Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 45

Θέμα: καρμπυρατερ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2013
    Μηνύματα
    12

    καρμπυρατερ

    μηπως ξερει καποιος τον τυπο υπολογισμου διαμετρου καρμπυρατερ;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    για τη διαμετρο δε νομιζω να θελει τυπο.το μετρας η το γραφει και πανω νομιζω

  3. #3
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Βεντουρι;; πτυχιακη;

    Εν πασει περιπτωσει!! Παλιααααννννθρωωωπαααα;;;πλακωσε πελατεια
    Τελευταία τροποποίηση από Ichigo; 03/04/2013 στις 22:11.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2013
    Μηνύματα
    12
    ναι αυτο το ξερω.. μεχρι εκει μου κοβει! :P
    υπαρχει ενας τυπος για να βρεις ποση διαμετρο πρεπει να εχει το καρπμυρατερ για την μεγιστη καλυτερη αποδοση..

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Τη γαμήσαμε.....

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2013
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Τη γαμήσαμε.....

    ???

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aggeliki Gr Προβολή μηνύματος
    ???
    You will find out soon, when the OldGuy comes..

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2013
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    You will find out soon, when the OldGuy comes..
    k pote 8a er8ei.............

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Aggeliki Gr Προβολή μηνύματος
    ναι αυτο το ξερω.. μεχρι εκει μου κοβει! :P
    υπαρχει ενας τυπος για να βρεις ποση διαμετρο πρεπει να εχει το καρπμυρατερ για την μεγιστη καλυτερη αποδοση..
    Εμπειρικός προφανώς εννοείς, γιατί η ''μέγιστη απόδοση'' είναι κάτι αόριστο, και ακόμη και αν το ερμηνεύσεις κάπως, πάλι το αποτέλεσμα εξαρτάται από τόσους παράγοντες, που η διάμετρος του καρμπ, δεν είναι μοναδική παράμετρος.

    Μέγιστη καλύτερη απόδοση, εννοοούμε μέγιστη ιπποδύναμη; Μήπως εννοούμε καλύτερη δυνατή καύση (και αξιοποίηση καυσίμου);

    Άλλες παράμετροι είναι διαστάσεις κινητήρα (διάμετρος επί διαδρομή άρα και μέγιστο όριο στροφών), διάταξη κινητήρα, συμπίεση, σχεδίαση κεφαλής, όγκος βαλβίδων, διάταξη καρμπς, είδος κάρμπς (άλλη διάμετρο για μηχανικό, άλλη για υποπίεσης), επιμέρους χαρακτηριστικά των καρμπς (π.χ. έχουν επίπεδα slides ή κυλινδρικά).

    Γενικά έχει σημασία ο προσανατολισμός της σχεδίασης του κινητήρα. Άλλη σχεδίαση έχει σε όλες τις παραπάνω παραμέτρους ένας κινητήρας που θέλουμε μέγιστη ιπποδύναμη, άλλη ένας που θέλουμε γλυκειά και ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές.

    Χαρακτηριστικά, το CBR600F4 του 2000, από τα πιο τελευταία και πιο ισχυρά καρμπυρατεράτα 600 για πολιτική χρήση, τετρακύλινδρο εν σειρά, με 4 καρμπς υποπίεσης εν σειρά, είχε 36mm καρμπς, για 98 άλογα στο πίσω τροχό. 67mm διάμετρος, 42.5 διαδρομή.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    D = K x Square Root(C x n)

    where:
    D=carb diameter, in millimeters
    K= constant between 0.65 and 0.90 (determines the smaller and the biggest diameter to be tested at the specific engine)
    C=cylinder displacement, in cubic centimeters
    n=RPM at peak power/1.000
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Γράφε Ελληνικά ρε Μπίγκουλα...

    (κάπου το έιχα γραψει το τύπο κάποτε και είχε στον παρονομαστή και ένα "περίεργο" νούμερο, αλλά φευ...)

    Πάντως, ο τύπος αφορά σε μέγιστη (ιδανική) πλήρωση του θαλάμου καύσης και ΟΧΙ σε μέγιστη απόδοση ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    Πάντως, ο τύπος αφορά σε μέγιστη (ιδανική) πλήρωση του θαλάμου καύσης και ΟΧΙ σε μέγιστη απόδοση ...
    Δεν είναι το ίδιο πράγμα?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι το ίδιο πράγμα?
    δε νομίζω, συνήθως η μέγιστη απόδοση είναι πιο χαμηλά σε στροφές

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    δε νομίζω, συνήθως η μέγιστη απόδοση είναι πιο χαμηλά σε στροφές
    Η μέγιστη ροπή στρέψης εννοείς, σωστά? Γιατί η μέγιστη ιπποδύναμη αποδίδεται συνήθως λίγο κατω απο το ανώτατο όριο περιστροφής.

    Κι εδω μπαίνει ο παράγοντας που πρέπει να εχει υπ όψιν ο καθε σχεδιαστής.
    Τι χρήση θα έχει ο κινητήρας? Θα κινεί μηχανάκι η τρακτέρ?

    Εστω οτι μιλάμε για μηχανάκια μόνο, και έστω οτι έχουμε ήδη εναν συγκεκριμμένο κινητήρα και θελουμε να κανουμε βελτιώσεις.
    Τι θέλουμε να κάνει?
    Να έχει ροπή απο χαμηλά?
    Να εχει λύσσα ψηλά?
    Και τα δύο?

    Σε κάθε περίπτωση θέλομε κι αλλο καρμπυρατερ. Θελουμε κι άλλα πράγματα βέβαια, αλλά το καρμπυρατερ και οι εκκεντροφόροι είναι τα βασικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    ακριβώς αυτό συνονόματε

    Η μέγιστη ροπή στρέψης. Γιατί η μέγιστη ιπποδύναμη αποδίδεται συνήθως λίγο κατω απο το ανώτατο όριο περιστροφής.

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  2. Ρυθμησεισ Καρμπυρατερ Για Zephyr
    από zephyrxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 11:37
  3. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  4. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF