Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Γριά κότα VS πιπίνι

  1. #1

    Γριά κότα VS πιπίνι

    Προχθές βόλταρα με το Χ-ΜΑΧ μου (2011) και μπροστά μου είδα μάλλον ένα Σουζουκάκι 250άρι τουλάχιστον 15 ετών.

    Και αναρωτήθηκα: πιο ασφαλές είναι το βαρύ αλλά σύγχρονο σκουτεράκι ή μια πεπερασμένη μοτοσυκλέτα;

    Η ερώτηση μπορεί να φανεί σε περισσοτέρους εύκολη ή χαζή, αλλά πέρα από το σκουτεράκι και το CBF της σχολής οδήγησης δεν έχω εμπειρία, οπότε μιλάμε για μαααααααυρα μεσάνυχτα





    (δημοσκόπηση πώς μπαίνει άραγε??)

  2. #2
    οταν το μηχανακι ειναι καλοσυντηριμενο και συμπεριφερεσαι ωριμα και 70 χρονων να ειναι δεν εχεις θεμα...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  3. #3
    Το "θέμα" μου δεν είναι πώς θα συμπεριφερθεί μόνη της, αλλά σε σύγκριση με το Χ-ΜΑΧ μου πχ.

    Να το πω αλλιώς... Σε μια δύσκολη φάση, πού θα ήθελες να ήσουν επάνω; (νταξ όταν μιλάμε για παλιά μοτό δεν εννοούμε κάποια που είναι συντηρημένη σαν να ήταν καινούρια... μιλάμε για "φυσιολογικές" καταστάσεις).


  4. #4
    καθε μηχανακι εχει και τα ορια του οπως επισης σοβαρος παραγοντας ειναι το περιβαλλον, αν το μηχανακι σου ειναι χρεπι ή ακομα και στο χ-μαχ τα λαστιχα σου ειναι "ξυλινα" και να φρενα εχουν γινει κατουρο τοτε ισως να συμπεριφερθει πολυ χειροτερα απο ενα παλιο μηχανακι.
    αν το δρομος ειναι "γυαλι" και εσυ ξεπερνας τα ορια τοτε δεν σου φταιει το παλιακο μηχανακι...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Σε μιά δύσκολη φάση καλό είναι να μην βρίσκεσαι πάνω σε κάτι 160+ κιλών με το 80% του βάρους του στην πίσω ρόδα και ψαλίδι βάρους 50 κιλών πού ελέγχεται από τελευταίας ποιότητας αμορτισέρ.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mago Babidi Προβολή μηνύματος
    Προχθές βόλταρα με το Χ-ΜΑΧ μου (2011) και μπροστά μου είδα μάλλον ένα Σουζουκάκι 250άρι τουλάχιστον 15 ετών.

    Και αναρωτήθηκα: πιο ασφαλές είναι το βαρύ αλλά σύγχρονο σκουτεράκι ή μια πεπερασμένη μοτοσυκλέτα;

    Η ερώτηση μπορεί να φανεί σε περισσοτέρους εύκολη ή χαζή, αλλά πέρα από το σκουτεράκι και το CBF της σχολής οδήγησης δεν έχω εμπειρία, οπότε μιλάμε για μαααααααυρα μεσάνυχτα





    (δημοσκόπηση πώς μπαίνει άραγε??)
    Καταρχήν, αυτό το πεπερασμένη, μάλλον ξεπερασμένη ήθελες να γράψεις, και βάρεσες εκ ταχύτητας δύο φορές το ίδιο πλήκτρο...

    Καταδεύτερον, ποιό είναι το ξεπερασμένο 250; Είναι κάπως ασαφής η περιγραφή, 250 είναι και το volty 250 είναι και το rgv...

    Μια μοτοσυκλέτα έχει τον κινητήρα (το πιο βαρύ στοιχείο της) πολύ κοντά στο κέντρο της μάζας και είναι και αναρτώμενη μάζα αυτή. Επίσης το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας, είναι αυτό ακριβώς, ψαλίδι.

    Ένα σκούτερ έχει τον κινητήρα πολύ πίσω, στο μπρος άκρο του ψαλιδιού και μάλιστα μη-αναρτώμενο αφού πάει πάνω κάτω μαζί με το ψαλίδι, το δε ψαλίδι είναι και κινητήρας και εξάτμιση...

    Θεωρητικά λοιπόν, αμέσως-αμέσως, η μοτοσυκλέτα πλεονεκτεί λόγω πιο ισορροπημένης δομής και αρχής λειτουργίας. Από κει και πέρα, μετράει η υλοποίηση, και η κατάσταση.

    Προσωπική γνώμη και αντίληψη υποκειμενική δική μου:Εγώ σε σκούτερ όποτε έχω ανέβει, φοβάμαι.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος

    Μια μοτοσυκλέτα έχει τον κινητήρα (το πιο βαρύ στοιχείο της) πολύ κοντά στο κέντρο της μάζας και είναι και αναρτώμενη μάζα αυτή. Επίσης το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας, είναι αυτό ακριβώς, ψαλίδι.
    Καλά, έτσι είναι στημένο και το παπί....Υπερισχύει της παθητικής ασφάλειας του Burgman?





    Υ.Γ. Σωστό και το "πεπερασμένο" το του πράγματος.... Ότι είχε να δώσει αυτή η φιλοσοφία, το έδωσε
    Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 26/04/2013 στις 03:35.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Καλά, έτσι είναι στημένο και το παπί....Υπερισχύει της παθητικής ασφάλειας του Burgman?





    Υ.Γ. Σωστό και το "πεπερασμένο" το του πράγματος.... Ότι είχε να δώσει αυτή η φιλοσοφία, το έδωσε
    Παθητική ασφάλεια σε δίτροχο?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Παθητική ασφάλεια σε δίτροχο?
    Αμέ! Ίσα να πέσει επάνω σου ένας ενώ είσαι καβάλα σε DAX και ίσα σε R1200GS;
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  10. #10
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Τα σκουτερ δεν ειναι μοτοσυκλετες. Μην συγκρινετε διαφορετικα πραγματα

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Τα σκουτερ δεν ειναι μοτοσυκλετες. Μην συγκρινετε διαφορετικα πραγματα


    Μάλιστα... Δηλ. το αυτ/το αν έχει τη μηχανή μπροστά η πίσω η στο κέντρο, ανάρτηση McPherson η αερανάρτηση και δε συμμαζεύεται παύει να είναι αυτ/το;
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Καλά αυτό δεν το διάβασε κανείς?

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=31758

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Τα σκουτερ δεν ειναι μοτοσυκλετες. Μην συγκρινετε διαφορετικα πραγμ

    +600


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Μάλιστα... Δηλ. το αυτ/το αν έχει τη μηχανή μπροστά η πίσω η στο κέντρο, ανάρτηση McPherson η αερανάρτηση και δε συμμαζεύεται παύει να είναι αυτ/το;
    Ότι νά'ναι...

  14. #14
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Μάλιστα... Δηλ. το αυτ/το αν έχει τη μηχανή μπροστά η πίσω η στο κέντρο, ανάρτηση McPherson η αερανάρτηση και δε συμμαζεύεται παύει να είναι αυτ/το;
    Το σκουτερ ειναι μια πλαστικη πολυθρονα με 2 ροδες (μπορει και 3) ισα για να τσουλαει.

    Αυτο που εγραψες για τα αυτοκινητα ειναι ακυρο.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Καλά, έτσι είναι στημένο και το παπί....Υπερισχύει της παθητικής ασφάλειας του Burgman?
    Υ.Γ. Σωστό και το "πεπερασμένο" το του πράγματος.... Ότι είχε να δώσει αυτή η φιλοσοφία, το έδωσε
    Παθητική=όταν συμβεί το ατύχημα, πόσο θα σε προστατέψουν τα δομικά στοιχεία του οχήματος από τον σωματικό τραυματισμό.
    Ενεργητική=πριν γίνει το ατύχημα, πόσο θα σε βοηθήσει το όχημα να το αποφύγεις. Π.χ. αν έχεις καλά φρένα, θα σε βοηθήσουν να φρενάρεις και να μην πέσεις πάνω στο εμπόδιο, σε σχέση με ένα όχημα που έχει κακά φρένα και δεν θα σταματήσει εγκαίρως.

    'Ενα μεγάλο σκούτερ, ενδέχεται να παρουσιάζει καλύτερη παθητική ασφάλεια σε μετωπική πρόσκρουση από μια μοτοσυκλέτα, όπως το αντιλαμβάνομαι, διότι έχει πολύ όγκο ''μαλακών'' υλικών μπροστά, να φάνε αυτά την παραμόρφωση, να αποροφήσουν την κινητική ενέργεια, και ο οδηγός να γλυτώσει με μικρό τραυματισμό. Επιπλέον στο μεγάλο σκούτερ, και τα πόδια του αναβάτη προστατεύονται σε πλευρική σύγκρουση, αφού ουσιαστικά είναι μέσα στο όχημα, και μέχρι να φτάσει η παραμόρφωση στο πόδι, θα έχει φάει ένα μέρος της κινητικής ενέργειας το υλικό (πλαίσιο-πλαστικά) του σκούτερ.

    Φυσικά όλα αυτά είναι χαοτικά, και μικρές παραλλαγές στο σενάριο του ατυχήματος, μπορεί να ευννοούν την μοτοσυκλέτα ή το σκούτερ σε παθητική ασφάλεια.

    Τώρα αν εννοούσες για ενεργητική ασφάλεια, ένα σύχρονο παπί, και φρενάρες έχει, και αναρτήσεις έχει και ΕΛΑΦΡΥ είναι (μεγάλο προσόν σε ελιγμό-φρένα). Φαντάζομαι ας πούμε τον ευατό μου, να στρίβω τον κύκλο της κηφισσίας με ένα παπί 100 κιλών, και με ένα σκούτερ 160, και όπως πάω, βλέπω μπροστά ένα εμπόδιο που μου το έκρυβε η καμπυλότητα του κόμβου. Δεν μπορώ με τίποτα να φανταστώ, σε τι υπερτερεί ένα σκούτερ σε αυτήν την περίπτωση. Πόσο πιο πολλές πιθανότητες θα είχα με το ελαφρύ κεντρόμαζο παπί να αλλάξω διεύθυνση, από ότι με ένα βαρύ και πισόμαζο σκούτερ με μπροστινό σύστημα που δεν σημαδεύει τόσο καλά;

    Φυσικά σε ένα άλλο σενάριο, π.χ. επιτάχυνσης για να γλυτώσεις, ή φρένα με αbs το σκούτερ μπορεί να βγαίνει κερδισμένο. Εξαρτάται από την περίπτωση.

    Για την φιλοσοφία, δεν σε καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. Η γριά κότα έχει το ζουμί...(?)
    από motaba στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2006, 13:06
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF