σχολιο απο το παραπανω video .. Τι του έχεις κάνει; Γρανάζι;![]()
![]()
![]()
![]()
σχολιο απο το παραπανω video .. Τι του έχεις κάνει; Γρανάζι;![]()
![]()
![]()
![]()
Προφανως προκειται για την ειδικη εκδοση 1190 'polytron'
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Μ@μησε παλι η ΚΤΜαρα!:a29::a015:
:a37::a39:
![]()
Για όσους αναφέρθηκαν στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και είχαν επιφυλάξεις:
Προχθές, αποφάσισα να ασχοληθώ για πρώτη φορά από τότε που πήρα το θηρίο (εδώ και 1,5 χρόνο-μπράβο μου) και να αλλάξω τις ρυθμίσεις από κανονικές σε σπορ. Βάζε-βγάζε εργαλεία, μέτρα-ξαναμέτρα τα κλικ, χωρίς υπερβολή η όλη διαδικασία μου πήρε ένα τέταρτο και βάλε (3 ρυθμίσεις Χ2=6 στο πηρούνι και άλλες 3 στο αμορτισέρ). Χώρια που δε μπορούσα να βγάλω τα καπάκια κάτω από το πηρούνι και έτσι δε μπόρεσα να το ρυθμίσω εκεί. Προτιμώ 100 φορές να πατάω το κουμπάκι στο μενού και να γίνεται η ρύθμιση αμέσως πανεύκολα και αυτόματα, αν είναι να γλιτώσω τέτοιο μπελά! Χαλάλι και το 1,7 κιλό επιπλέον, δεν πειράζει!
Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 26/04/2013 στις 09:09.
Ε, δεν το λές και "δυσκολοπρόσιτο"... Μια απόσβεση επαναφοράς έχεις σε κάθε μπουκάλα του πηρουνιού απο πάνω και μια απόσβεση συμπίεσης απο κάτω.. Το αμορτισέρ μία απο τα ίδια συν την προφόρτιση του ελατηρίου...
Οι λαστιχένιες τάπες στο κάτω μέρος του πηρουνιού βγαίνουν με ενα ψιλό κατσαβίδι πολύ εύκολα...
ΟΚ, σίγουρα τα παραπάνω , όσο εξοικειωμένος και να είσαι με την διαδικασία, απαιτούν κάποιον minimum χρόνο και μέτρημα κλίκ, σίγουρα περισσότερο απο το να πατήσεις ενα κουμπί στο mode, αλλα δεν το λές και αιτία αγοράς για ένα -νέο με πολλές δυνατότητες - μηχανάκι...
@Dr Pelion : Ειλικρινής ερώτηση χωρίς ίχνος ειρωνίας : Πως έκανες 3 ρυθμίσεις για κάθε σκέλος του πηρουνιού χωρίς να ανοίξεις τις τάπες απο κάτω ? Ρύθμισες την απόσβεση επαναφοράς απο πάνω και...?
there's no such thing as impossible
@Ανεμος: Οι βίδες από κάτω (που δε μπορούσα να ανοίξω τις τάπες, άρα δεν τις ρύθμισα, προσπάθησα και με κατσαβίδι, τίποτα-μάλλον έχω πωρωθεί από το αλυσοπρίονο που καθαρίζουμε τα μονοπάτια και έχασα την ικανότητα για λεπτές κινήσεις) ρυθμίζουν την απόσβεση συμπίεσης του πηρουνιού. Επάνω, η μαύρη πλαστική ροδέλα ρυθμίζει την απόσβεση επαναφοράς και το παξιμάδι από κάτω της (που θέλει γαλλικό κλειδί για να ρυθμιστεί) την προφόρτιση του ελατηρίου. Ολα αυτά εις διπλούν για κάθε μπουκάλα.
Πίσω στο αμορτισέρ, βίδα και παξιμάδι ρυθμίζουν απόσβεση συμπίεσης low speed και high speed αντίστοιχα, το περιστροφικό ρυθμιστικό την προφόρτιση ελατηρίου και άλλη βίδα στη βάση του ελατηρίου την απόσβεση επαναφοράς (τελικά είναι τέσσερις οι ρυθμίσεις πίσω, χρειάζεσαι συνολικά γαλλικό κλειδί, καρυδάκι και κατσαβίδι!). Δε σου φαίνεται κάπως πολύπλοκο για καθημερινή χρήση; Ασε που πρέπει να ανατρέχεις στον πίνακα για κάθε μια ρύθμιση για να μετράς πόσα κλικ θα αλλάξεις (7 διαφορετικά νούμερα). Μάλλον θα τα αφήσω όλα στο νορμάλ και θα ησυχάσω...
Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 26/04/2013 στις 12:32.
ΟΚ, you have a point...Πλήν όμως δεν είναι κάτι που θα το κάνεις κάθε μέρα..άντε αν πηγαίνεις συχνά χώμα να το κάνεις κάθε ΣΚ. Αλλιώς τις ρυθμίζεις εκεί που σε βολεύουν και τέλος...Φυσικά εδώ μπορείς να μου απαντήσεις πως αν έχεις να πατήσεις ένα κουμπί και να αλλάξεις mode, τα πράγματα γίνονται σίγουρα πολύ απλούστερα και ταχύτερα...και θα είχες δίκιο...απλά δεν θεωρώ πως αυτό απο μόνο του είναι λόγος αγοράς/απόρριψης μιας μοτο με τόσα άλλα χαρίσματα.
edit: Με πρόλαβαν οι απο πάνω..![]()
there's no such thing as impossible