Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: ΧL 1000V touring.Transforming the beast!

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MaiTak
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Insert image-from computer-επιλογή αρχείου-ανέβασμα αρχείων.
    +1000

    και ανυπομονουμε

  2. #17
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Insert image-from computer-επιλογή αρχείου-ανέβασμα αρχείων.
    Το επιχειρησα και αυτο Νικολα αλλα δεν..............

  3. #18
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosamos Προβολή μηνύματος
    Το επιχειρησα και αυτο Νικολα αλλα δεν..............
    800x600 και κατω

  4. #19
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lspiros Προβολή μηνύματος
    800x600 και κατω
    Ωχ,πρεπει να ξανανεβασω τα αρχεια......................

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MaiTak
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    330
    οχι απλα αλλαζεις μεγεθος στις φωτο με το προγραμμα ζωγραφικης των γουιντοους
    και τα σωζεις σε 800χ600 και κατω στο ΠΣ και μετα τα ανεβαζεις εδω

  6. #21
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Ωραίο νημα! Θα βγάλουμε γούστα εδώ!

    Προχώρα Μάνο!

  7. #22
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Προσοχη,ασταρι 3+1 ή 5+1 δεν ειναι καταλληλα για αλουμινια.
    Βγηκε και το ψαλιδι για βαψιμο,αφου ειναι αβαφο απο το εργοστασιο και με τα πλυσιματα θολωνει απο τα άλατα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	014 (Small).jpg 
Προβολές:	701 
Μέγεθος:	41,6 KB 
ID:	289220
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	015 (Small).jpg 
Προβολές:	699 
Μέγεθος:	47,0 KB 
ID:	289221
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	016 (Small).jpg 
Προβολές:	700 
Μέγεθος:	48,9 KB 
ID:	289222

    Ο ''μαστορας'' στο αυτοσχεδιο βαφειο του
    http://imageshack.us/a/img818/7831/009ybs.jpg

  8. #23
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Το αποτελεσμα
    Το χρωμα ειναι gun metal με σατεν βερνικι.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	003 (Small).jpg 
Προβολές:	700 
Μέγεθος:	42,6 KB 
ID:	289224
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	004 (Small).jpg 
Προβολές:	697 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	289225
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	008 (Small).jpg 
Προβολές:	699 
Μέγεθος:	40,3 KB 
ID:	289226

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosamos Προβολή μηνύματος
    Προσοχη,ασταρι 3+1 ή 5+1 δεν ειναι καταλληλα για αλουμινια.
    Βγηκε και το ψαλιδι για βαψιμο,αφου ειναι αβαφο απο το εργοστασιο και με τα πλυσιματα θολωνει απο τα άλατα.
    Tα ψαλίδια στα Honda δεν είναι άβαφα, ούτε θολώνουν απο τα άλατα με το πλύσιμο.
    Είναι βερνικωμένα για να διατηρούν το ωραίο φινίρισμα που έχει το αλουμίνιο. Θολώνουν μόνο αν πλένεται με λάθος καθαριστικά, swaz κλπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Tα ψαλίδια στα Honda δεν είναι άβαφα, ούτε θολώνουν απο τα άλατα με το πλύσιμο.
    Είναι βερνικωμένα για να διατηρούν το ωραίο φινίρισμα που έχει το αλουμίνιο. Θολώνουν μόνο αν πλένεται με λάθος καθαριστικά, swaz κλπ.
    Οταν τα γυαλοχαρταρισα δεν βγηκε κανενα βερνικι.
    Το πρωτο Βαραντερο ειναι πραγματι κακοβαμμενο τοσο σε μποτες,οσο σε ζαντα εμπρος,αλλα και σε ψαλιδι,βαση οργανων και μερικα μικρα περιφεριακα.

  11. #26
    Νέο μέλος Το avatar του/της zaxos44
    Εγγραφή
    06/12/2012
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosamos Προβολή μηνύματος
    Εκει λοιπον ειδα οτι ο πισω κυλινδρος ηταν πιο πλουσιος,αφου το μπουζι ηταν μαυρο σε σχεση με το σχεδον καφε του εμπρος κυλινδρου.
    Στο μανιουαλ του Βαραντερο η ρυθμιση των καρμπ ειναι ιδια,αλλα στο μανιουαλ του αδελφού VTR 1000,το μιγμα του πισω κυλινδρου ειναι πιο πλουσιο.
    Γιατι η Honda το κανει αυτο,δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω.

    Ετσι πρεπει να δουλευει,σε πολλα μηχανακια V2 ο πισω κυλινδρος δουλευει πιο πλουσια π.χ τρανσαλπ,επειδη δεν ψυχεται τοσο καλα απο τον αερα οσο ο μπροστα κυλινδρος,εχουν τον πισω πιο πλουσιο για να διατηρει καλυτερη θερμοκρασια.
    Ειναι ωραιο να αφηνεις τον εαυτο σου να ξεφυγει,φτανει να μπορεις να τον συμμαζεψεις!!!

  12. #27
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zaxos44 Προβολή μηνύματος
    Ετσι πρεπει να δουλευει,σε πολλα μηχανακια V2 ο πισω κυλινδρος δουλευει πιο πλουσια π.χ τρανσαλπ,επειδη δεν ψυχεται τοσο καλα απο τον αερα οσο ο μπροστα κυλινδρος,εχουν τον πισω πιο πλουσιο για να διατηρει καλυτερη θερμοκρασια.
    Σωστά το σκέφτεσαι αλλά στην τελική αστο και μην το ψάχνεις.
    Σε καποια Honda VFR 400ρια που ξέρω πχ οι πίσω έχουν πιο μικρα ζιγκλέρ. Βγαλε άκρη.

    Οτι λέει το manual για το καθένα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #28
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zaxos44 Προβολή μηνύματος
    Ετσι πρεπει να δουλευει,σε πολλα μηχανακια V2 ο πισω κυλινδρος δουλευει πιο πλουσια π.χ τρανσαλπ,επειδη δεν ψυχεται τοσο καλα απο τον αερα οσο ο μπροστα κυλινδρος,εχουν τον πισω πιο πλουσιο για να διατηρει καλυτερη θερμοκρασια.
    Αυτο που λες ισχύει,αλλά στα αεροψυκτα μοτερ.
    Εδω εχουμε και υδροψυξη,αλλά και δυο ξεχωριστα ψυγεια,οπου αυτο του πίσω εχει και το βεντιλατερ.

  14. #29
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Σωστά το σκέφτεσαι αλλά στην τελική αστο και μην το ψάχνεις.
    Σε καποια Honda VFR 400ρια που ξέρω πχ οι πίσω έχουν πιο μικρα ζιγκλέρ. Βγαλε άκρη.

    Οτι λέει το manual για το καθένα!
    168 ζιγκλερ εμπρος και 170 πισω φοραει το Βαραντερο,αλλα στις οδηγιες ρυθμισης εχει τις ιδιες στην ρυθμιση εμπρος /πισω μειγματος,ενω στο VTR διαφερει αυτη του πισω.
    Μπερδεμα.

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosamos Προβολή μηνύματος
    Μπερδεμα.
    Ακριβώς! Γι αυτό καλύτερα ότι λέει το manual.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Understanding the "Orgasm"
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2008, 17:43
  2. The Beast Is Coming Back
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2004, 17:12
  3. lord of the rings
    από anisoropos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2003, 22:59
  4. ONE for the money,TWO for the show,THREE for the girl
    από ntamigio στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 08:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF