Καλησπέρα στην παρέα.
Είμαι ο Παναγιώτης ο κάτοχος του Hayabusa Bastard. όσοι δεν γνωρίζουν τι είναι ετούτο, πρόκειται για ένα Hayabusa 2008 με ουρά από gsxr1000, και κομπρέσορα. Με λίγα λόγια, ο έρωτάς μου
όσοι θέλετε μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα μου, που έχει περισσότερες εικόνες και βίντεο του project.
https://www.facebook.com/pages/Hayab...94461410609796
Αυτό το θέμα έχει σκοπό να σας ενημερώσει για την περιπέτεια μου με έναν απατεώνα μηχανικό, ώστε να προσέχετε κι εσείς να μην την πάθετε σαν εμένα και χάσετε τόσο χρόνο και χρήμα, και φυσικά για να βγουν στη φόρα τα λαμόγια και να έχουν την ανάλογη αντιμετώπιση.
Δεν γνωρίζω αν μπορώ να αναφέρω όνομα, γι αυτό και δεν θα αναφέρω δημοσίως τίποτα. Να αποφύγω τυχών συνέπειες του νόμου. Το ΣΚ που μας έρχεται θα κανονίσω ένα Μπιφτέκι Meeting όπου θα είναι χαρά μου να σας δω από κοντά και να τα πούμε.
μεταφέρω λοιπόν την ανακοίνωση που έχω κάνει και στην σελίδα μου, για να την δείτε κι εσείς...
"ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 360 ΑΛΟΓΑ.
ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ, ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΕΣΑ ΘΥΜΑ ΑΠΑΤΗΣ, ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΠΙΤΗΔΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΓΩ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ, ΕΤΟΙΜΑΖΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΣΤΟ PHOTOSHOP.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΗΤΑΝ 260 ΑΛΟΓΑ ΤΟ 2010, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ 206 ΑΛΟΓΑ . ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ, 330 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΑΥΣΤΗΡΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ!
ΚΑΛΟΣ Μ@ΛΑΚΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ! ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ! ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΦΙΑΣΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΑΤΗ, ΣΤΟ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!! ΒΡΕ ΑΧΡΗΣΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΜΑΘΩ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΗΤΑΝ, ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ??
ΟΠΩΣ Η ΚΑΚΙΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ!
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ. Η ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, Η ΚΑΝΕΙΣ Μ@ΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ... ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ! ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΝΕΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!"
μεταφέρω λοιπόν την κακή μου εμπειρία για να γίνει μάθημα σε όλους μας και να είμαστε πιο προσεκτικοί.
Για όσους αναρωτιούνται πως δεν κατάλαβα την διαφορά, την κατάλαβα, όταν ήταν όμως ήδη αργά. Είναι δύσκολο, για μένα τουλάχιστον που δεν έχω οδηγήσει μηχανάκι πάνω από 300 άλογα, να καταλάβω ότι δεν είναι 330 αλλά 260.
Όταν μετά το έκανε η διάνοια που το ανέλαβε 206, δεν το κατάλαβα αμέσως γιατί είναι μακρυψάλιδο και έτσι κι αλλιώς σπινιάρει παντού, είτε έχει 200 άλογα είτε έχει 260.
Δεν δικαιολογούμε, ΦΤΑΙΩ! Ότι έγινε έγινε πάνω στην αφέλειά μου. Καλά να πάθω!
Το ευχάριστο της ιστορίας είναι ότι μετά από αυτό το φιάσκο, έβαλα πάλι το μηχανάκι μου μέσα, αυτή τη φορά όμως το ανέλαβε άνθρωπος που ξέρει. Η διαφορά είναι τραγική!!!!!!!!
Αυτή η εικόνα θα τα πει καλύτερα από εμένα...
345 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟ! Αυτό είναι το αποτέλεσμά μας!
Στο διάγραμμα που βλέπετε πάνω το δικό μου είναι η μαύρη γραμμή. Η κόκκινη είναι ένα ανάλογο τουρμπάτο, που ζήτησα εγώ να βάλει ο μάστορας για να δω διαφορά στην γραμμικότητα του κομπρέσορα, σε σχέση με ένα τούρμπο.
εδω θα δείτε το μηχανάκι πάνω στο δυναμόμετρο... αξίζει να δείτε αυτό το βίντεο.
link στο facebook
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019315745915
link στο youtube
http://www.youtube.com/watch?v=sAO1scIpXJw
Ο μάστορας που ανέλαβε το project και την ανάσταση του Bastard μου είναι ο Maxmoto Παπουτσάκης Γιάννης. Και θα τον Βρείτε εδώ όσοι θέλετε.
https://www.facebook.com/giannis.max