Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: καλυτερη λειτουργια με ζεστη η με κρυο?

  1. #1
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171

    καλυτερη λειτουργια με ζεστη η με κρυο?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dmf Προβολή μηνύματος
    Μα πτώση της θερμοκρασίας, αυξάνει την απόδοση μιας εξώθερμης αντίδρασης.
    Οσο υξηλοτερη ειναι η εξωτερικη θερμοκρασια τοσο μικροτερη καταναλωση εχεις, γιατι ο αερας που τραβαει η μηχανη για να κανει την καυση ειναι θερμοτερος και ετσι εχεις καλυτερη καυση, οποτε και λιγοτερη καταναλωση. Παντως υπαρχει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση αν την μετρησεις με πχ 2 βαθμους και αν την μετρησεις και με 35 (την καταναλωση παντα! )

  2. #2
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    ........ο αερας που τραβαει η μηχανη για να κανει την καυση ειναι θερμοτερος και ετσι εχεις καλυτερη καυση......
    γιατι εχω την εντυπωση οτι οταν ο καιρος κρυωνει, το μοτερ δουλευει καλυτερα?δλδ το αναποδο απο αυτο που λες?

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #3
    Παρότι μετράω κατά διαστήματα σχολαστικά την κατανάλωση σε όλα μου τα μηχανάκια, δεν έχω παρατηρήσει αισθητή διαφορά ανάμεσα σε χειμώνα-καλοκαίρι.

  4. #4
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    γιατι εχω την εντυπωση οτι οταν ο καιρος κρυωνει, το μοτερ δουλευει καλυτερα?δλδ το αναποδο απο αυτο που λες?

    Ξεθαβω το θεμα που που μολις βρηκα τυχαια και ελπιζω να σε καλυψω,

    Οταν ο καιρος κρυωνει ο κινητηρας δουλευει σε χαμηλοτερη θερμοκρασια (80C περιπου?) ενω και για να φτασει αυτη τη θερμοκρασια του περνει περισσοτερο χρονο απο οτι αν ο ατμοσφαιρκος αερας ηταν ζεστος και "ζοριζεται" περισσοτερο να κρατησει υψηλη θερμοκρασια...
    Αντιθετα αν ο καιρος ειναι ζεστος ο κινητηρας δουλευει στην φυσιολογικη του θερμοκρασια (90C περιπου) την οποια την φτανει και γρηγοροτερα..

    Απο εκει και περα δευτερευον ρολο στην αυξηση της καταναλωσης ισως παιζει και οτι τα λαδια που χρησιμοποιουμε τον χειμωνα ειναι παχυτερα οποτε και οι αντιστασεις ισχυροτερες επισης
    ο κρυος αερας ειναι βαρυτερος και οι αεροδυναμικες πιεσεις που προκαλουντε ισχυροτερες, ενω και τα λαστιχα χρειαζονται πολυ περισσοτερο χρονο για να ζεσταθουν..

    Ολα τα παραπανω συμβαλουν και απο λιγο ωστε η συνολικη αυξηση της καταναλωσης να ειναι αισθητη...
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  5. #5
    .. πάντα πίστευα ότι το τελείως ανάποδο για την κατανάλωση - απόδοση
    ενός κινητήρα ..

    - νόμιζα ότι όσο πιο ζεστός είναι ο αέρας, τόσο πιο αραιός είναι,
    κάτι που επηρεάζει ευθέως την καύση ενός κινητήρα !
    Δηλαδή, το χειμώνα ένας κινητήρας ( γενικά ) αποδίδει καλύτερα/περισσότερο
    με αποτελεσματικό αποτέλεσμα να χρειάζεσαι μικρότερο άνοιγμα του γκαζιού
    για να έχεις την απόδοση που θες.

    μπορεί να κάνω και λάθος ..
    As ta diala ree ...

  6. #6
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από V-TEC Προβολή μηνύματος
    .. πάντα πίστευα ότι το τελείως ανάποδο για την κατανάλωση - απόδοση
    ενός κινητήρα ..

    - νόμιζα ότι όσο πιο ζεστός είναι ο αέρας, τόσο πιο αραιός είναι,
    κάτι που επηρεάζει ευθέως την καύση ενός κινητήρα !
    Δηλαδή, το χειμώνα ένας κινητήρας ( γενικά ) αποδίδει καλύτερα/περισσότερο
    με αποτελεσματικό αποτέλεσμα να χρειάζεσαι μικρότερο άνοιγμα του γκαζιού
    για να έχεις την απόδοση που θες.

    μπορεί να κάνω και λάθος ..
    Ετσι ειναι. Δεν κανεις λαθος.
    Για intercooler στα τουρμπατα δεν εχετε ακουσει ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  7. #7
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από V-TEC Προβολή μηνύματος
    .. πάντα πίστευα ότι το τελείως ανάποδο για την κατανάλωση - απόδοση
    ενός κινητήρα ..

    - νόμιζα ότι όσο πιο ζεστός είναι ο αέρας, τόσο πιο αραιός είναι,
    κάτι που επηρεάζει ευθέως την καύση ενός κινητήρα !
    Δηλαδή, το χειμώνα ένας κινητήρας ( γενικά ) αποδίδει καλύτερα/περισσότερο
    με αποτελεσματικό αποτέλεσμα να χρειάζεσαι μικρότερο άνοιγμα του γκαζιού
    για να έχεις την απόδοση που θες.

    μπορεί να κάνω και λάθος ..
    Και εγω ετσι πιστευα...
    Αλλα τα παραπανω και τα διαβασα στο διαδυκτιο αλλα και απο προσωπικες μετρησεις εχω βγαλει αυτο το συμπερασμα (οτι μειωνεται η καταναλωση το καλοκαιρι)

    edit: ναι οσο πιο ψυχρος ειναι ο αερας τοσο πιο πυκνος ειναι...
    Τελευταία τροποποίηση από Bradipous; 29/04/2013 στις 22:58.
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  8. #8
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Επίσης συμβάλει και πολύ η υγρασία στην ατμόσφαιρα όσο πιο πολύ τόσο ισχυρότερη συμπίεση...

    Η στάνταρ θερμοκρασία ενός κινητήρα είναι συνήθως οι 15 C εξωτερικής θερμοκρασίας και υγρασίας 30% ( μετρήσεις από την εταιρία )

    Αυτό μπορείτε να το τσεκάρεται και σε ένα δυναμόμετρο μετρώντας μια βροχερή χειμωνιάτικη ημέρα και μια ζεστή ξερή καλοκαιρινή

    Το καλοκαίρι θα σας έχουν ψοφήσει μερικά άλογα από τη δίψα

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Και εγω ετσι πιστευα...
    Αλλα τα παραπανω και τα διαβασα στο διαδυκτιο αλλα και απο προσωπικες μετρησεις εχω βγαλει αυτο το συμπερασμα (οτι μειωνεται η καταναλωση το καλοκαιρι)

    edit: ναι οσο πιο ψυχρος ειναι ο αερας τοσο πιο πυκνος ειναι...
    .. επειδή με τα injection μηχανάκια δεν το κατέχω ιδιαίτερα

    αν λέω .. αν ..

    σε μια ζεστή μέρα το μίγμα γίνεται πλουσιότερο σε καύσιμο λόγο πιο αραιού αέρα ..

    .. αν .. υπάρχει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας ( σε κάποια νομίζω υπάρχει )
    που να δίνει στοιχεία για την θερμοκρασία του αέρα που εισάγεται στο φιλτροκούτι,
    τότε για να κρατήσει ο εγκέφαλος της μοτό την αναλογία του μίγματος σταθερή
    σε μια ζεστή μέρα, ενδεχομένως να μπορεί να μειώσει την αναλογία του καυσίμου
    στο μίγμα αέρα / καυσίμου ..


    ενδεχομένως αυτό ( σκέφτομαι τώρα τελείως υποθετικά )
    αν και μειώνει την απόδοση του κινητήρα, να οδηγεί κάτω από συνθήκες
    ( λειτουργείας σε χαμηλά ή μέτρια σχετικά στοιχεία , που δεν ζορίζεται το μοτερ για 100% της απόδοσης ή εκεί κοντά )
    να οδηγεί σε μια μείωση της κατανάλωσης σε μια ζεστή μέρα ..


    ναι ? όχι ?
    ακούω προτάσεις
    As ta diala ree ...

  10. #10
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    παμε απο τα τεχνικα να το κουβεντιασουμε
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  11. #11
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Οσο υξηλοτερη ειναι η εξωτερικη θερμοκρασια τοσο μικροτερη καταναλωση εχεις, γιατι ο αερας που τραβαει η μηχανη για να κανει την καυση ειναι θερμοτερος και ετσι εχεις καλυτερη καυση, οποτε και λιγοτερη καταναλωση. Παντως υπαρχει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση αν την μετρησεις με πχ 2 βαθμους και αν την μετρησεις και με 35 (την καταναλωση παντα! )
    Βασικά ο αέρας που τραβάει το μοτέρ έχει πάντα τον ίδιο όγκο στις ίδιες πάντα στροφές. Η διαφορά είναι οτι το μεν χειμώνα ο αέρας είναι συμπιεσμένος με πολλά περισσότερα μόρια αέρα , το δε καλοκαίρι με αρκετά λιγότερα (πιο αραιός). Τον χειμώνας έχει καλύτερη επίδοση στο μοτέρ από οτι το καλοκαίρι.
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  12. #12
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Οσο πιο κρυος ειναι ο αέρας, τοσο περιεκτικότερος σε οξυγόνο ειναι τουτεστιν καλυτερη κ ευκολοτερη καυση
    Ban 'em all

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalhsCr
    Εγγραφή
    22/10/2009
    Μηνύματα
    344
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Οσο πιο κρυος ειναι ο αέρας, τοσο περιεκτικότερος σε οξυγόνο ειναι τουτεστιν καλυτερη κ ευκολοτερη καυση
    Μεγαλυτερη εκρηξη λογω οξυγονου !

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Οσο πιο κρυος ειναι ο αέρας, τοσο περιεκτικότερος σε οξυγόνο ειναι τουτεστιν καλυτερη κ ευκολοτερη καυση
    Αυτο ακριβως ξερω και εγω και το λεμε στην παρεα τοσα χρονια! Τον χειμωνα το οξυγονο ειναι περισσοτερο οποτε οταν δουμε ηλιο με δοντια παμε βολτα γιατι τα μοτο ξυριζουν
    Για καταναλωση δεν ξερω γιατι οταν τα μοτερ ξυριζουν δεν τα παμε ανθρωπινα

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Οσο πιο κρυος ειναι ο αέρας, τοσο περιεκτικότερος σε οξυγόνο ειναι τουτεστιν καλυτερη κ ευκολοτερη καυση
    +1000

    αλλα μην πατε σε κανενα βουνο το καλοκαιρι επειδη εχει κρυο αερα γιατι ως γνωστον το υψομετρο λειτουργει αντιθετα μειωνοντας τα μορια οξυγονου στην ατμοσφαιρα...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατι το μηχανακι δεν παιρνει με μιζα οταν ειναι κρυο?
    από clyde2 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2010, 04:17
  2. Το μηχανακι μου δεν παιρνει μπρος με μιζα οταν ειναι κρυο
    από clyde2 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2010, 15:57
  3. προβλημα με innova125(οταν ειναι κρυο)
    από konstantinos001 στο forum Honda
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2010, 18:09
  4. Τι θα γινει με τους καγκουρες με τα αυτοκινητα;
    από OrEsTiS82 στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2007, 09:17
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 12:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF