΤΟ κάτι άρθρα για την οδήγηση σε βροχή και για το πρόβλημα της ζελατίνας έλεγε, πρώτον να την σκάμε λίγο (1 - 2 δαχΤΛα ) και να έχουμε μαζί μας ένα λαστιχάκι από υαλοκαθαριστήρα αυτοκινήτου περίπου 5 - 10 εκ που το στερεώνουμε στην ραχιαία επιφάνεια του αριστερού δείκτη με κλιπάκια ή ακόμα και με λάστιχα.
    Λίγο Mackgyver λύση δουλεύει.
    Τώρα γενικά πιστεύω οτι σε συνθήκες επανάληψης του Κατακλυσμού του Νώε καλό είναι να πιάσεις άκρη, βρές καταφύγιο (μπές σε μια καφετέρια, ένα βενζινάδικο, κτλ γνωρίζεις και συνανθρώπους μας έτσι, να η κοινωνικότητα του μοτοσυκλετιστή...) και περιμενε να κοπάσει. Μπόρα είναι θα περάσει...
    Ασε που σε τέτοιες συνθήκες, ούτε το αυτοκίνητο είναι ασφαλές...

  8. #23
    Κοιταξτε υπαρχουν διαφορες κατηγοριες βροχης με τη πυκνη βροχη το καλυτερο διοτι λογω ταχυτητας εστω με 100 στην εθνικη παντα η σταλες δεν καθονται μπροστα διοτι ο αερας τις διωχνει και δεν επιτρεπει επισης το σπρει να μεινει στη ζελατινα.
    Νταλικες απο μακρυα εαν σας παιρνει την περνατε με οσο το δυνατον μεγαλυτερη αποσταση εαν δεν βρεχει πλεον αλλα το σπρει υφισταται αναγκαστικα με το δεικτη σας κανετε τον καθαριστηρα

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ INTERFLON WAX ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ.ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΘΟΛΩΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.

  10. #25
    ΠΑΜΕ...;;; ΦΥΓΑΜΕ...!!! Το avatar του/της Turistas
    Εγγραφή
    26/11/2005
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
    ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ INTERFLON WAX ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ.ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΘΟΛΩΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΤΑΤΑ....
    ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    Η ΠΑΤΑΤΑ; ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;

  12. #27
    ΠΑΜΕ...;;; ΦΥΓΑΜΕ...!!! Το avatar του/της Turistas
    Εγγραφή
    26/11/2005
    Μηνύματα
    20
    ΤΡΙΒΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ,ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΝΕΡΑ



  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ,ΔΕ ΜΥΡΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΗΜΑ ΟΜΩΣ;

  14. #29
    Καλά η βροχή, πες πως με καλό εξοπλισμό και προσοχή αντιμετωπίζεται, ο αέρας;
    Δυο φορές που γύρναγα από εθνική πρόσφατα με βροχή και αέρα τα είδα όλα στην ευθεία του ασπρόπυργου στην αττική οδό από πλευρικό άνεμο. Η μηχανή "έπαιξε" μπρος πίσω, ενώ αλλού με δυνατό αέρα π.χ στους βράχους που είναι κοντά στα μέγαρα, αν δε κάνω λάθος, άντε να παίξει λίγο το μπροστινό.
    Σας έχει ζορίσει ποτέ δυνατός άνεμος; Είναι επικίνδυνο; Υπάρχει περίπτωση να πέσει η μηχανή; Τι είναι καλύτερο λιγότερο ή περισσότερο γκάζι; Εγώ πάντως κόβω στα 80-90 χλμ. μέχρι να περάσουν οι πολύ δυνατοί άνεμοι αλλά εξακολουθώ να αισθάνομαι ανασφαλής.

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jent
    Καλά η βροχή, πες πως με καλό εξοπλισμό και προσοχή αντιμετωπίζεται, ο αέρας;
    Δυο φορές που γύρναγα από εθνική πρόσφατα με βροχή και αέρα τα είδα όλα στην ευθεία του ασπρόπυργου στην αττική οδό από πλευρικό άνεμο. Η μηχανή "έπαιξε" μπρος πίσω, ενώ αλλού με δυνατό αέρα π.χ στους βράχους που είναι κοντά στα μέγαρα, αν δε κάνω λάθος, άντε να παίξει λίγο το μπροστινό.
    Σας έχει ζορίσει ποτέ δυνατός άνεμος; Είναι επικίνδυνο; Υπάρχει περίπτωση να πέσει η μηχανή; Τι είναι καλύτερο λιγότερο ή περισσότερο γκάζι; Εγώ πάντως κόβω στα 80-90 χλμ. μέχρι να περάσουν οι πολύ δυνατοί άνεμοι αλλά εξακολουθώ να αισθάνομαι ανασφαλής.
    να πεσει αποκλειεται παντως απο αερα,θελει προσοχη οταν προσπερνας νταλικες και σου σκαει ολο το ρευμα αποτομα .

    και να πηγαινεις αργα χειροτερα ειναι .....εθνικη προς αθηνα αρκετα μποφορ με περναει ενας με ss πανω απο 200.....λεω οκ.....με περναει και ενα 650...λεω αντε γ@μηθειτε ...οποτε το εδωσα και γω με αποτελεσμα να πηγαινω μεχρι 170 χωρις προβλημα.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Δεν βλεπω...
    από GIXXERAKIAS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2007, 19:23
  2. καηκε λαμπακι σε ΧΤ 2001 και δεν μπορω να το βλεπω ετσι...
    από vaspiou στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2006, 20:55
  3. Εθνικη βραδυ με αερα και βροχη
    από ktm640lc4 στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/04/2006, 20:31
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 15:47
  5. Επειδη Βλεπω Οτι Δεν Ψηνεται Κανεισ.............
    από kalgeorge στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2004, 18:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF