Σελίδα 27 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 1722232425262728293031323777 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 391 έως 405 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #391
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    σχολιο απο το παραπανω video .. Τι του έχεις κάνει; Γρανάζι;

  2. #392
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307


    Ναι, ναι και κατοσταρα βενζίνη...


  3. #393
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Προφανως προκειται για την ειδικη εκδοση 1190 'polytron'
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #394
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προφανως προκειται για την ειδικη εκδοση 1190 'polytron'

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #395
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μαλλον συγκρινεις 990 + ακραποβιτς με 1190 μαμα.
    Το 990 με μαμα εξατμισεις (ειδικα το R) δεν παλευεται απο το ποσο ψηλα παει το κεντρο βαρους. Εμενα το 1190R μου φανηκε αισθητα πιο ελαφρυ σε σχεση με το 990R, θες λογω αηδιαστικων εξατμισεων του 990, θες λογω υψους, δεν εχει σημασια...
    ειναι σίγουρο αυτό που σου λέω οταν πηγα να το σηκωσω απο το πλαινο το σταντ κατάλαβα αμεσως την διαφορα στο βαρος.

    δεν συζηταω για το διπλό σταντ είναι αστειο καλυτερο και απο BMW!

  6. #396
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Μ@μησε παλι η ΚΤΜαρα!:a29::a015::a37::a39:

  7. #397
    Για όσους αναφέρθηκαν στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και είχαν επιφυλάξεις:
    Προχθές, αποφάσισα να ασχοληθώ για πρώτη φορά από τότε που πήρα το θηρίο (εδώ και 1,5 χρόνο-μπράβο μου) και να αλλάξω τις ρυθμίσεις από κανονικές σε σπορ. Βάζε-βγάζε εργαλεία, μέτρα-ξαναμέτρα τα κλικ, χωρίς υπερβολή η όλη διαδικασία μου πήρε ένα τέταρτο και βάλε (3 ρυθμίσεις Χ2=6 στο πηρούνι και άλλες 3 στο αμορτισέρ). Χώρια που δε μπορούσα να βγάλω τα καπάκια κάτω από το πηρούνι και έτσι δε μπόρεσα να το ρυθμίσω εκεί. Προτιμώ 100 φορές να πατάω το κουμπάκι στο μενού και να γίνεται η ρύθμιση αμέσως πανεύκολα και αυτόματα, αν είναι να γλιτώσω τέτοιο μπελά! Χαλάλι και το 1,7 κιλό επιπλέον, δεν πειράζει!
    Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 26/04/2013 στις 09:09.

  8. #398
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr. Pelion Προβολή μηνύματος
    Για όσους αναφέρθηκαν στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και είχαν επιφυλάξεις:
    Προχθές, αποφάσισα να ασχοληθώ για πρώτη φορά από τότε που πήρα το θηρίο (εδώ και 1,5 χρόνο-μπράβο μου) και να αλλάξω τις ρυθμίσεις από κανονικές σε σπορ. Βάζε-βγάζε εργαλεία, μέτρα-ξαναμέτρα τα κλικ, χωρίς υπερβολή η όλη διαδικασία μου πήρε ένα τέταρτο και βάλε (3 ρυθμίσεις Χ2=6 στο πηρούνι και άλλες 3 στο αμορτισέρ). Χώρια που δε μπορούσα να βγάλω τα καπάκια κάτω από το πηρούνι και έτσι δε μπόρεσα να το ρυθμίσω εκεί. Προτιμώ 100 φορές να πατάω το κουμπάκι στο μενού και να γίνεται η ρύθμιση αμέσως πανεύκολα και αυτόματα, αν είναι να γλιτώσω τέτοιο μπελά! Χαλάλι και το 1,7 κιλό επιπλέον, δεν πειράζει!
    φαντάζομαι οτι είναι το κόστος επισκευής σε πιθανή βλάβη που είναι αποτρεπτικό και όχι τα 1,7 κιλά παραπάνω....

    για την δυσκολία ρύθμισης που λες, απλά το κτμ απ΄ότι φαίνεται είναι και μη "ευκολοπρόσιτο" στις ρυθμίσεις....

  9. #399
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr. Pelion Προβολή μηνύματος
    ...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    για την δυσκολία ρύθμισης που λες, απλά το κτμ απ΄ότι φαίνεται είναι και μη "ευκολοπρόσιτο" στις ρυθμίσεις....
    Ε, δεν το λές και "δυσκολοπρόσιτο"... Μια απόσβεση επαναφοράς έχεις σε κάθε μπουκάλα του πηρουνιού απο πάνω και μια απόσβεση συμπίεσης απο κάτω.. Το αμορτισέρ μία απο τα ίδια συν την προφόρτιση του ελατηρίου...

    Οι λαστιχένιες τάπες στο κάτω μέρος του πηρουνιού βγαίνουν με ενα ψιλό κατσαβίδι πολύ εύκολα...

    ΟΚ, σίγουρα τα παραπάνω , όσο εξοικειωμένος και να είσαι με την διαδικασία, απαιτούν κάποιον minimum χρόνο και μέτρημα κλίκ, σίγουρα περισσότερο απο το να πατήσεις ενα κουμπί στο mode, αλλα δεν το λές και αιτία αγοράς για ένα -νέο με πολλές δυνατότητες - μηχανάκι...

    @Dr Pelion : Ειλικρινής ερώτηση χωρίς ίχνος ειρωνίας : Πως έκανες 3 ρυθμίσεις για κάθε σκέλος του πηρουνιού χωρίς να ανοίξεις τις τάπες απο κάτω ? Ρύθμισες την απόσβεση επαναφοράς απο πάνω και...?
    there's no such thing as impossible

  10. #400
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Ε, δεν το λές και "δυσκολοπρόσιτο"...
    αέρινε, δεν το είπα εγώ.....

    ο pelion το είπε....


    (γεια σου ρε αρτέμη μάτσα άρχοντα)

  11. #401
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    αέρινε, δεν το είπα εγώ.....

    ο pelion το είπε....


    (γεια σου ρε αρτέμη μάτσα άρχοντα)
    I know, απλά το ...συμπεριέλαβες όλο σε μια λέξη και πάτησα πάνω του to make my point
    there's no such thing as impossible

  12. #402
    @Ανεμος: Οι βίδες από κάτω (που δε μπορούσα να ανοίξω τις τάπες, άρα δεν τις ρύθμισα, προσπάθησα και με κατσαβίδι, τίποτα-μάλλον έχω πωρωθεί από το αλυσοπρίονο που καθαρίζουμε τα μονοπάτια και έχασα την ικανότητα για λεπτές κινήσεις) ρυθμίζουν την απόσβεση συμπίεσης του πηρουνιού. Επάνω, η μαύρη πλαστική ροδέλα ρυθμίζει την απόσβεση επαναφοράς και το παξιμάδι από κάτω της (που θέλει γαλλικό κλειδί για να ρυθμιστεί) την προφόρτιση του ελατηρίου. Ολα αυτά εις διπλούν για κάθε μπουκάλα.
    Πίσω στο αμορτισέρ, βίδα και παξιμάδι ρυθμίζουν απόσβεση συμπίεσης low speed και high speed αντίστοιχα, το περιστροφικό ρυθμιστικό την προφόρτιση ελατηρίου και άλλη βίδα στη βάση του ελατηρίου την απόσβεση επαναφοράς (τελικά είναι τέσσερις οι ρυθμίσεις πίσω, χρειάζεσαι συνολικά γαλλικό κλειδί, καρυδάκι και κατσαβίδι!). Δε σου φαίνεται κάπως πολύπλοκο για καθημερινή χρήση; Ασε που πρέπει να ανατρέχεις στον πίνακα για κάθε μια ρύθμιση για να μετράς πόσα κλικ θα αλλάξεις (7 διαφορετικά νούμερα). Μάλλον θα τα αφήσω όλα στο νορμάλ και θα ησυχάσω...
    Τελευταία τροποποίηση από Dr. Pelion; 26/04/2013 στις 12:32.

  13. #403
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr. Pelion Προβολή μηνύματος
    @Ανεμος: Οι βίδες από κάτω (που δε μπορούσα να ανοίξω τις τάπες, άρα δεν τις ρύθμισα, προσπάθησα και με κατσαβίδι, τίποτα-μάλλον έχω πωρωθεί από το αλυσοπρίονο που καθαρίζουμε τα μονοπάτια και έχασα την ικανότητα για λεπτές κινήσεις) ρυθμίζουν την απόσβεση συμπίεσης του πηρουνιού. Επάνω, η μαύρη πλαστική ροδέλα ρυθμίζει την απόσβεση επαναφοράς και το παξιμάδι από κάτω της (που θέλει γαλλικό κλειδί για να ρυθμιστεί) την προφόρτιση του ελατηρίου. Πίσω στο αμορτισέρ, βίδα και παξιμάδι ρυθμίζουν απόσβεση συμπίεσης low speed και high speed αντίστοιχα, το περιστροφικό ρυθμιστικό την προφόρτιση ελατηρίου και άλλη βίδα στη βάση του ελατηρίου την απόσβεση επαναφοράς (τελικά είναι τέσσερις οι ρυθμίσεις, θέλουν καρυδάκι και κατσαβίδι!). Δε σου φαίνεται κάπως πολύπλοκο για καθημερινή χρήση;
    Αν/οταν βρεις τις σωστες για σενα ρυθμισεις, τις αφηνεις εκει και τελειωσε. Αντε αλλη μια φορα για οταν εισαι φορτωμενος. Μετα παιζεις μονο με πιεσεις στα λαστιχα.
    Η τουλαχιστον, υπαρχει κι αυτη η προσεγγιση...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #404
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν/οταν βρεις τις σωστες για σενα ρυθμισεις, τις αφηνεις εκει και τελειωσε. Αντε αλλη μια φορα για οταν εισαι φορτωμενος. Μετα παιζεις μονο με πιεσεις στα λαστιχα.
    Η τουλαχιστον, υπαρχει κι αυτη η προσεγγιση...
    και να ΜΗΝ μπεις στο τρυπάκι "μήπως αν του δώσω εδώ και κόψω εκεί γίνει ακόμα καλύτερο?" γιατί θα χάσεις την μπάλλα..... παθών....

  15. #405
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr. Pelion Προβολή μηνύματος
    @Ανεμος: Οι βίδες από κάτω (που δε μπορούσα να ανοίξω τις τάπες, άρα δεν τις ρύθμισα, προσπάθησα και με κατσαβίδι, τίποτα-μάλλον έχω πωρωθεί από το αλυσοπρίονο που καθαρίζουμε τα μονοπάτια και έχασα την ικανότητα για λεπτές κινήσεις) ρυθμίζουν την απόσβεση συμπίεσης του πηρουνιού. Επάνω, η μαύρη πλαστική ροδέλα ρυθμίζει την απόσβεση επαναφοράς και το παξιμάδι από κάτω της (που θέλει γαλλικό κλειδί για να ρυθμιστεί) την προφόρτιση του ελατηρίου. Ολα αυτά εις διπλούν για κάθε μπουκάλα.
    Πίσω στο αμορτισέρ, βίδα και παξιμάδι ρυθμίζουν απόσβεση συμπίεσης low speed και high speed αντίστοιχα, το περιστροφικό ρυθμιστικό την προφόρτιση ελατηρίου και άλλη βίδα στη βάση του ελατηρίου την απόσβεση επαναφοράς (τελικά είναι τέσσερις οι ρυθμίσεις πίσω, χρειάζεσαι συνολικά γαλλικό κλειδί, καρυδάκι και κατσαβίδι!). Δε σου φαίνεται κάπως πολύπλοκο για καθημερινή χρήση; Ασε που πρέπει να ανατρέχεις στον πίνακα για κάθε μια ρύθμιση για να μετράς πόσα κλικ θα αλλάξεις (7 διαφορετικά νούμερα). Μάλλον θα τα αφήσω όλα στο νορμάλ και θα ησυχάσω...
    ΟΚ, you have a point...Πλήν όμως δεν είναι κάτι που θα το κάνεις κάθε μέρα..άντε αν πηγαίνεις συχνά χώμα να το κάνεις κάθε ΣΚ. Αλλιώς τις ρυθμίζεις εκεί που σε βολεύουν και τέλος...Φυσικά εδώ μπορείς να μου απαντήσεις πως αν έχεις να πατήσεις ένα κουμπί και να αλλάξεις mode, τα πράγματα γίνονται σίγουρα πολύ απλούστερα και ταχύτερα...και θα είχες δίκιο...απλά δεν θεωρώ πως αυτό απο μόνο του είναι λόγος αγοράς/απόρριψης μιας μοτο με τόσα άλλα χαρίσματα.



    edit: Με πρόλαβαν οι απο πάνω..
    there's no such thing as impossible

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF