μηπως ξερει καποιος τον τυπο υπολογισμου διαμετρου καρμπυρατερ;![]()
μηπως ξερει καποιος τον τυπο υπολογισμου διαμετρου καρμπυρατερ;![]()
για τη διαμετρο δε νομιζω να θελει τυπο.το μετρας η το γραφει και πανω νομιζω
Βεντουρι;; πτυχιακη;
Εν πασει περιπτωσει!! Παλιααααννννθρωωωπαααα;;;πλακωσε πελατεια![]()
Τελευταία τροποποίηση από Ichigo; 03/04/2013 στις 22:11.
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
ναι αυτο το ξερω.. μεχρι εκει μου κοβει! :P
υπαρχει ενας τυπος για να βρεις ποση διαμετρο πρεπει να εχει το καρπμυρατερ για την μεγιστη καλυτερη αποδοση..
Εμπειρικός προφανώς εννοείς, γιατί η ''μέγιστη απόδοση'' είναι κάτι αόριστο, και ακόμη και αν το ερμηνεύσεις κάπως, πάλι το αποτέλεσμα εξαρτάται από τόσους παράγοντες, που η διάμετρος του καρμπ, δεν είναι μοναδική παράμετρος.
Μέγιστη καλύτερη απόδοση, εννοοούμε μέγιστη ιπποδύναμη; Μήπως εννοούμε καλύτερη δυνατή καύση (και αξιοποίηση καυσίμου);
Άλλες παράμετροι είναι διαστάσεις κινητήρα (διάμετρος επί διαδρομή άρα και μέγιστο όριο στροφών), διάταξη κινητήρα, συμπίεση, σχεδίαση κεφαλής, όγκος βαλβίδων, διάταξη καρμπς, είδος κάρμπς (άλλη διάμετρο για μηχανικό, άλλη για υποπίεσης), επιμέρους χαρακτηριστικά των καρμπς (π.χ. έχουν επίπεδα slides ή κυλινδρικά).
Γενικά έχει σημασία ο προσανατολισμός της σχεδίασης του κινητήρα. Άλλη σχεδίαση έχει σε όλες τις παραπάνω παραμέτρους ένας κινητήρας που θέλουμε μέγιστη ιπποδύναμη, άλλη ένας που θέλουμε γλυκειά και ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Χαρακτηριστικά, το CBR600F4 του 2000, από τα πιο τελευταία και πιο ισχυρά καρμπυρατεράτα 600 για πολιτική χρήση, τετρακύλινδρο εν σειρά, με 4 καρμπς υποπίεσης εν σειρά, είχε 36mm καρμπς, για 98 άλογα στο πίσω τροχό. 67mm διάμετρος, 42.5 διαδρομή.
D = K x Square Root(C x n)
where:
D=carb diameter, in millimeters
K= constant between 0.65 and 0.90 (determines the smaller and the biggest diameter to be tested at the specific engine)
C=cylinder displacement, in cubic centimeters
n=RPM at peak power/1.000
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Γράφε Ελληνικά ρε Μπίγκουλα...
(κάπου το έιχα γραψει το τύπο κάποτε και είχε στον παρονομαστή και ένα "περίεργο" νούμερο, αλλά φευ...)
Πάντως, ο τύπος αφορά σε μέγιστη (ιδανική) πλήρωση του θαλάμου καύσης και ΟΧΙ σε μέγιστη απόδοση ...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Η μέγιστη ροπή στρέψης εννοείς, σωστά? Γιατί η μέγιστη ιπποδύναμη αποδίδεται συνήθως λίγο κατω απο το ανώτατο όριο περιστροφής.
Κι εδω μπαίνει ο παράγοντας που πρέπει να εχει υπ όψιν ο καθε σχεδιαστής.
Τι χρήση θα έχει ο κινητήρας? Θα κινεί μηχανάκι η τρακτέρ?
Εστω οτι μιλάμε για μηχανάκια μόνο, και έστω οτι έχουμε ήδη εναν συγκεκριμμένο κινητήρα και θελουμε να κανουμε βελτιώσεις.
Τι θέλουμε να κάνει?
Να έχει ροπή απο χαμηλά?
Να εχει λύσσα ψηλά?
Και τα δύο?
Σε κάθε περίπτωση θέλομε κι αλλο καρμπυρατερ. Θελουμε κι άλλα πράγματα βέβαια, αλλά το καρμπυρατερ και οι εκκεντροφόροι είναι τα βασικά.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ακριβώς αυτό συνονόματε
Η μέγιστη ροπή στρέψης. Γιατί η μέγιστη ιπποδύναμη αποδίδεται συνήθως λίγο κατω απο το ανώτατο όριο περιστροφής.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε