Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Ακινησια Μοτο μικρη βοηθεια.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lygonis
    Εγγραφή
    30/08/2002
    Μηνύματα
    140

    Ακινησια Μοτο μικρη βοηθεια.

    Καλημέρα και χρονια πολλα σε όλους. Χρειαζομαι μια μικρη βοηθεια. Έχω ενα bandit 400 και θα το βάλω σε ακινησια. Πως μπορω να το προστατεψω απο φθορα στα καρμπυρατερ και στον κινητηρα?

    Ευχαριστω εκ τον προτερων

    Νίκος
    Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lygonis Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα και χρονια πολλα σε όλους. Χρειαζομαι μια μικρη βοηθεια. Έχω ενα bandit 400 και θα το βάλω σε ακινησια. Πως μπορω να το προστατεψω απο φθορα στα καρμπυρατερ και στον κινητηρα?

    Ευχαριστω εκ τον προτερων

    Νίκος
    Αδειασε τα καρμπ απο βενζίνη κατ αρχήν. Αυτα τα μηχανάκι αήδη πασχουν σε αυτό το θέμα.
    Πόσο καιρό προβλέπεις να το εχεις σε ακινησία?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lygonis
    Εγγραφή
    30/08/2002
    Μηνύματα
    140
    τουλαχιστον 1 χρονο
    Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Τότε κανεις και τα παρακάτω:

    Καντου ενα καλό πλύσιμο.
    Αποσυνδέεις μπαταρία.
    Αν εχεις κεντρικό σταντ το στηνεις σε αυτό.
    Αδειάζεις τεπόζιτο.
    Αν εχεις κουκούλα βάλτην.

    Θα είναι σε εσωτερικο χώρο?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lygonis
    Εγγραφή
    30/08/2002
    Μηνύματα
    140
    Σε πιλοτη σκεπασμενη θα ειναι. Ευχαριστω για το χρονο σου, να εισαι καλα
    Ο καλός οδηγός στην ευθεία φαίνεται!!

  6. #6
    Εφόσον θα είναι έξω για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, καλό θα ήταν να ψεκαστεί με WD40 ο,τιδήποτε μπορεί να σκουριάσει. Όπως π.χ καλάμια μπροστινού και έμβολο πίσω ανάρτησης.

    Επίσης, για να μη κολλήσουν τα τακάκια στις δισκόπλακες, είτε αφαίρεσέ τα, είτε βάλε ένα κομμάτι χαρτόνι ανάμεσα τους.
    Think faster than you ride

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Εφόσον θα είναι έξω για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, καλό θα ήταν να ψεκαστεί με WD40 ο,τιδήποτε μπορεί να σκουριάσει. Όπως π.χ καλάμια μπροστινού και έμβολο πίσω ανάρτησης.

    Επίσης, για να μη κολλήσουν τα τακάκια στις δισκόπλακες, είτε αφαίρεσέ τα, είτε βάλε ένα κομμάτι χαρτόνι ανάμεσα τους.
    WD40 ή μήπως θα ήταν καλύτερο κάποιο σπρέυ γράσσου;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Τότε κανεις και τα παρακάτω:

    Καντου ενα καλό πλύσιμο.
    Αποσυνδέεις μπαταρία.
    Αν εχεις κεντρικό σταντ το στηνεις σε αυτό.
    Αδειάζεις τεπόζιτο.
    Αν εχεις κουκούλα βάλτην.

    Θα είναι σε εσωτερικο χώρο?
    Χμμμμ....νομίζω ότι αυτό σε συνδυασμό με τον εξωτερικό χώρο (και εσωτέρικός να ήταν αλλά...) θα είναι καταστροφικό εκτός και άν είναι ήδη πλαστικοποιημένο το τεπόζιτο.

    Κανονικά γεμίζουμε μέχρι επάνω το τεπόζιτο με βενζίνη και βάζουμε σταθεροποιητή όταν το έχουμε για πολύ καιρό ακίνητο οποιοδήποτε μηχανοκίνητο.
    Λύνεις μπουζί και πετάς μιά κουταλιά σούπας λάδι μέσα στους κυλινδρούς και τραβάς μίζα μία φορά χωρίς τα μπουζί.Τα βάζεις στην θέση τους,αδειάζεις τα λάδια τα παλιά και γεμίζεις με λάδια καινούρια (ας είναι και ορυκτέλαιο) μέχρι επάνω στην τάπα.ΔΕΝ τραβάς μιζιά με την καμμία από εκεί και πέρα.Έχεις αποθηκεύσει ήδη μπαταρία και την φορτίζες κάθε δύο μήνες.Kερί υγρό συντήρησης για όλα τα μεταλλικά μέρη και πλαστικά,γρασσάρισμα καλό σε όλη την αλυσίδα και στα πλαινά της και κουκούλωμα.

    Από εκεί και πέρα όταν θα χρειαστεί να την αναστήσεις ξαναμιλάμε.Αυτα που σου έγραψα εγώ σε συνδυασμό με τα γραφόμενα του σαπίλα και του bladerunner θα την κρατήσουν στην καλύτερη κατάσταση για όταν την χρειαστείς.
    Keep spamming!!!:a13:

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    WD40 ή μήπως θα ήταν καλύτερο κάποιο σπρέυ γράσσου;

    Αν βγαίνει εύκολα μετά, γιατί όχι; Στα δικά μου πάντως WD40 έβαζα χωρίς πρόβλημα.
    Think faster than you ride

  10. #10
    To αντισκουριακό θα εξατμιστεί με τον καιρό εώ το γράσο σαν πιο παχύρευστο θα παραμείνει, υπάρχει και γράσο λιθίου (λευκό) σε σπρέ'υ'.

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    Να βγάλεις τα μπουζί και με μια σύριγγα να ρίξεις μια μικρή ποσότητα λάδι (περίπου μια κουταλιά) σε κάθε κύλινδρο, μετά να περιστρέψεις το στρόφαλο με κλειδί αρκετές φορές για να απλωθεί το λάδι στους θαλάμους καύσης για να τους προστατέψει από σκούριασμα.
    Αν δεν περιστρέψεις τον στρόφαλο με κλειδί μπορείς να το κάνεις με 2-3 μιζιές, αλλά πρώτα θα βάλεις τα μπουζί στις πίπες τους και θα τα τοποθετήσεις με τις ακίδες πάνω στο μπλοκ για να είναι γειωμένα.
    Εννοείται μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία ξαναβάζεις τα μπουζί στον κινητήρα.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν εχεις κουκούλα βάλτην.
    Αν είναι πλαστική, καλύτερα όχι ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν είναι πλαστική, καλύτερα όχι ...
    Σωστό! Πρέπει να αναπνέει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Σωστό! Πρέπει να αναπνέει.
    Βασικά να μην μαζεύει υγρασία... αλλά το καταλάβαμε πιστεύω..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    έμβολο πίσω ανάρτησης
    Μάλλον εννοείς το "μπράτσο" (rod) του αμορτισέρ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. μια μικρη βοηθεια ....για γιους
    από orizontas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2007, 09:37
  2. Μικρη βοήθεια σχετικά με αγορά
    από Pavlos01 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2007, 14:12
  3. Μία μικρή βοήθεια.
    από mihalis81 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 11:23
  4. Μια μικρη βοηθεια στην μεταφραση
    από gcrook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2005, 17:10
  5. μια μικρή βοήθεια παρακαλώ!
    από sspiross στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2005, 13:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF