Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: suzuki bandit s 650 vs honda cbf 600

  1. #16
    Αν τα έβρισκα περίπου στην ίδια τιμή, θα έπαιρνα CBF, έστω και καρμπυρατεράτο.
    Δεν κόστιζε τυχαία 2.000 παραπάνω.
    Ο ληστής φαίνεται καλλίτερος στα χαρτιά, αλλά....
    Για το ψεκαστο CBF , ούτε κουβέντα. Δεν υπάρχει κάτω από 4.000 ατρακάριστο.

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Και άλλοι πάνε για το χοντάκι αλλά υπάρχει στη μέση το λεγόμενο value for money και οι πωλητές μτχ έχουν πάθει παράκρουση....

    Άσε που το cbf 600 το βρίσκεις πιο ακριβό από το 1000.....
    Το 600 το βρίσκεις πιο ακριβό απ'το 1000, γιατί καίει 1,5-2λίτρα λιγότερο καύσιμο, λιγότερο λάστιχο και πληρώνει λιγότερα τέλη και ασφάλιστρα.Συνολικά δηλαδή κοστίζει 400-500 ευρώ το χρόνο λιγότερο

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Το 600 το βρίσκεις πιο ακριβό απ'το 1000, γιατί καίει 1,5-2λίτρα λιγότερο καύσιμο, λιγότερο λάστιχο και πληρώνει λιγότερα τέλη και ασφάλιστρα.Συνολικά δηλαδή κοστίζει 400-500 ευρώ το χρόνο λιγότερο
    Ακριβώς. Εκτός και το χειρίζεσαι σαν πριγκήπισσα, οπότε η διαφορά είναι μικρότερη....


    edit: με το καύσιμο όχι τόσο γιατί το 1000 είναι ψεκαστό από το 2006 νομίζω; Μπορεί και πιο παλιά.

    Ούτε στα ασφάλιστρα έχει διαφορά, άσε, είναι μπέρδεμα σου λέω.

  4. #19
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    fazer!
    επειδη καμια φορα χαζευω αγγελιες σε αυτην την κατηγορια μοτο,οι κατοχοι τους ζητανε οτι θελουν.μπορεις να βρεις ιδια μηχανακια σχεδον με 700-800 ευρω διαφορα.κανε και τα 2 μια βολτα και οποιο σου κατσει καλυτερα.παρομοια μηχανακια ειναι.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  5. #20
    + Bandit

    Δες εδώ : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132626

    Ποιοτικό και τελικά αγοράζεις «πολύ μηχανή» για τα χρήματα σου

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Κατα την γνώμη μου το CBF ειναι καλύτερη μοτοσυκλέτα, αρκετά πιο ελαφριά με παραπλήσιες επιδόσεις και καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Λιγο πιο αργό σε τελικη αλλά δουέυει απο πιο χαμηλα.
    Το Bandit ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του, αλλά δεν είναι απλά βαρύ, είναι πάνβαρυ.
    Βαρυτερο στην κατηγορία αυτή δεν υπαρχει, δεν υπήρξε στο παρελθόν ούτε θα υπάρξει ξανα στο μέλλον λογικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    αλλά δουέυει απο πιο χαμηλα.
    Μαλλον δεν τα εχεις οδηγησει και τα δυο για να το λες αυτο...

  8. #23
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/10/2012
    Μηνύματα
    36
    bandit και απο εμενα. χαμηλα δουλεύει ρολοι και ψηλά τραβάει αρκετα καλα. οσο για το βαρος στο ταξιδι ειναι συμμαχος. αν και η σωματική σου διαπλαση είναι σαν εμένα (αρκουδιαρικη) δεν θα σε ταλαιπωρήσει.... αν είσαι κατηγορία φτερού θέλει χέρια στα επιτόπια...
    Τελευταία τροποποίηση από skylos mauros; 19/04/2013 στις 22:43.

  9. #24
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.538
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Κατα την γνώμη μου το CBF ειναι καλύτερη μοτοσυκλέτα, αρκετά πιο ελαφριά με παραπλήσιες επιδόσεις και καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Λιγο πιο αργό σε τελικη αλλά δουέυει απο πιο χαμηλα.
    Το Bandit ειναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του, αλλά δεν είναι απλά βαρύ, είναι πάνβαρυ.
    Βαρυτερο στην κατηγορία αυτή δεν υπαρχει, δεν υπήρξε στο παρελθόν ούτε θα υπάρξει ξανα στο μέλλον λογικά.
    +675

  10. #25
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    To CBF αισθητικά είναι χάλια, ποτέ δεν το συμπάθησα, έχει κάτι επάνω του που δεν είναι "μηχανόβιο".
    Ο ληστής έχει πιο γεμάτο μοτέρ και ειδικά στις χαμηλές στροφές που είναι το αδύναμο σημείο των μικρομεσαίων τετρακύλινδρων είναι άψογος, ενώ από εμφάνιση είναι κλασσικός άρα διαχρονικός.
    Το CBF είναι πιο ελαφρύ και πιο ευέλικτο αλλά αφού δεν το θες για να σέρνεσαι στην πόλη δεν έχεις κάτι να κερδίσεις από αυτό.
    Στη θέση σου λοιπόν εννοείται πως θα πήγαινα φουλ για το SUZUKI.

  11. #26
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Εγώ ήμουν ιδιοκτήτης CBF 600 Carb 2005 για 1,5 χρόνο και πλέον έχω Suzuki bandit 650S 2008.

    Οπότε μπορώ να απαντήσω με αρκετά αξιοπιστο τρόπο νομιζω.

    Σε επιδόσεις αν και παραπλήσιες γενικά το bandit ¨εχει καλύτερο τράβηγμα ψηλά και γενικά είναι λίγο πιο δυνατό και φαίνεται. Και των 2 η λειτουργία στο μοτέρ είναι σχεδόν ΄΄ηλεκτρική΄΄ και χωρις κραδασμούς και τα κιβώτια τους πολύ μαλακά.

    Στο θέμα άνεση θα έλεγα πως κινούνται σε κοντινά επίπεδα. Παρρομοια θέση οδήγησης, μαλακές σέλες, καλές γωνίες (για street) στα πόδια.

    Φρένα και τα 2 είναι άριστα, χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Στο θέμα κατανάλωση περιέργως αν και καρμπυρατέρ το ένα και Injection το άλλο καίνε τα ίδια!! Μετρημένα προσεκτικά.

    Στο θέμα συντήρηση είναι επίσης παρόμοια, τα ίδια κόστη (στα ανταλλακτικά δεν ξέρω).

    Εκεί που ΄΄εχουν κάποια διαφορά είναι στην αίσθηση της οδήγησης. Το Bandit το νιώθεις λίγο πιο βαρύ, με λίγο πιο αργή γεωμετρία και λίγο πιο μπροστόβαρο. Μικρές διαφορές αλλα΄είναι λίγο πιο ανάλαφρο στην οδήγηση το CBF!

    Επίσης σε στατικούς ελιγμούς ήταν λίγο πιο ελαφρύ το Honda.

    Στο θέμα ποιότητα δεν βρίσκω και στα 2 προβλήματα. Μ'άλλον όμως θα έγα ένα κλικ καλύτερο το Honda. Στο Bandit αν και φρεσκότερο έχω εντοπίσει σκουρίτσες σε ενα-δυο σημεία! Ψευτοπράγματα όμως γενικα και τα 2 έχουν καλο φινίρισμα.

    Επίσης:Σταθερότατα στην εθνικη. Εδώ υπερέχει το CBF σε ανεμοκάλυψη λόγω πιο όρθιας ζελατίνας ακόμα και με μαμά ταξιδευεις. Στο Bandit λίγες ζελατίνες δουλευουν σωστα. Θέλει περισσότερο σκύψιμο ή μεγάλη αρκετά ζελατίνα!

    Προσωπικά μου αρέσει καλύτερα εμφανισιακά το Suzuki αλλά και το Honda δεν με χάλαγε. Εδώ το προσωπικό Customizing παίζει πάντα τον πρώτο ρόλο.

    Η πραγματικότητα του μεταχειρισμένου πάντως είναι πως με σχεδόν τα ίδια λεφτά βρίσκεις φρεσκότερα BANDIT Και με λιγότερα χλμ οπότε η λογική επιλογή είναι ο ληστής.

    ΜΑΛΛΟΝ δεν υπάρχει λάθος επιλογή μεταξύ αυτών των 2. Ειναι και τα 2 οικονομικα σε αγορά και αξιολογα. Σαν αγορά πάντως ευκαιρία καλύτερη θεωρούνται οι ληστές για τα χρήματα που πωλούνται τωρα εκτός αν βρεθεί καλή τιμή στο Honda.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Z750s ή Bandit 650 ABS ή CBF 600 ABS
    από nicket456 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2012, 10:04
  2. Honda CBF 600 vs Suzuki GSF 650 S (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!)
    από tkata στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2012, 15:41
  3. Suzuki Bandit 650s ή Honda CBF-600 ?
    από Gazer στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2009, 18:58
  4. Yamaha XJ6 Diversion ABS vs Honda CBF-600S ABS
    από ilion10 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2009, 11:05
  5. Honda CBF-600S ABS vs Yamaha Fz6 Fazer
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 09:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF