Σελίδα 1 από 19 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 273

Θέμα: BMW E30 - Αποκατάσταση μετά από πυρκαγιά

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6

    BMW E30 - Αποκατάσταση μετά από πυρκαγιά

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από limas Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω πολύ για την διευκόλυνση. Διαβάζω και επανέρχομαι με απορίες.
    Παιδιά καλησπέρα. Διάβασα με προσοχή τα νήματα που μου προτάθηκαν καθώς έχω κάποιες απορίες σχετικά με το rebuild που έχω ξεκινήσει κι εγώ με το BMW E30 που έχω και που είχε πάθει ζημιά λόγω φωτιάς στον χώρο του μηχανοστασίου.

    Απορίες λοιπόν. Διάβασα λοιπόν ότι κάποια σε κομμάτια κάνετε υαλοβολή και σε άλλα αμοβολή; Ποια η διαφορά και πότε χρησιμοποιείται η μία και πότε η άλλη;

    Ακόμη, διάβασα ότι για την βαφή χρησιμοποιείται σε κάποια κομμάτια ηλεκτροστατική βαφή και σε άλλα όχι. Ηλεκτροστατική γίνεται για λόγους αντοχής και μόνο ή και για άλλους λόγους; Χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό; Μπορεί να την κάνει και κάποιος στο γκαράζ του αν προμηθευτεί τα κατάλληλα υλικά;

    Σε ότι αφορά την δική μου περίπτωση, με το κάψιμο, πρέπει να γίνει αμμοβολή στον χώρο του κινητήρα και μετά να το τρίψω, μετά την λαμαρινοδουλεία, στοκάρισμα, αστάρι και φαβή; Η' κάτι άλλο; Πρέπει να περάσω και μίνιο;

    Τα υπόλοιπα σημεία που είναι μια χαρά από άποψη σκουριάς, απλά να τριψω ελαφρά, ίσα ίσα να γίνει σαγρέ και μετά βαφή;

    Κάποια σημεία που είναι με χρώμιο, έχουν πετάξει σκουριές. Πως μπορώ να τα επαναφέρω;

    Εχω ακούσει διάφορα για διαδικασίες και δεν ξέρω τι ισχύει...

    Επίσης, αν μπορείτε να μου πείτε μάρκες υλικών για τις βαφές και τα αστάρια που να είναι ποιοτικά, θα το εκτιμούσα..

    Σκοπός του προτζεκτ είναι να γίνουν όσο περισσότερα μπορούν στο γκαράζ, και το βάψιμο επίσης.

    Ευχαριστώ προκαταβολικά..

  2. #2
    Mε τα λίγα που ξέρω,και μέχρι να σου απαντήσει κάποιος που τα ξέρει καλύτερα

    Η υαλοβολή διαφέρει απο την αμμοβολή στο γεγονός πως η πρώτη δεν αφαιρεί πρακτικά καθόλου υλικό.Δεν τρώει το μέταλλο όπως η αμμοβολή.Αφήνει μια επιφάνεια με πολύ μικρότερη τραχύτητα,και το φινίρσμα που δεν χρήζει βελτίωσης.Βλέπε διάφορες φωτό στο forum απο υαλοβολισμένα μοτερ,καρμπυρατέρ κλπ.Η αμμοβολή χρησιμοποιείται σε κομμάτια όπως το πλαίσιο,μεταλλικά φτερα κλπ.Αφαιρεί άριστα την σκουριά,φέρνοντας και στο φως όλα τα προβλήματα που έχει η επιφάνεια απο πλευράς διαβρώσεων κλπ,αλλά συνήθως αφήνει μια επιφάνεια τραχειά.Αυτό εξαρτάται βέβαια απο το πόσο "χοντρή" ή "ψιλή" αμμοβολή κάνεις,αλλα ο κανόνας είναι πως μετά θα ακολουθήσει διαδικασία φανοποιείας,κατι που δεν συμβαίνει στα κομμάτια που κάνουμε υαλοβολή.Η βασική διαφορά τους είναι ο,τι λέει και το όνομά τους,στην υαλοβολή χρησιμοποιούμε υαλοσφαιρίδια,στην αμμοβολή άμμο.Περισσότερα για αυτό,θα σου πούν άλλοι

    Η ηλεκτροστατική είναι ο,τι καλύτερο απο πλευράς αντοχής,και σε κομμάτια όπως το πλαίσιο,είναι η καλύτερη λύση.Απλά νομίζω έχει σχετικά μικρή γκάμα χρωμάτων,συν το οτι είναι αρκετά ακριβή λυση.Να κάνεις μόνος σου στο γκαράζ σου δεν γίνεται πάντως

    Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω αρκετά για να σε βοηθήσω

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Ευχαριστώ πολύ για όλα αυτα που μου είπες, είναι πολύ χρήσιμα. Από ότι καταλαβαίνω, μάλλον στον χώρο εκδήλωσης της φωτιάς, χρειάζομαι κάποια πιο δραστική διαδικασία, όπως η αμμοβολή..

    Όποια άλλη πληροφορία ευπρόσδεκτη.

  4. #4
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από limas Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλησπέρα. Διάβασα με προσοχή τα νήματα που μου προτάθηκαν καθώς έχω κάποιες απορίες σχετικά με το rebuild που έχω ξεκινήσει κι εγώ με το BMW E30 που έχω και που είχε πάθει ζημιά λόγω φωτιάς στον χώρο του μηχανοστασίου.

    Απορίες λοιπόν. Διάβασα λοιπόν ότι κάποια σε κομμάτια κάνετε υαλοβολή και σε άλλα αμοβολή; Ποια η διαφορά και πότε χρησιμοποιείται η μία και πότε η άλλη;

    Ακόμη, διάβασα ότι για την βαφή χρησιμοποιείται σε κάποια κομμάτια ηλεκτροστατική βαφή και σε άλλα όχι. Ηλεκτροστατική γίνεται για λόγους αντοχής και μόνο ή και για άλλους λόγους; Χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό; Μπορεί να την κάνει και κάποιος στο γκαράζ του αν προμηθευτεί τα κατάλληλα υλικά;

    Σε ότι αφορά την δική μου περίπτωση, με το κάψιμο, πρέπει να γίνει αμμοβολή στον χώρο του κινητήρα και μετά να το τρίψω, μετά την λαμαρινοδουλεία, στοκάρισμα, αστάρι και φαβή; Η' κάτι άλλο; Πρέπει να περάσω και μίνιο;

    Τα υπόλοιπα σημεία που είναι μια χαρά από άποψη σκουριάς, απλά να τριψω ελαφρά, ίσα ίσα να γίνει σαγρέ και μετά βαφή;

    Κάποια σημεία που είναι με χρώμιο, έχουν πετάξει σκουριές. Πως μπορώ να τα επαναφέρω;

    Εχω ακούσει διάφορα για διαδικασίες και δεν ξέρω τι ισχύει...

    Επίσης, αν μπορείτε να μου πείτε μάρκες υλικών για τις βαφές και τα αστάρια που να είναι ποιοτικά, θα το εκτιμούσα..

    Σκοπός του προτζεκτ είναι να γίνουν όσο περισσότερα μπορούν στο γκαράζ, και το βάψιμο επίσης.

    Ευχαριστώ προκαταβολικά..
    σαν κανονα στα συνεργεια και φανοποιια που περασα ειχαμε το εξης.
    ολα φτιαχνοντε εκτος απο τα καμενα.οχι οτι ειναι αδυνατο αλλα πολλες φορες ηταν ασυμφορο.επισης δεν μπορουσαμε να ξερουμε τη ζημια ειχε κανει η θερμοκρασια στη δομη του μεταλλου και στα μηχανικα του χαρακτηριστικα.
    στη δικια σου περιπτωση μπορει η φωτια να ηταν μικρης εκτασης και διαρκειας και να περιοριστηκε στο χωρο μηχανης.δεν μπορω να εκφερω γνωμη αν δεν δω το αυτοκινητο.ουτε μπορω να σου πω πια μεθοδος ειναι καλυτερη αποχρωματισμου και αφαιρεσης σκουριας.
    θα προτεινα να ρωτησεις τους mods εδω μεσα και να ανοιξεις ενα θεμα με το αυτοκινητο με φωτο για να μπορουμε να βοηθησουμε.
    αλλη συζητηση δεν εχει νοημα μιας και χαλαει τη ροη του νηματος

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Οκ, θα απευθυνθω στους mod για να ανοιξουμε νεο νημα, να ανεβάσω φωτογραφίες και να τα συζητησουμε εκει. Αν κάποιος από τους mod μας διαβάζει, παρακαλώ να ανοιξει ένα νέο νημα με τίτλο: "BMW E30 rebuild" για να συζητήσουμε εκεί και να μεταφέρουν και τα παραπάνω ποστ εκει ώστε από την μία να είναι όλα οργανωμένα και από την άλλη να μην χαλάμε την ροή του συγκεκριμένου νήματος.

    Ευχαριστώ.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Μιας και μιλάμε γι' αυτοκίνητο μεταφερόμαστε στα Γενικά κι όπου πάει.


  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση επίλυση του θέματος που ανέκυψε. Και να ευχαριστήσω άλλη μια φορά για την φιλοξενία του φόρουμ.

    Στο θέμα μας λοιπόν. Εχω αρχίσει να κατεβάζω πράγματα από το "αρπαγμένο" αυτοκίνητο. Ειδικότερα έχω κατεβάσει τον κινητήρα, τα παρελκόμενα του, ψυγείο, ασφαλειοθήκη πλεξούδες και γενικά σχεδόν ότι υπάρχει στο μηχανοστάσιο. Κι αυτό διότι θέλω να το επισκευάσω και να δώ τι ζημιές είχε προκαλέσει η ζημιά της πυρκαγιάς και η υγρασία και η ακινησία καθώς το αυτοκίνητο έχει μείνει έτσι περίπου 1, 5 χρόνο.

    Αρχικά ήταν κάπως έτσι:

    http://s1083.photobucket.com/user/mi...?sort=3&page=1

    Τώρα έχω κατεβάσει κάποια πράγματα όπως προανέφερα και εχω κι εδω κάποιες άλλες φωτογραφίες: http://s1083.photobucket.com/user/mi...?sort=3&page=1

    Σάββατο προχθές και σηκώθηκα νωρίς νωρίς γιατί δεν μπορούσε να με πάρει ο υπνος! Ηθελα να πάω στο αγαπημένο μου Ε30 να το δώ! Και να το χαϊδεψω!

    Αφου ήπια το καφεδάκι μου στο σπίτι, ξεκίνησα και πήγα στην αποθήκη που έχω το αμάξι.

    Κατεβάζω τα εργαλεία και αρχίζω. Παίρνω και ένα WD-40 και ξεκινάω να λαδώνω τις βίδες της βάσης από τα καθίσματα. Μετά με την καστάνια ήταν εύκολη υπόθεση. Τα εβγαλα γρήγορα (είναι λίγο βαριά τα άτιμα!). Είχαν ακόμη από κάτω τα χάρτινα ταμπελάκια της BMW. Respect... Μόνο αυτό μπορώ να πώ..

    Βγάζω και τα πίσω καθίσματα και τον ταμπλά πίσω που είναι τα ηχεία.

    Μετά τα ντυμένα με δερματίνη πλαστικά από τις κολώνες, τις ζώνες ασφαλέιας μπρος-πίσω.

    Κι όλα αυτά γιατί ήθελα να βγάλω την μοκέτα και το ταμπλώ και ήθελα να έχω χώρο.

    Ξεκίνησα από το τασάκι των πίσω επιβατών, ξεβιδώνοντας την βίδα στήριξης. Μετά έβγαλα το προστατευτικό του χειροφρένου και το μεσαίο κομμάτι. Στη συνέχεια, ένγαλα το τασάκι των εμπρός επιβατών, αποσύνδεσα τα δύο καλωδιάκια από κάτω, και έβγαλα και όλο το πλαστικό αυτό που είναι κάτω από το ραδιο.

    Κατόπιν, ασχολήθηκα με το κυρίως ταμπλό. Ξεκίνησα λοιπόν, και ξεβίδωσα 2 βίδες αριστερά που συγκρατούσαν το ταμπλώ, μετά τις 4 βίδες τον χώρο το καλοριφέρ, πίσω από το πλαστικό trim, και μετά τις 3 βίδες στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και άλλες δύο βίδες στήριξης τέρμα δεξιά. Λίγο πάνω-κάτω και το ταμπω βγήκε.

    Να σημειώσω ότι ειχα βγάλει και το ραδιο, το ψηφιασκό ρολόι, τους διακόπτες για την αντίσταση του πίσω παρ μπριζ, των αλαρμ και της εξισορρόπησης των δεξιά-αριστερά ηχείων. Και επίσης καλωδιάκια του καλωριφέρ. Ετσι το ταμπλώ είχε απελευθερωθεί πλήρως.

    Εβγαλα και την μοκέτα, αν και με δυκόλεψε στο χώρο του πεταλιού στο γκάζι και κάτω από το καλοριφέρ. Και σήκωσα και τα αφρολέξ να δω για τυχόν σκουρίες. ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΧΕΔΟΝ Τ Ι Π Ο Τ Α!! Πολύ λίγα πράγματα. Πάλι καλα πήρα μια βαθεία ανάσα γτ δεν θα θέλει πολύ δουλειά από μέσα.

    Μετά πήγα να βγάλω το καλοριφέρ αλλά δεν ήμουν σίγουρος, ήταν και αργά και δεν πολύπροσπάθησα. Αυτό που έκανα ήταν να λύσω τις βίδες απο τον χώρο του μηχανοστασίου, κάτω από τον νεροχύτη, δίπλα από το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, όπου υπήρχε ο μηχανισμός που έφερνε τον αέρα μέσα. Δεν είμαι σίγουρος, γιατί δεν ξέρω πως λέγεται αυτό το εξάρτημα! Οι γνώστες ας μας ενημερώσουν thumbupright ! Αλλά μάλλον έχει κι άλλες βίδες. Για δώστε κανένα hint ?

    Επίσης, με το σέβρο των φρένων δυσκολεύτηκα λόγω και της κακής θέση των βιδών στήξριξης του. Είχε λοιπον 4 βίδες πίσω και πάνω από την κολώνα του τιμονιού, τις οποίες με αρκετή ταλειπωρία έβγαλα. Τράβηξα μετά από τον χώρο του μηχανοστασίου το σεβρο αλλά είχε κι άλλο ένα σωλήνα που πήγαινε προς τα μέσα, στα πόδια του οδηγού. Ήταν όμως αργα και δεν ασχολήθηκα ούτε με αυτό. Βγαίνει εύκολα αυτός ο σωλήνας;

    Ουφ, αυτά μέχρι τώρα! Το βραδάκι και κάποιες φωτό!

    P.S.: Όποια βοήθεια θα εκτιμηθεί απεριόριστα και θα ξεπληρωθεί με "υγρό πυρ" (ΡΑΚΙ)!!

  8. #8
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    ξεκινα να ανεβαζεις φωτο κανονικα στο forum γιατι ετσι ειναι δυσκολο να παρακολουθουμε τη ροη...(800χ600)θα στις δεχεται κανονικα...

  9. #9
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    μια μικρη βοηθεια

    αρχικα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2011-10-03175740.jpg 
Προβολές:	1189 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	288170

    και μετα απο αφαιρεση καποιοων ανταλλακτικων
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCF0571_zps0cb4562c.jpg 
Προβολές:	1192 
Μέγεθος:	95,0 KB 
ID:	288171

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Σπύρο ευχαριστώ που βοηθάς στην όλη διαδικασία. Θα ξεκινήσω λοιπόν όπως μου προτείνεις. Εκτός λοιπόν από τις παραπάνω εικόνες, η αρχική κατάσταση του Ε30 ήταν η εξής:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2011-10-03 17.57.40.jpg 
Προβολές:	1161 
Μέγεθος:	96,6 KB 
ID:	288205

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2011-10-03 17.57.47.jpg 
Προβολές:	1162 
Μέγεθος:	98,0 KB 
ID:	288206

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2011-10-03 17.58.03.jpg 
Προβολές:	1162 
Μέγεθος:	99,4 KB 
ID:	288207

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Αφού μεταφέρθηκε στην αποθήκη (ευτυχώς που βρέθηκε κι αυτή!!), άρχισε η σταδιακή απομάκρυνση όλων των εξαρτημάτων απο το μηχανοστάσιο με σκοπό να απελευθερωθεί ο κινητήρας για να μπορέσει να κατέβει ευκολότερα:

    Αρχικά έβγαλα το καπώ για να μην με εμποδίζει:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCF0499.jpg 
Προβολές:	1155 
Μέγεθος:	77,0 KB 
ID:	288209

    Σχεδόν ότι πλαστικό υπήρχε κάηκε και έλιωσε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας "αχταρμάς" καλωδίων και μετάλλων. Μπαταρία, μπουζοκαλώδια, μπεκιέρα, πλεξούδα (στην πλευρά του μηχανοστασίου) και πολλά άλλα δυστυχώς κάηκαν.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 2011-10-03 17.55.11.jpg‎   IMG_20130413_150726.jpg‎  

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Αφού απομακρύνθηκαν όλα τα κατεστραμμένα κομμάτια αλλά και όσα είχαν μείνει ακέραια, χρησιμοποίησα ενα βαρούλκο για να κατεβάσω τον κινητήρα. Να θυμίσω ότι έχω ξεσυνδέσει τα πάντα, καθώς επίσης και το σασμάν για να έχει μικρότερο βάρος και να είναι πιο εύκολος ο χειρισμός κατά την ανύψωση:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130413_150726.jpg 
Προβολές:	2263 
Μέγεθος:	99,2 KB 
ID:	288210

    και ιδού ο κινητήρας έτοιμος να ακουμπήσει στο πατενταρισμένο καροτσάκι από αλουμίνιο εξ'ολοκλήρου και ρόδάκια από παλιό καρότσι μωρών με φρένο στον πίσω άξονα (off topic το ξέρω!!)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20130413_160407.jpg 
Προβολές:	1154 
Μέγεθος:	102,2 KB 
ID:	288211


    Υ.Γ.: Δεν με αφήνει να ανεβάσω παραπάνω από 3 φωτογραφίες σε κάθε πόστ καθώς επίσης και με μέγεθος μεγαλύτερο από 2,5-3 Mb.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Μετά, μου πήρε πολλή ώρα και κόπο να απομακρύνω την πλεξούδα και όλα τα καλώδια από την ασφαλειοθήκη καθώς και την ασφαλειοθήκη. Ευτυχώς με βοήθησε φίλος και το καταφέραμε κι αυτό.

    Σειρά έχει τώρα το εσωτερικό του αυτοκινήτου να αδειάσει, μιας και στο μηχανοστάσιο έχει μόνο το σεβρο των φρένων (αν το λέω καλά, αλλιώς διορθώστε με).
    Και έτσι είμαστε σε αυτό το στάδιο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCF0628.jpg 
Προβολές:	1134 
Μέγεθος:	89,6 KB 
ID:	288212

    Ξεκίνησα λοιπόν και έβγαλα τα καθίσματα μπροστά για να έχω περισσότερο χώρο και το ντουλαπάκι του συνοδηγού:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCF0634.jpg 
Προβολές:	1134 
Μέγεθος:	70,9 KB 
ID:	288214
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων DSCF0631.jpg‎  

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    6
    Συνεχίζουμε με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCF0641.jpg 
Προβολές:	1106 
Μέγεθος:	73,0 KB 
ID:	288215

    της εταζέρας, των προστατευτικών ταπετσαριών από τις κολώνες, τους μηχανισμους ζωνών ασφαλείας.

    Πάμε τώρα μπροστά. Και αφαιρώ την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, το ράδιο και τα διάφορα εξαρτήματα όπως κουμπιά αλάρμ, αντίστασης πίσω παρ μπρίζ, ρολοι κ.α

    Σκοπός όλης αυτής της φασαρίας ηταν να δώ αν υπάρχουν σκουριές ή σημεία που να χρήζουν επιδιόρθωση. Ευτυχώς, πολύ λίγα πράγματα χρειάζεται το αυτοκίνητο από μέσα.Ειναι σχεδόν καινούργιο. Κάποια σημεία που φαίνονται στις φωτογραφίες κάπως κίτρινα και μοιάζουν με σκουριά, τα περισσότερα δεν είναι. Είναι η κόλλα που χρησιμοποιήθηκε για να σταθεροποιηθούν τα αφρολέξ και οι ταπετσαρίες.

    Οπότε από μέσα, δεν θα έχουμε πολλά να κάνουμε, αλλά μιας που το βάλαμε μέσα, ας τα κάνουμε όλα σωστά και όπως πρέπει...

  15. #15
    Ενδιαφέρον το thread!
    316 είναι;

Σελίδα 1 από 19 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 12:04
  2. Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 09/03/2004, 05:46
  3. Μια βολτα μετα απο καιρο πρεπει να ειναι καλη
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 13:21
  4. Καλιμερα μετα απο πολυ καιρο!!!
    από ruyjin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 12:55
  5. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF