Το είχα γράψει όταν είχε πρωτογίνει ΤΟ προσπέρασμα, το ξαναγράφω και τώρα.
Έχεις μια από τις πιο αρχιδάτες στροφές που υπάρχουν σε πίστα. Ανηφορική ελαφρώς δεξιά, σε αριστερή κάθετη πτώση και δεξιό τελείωμα.
Έχεις δύο λυσσασμένους αναβάτες, ο Ρόσσι πλασάρεται καλύτερα στο τέλος της ανηφόρας περνάει τον Στόνερ από την εσωτερική της αριστερής
φρένα φρένα φρένα δεν του βγαίνει του Ιταλού και πάει:
Από άσφαλτο σε κέρμπ,
από κέρμπ σε χώμα,
από χώμα σε κέρμπ,
από κέρμπ σε άσφαλτο.
Μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, σε μια από τις πιο αρχιδάτες στροφές, και να έχεις να αποφύγεις τον ταχύτατο Στόνερ για να μη γίνουν και οι 2 αλοιφή.
Και κάθεστε και συζητάτε για το αν ήταν παράνομος ο γιατρός; Ρε πάτε καλά; Ξοδεύονται εκατομμύρια δολλάρια και ατελείωτες εργατοώρες για να γίνουν τα μηχανάκια όσο πιο σταθερά γίνονται και θέλετε να μου πείτε ότι ήταν τακτική του Ρόσσι, ότι επίτηδες επέλεξε να μπλεχτεί σε όλο αυτό το μπέρδεμα;
Στην τελική ο αγώνας δεν τελείωσε σε εκείνη τη στροφή, ούτε εξαιτίας αυτής ο Ρόσσι πήρε τη νίκη. Βασικά εξαιτίας αυτής πήρε τη νίκη γιατί του Στόνερ του γαμήθηκε η ψυχολογία και αποδείχτηκε πολύ λίγος όταν μπλέκει σε μάχες. Γκουχου γκούχου όπως κάποιοι ιθπανοί γκουχου γκουχου.
Αργότερα βγήκε η αχώνευτη τριάδα Στόνερ, Πεντρόζα και Λορένθο να λένε για ασφαλέστερες προσπεράσεις και κλάϊν μάϊν πουτς.
That's racing κορίτσια, πρωταθλητές των χρονομέτρων.
Ο ένας πήγε σπιτάκι του, δεν χάρηκα αλλά δεν μου έλειψε στιγμή. Μένουν δύο ακόμα για τον πούλο και μακάρι να αντικαταστηθούν από περισσότερα "κωλοπαίδια" τύπου Σιμοντσέλι.
Α και για να λήγουμε με το θέμα του ότι ο Στόνερ ήταν καλύτερος από το Ρόσσι γιατί ήταν ο μόνος που δάμασε τα ντουκάτι κτλ κτλ.
Ο Στόνερ έκατσε στη Ντουκάτι τέσσερα ολόκληρα χρόνια. Πήρε το πρωτάθλημα του 07 με σαφώς ανώτερα λάστιχα έναντι των αντιπάλων. That's racing. Τέλος.
Έκτοτε ούτε ο ίδιος δεν μπόρεσε να κάνει το ντουκάτι ανταγωνιστικό. Ξαναέγινε πρωταθλητής των χρονομέτρων όταν επιτέλους κατάλαβε ότι το πορδέλο δεν φτιάχνεται και πήγε στους σχιστομάτηδες.